Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Kaskweek: Diverse Soorten.

Recommended Posts

Holy shit...

 

Kwijl kwijl kwijl.

 

Kuro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je gelijk hebt Ozzoes. Als de potten te warm staan gaat het wellicht broeien als je niet uitkijkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anderhalf uur verder:

pracht verslag!!

ga begin volgend jaar verhuizen naar een soortgelijke plek en wou ook een kasje bouwen, heeft me enorm geholpen dit te lezen en wat een werk heb je erin gestoken mooi om te zien ook een heerlijke oogst voor 1 zomertje

Veel smokeplezier

Smokesallday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey jongens! Allemaal hartstikke beankt voor de leuke reacties! Doet me goed. Zal dr vant weekend een wat uitgebreidere reacti op geven.

Heb tijdelijk werk maar dat combineert super kut met me krantenbaan ent openbaar vervoer. Om 4 uur opstaan en om half 6 thuis komen.. dus nie heel veel tijd en vooral zin.

 

 

Vant weekend weer wa plaatjes wand we knallen t dak door, gellukig nie letterlijk. Wor wel gek van de vrees voor rippers maarja.. risico vant vak.

 

Morgn komt di kwakzalver van het kadaster, zal even laten weten hoe dat afloopt.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met je oogst!

die auto jack ziet er uit als binnenwiet echt heel mooi

de rest gaat ook lekker volgens mij

ben ook erg benieuwd naar je paarse wiet

zulke aparte groeipatronen zie je vrij weinig

 

laat je weten hoe het allemaal smookte? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo bij deze een echte update, het is eindelijk weekend, al is het al bijna om! De drank spookt door me kop evenals de heerlijke auto white joints, genieten jongens echt waar!

 

Maar bij deze wat reactie op jullie reactie en wat foto's, spellings fouten in kluis :likken:

 

@Wsteb.

Thanks man, blij dat je er van genoten heb, da was opzich wel het doel aan het begin, jullie genieten, ikke leren haha. Tot nu toe lijkt dit gelukt

Ondanks alle negatievieteit in dit topic over de kas heb ik goede hoop op een lekker rokertje voor het hele jaar. De auto jacks zullen aardig wat gewicht in de schaal leggen vermoed ik zo en de andere planten hebben de mist prima overleeft zonder echte bruine haren,1 rot plekje bij een plant die buiten heb gestaan met regen, dus heb goede hoop voor de laatste eind sprint

 

@Kuro Neko

Keep on kwijling haha :icecream:

 

@SmokesalldayiBlij dat je er wat aan heb gehad! Vond zelf maar weinig echte informatie over kweken in kassen dus ieder die van mijn fouten kan leren ben ik blij mee! Ik start na mijn oogst een nieuw topic met mijn fouten, lessen, ervaringen en voorbereidingen/uitzoekwerk voor t volgende seizoen, weet niet wanneer je precies verhuizen gaat, maar kan je op basis van mijn ervaringen best wat tips geven in een pm als je al eerder beginnen gaat. Bouw je kas in 1x goed, dat scheelt een hoop spijt, tranen en rot!

 

 

@Achterlijkeharry

Tjah, die volle tuin op dit punt in het jaar is super leuk, en gaat volgend jaar ook zeker gebeuren. Maar het brengt natuurlijk ook de nodige risicos met zich mee. Elke avond is een avond dat een ripper langs kan komen wippen en hoe later in het jaar hoe meer rot.. Maar we houden ze groen, of licht geel net hoe ver ze zijn, en gaan nog even verder! Wat er ook gebeurd, volgend jaar zit ik ook in ocktober misschien december weer te knippen:D

 

@Wegpiraat,

Nie zo heel duur hoor bij de kruidvat. verkopen ze hele pakjes!

 

@ S37

Dankje man! ben er ook zeker blij mee! was zelf ook al van mening dat ze nie onder doet voor binnen wiet! De mooiste toppen die ik tot nu toe geoogst heb!

De rest gaat zeker lekker! straks meer hier over haha!

