Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amneis

Welke Festivals Doen Jullie Dit Jaar ?

Recommended Posts

Ballet nee daar moet ik je zoon in volgen xtreme

Al zeg nooit nooit kan ook wel leuk zijn ,al acht ik de kans klein dat ik het dan nuchter zal doen :)

 

Sta dan wel nog open om eens naar de opera te gaan :)

 

Stand up enz das wel geinig zie je teminste niet de komende weken die pantys vliegen als je je ogen dicht doet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last World Festival 12/7 ff genieten van een mooi setjes hardstyle en hardcore

Decibel kwam ik niet door met de kaartverkoop :( dus volgend jaar gaan we Intents maar eens kijken.

Defqon ben ik jaren geweest, maar het weekend is te lang geworden en met de kids en oppas niet meer haalbaar helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het zo jammer dat de feesten die vroeger zo de moeite waard waren nu zooo commercieel geworden zijn :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pssst Last World is klein en zoals vroeger. de sfeer is ook totaal anders dan de grote commerciele feesten.

Dit jaar is het 5e jaar en ik heb iedere editie meegemaakt, stomweg omdat het klein en dus leuk blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net ontdekt dat wat wij oldies, als revolutie, zeg maar onze Beatles hebben beleefd, nu als early hardcore wordt genoemd.

 

WTF early,nee man those were the days, toen gebeurde het en wij waren erbij. Alles erna is zeg maar ........ erna.

 

Festivals, geen geld al heb ik vandaag wel te horen gekregen dat Tomorrowland echt maar dan ook echt ten einde mijn tuin ligt.

Of ik daar happy mee ga zijn weet ik binnen 3 weken te vertellen maar de Madness is vorige week al begonnen hier.

 

Snaaip gaat alvast zen shotgun maar eens oppoetsen want dit jaar bel ik geen 5 keer naar de politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog ene van de 'early' tijd ;) ik heb de allereerste thunderdome cd's nog :D

De sfeer uit de early tijd mag ik nog graag proeven en Last World is zowaar nog te betalen, een klein Belgisch feestje, maar ieder jaar zeer tof.

Daarbij ligt Last World bij mij om den hoek, dus ja een thuiswedstrijd slaan we dan niet over ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Club X of Nix van 95 tot 97, DE hardcore jaren van Belgie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Club X, amaai das nog uit mijn jonge jaren :D maaruh thunderdome is van rond 93/94 denk ik. ik zou dat eens moeten nazien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Club x

 

Wij huurden bijna elk weekend een touringcar met het halve dorp en op naar club x. :jump: :punk:

Heerlijke tent was dat.

Op de portiers na.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Club x........dat waren de tijde ...

Daarna werdt t allemaal wat minder...of dat dat door de scene kwam of de leeftheid geen idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thunderdome was echt mijn jeugd haha wat een feesten.

Tot je op een gegeven moment masters of hardcore kreeg waar allemaal 16 jarigen mensjes liepen toen was de lol er af voor mij.

 

Of ik werd gewoon ouder ;) maar kon toen niet meer genieten.

 

Bij de concerten van de osdorp posse was de sfeer altijd lekker underground en daar kwamen ook alleen echte fans op af dat vond ik echt geweldig..

Pinkpop en lowlands waren ook echt de bom en jaren geleden ook nog betaalbaar want een kaartje is nu echt schandalig duur geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thunderdome bestond al langer ja, maar het eerste grote feest in het Sportpaleis was in 96.

Tegen 97 was Yves weg uit Club X en de sfeer ook gelijk. Tegen 98 moest snaaip maar eens een diploma halen (wat ie gedaan heeft ook) maar erna was het idd al goed naar de klote met die commerciele gabbertjes van 12 tot 16 jaar. Voor mij hoefde het toen al niet meer.

 

En de portiers van X, ach toen Rudi Deloos zich in Deurne op de E313 doodgereden heeft was het al veel leuker aangezien ik de meeste portiers kende, en zij mij. Vaak wat snelle of een dropje bij hen gekregen en na Club x gingen we altijd nog wel ergens door, zelfs een keer een portier naar huis gebracht en lekker doorgefeest bij hem. Man wat een tijden, komt NOOIT meer terug, maar WIJ waren erbij. Hoop toch in de toekomst eens een reunion ofzo mee te pikken. Yves en Darkraver konden de tijd destijds compleet op zen kop zetten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Club x........dat waren de tijde ...

