Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

wietplanten in mais

Recommended Posts

ik krijg net te horen van een vriend die bij de bossen woont waar maisvelden staan, dat de buurvrouw van hem 12 wietplanten had gevonden en die heeft ze weggegooid omdat ze er nix mee te maken wil hebben :whistling stomme doos!

 

mja wou ik ff kwijt en kwekeling heb jij die daar geplant want daar zie ik je wel voor aan?!?! hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou ik ergens anders kweken als het hier ook in de tuin kan is wel een leuk idee voor volgend jaar gewoon voor de gein es kijken of ze het doen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch leuk een skatebaan vol met wietplanten het ziet er leuk uit ja toch?

 

Als ze anders toch de tering in moeten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietplanten tussen de mais zetten is sowieso vrij nutteloos omdat de mais minstens een maand eerder geoogst wordt dan dat je wiet klaar is, en je dus je cammouflage kwijt ben net op het moment dat je 'm nodig heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zegt toch niet dat hij skaters cool vind. ik vind het wel strak, plantjes op een skate baan. ik skate niet maar ik heb wel eens een paar bones gesmoked op zo'n baan. ik vind dat wel cool om dan wat plantjes te kunnen bekijkn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb natuurlijk niets tegen skaters maar ik vind het een beetje zo'n gangsta patser cultuur.. Niets voor mij iig.. Skaten op zich is natuurlijk niets mis mee!

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb natuurlijk niets tegen skaters maar ik vind het een beetje zo'n gangsta patser cultuur.. Niets voor mij iig.. Skaten op zich is natuurlijk niets mis mee!

 

:whistling

Ska'in ain't something to fuckin with!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is der dan mis met sk8ters, als je zoon mening hebt moet je op zijn minst goed onderbouwde kritiek hebben...

Wij hebben hier oppe sk8baan ook mannelijke planten neegezet, zag tog best wel mooi uit, tot de gemeente ze weghaalde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hb er eer gister weer een mannetje neergezet van circa 2.5 meter hoog gemeente blijft eraf want de mensjes die schoefelen ken ik wel een beetje hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...