Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Cbd Olie Bij Slapeloosheid?

Recommended Posts

Omdat ik door allerlei factoren lijd aan slapeloosheid gebruik ik 's avonds 5-10 druppels hiervan:

 

http://www.thehealthcure.org/product/bottle-cbd-oil-mixed-1-0/

 

Maar er is nu ook CBD olie met nauwelijks THC. Zou dit ook werken bij slapeloosheid?

 

http://www.thehealthcure.org/product/cbd-cannabidiol-oil-10ml/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trek de complete werking van beide producten voor wat dan ook in twijfel eigenlijk... :no

Op een placebo effect na zou ik hier geen enkele positieve lichamelijke werking bij verwachten eigenlijk.

Heel misschien een zeer lichte vermindering van de slijtage van je bottenstelsel,doordat je wat minder geld hoeft/hebt mee te sjouwen in je portemonee... :whistle: ;)

Edited by Aad
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is nog steeds ook door deze Pannekoek niet aangetoond dat het schone olie is door middel van echte test resultaten (Met ID + Datum).

Leuk die pillen fabrieken afzeiken maar zelf niet eens een test rapportje bij de producten doen.

Dit zeg natuurlijk niks over de kwaliteit van het product.

gallery_40416_16749_164945.jpg

 

Wernard Greedying die gevlag moeten worden met een green light.

Nee op de tenen getrapt zijn als er vragen gesteld worden last van een LDS?

...

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou deze olie niet werkzaam zijn?

 

Overigens schijnt het wel onderzocht te zijn door het Budwig instituut. Heb er naartoe gemaild en kreeg dit als antwoord terug:

 

Yes we have tested their oil several times and it comes out as a very good

remedy and no harmful chemicals or side effects have been detected nor

reported by any who use it and in fact I have used it several times and all

is well

I would like to know how the Dutch Forum came to this conclusion. Maybe its

just one person "thinking" these things

 

When the oil is made all industrial products used to extract the oil are

evaporated off in the process

The plastic if hard food grade and there was no chemical toxicity tested

when we did our test

See instructions on how to use it

 

Warm Regards

Dr Lloyd Jenkins, ND, PhD

www.BudwigCenter.com

PlanetBudwig@gmail.com

C/ Huescar 5 Edif Galaxia

Floor 1 Local 11

Malaga (Malaga) Spain

29007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dat een test rapport noemt.

Waar is datum + ID zodat gecheckt kan worden dat er niks in zit en dat het klopt met wat erop staat.

 

+ Die testen moeten bij elke run gedaan worden vandaar ID + datum.

 

Waarom het niet zal kunnen werken kan ik niet zeggen, Weet wel dat hier iedereen die ik ken er niks aan hebben of merken.

Dat is ervaring om me heen daar hecht ik tegenwoordig meer waarden aan.

 

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je er iets meer over zeggen? Wil het wel graag weten. Overigens ook wel eens wiet gehaald uit een shop en thee van gezet en wel op geslapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nu het probleem er valt niks over te zeggen.

Zolang er niet op een juiste manier aangetoond word dat het klopt met wat er gezegd word (Dus harde test resultaten van de olie / Hoe schoon / de % welke plant gebruikt / de manier van een onafhankelijke bedrijf).

 

Maar iemand vertrouwen die al op zijn teentje getrapt word bij vragen thja dat is een ieder zijn eigen keus, ik zal nog liever Eli Lilly shit slikken dan.

 

Maar dan je kan het altijd proberen en wie weet help het wel in jou geval.

Mijn gaat het niet of het wel of niet werkt (Hier werk in ieder geval niet zware depressie/ADHD en 30 jaar slaap problemen en me gabbers met het zelfde ook niet) maar echt dat er geen openkaart gespeeld word en thja de geschiedenis leert dat er dan wat te verbergen is.

Als het om het helpen van de mensen gaat dat doe je gewoon openkaart spelen maar als het om geld draait dan snap ik wel hoe er nu gehandeld word.

 

 

Welke wiet soort was dat denk een zware OG je ook wel zal helpen dan.