Daarna werdt t allemaal wat minder...of dat dat door de scene kwam of de leeftheid geen idee

 

Ik denk alle bij,de scene werd agressiever en de muziek werd minder wij werden ouder,volgens mij was dat een beetje de overgang van analoog naar digitaal.

 

Toen yves uit club weg ging heeft hij nog een club gehad in biggekerke Club fix,man man wat was dat een flop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, en niet te vergeten KozMOz en Cherry maar dat heeft nooit lang geduurd. En inderdaad, wij zullen der onderhand ook wel wat uit gegroeid zijn.

Doet me denken dat ik straks een topic aangaande de oude tijd start want we wijken hier wel serieus af.

 

Dus festivals, geen geld tenzij gratis of kleinere feesten.

Nu ja, net nogmaals de bevestiging gekregen dat Tommorowland echt aan het einde van mijn tuin begint dus echt happy ben ik er niet mee. Vorig jaar veel overlast van gehad.

Wat er wel is dat je veel online kunt volgen en we hier dan Dreamville radio kunnen ontvangen waar veel live wordt uitgezonden of Dj's soms sets komen draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je van tomorowland een stuk minder last zal hebben dit jaar ,summer festival was ook een stuk stiller dit jaar

 

Veel minder muziek speakers in de omgeving deze keer

 

Enigste plek waar ik de muziek hoorde was op de plee xd schijten met een beatje altijd lekker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De madness zelf heb ik ook geen last van, hoor je vaag en ik zie ht vuurwerk, 300000 bezoekers wel vermits x-aantal procent in mijn achtertuin gaat parkeren daar heb je veel last van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal je ballet al helemaal niks vinden, ik overigens ook niet.

Onze zoon trouwens nog minder: we hadden hem een keer meegenomen -hij was destijds een jaar of twaalf- en zijn commentaar luidde: als jullie zo graag naar homo's willen kijken die in maillots rondhuppelen dan gaan jullie de volgende keer maar alleen.

haha gelijk heeft ie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net ontdekt dat wat wij oldies, als revolutie, zeg maar onze Beatles hebben beleefd, nu als early hardcore wordt genoemd.

 

WTF early,nee man those were the days, toen gebeurde het en wij waren erbij. Alles erna is zeg maar ........ erna.

 

Festivals, geen geld al heb ik vandaag wel te horen gekregen dat Tomorrowland echt maar dan ook echt ten einde mijn tuin ligt.

Of ik daar happy mee ga zijn weet ik binnen 3 weken te vertellen maar de Madness is vorige week al begonnen hier.

 

Snaaip gaat alvast zen shotgun maar eens oppoetsen want dit jaar bel ik geen 5 keer naar de politie.

 

Hey Snaaip, kan ik wel inkomen. Ik vind het overdreven dat ze dit jaar 2 edities organiseren, zelf ben ik er nog niet geweest maar ik hoor van iedereen dat het een ongelooflijk event is. Naar mijn mening is het te commercieel, ik sta dan ook niet meteen te springen om een Guetta of Aoki aan het werk te zien, niet dat ik wil zeggen dat ze een slechte affiche hebben

 

Als ik me niet vergis heeft de gemeente vorig jaar een aardige som gekregen van de organisatie,

http://www.nieuwsbla...131223_00900515

 

Denk niet dat er in jouw brievenbus een enveloppe met centjes zat van de gemeente

Edited by VenaSnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat de gemeentes krijgen hebben wij het fluiten naar al wordt er zogezegd wel geinvesteerd in de gemeente???

Ik ben der zelf ook nog niet geweest aar kan wel veel live volgen in de regio.

 

Mijn inziens is er toch meer sfeer op de kleine podia want op de grote draaien de grote namen steevast dezelfde platen.

 

Waar ik vooral tegn protesteer is dat ID&T + gemeentes Rumst en Boom beweren dat vorig jaar alles prima verlopen is terwijl het net een grote puinhoop was. Als ik om 3u snachts nog op straat verkeer sta te regelen en ouders de weg uitleg waar ze hun spruiten kunnen vinden en echt waar 5-6 keer de politie heb gebeld met het verzoek op toezicht scheelt er wel wat. En ik was die nacht niet alleen op straat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er nog mensen die naar reggae geel gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou gaan maar is net n paar uur voor vertrek naar vakantie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel inmiddels heb Snaaip het geregeld dat ie wel naar Tomorrowland gaat maar dan wel door de week wat sightseeing, rondleiding en buurtfeest als zoethoudertje voor de buren. Kijken of er wat te jatten valt :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...