Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Nieuw: Stichting Pgmcg Patiënten Groep Medicinale Cannabis Gebruikers

Recommended Posts

Eindelijk is het dan zover en staat de Stichting officieel ingeschreven bij KVK.

 

Aangezien de NCSM vanaf 1 januari 2014 is opgeheven en er behalve de BSEMC er geen andere stichting is ten behoeve van Medicinale Cannabis gebruikers, ben ik met nog meerdere patiënten gaan overleggen, om zelf een stichting in het leven te roepen.

 

De patiënt die kiest voor cannabis als medicijn of als ondersteunend medicinaal therapeutisch hulpmiddel, is hier in Nederland totaal in de vergeethoek geraakt.

 

Aan de andere kant van de wereld wordt het geheel gelegaliseerd en hier alleen maar gecriminaliseerd.

 

Het wordt tijd voor acceptatie, op alle gebieden.

 

We zijn reeds bezig op facebook, twitter en google+ en er hebben zich al een aantal patiënten aangemeld. Tevens kan je daar de updates van de lopende zaken van ons volgen.

 

Deze petitie voor het erkennen en vergoeden van medicinale cannabis, moet dan ook zoveel mogelijk worden getekend.

 

Samen staan we sterk!

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi initiatief blowsterke!

stiekem was ik al lid :innocent:

 

is getekend!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Sensi Life, dat er velen mogen volgen :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat iedereen doordrongen is van de noodzaak van dit soort stichtingen,

nog teveel mensen reageren met: he? medicinaal is toch goed geregeld in NL?

 

ZemOp,

signed,

greetz Weetje

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Krabbeltje gezet.Op naar de echte CBD-olie, dan de slangenolie die er nu te koop is voor veel doekoe.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krabbel wel mee, ben dol op dit soort krabbels.

 

enne....elmanito.....wat bedoel je met slangenolie?

Is de cbd die ik tegenkom op het net van bv mediwiet niet oké?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja 15 x verdunnen & dan verkondigen waar het allemaal goed voor is zonder gedegen onderzoek met het verkochte product kom je toch uit op slangenolie oftewel kwakzalverij.Olie produceren met toevoeging van lucht is imo niet echt de manier om het te doen.Je gaat dan extra oxidatie krijgen in het eindproduct.

 

Er zijn meer dingen die werken voor een veel goedkopere prijs

 

http://www.wietforum...ost__p__1289771

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis uit het illegale circuit betrekken en dit verstrekken zonder dat een arts dit voorschrijft en begeleidt mag niet volgens de Nederlandse wet. Ook is niet duidelijk of de producten voldoen aan kwaliteitseisen zoals houdbaarheid, veiligheid, doseerbaarheid etc. Over contaminatie met pesticiden, zware metalen, aflatoxines en bacteriën / schimmels is ook niets bekend.

Wat deze shops doen is niet toegestaan volgens de Opiumwet en Geneesmiddelenwet zoals geschreven. Bevoegde handhavende autoriteiten zijn hiervan reeds op de hoogte.

 

 

Het IGZ heeft de zaak in behandeling en neemt dit hoogst serieus.

Ik wordt op de hoogte gehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tis wel een beetje moeilijk te volgen.Heb je een link van de stichting???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is de link naar onze stichting, zodra ons bankrekeningnummer bekend wordt, is alles rond.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...