Zwarte hasj word ik ook altijd slaperig van.

Black Domina heerlijk slaap wietje.

Orthega Indica super slaap wietje.

 

Maar je ook weer veel verschillende slaap probleem komt het door pijn / stress / drukte in de hoofd.

 

 

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

no harmful chemicals or side effects have been detected nor

reported by any who use it and in fact I have used it several times and all

is well

Ahhh!

Dus niemand die het heeft gebruikt heeft tot nu toe vervelende bijwerkingen gehad of schadelijke chemicalien gedetecteerd(met hun neus of smaakpapillen waarschijnlijk? :lol: Iets als een GC-MS grafiek zal dan wel een onbekend begrip zijn vermoed ik helaas sterk) en Loyd zelf heeft het nu al in ieder geval een aantal keer gebruikt en alles is oke...dus wat is het probleem...?

Ehhh...van alles! :rolleyes: :P

Laat nu eens meerdere reportjes zien over verschillende 'verse' batches,dan kunnen de mensen er nog wat zekerder van zijn dat ze op zijn minst geen vervelende contaminanten binnen krijgen(denk zware metalen,pesticides...en als de hemppasta uit China komt,zou ik de bijgaande labreporten voor geen nanometer vertrouwen btw).

Dan praten we daarna wel weer verder over mogelijke effectiviteit van deze lage doseringen(IMAO dus totaal niet of slechts in zeer geringe mate) en de exorbitante bedragen,die voor deze produkten durven te worden gevraagd. :verryangry:

 

Ps

Van die budwig-site(nog zo'n quack,misery loves company it seems) word ik ook niet bepaald vrolijk,kanker genezen met huttenkaas en lijnzaadolie...maar natuurlijk... :no

Edited by Aad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan maar naar de huisarts en vragen om een recept voor de potjes medicinale wiet uit de apotheek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je zeker weten wat je inneemt is zelfproductie uiteraard het ideaal,maar in de betere coffeeshops is vaak nog wat beters voor nog net wat minder te halen dan die uit de apotheek(en meer keus).

Helaas lijkt het in Nederland voorlopig alleen maar slechter en slechter gesteld met de cannabiswetgeving/-uitvoering,dus jammer genoeg ook de voor mensen,die er op de een of andere manier medicinaal verlichting van zouden kunnen hebben. :(

Edited by Aad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word toch steeds gezegd

researchers examined the effects of THC, CBD, and combination extracts on sleep, pain control, and muscle spasms. They found that 1:1 THC-CBD extracts provided the most therapeutic relief across all categories.

 

Elke keer komt 1:1 naar boven.

 

Gisteren nog wat rond gevraagd maar iedereen die ik ken zeggen dat deze olie gewoon niet werk en sommige vinden het pure oplichting voor die prijs (zijn mensen ook met Depressie/ADHD/Slaap problemen over ander dingen kan ik niks zeggen weet ik niet).

Sommige worden er zelf misselijk van (Dus toch een bewerking?).

 

 

Kuro-neko

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Volgens mij moet je ook CBN hebben ipv CBD.Probeer zelf CBN altijd zoveel mogelijk te vermijden ivm slaapneigingen.:)

 

Zou van de Budwig Center ook wel een volledige analyse certificaat willen zien van de geteste olie.Ben nml benieuwd hoe dat goedje getest is.Misschien op de manier van piskijken zoals vroegah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf een vrij stevige tolerantie

toen ik dat een periode niet had was een 1:1 thc/cbd verhouding prima slaapmiddel

 

sinds ik weer stevig blow zoek ik een andere thc-antagonist als ik beter wil slapen : nicotine ; de laatste die ik aansteek op een dag is geen joint maar een shagje.