Die paarse wiet tjah, heb laatst een topje gerookt van de raarste paarse die uit zich zelf is gaan bloeien, reveggen, weer bloeien, en da was nie vies maar ook nie lekker.. echt stoned werd ik ook nie.. Maar heb goede hoop voor de rest! En dit ene topje was wat snel gedroogd dus misschien is de rest heerlijk van deze plant, hoop t want t was een bult knip werk joh!

 

Okey nu dan eindelijk de update!

 

De man van het kadaster is langs geweest, gee enkel probleem, er stonden dan ook wel precies 5 planten in de kas, de rest stond in de schuur, voel het nog in me rug...

 

De oude kas gaat echt als een gek, op de paarse fluff plant is alles zo hard als... weet ik veel iets dat hard is.. :likken: Dit lijkt wel een trend dit jaar want tot nu toe is al me wiet kneiter hard geworden!! Fotos hier uit maak ik morgen even, vandaag was druk genoeg en kon nog maar net fotos maken in de nieuwe kas met dag licht!

 

Dus de nieuwe kas, alles gaat heerlijk, staat mooi in bloei en het weer is voorlopig nog mooi geweest dus niks te klagen! Heb wel 1 plant die er erg kut bij staat, straks meer daar over.

 

De grote big bang hoek gaat heerlijk, super lange dikke toppen, als dat mooi afbloeit... wauw.. dan haal ik me doel denk wel! :dribble: Maar zat vandaag een andere verduisterde big bang te knippen en zat echt giga veel blad in, wel allemaal onder de thc.. leuke hasj plant dus denk.. maar ben nie zon ster int maken van hasj.. 5 tot 7 vingerige bladeren ben ik nog nooit tegen gekomen in me toppen (zoals normaal de 3 vingerige er in verstopt zitten).

 

Maaar ze gaan dus lekker:

2014_10_04_17_50_35.jpg

 

2014_10_04_17_50_45.jpg

 

2014_10_04_17_51_00.jpg

 

2014_10_04_17_51_22.jpg

 

2014_10_04_17_56_02.jpg

 

 

 

De Painkiller XL gaat als een speer, lange slanke toppen, als laatste begonnen met bloeien maar compleet bedekt onder een dikke laag hars, mjam mjam!

 

2014_10_04_17_51_44.jpg

 

2014_10_04_17_52_10.jpg

 

2014_10_04_17_52_31.jpg

 

 

Een ander soortje.. euh... kan t me echt ff nie bedenken, maar ruikt lekker hoor :innocent:

 

2014_10_04_17_52_41.jpg

 

2014_10_04_17_52_56.jpg

 

2014_10_04_17_53_07.jpg

 

Big bang in een kuip, mooie grote lange plant.

 

2014_10_04_17_53_31.jpg

 

2014_10_04_17_53_46.jpg

 

2014_10_04_17_53_55.jpg

 

2014_10_04_17_54_15.jpg

 

 

Royal moby, duidelijk een echte opleveraar:

2014_10_04_17_54_24.jpg

 

2014_10_04_17_54_48.jpg

 

2014_10_04_17_55_07.jpg

 

Danceworld, zoals te verwachten laat in de bloei. Wel een mooie plant:

 

2014_10_04_17_55_28.jpg

2014_10_04_17_55_44.jpg

 

 

 

Super silver haze, ook laat in bloei maar knalt nu lekker door! net als de Danceworld rijkelijk bedekt onder een laag thc!

 

2014_10_04_17_56_21.jpg

 

Rest van de fotos volgt morgen, nu geen zin meer in eigenlijk.. Groeten en nog een fijne avond!!!

 

 

2014_10_04_17_57_29.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moew moew hehehe.

 

het blijft een genot hier te kijken.

 

Kuro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig mooie foto's, ik ben zeer benieuwd naar je eindscore!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super planten 👍 en echt een mooie topic eentje die je tenminste goed door kan lezen je houd denk genoeg te roken over haha keep on smoking .....kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha thanks herren! Genoeg te roken is een groot woord maar we gaan t zien. 2 ons per maand gaat dr door heen hier met ze 3.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou als ik jou was nog wat auto NL zaaien

lampje erboven in de schuur als de kas te koud wordt

 

dan kan je mogelijk het tekort aan wiet nog bijkweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rot rot rottr d rot... of het nu de kleine kas is of d grote kas. Rot. Gisteren als een maloot zitten knippen en dat zit ik vanavond weer. Gllukig zit alles ligt in de voeding.. vooruitziend blik eh.

