Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Aik

2X Heribei X Chemdawg , 3X Heribei

Recommended Posts

Ook maar eens ff een verslag maken van mn plantjes :verrygood

Staan in 26L smartpots en 2 in volle grond

Heribei x Chemdawg is voorgegroeid onder tneon en word verduisterd maar weet niet meer precies vanaf welke datum :innocent:

Ze hadden allebei wel een paar ballen maar die zijn nu als het goed is allemaal weg, en er zitten een paar banaantjes in sommige toppen maar het valt allemaal mee.

Voor voeding gebruik ik BAC groei en bloei + guano extract van no mercy

En heb bij de heribei x chemdawg aan het begin van de ronde in beide potten 3x 21G Healty start meststoftabletten in de grond gedrukt: http://www.plantheal...oftabletten.pdf

 

Dit zijn de heribei x chemdawg (fotos zijn van paar weken terug)

CAM00039

CAM00037

CAM00041

 

Zo staan ze er nu bij

 

CAM00043

CAM00045

CAM00050

IMG 20140609 WA0000

 

 

Verder heb ik nog 3x Heribei ongeveer 2 weekjes terug geplant (ga ik niet verduisteren)

 

1tje in 26L smartpot

 

CAM00046

 

en 2 in volle grond

 

CAM00047

CAM00048

 

Als iemand vragen of tips heeft hoor ik het graag

Fijne dag allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Altijd leuk een kweek verslag met foto's.

Ik zelf ben 4 dagen terug begonnen heribei (wel laat) maar aangezien de zomer steeds wat langer is en beter laat dan nooit.

het gaat mijn eerste kweek worden dus zal je verslag blijven volgen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee thx, kzou jouwn verslag ook in de gaten houden :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een update

 

Heribei's

CAM00051

CAM00052

CAM00053

 

 

Heribei x Chemdawg

 

CAM00054

CAM00055

CAM00056

 

Fijne dag allemaal :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekke mix man heribei x chemdawg..waar heb je de zaden vandaan?voor de rest ziet het er leuk uit..bless and keep it green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei x chemdawg is een outdoor freebee bij sannie momenteel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekke mix man heribei x chemdawg..waar heb je de zaden vandaan?voor de rest ziet het er leuk uit..bless and keep it green

Bedankt, zaden heb ik inderdaad als freebee gekregen bij sannie, jouwn planten zien er ook goed uit :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, een kleine update van me Heribei x Chemdawg :dribble:

Weet alleen niet hoelang ze nu al in de bloei staan maar volgends mij mogen ze nog wel ff

 

CAM00057

CAM00058

 

Krijg alleen de trichomes niet heel duidelijk op foto :thumbsdown:

IMG 20140613 WA0000

IMG 20140613 WA0004

Fijne dag allen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan de trichomen wel degelijk zien op de foto's, ze zien er nog redelijk helder uit en daarom zou ik ze zeker nog even laten staan tot ze melkachtig/wit zijn dat krijg je het sterkste effect gr ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan de trichomen wel degelijk zien op de foto's, ze zien er nog redelijk helder uit en daarom zou ik ze zeker nog even laten staan tot ze melkachtig/wit zijn dat krijg je het sterkste effect gr ktja

Oke bedankt, Kben eigelijk van plan ze te laten staan tot ze beetje amber worden, ben meer een indica fan.

maar heb eigelijk ook wel zin om eerder te oogsten haha, shop prijzen gaan nergens meer over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekke mix man heribei x chemdawg..waar heb je de zaden vandaan?voor de rest ziet het er leuk uit..bless and keep it green

Bedankt, zaden heb ik inderdaad als freebee gekregen bij sannie, jouwn planten zien er ook goed uit :tu

thanks..je planten gaan lekker kunnen sowieso nog lekker blijven staan en genieten van het mooie weer en wat meer aandikken zodat je wat meer lekkere grammen eraf haalt..hoe ruikt ze lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...