 

het hangt denk ik dus af van iemands thc tolerantie of cbd een slaapmiddel is.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zeggen niks over die olie maar over de werking van CBD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ik 10 druppels olie van The Health cure neem kan ik wel slapen. Het werkt dus wel bij mij. Maar ik krijg geen informatie over de samenstelling of hoe het gemaakt wordt. Wanneer ik ze mail met de vraag om info ook wat betreft of er toxische stoffen kunnen zijn achtergebleven, krijg ik geen antwoord. En dan vertrouw ik het al niet meer. Ze geven dus geen enkele reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet maar goed dat als die makers er labo-resultaten of testen van hebben, ze er maar al te graag mee zouden showen! (hoe zou je zelf zijn)

dat ze niet antwoorden of wat dwaas beginnen doen zegt gewoon genoeg!

dan zijn er geen testen gebeurt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige met consistente teeltmethoden is Bedrocan. Die testen elke plant afzonderlijk om zeker te zijn dat er niet teveel van gemiddelde afgeweken wordt.

Daarnaast zijn zij de enige kwekers die toegang hebben tot gegarandeerd juist bediende testapparatuur.

 

Testen is duur, en er MOET wel super efficient en enorm doordacht geteeld worden om dan ook nog winst te halen nadat je de testerij betaald hebt.

m.a.w. een correct getest product kan best prijzig zijn

 

[maar er is buiten de apotheek nog geen regelgeving , dus we zitten op dat punt in het wilde westen

het zou mooi zijn dat als je percentages op je verpakking wilt zetten je verplicht bent er niet teveel vanaf te wijken]

 

misschien is het product dat je hebt gekocht werkzaam, maar misschien ook niet

cannabis , met of zonder thc werkt bij ieder anders

the proof of the pudding is in the eating

uitproberen dus

succes

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

cannabis , met of zonder thc werkt bij ieder anders

Want? :whistling

Dat vind ik dus een van die drogredenen,die vaak word aangevoerd als enige resultaten uitblijven en die op geen enkele bewijslast is gebaseerd. ;)

Edited by Aad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnenkort ga ik een sample testen van een bekende nederlandse cbd olie leverancier.

Voor een moeder met een kind met epilepsie.

En ik denk; ik heb hier een pad mee ingeslagen, wat ik verder ga bewandelen.

Dit is GEEN uitnodiging om mij samples te sturen.

 

Je leest het overal nog terug:

CBD is een MODULATOR van THC.

Ik ken geen beschrijvingen van een op zich zelf staande werking van CBD.

 

Sinds deze CBD olie bestaat zijn er opeens leveranciers die zeggen: deze olie werkt niet voor iedereen,

zo'n 25 % heeft er geen baat bij????

Dat is handig: kun je iedereen die er niets van merkt onder die 25 % plaatsen.

Zolang je er maar geen rapportage van opgeeft,

want dan blijkt het wat meer te zijn dan 25%?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bij Sativex heeft maar 40% van de patienten baat bij, dus grote vraag is of de 25% niet gewoon uit lucht gegrepen is.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedrocan maakt al tijdje extracten http://bedrocan.ca/science/

 

Quote

 

 

 

Extracts

 

Bedrocan offers whole plant liquid extracts of all of our varieties, produced under pharmaceutical conditions. Extracts contain the precise chemical profile of varieties. Extracts with specific profiles can be provided on request.

Terpene-only extracts are also available from all of our varieties, and contain all terpenes originally present in the herbal material, without the cannabinoids. Each extract comes with a chemical profile obtained by GC analysis.

End Quote

 

Ook is daar de BedroLite al beschikbaar met 9% CBD, die als alles meezit in augustus hier op de markt komt.

 

Uiteraard heb ik hierover het BMC aangeschreven, waarom het niet hier beschikbaar is.

 

Dit is daarop hun antwoord;

 

Het is ook bij ons bekend dat ouders van kinderen met epilepsie grote belangstelling hebben voor een CBD-houdend cannabis-soort. We zijn er ook meteen mee aan de slag gegaan, - de nieuwe variëteit komt over 2, 3 maanden ook beschikbaar in Nederland / Europa. De bereiding van olie of andere toedieningsvormen (extracten, tinctuur) is in Nederland nog niet toegestaan, hiervoor moet regelgeving worden aangepast.