 

Nog meer weg zetten meneer jansen ga ik niet doen, mits ht in een kast onder lampen is met een giga overkill aan agzuiging n ventilatie... savonds als ik slaap dus..

 

Groeten allmaal, vant weekend een update en damage report.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot Ozzoes..

Maar damm prachtige verslag heb je hier neergezet!

Leuk om te lezen, en succes met knippen!

 

Hoop dat het meevalt ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de auto jack herrer

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hoog hokje met vloermatjes en een fatsoenlijk filter, en je slaapt heerlijk hoor

 

rotte wiet kan nog wel tot olie gemaakt worden met wat alcohol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks alchemist!

 

Suptertramp ook bedankt! Blijd at het gewaardeerd wordt.

 

Doe me best harry maar had de laatste dagen zeer weinig tijd.

Maar knip flink door hoor:)

 

Dutchhope. tot nu toe zoals s37 klaag ik niet te veel over de auto jack, maar de echte conclusie komt later pas! dus die hou je nog even van me tegoed. Kan je wel zeggen dat de big bang er never nooit meer bij mij in komt! Wat een tievus plant.

 

Meneerjansen, ik heb de middelen noch de toestemming om een binnen hok te creeren.

 

Dat is goed nieuws, ga ik me daar is in verdiepen.

 

 

 

 

De rot slaat niet zo hard toe als ik dacht dus het valt mee, morgen wat meer plaatjes maar voor nu even een zoet houdertje.

 

Een top big bang, enkel de grote bladeren weg geknipt door tijd nood. Tot wel 5 vingerig blad in de toppen, waar dit normaal altijd 3 vingerige zijn. Echt wat een rot plant om te knippen. Wel helemaal beladen met hars.

2014_10_04_22_15_38.jpg

 

2014_10_04_22_15_50.jpg

 

2014_10_04_22_46_52.jpg2014_10_04_22_47_37.jpg

 

de meeste planten op deze fotos zijn inmiddels de hoofd toppen van geoogst. 1 plant geeft wat meer fluffy toppen maar de rest is allemaal minimaal compact, er zitten toppen bij die zijn werkelijk waar bizar hard dat is echt niet te geloven, ik krijg ze niet eens open geduwd met me schaartje! De hoeveelheid rot valt ook redelijk mee aangezien deze kas redelijk lek is. Niet slecht voor herma zaad! Geur, compactheid, en uiterlijk verschillen ontzettend maar dat vind ik persoonlijk juist leuk!

 

2014_10_05_16_56_21.jpg

 

2014_10_05_16_56_28.jpg

 

2014_10_05_16_56_37.jpg

 

2014_10_05_16_56_45.jpg

2014_10_05_16_57_08.jpg

 

2014_10_05_16_57_53.jpg

 

2014_10_05_16_58_15.jpg

 

2014_10_05_16_58_20.jpg

 

Net naar de kapper geweest.

2014_10_05_22_40_25.jpg

 

2014_10_05_22_40_34.jpg

 

2014_10_05_22_40_40.jpg

 

2014_10_05_22_40_50.jpg

 

2014_10_05_22_41_00.jpg

 

De boven kant even afgeknipt, ziet er zeker mooi uit vind ik!

2014_10_08_22_33_54.jpg

 

2014_10_08_22_34_04.jpg

 

2014_10_08_22_34_13.jpg

 

 

Vandaag nog wat auto jack in de potten gestopt, iets meer dan 450 gram, wat de totale opbrengst van 10 planten tot nu toe op 870 gram brengt, ik verwacht de 1.5 kilo aan te tikken als alles in de potten zit.

 

De enkele plant auto white heeft tot nu toe 130 gram droge wiet opgeleverd en er hangen nog een een aantal takken..!!

 

2014_10_11_17_37_26.jpg

450 gram in deze potten in totaal.

2014_10_11_17_37_51.jpg

 

en een onsje auto white.

2014_10_11_17_45_54.jpg

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...