Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ganjafarmer97

Texaanse Tiener Levenslang Voor Verkopen Hasjbrownies

Recommended Posts

Texaanse tiener levenslang voor verkopen hasjbrownies

 

Een reactie plaatsen

A Texas teenager suspected of baking and selling “pot brownies” faces up to 99 years in jail.

 

Jacob Lavoro, 19, is belast met een eerste graads misdrijf voor het bezitten van 680 gram vande drugs.

Lavoro, die hoorde dat hij naar de gevangenis zou worden gestuurd voor tussen de vijf en 99 jaar, zei: “Het was misselijkmakend voor mij. Toen ik hoorde dat ik naar de gevangenis moest heb ik overgegeven. Ik werd wit in mijn gezicht”.

“I’m not a criminal, I’m just a kid,” zei hij tegen de menigte.

Op 14 april alarmeerde een buurman de politie toen hij wiet rook bij het appartement van Lavoro. Bij aankomst vonden de agenten de hasjbrownies in het pand.

2014062311581048-300x263.jpeg

 

 

http://cannaweb.nl/texaanse-tiener-l...-hasjbrownies/

Share this post


Link to post
Share on other sites

overdreven straf... das wel heel relax uitgelegd

 

hier kan ik me nou echt een potje godverdomme over op winden.

 

in 1 klap wakker. 99 jaar verdomme zeg meen je niet komen die gasten daar uit een ei!!!!! het verklote voor een jongensleven... wie weet wat die daar al in jail heeft mee gemaakt.

 

 

ik heb me werkelijk de tering gerookt hang wat rond.... hoewel het hier in nederland niet perfect is. ergens bless ik mezelf wel met zon land.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 tot 99 jaar waar hangt die tijd dan vanaf of het goeie weed was of niet ....

 

De ene kant van amerika is aan het legaliseren aan de andere kant word je voor je leven weg gestoken voor shit wat we hie in de shop kunnen kopen en bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucking hillbillies

 

en de war on drugs had al geen ene reet opgeleverd

 

het is toch bezopen dat ik met twee spacecakes hoogstens een taakstrafje en een boete zou krijgen , maar een kereltje dat dik 20 jaar jonger is , levenslang de bak in moet voor hetzelfde vergrijp in een inteelt-staat als Texas.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

In rusland hebben heaumeaux ook meer rechten dan in texas.

Hoor je policolor NL nooit over stelletje schijnheilen dat t zijn.

 

Amerika. Land of the free...:D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier en daar is de kweek gelegaliseerd daar, ja. En daar moet je in USA onder verstaan: Blauw betalen aan vergunningen van lokale overheden en alsnog opgerold worden door de FEDs. in mijn boekje heet dat "Afpersing".

 

En voetballen kunnen ze ook al niet -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar gaat het heen in deze wereld ?

Wat een stelletje mafketels daar en het mooie ervan is dat alles wat daar gebeurd hier ook naartoe komt qua regels geheime dienst etc.

Lang leve de allies !!!

En wij maar blijven slapen totdat het te laat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechters en Openbare aanklagers worden in Amerika door het volk, uit het district waar ze recht spreken, gekozen.

Dus bij een conservatieve bevolking die gekant is tegen drugs, zoals in Texas, passen hoge straffen om in de kiezersgunst te blijven voor een volgende termijn.

Alleen de rechters van het Hooggerechtshof worden voor het leven benoemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zien hoe religie word gebruikt om te straffen en wetten te maken bij de moslim staten (sharia invoeren

Wel in texas zie je hoe de christenen straffen en wetten creeren

 

Benieuwd wat de mensen rechten organisaties gaan zeggen als deze knaap zijn straf bekend is ,al zullen die hun lippen wel op elkaar houden blijft amerika e

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoere amerimacka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat de buurman word afgeschoten voor zijn hoogverraad..

 

Ik hoop dat de vader van de jongen zich als een man zal gedragen en het eigenhandig doet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat de buurman word afgeschoten voor zijn hoogverraad..

 

Ik hoop dat de vader van de jongen zich als een man zal gedragen en het eigenhandig doet.

Met dat soort reacties ben je even erg als bovenstaande buurman en het draagt ook niets bij aan de discussie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aquar,

je hebt nu 6 maanden rust van deze opmerkingen.

 

CB zit op de reservebank!

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...