Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Evil Gringo

Geur

Recommended Posts

Goede middag :whistling

ik heb in mijn achtertuin een purple power staan.

verder tip-top inorde ze doet het goed. ze staat nu bijna 4 weken in bloei.

De toppen van de plant zijn paars, maar dat is neem ik aan normaal voor een purple power :) maar de toppen ruiken niet naar de wiet geur die ik ken van me vorige plant. Nu is mij een keer gezegd dat dat aan het soort ligt want somige soorten ruiken meer dan de andere soort. maar mijn plant ruikt een beetje naar rozen :whistling ik weet niet of dit normaal is maar staat de geur in vergelijking tot de kwaliteit van het wiet? en is het dus normaal dat mijn plant (purple power) een beetje naar rozen ruikt en niet naar wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple poep ruikt idd raar, had het vorig jaar ook met mijn purple poep, niet echt sterk en ook niet echt lekker :whistling, vandaar purple POEP---> mijn mening dan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vind je onzin?

enne ik denk heus wel dat me shizzle te smoken is :whistling

ik vind purple power wel een fijne soort, doordat ze niet zo sterk ruikt komt er duidelijk minder ongedierte op af, k heb verder nog geen ervaring met het roken er van :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat vind je onzin?

enne ik denk heus wel dat me shizzle te smoken is :whistling

ik vind purple power wel een fijne soort, doordat ze niet zo sterk ruikt komt er duidelijk minder ongedierte op af, k heb verder nog geen ervaring met het roken er van :whistling

Dat hij hett purple poep noemt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple is ook niet mijn favo soortje, et stinkt idd en is niet zo lekker, mja....er was weinig ander aanbod in stekken hier dus dan moet je wel.... we zullen wel zien, heb vorig jaar purple van iemand gerookt maar werd er wel helemaal kneiterstoned van, en dat is goed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietplanten verschillen qua soort en onderling veel in geur. De geur zegt niks over de potentie. Geur is een persoonlijke smaak, de meeste rokers prefereren zoete wiet. Sommige kwekers bewaren hun wiet met een citroen of sinaasappelschil zodat het aroma daarvan in hun wiet trekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wietplanten verschillen qua soort en onderling veel in geur. De geur zegt niks over de potentie. Geur is een persoonlijke smaak, de meeste rokers prefereren zoete wiet. Sommige kwekers bewaren hun wiet met een citroen of sinaasappelschil zodat het aroma daarvan in hun wiet trekt.

Hoe bewaren ze dit dan..? ivm de citroen enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple power is hier wel populait bij de buitenkwekers me dunkt.

 

Ik was vorig jaar erg tevreden met m'n PP, goede vroege bloeier zoals het moet. Over de geur kan ik alvast zeggen dat je je niet aan een zoete groene wiet dient te verwachten, eerder aan iets wat ik omschrijf als een exotisch, kruidig geurtje.

Vergt enige aanpassing als je witte binnenkweek gewoon bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De citroenschil of sinaasappelschil word bij de droge wiet opgeborgen. Uiteraard geen natte bak met schillen ivm schimmel. Een schil word ook weleens toegevoegd om uitgedroogde wiet te bevochtigen zodat het beter te roken is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het ook maar purple shit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Je zal mij geen paarse meer zien kweken omdat ik haar gewoonweg niet lekker vind. Gelukkig is smaak zeer persoonlijk en geef mij maar een Santa-Maria of een K2 of een Orange Bud, Snowwhite, Powerplant, Top44......................

 

Greets 'n' grows.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...