Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tengy

Aanradingen Volgende Ronde

Recommended Posts

Hoi, ik bereid me al voor op me volgende ronde , kan iemand me aanraden welke zaadjes ik moet halen de beste makkelijkste het liefst

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn teveel soorten om op te noemen

wil je zelf roken of is het voor handel bedoeld?

wat voor ervaring heb je met kweken?

wat voor hok heb je?

 

als je mij wat ruggen zou geven en een ruimte voor een hok zou ik zelf kiezen voor:

 

2.50 meter hoog hok

per 1.5 x 1.5 m 4 x 600 watt analoog vsa

5000 m3 afzuiging ( overkill is you best friend) canna filter

thermostatische warmte matjes

 

en van de zadenboeren :

afghani special van KC Brains

Exodus Cheese van Reserva Privada

Hashplant van SensiSeeds

 

Misschien een voorgroeihokje met 400 watt hps op 90x120

( voor een mooie bloem/blad verhouding wil je van groei naar bloei een substantieel verschil in lumen/m2

400 watt op 90x 120 is prettig voorgroeien

2400 watt op 150x150 is prettig afbloeien ( bloeitijd wordt een week verkort door enorme hoeveelheid licht, toppen zijn zo hard als wat)

 

en als ik ruimte en geld had : een apart drooghok met interne circulatie/ airconditioner zodat de geur in het hok nlijft , maar de waterdamp uit de lucht getrokken wordt.

Voor het bewaren : Cvault : speciale bakken die te droge wiet en te natte wiet op 15% vochtpercentage brengt ( ideaal! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey goedemorgen

Op dit moment heb ik 3xwhite widow van greenhouse heel makkelijk en ook heel sterk.

En Gister was ik op zoek gegaan ook naar makkelijke zaadjes en kwam ik op Autoflowers uit van Royal Queen seeds .

Aangezien het mijn eerste keer is wist ik ook niet hoe of wat en ben ik gaan zoeken op wat ik wil heftig stonend en bankhangen of wil ik een sterke high .

Ik heb mijn keuze niet kunnen maken en heb voor een mix gekozen outdoor. Die wil ik indoor zetten van zaad tot oogst 10 weken ben benieuwd.

mijn soortjes zijn: 1x Royal cheese 1x Royal moby 1x Northern light en de leukste vind ik zelf de power flower bijna een pure sativa afkomst powerplant.

In ieder geval zijn er teveel om noemen. En de volgende keer kijk ik eens bij barney s farm daar las ik over hier op het forum kwamen goede berichten over

Laters s6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alien Rock Candy zitten super sneller pheno`s tussen zelfs 7 weker die echt ziek potent zijn.

 

Of Double WhiteDawg een 8 tot 9 weker maar ook super potent.

 

Of weer iets langer Devil Dawg of Alien StarDawg 9 tot 10 weken.

 

Dan heb je nog karma seeds met veel goodies.

 

Wil je fem met uphigh kijk eens bij Whole Harvest Seeds.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen wil je voor simpel gaan haal een master kush in huis :)

Wel opletten dat je genoeg hoogte hebt anders niet te lang laten voorgroeien

 

Haal jezelf een zakje batmix meng die met de grond die je nu gebruikt en de eerste 4 a 5 weken hoef je er enkel water met wat rhizo tonic bij te gooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voornalle antwoorden mijn tent is 60 x60 x160 hoogte heb ik genoeg maar minder plaats in de breedte indd maar als het geen kwaad kan dat de bladeren tegen de wand zitten dan kan ik er wel 3 zetten maar nu zit ik met probleem dat ik met verschillekde hoogtes zit nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

knakken? buigen?

 

60x 60 ??? je hebt er een 250 watter in hangen?

 

ik zou gaan voor lekker lui 4 x 18 liter past precies. per pot wat buffertabs van sannie/ desjop eindhoven. goede grond en je lamp lekker 23/1 laten branden op autoflowers. ook met het autoflower gebeuren is sky the limit.

 

mijn favourite @ moment auto mazar van dutchpassion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knakken /buigen /stam wat pletten krijg je het mee op gelijke hoogte

 

Zeg maar niet te snel ik heb de hoogte :D dacht ik met mijn kush vorige ronde ook :whistle: heb het geweten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder heb ik een vraag inverband let de tent en lamp ? Ik heb dus een tent afmeting 60 x 60 x 160 kan daar een 250 watt in ??

En kan ik een 250 watt lamp installeren zonder een apparte kas te moeten installeern ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwa tent lukt een 250 hps wel in die 60x60x160

hooguit 2 a 3 weken onder de hps voorgroeien en je zal geen problemen moeten hebben met de hoogte

Minimaal 300m³ afzuiger erbij en je kan het hele jaar door

 

Geen idee wat je bedoeld met die apparte kas ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

schakelkast ?????

 

neen niet nodig al word een relais voor 250 wel sterk aangeraden maar dat is een hoop veiligheid!!!! voor meen 2 tientjes ( waar hebben we het over )

 

suc7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nunzit ik g3woon met probleem dan de meisjes allemaal verschillend staan kwa hoogte lamp zijn wel 2 lowryders dus ik voorzie geen prob.

 

Zal ik volgende sativa of indica nemen hou wel van een korte plant en breedt

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is nog vroeg ...... ik las aanranding voor de volgende ronde :whistle:

 

maar joh niet naar teveel soortjes gaan kijken anders zie je door de bomen t bos niet meer er is tegenwoordig zoveel aanbod..sativa, indica, hybride indica dominant ,hybride sativa dominant ,af...en ga zomaar door fem of reg..

zoek gewoon iets leuks uit wat je bekend voorkomt of al eens gerookt heb haal t bij 1 van de betere zaadboeren en ga lekker beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 orange kies jezelf een lekker plantje uit en doe daar een rondje of 2 mee draaien

De 2de ronde weet je al beter hoe de kweek verloopt en leer je van de fouten die je de eerste keer hebt gekregen

 

3de of 4de ronde kan je wat verschillende soortjes erin gooien en er een mooie jungle van maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is nog vroeg ...... ik las aanranding voor de volgende ronde :whistle:

 

maar joh niet naar teveel soortjes gaan kijken anders zie je door de bomen t bos niet meer er is tegenwoordig zoveel aanbod..sativa, indica, hybride indica dominant ,hybride sativa dominant ,af...en ga zomaar door fem of reg..

zoek gewoon iets leuks uit wat je bekend voorkomt of al eens gerookt heb haal t bij 1 van de betere zaadboeren en ga lekker beginnen

 

maar wat is de beste voor klein breede compacte plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens wat kweekverslagen door en zoek daar een mooi soortje uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een 100% indica zal klein en compact groeien.

 

hashplant,northernlights,afgaan en kush zijn bekende soortjes.

maar zoals gezegd keuze in overvloed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is nog vroeg ...... ik las aanranding voor de volgende ronde :whistle:

 

maar joh niet naar teveel soortjes gaan kijken anders zie je door de bomen t bos niet meer er is tegenwoordig zoveel aanbod..sativa, indica, hybride indica dominant ,hybride sativa dominant ,af...en ga zomaar door fem of reg..

zoek gewoon iets leuks uit wat je bekend voorkomt of al eens gerookt heb haal t bij 1 van de betere zaadboeren en ga lekker beginnen

 

maar wat is de beste voor klein breede compacte plant

 

White widow is een mooi compact en bekend soortje om mee te beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...