Om een kwalitatief hoogwaardige toedieningsvorm uit cannabis beschikbaar te maken zijn een adequate bereidingswijze en gedegen onderzoek nodig. Beiden hebben tijd nodig. We zijn in gesprek met deskundige partners en artsen om voor de kinderen een geschikt preparaat te vinden om ook wetenschappelijk onderzoek uit te kunnen voeren. Bij kinderen moeten de kwaliteits- en veiligheidseisen nog strenger gehandhaafd worden dan bij volwassenen, hier zien medisch ethische commissies op toe.

We hopen dat andere toedieningsvormen ook hier in Nederland z.s.m. beschikbaar komen maar we hebben bij BMC geen directe invloed op de wet- en regelgeving in Nederland. Extracten, olies, smeersels etc. die nu op de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn zijn illegaal vervaardigd en worden illegaal verhandeld.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aad, ik zal je uitleggen wat de kwestie is

Fyto-cannabidoïden ( wat dus in de plant voorkomt) lijken enorm op endo-cannabidoïden ( komen in menselijk lichaam voor)

en laat nou iedereen een andere aanmaak van endo-cannabidoïden hebben

dat leidt bij sommigen tot tekorten

dat aan te vullen met planten cannabidoïden is dan een logische zet

vandaar deze website met stapels cannabis-vrienden

niet iedereen hier heeft een tekort , maar iedereen heeft een ander niveau in zijn of haar systeem

dan is dus het effect bij inname in feite bij iedereen anders

dus ik gebruik geen drogreden

het is een feitelijke waarheid

cannabis preparaten hebben een uitwerking die bij iedereen meer of minder kan verschillen

 

je wilt zekerheid

je wilt je vertrouwen ergens neer kunnen leggen

het is spijtig , maar het lijkt erop dat dat niet haalbaar is in deze tijd

voor de meesten is het een kwestie van zelf-doen , zelf kweken , zelf oogsten , zelf selecteren , zelf olie of tinctuur maken maar vooral: Zelf verantwoordelijk zijn voor wat we met ons lichaam doen .

Dat kan door middel van opdoen van kennis , maar ook door te luisteren naar ons lichaam

 

het is geen vitaminepil die je een goed gevoel geeft want je weet dat het zou moeten werken dus neem je gewoon in .

dat soort houdingen werkt niet in het afstemmen van een voor jou persoonlijk effectieve cannabistherapie

je lijf moet signaal geven

en jij moet zelf opletten wat je met dat signaal doet.

klakkeloos innemen want het flesje heeft een sticker met een percentage is ook niet verstandig.

 

hoe dat allemaal werkt is ook weer voor iedereen verschillend maar pb me als je vragen hebt over hoe je omgaat met preparaten ten bate van je gezondheid.

misschien kan ik je iets op weg helpen.

 

en nee ik heb geen aandelen in bedrijven of wat dan ook

ben door schade en schande misschien een beetje wijzer geworden thats all

 

succes

Edited by MeneerJansen
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 mnr. Jansen.

 

En dan heb je ook nog dat fenomeen dat iets goed op je lichaams eigen systeem aansluit, krijg je weer die gewenning en moet je weer op zoek of combineren enzo, in ieder geval zijn de bijwerkingen niet rampzalig dus te doen.

 

@blowsterke

mooi nieuws.. totdat ik .ca zag staan: gaat nog jaren duren dus voor ons

gisteren nog Opsteltens vooruitziende visie op tv.. gewoon 1 juli GS wet erdoorheen en aanpakken die handel.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
je wilt zekerheid

je wilt je vertrouwen ergens neer kunnen leggen

het is spijtig , maar het lijkt erop dat dat niet haalbaar is in deze tijd

voor de meesten is het een kwestie van zelf-doen , zelf kweken , zelf oogsten , zelf selecteren , zelf olie of tinctuur maken maar vooral: Zelf verantwoordelijk zijn voor wat we met ons lichaam doen .

Dat kan door middel van opdoen van kennis , maar ook door te luisteren naar ons lichaam

 

Zeer mooi gesproken en totaal to the point.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...