Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Veel plezier in Amsterdam, ik zal de dames van lichte zeden ook even vragen of ze u kennen, voor de zekerheid! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

op uk420 wel eens een heel helder stukje gelezen over hoe thc zuur aangemaakt werd in de plant , en hoe de toevoer van water belangrijk hiervoor is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben uiteindelijk in de ECHTE dampkring geraakt (handboogstr.)

Desondanks de verkeerde info die een niet nader genoemd figuur van een niet nader genoemd "college", waar hun niet nader genoemde tuin een lachwekkend gegeven is, mij gegeven heeft - die mens had mij naar de dampkring op de haarlemerstr gestuurd.

De candy kush was (is) zeer goed inderdaad.

 

Heb ook de sterkste hasj uit de bulldog (bij de dames van plezier) aangeschaft. Beetje overprijsd voor wat het is maar het is wel een lekker hasje.

 

Het foltermuseum was de moeite wel, zeker als je weet dat ik zelf nog aan die toestanden gebonden ben geweest indertijd door Den Magistraeten van Brugghe ;)

 

Verder heb ik een mededeling naar alle a'dammers:

 

Jullie fietsers zijn suicidaal en zouden beter remmen en lichten aanschaffen in plaats van een fietsbel. En waarom zijn er in heel de stad maar een half dozijn verkeerslichten?

 

Bon, dat gezegd zijnde:

 

gallery_33521_17160_1070783.jpg

 

 

:execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute

 

 

en Meneer J:

Ik doelde niet op de inhoud van uw zin als de woordkeuze. "Inkakken". Prachtig.

 

Waarom ikzelf blijf verkiezen van op het einde geen water te geven voor 2-3 dagen is simpel; drogere grond is makkelijker uit de pot te halen. Dat is de enige reden waarom ik het doe.

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat de rede was dat de toppen dan al wat droger zouden zijn. Natte grond kan ook met een tuinschepje uit de pot toch?

 

Verder mooi veldje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip is zelf 1 maal bijna, en 1 maal aangereden door zo'n blonde del op heure velo. Ik stond nog recht, madam den decor in. Komt ze me nog wat uitkafferen ook terwijl Snaaip aan dat ene verkeers licht wel groen had dus heb ik madammeke ffkes wat schoon Vlaams geleerd in den trend van dat as ge ni rap met ave velo mokt dadde weg ze got em de dok in me a derachter, gij redt deurt root en dan godde nog een groet bakkes oepzetten ok ofwa? Ze was rap weg en Snaaip had de toeschouwers (uiteraard Yanks) aan mijn zijde.

Bizar ook dat je in de stand door zowat iedereen int Engels/Yanks wordt aangesproken. En als je dan toch eens reageet van hey, je mag je moers taal gebruiken hoor blijkt die kerel weer geen Ollands te klappen. Rare stad, en altijd leuk om eens enkel uren te spenderen, maar als je echt een voorraadje wil inslaan rijd je beter naar Den haag of Haarlem. Want die rpijzen zijn echt extraorbinant.

Ja Handboogstraat mot je wezen, altijd goede waar en nog aan een faire prijs.

 

En tja, ze hangen weer met de voetjes in de lucht, gaat Snaaip het ditmaal proeven???

Wat wordt de volgende ronde? Sjakies besje onderhanden genomen door de gekke professor? Tenminste als ge nu uw tweede kot eens afmaakt hee

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende ronde is al bezig.

 

heb ze gefolterd en geel laten trekken,

ben ze nu aan het inkleuren,

binnenkort updates

Share this post


Link to post
Share on other sites

gatverdillekes Baekie, die herri is mogelijk een van de mooist afgebloeide indicas van dit hele forum

 

hier is het ook mooi groen

van jaloezie helaas

:wOOt

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat baek, echt netjes gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 dagen "drogen"... zucht...

toppen zijn nog zo nat als de dag dat ze gehakt werden

wat verwacht je met 65-76 % RLV...

heb 2 vochtvreters, 2 navullingen en een hoop rijst en zout uit staan

ik stook met het raam open

krijg de RLV niet onder 65%

 

dat dit maar goed afloopt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet zo best, hangen ze nog aan de planten? Anders kun je ze nu misschien beter losknippen en op een netje leggen.

ventilatortje erop (licht briesje?)

 

hou ze in de gaten hoor, nou mag het niet alsnog misgaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang :

- de takjes in het donker zijn

- je er niet aan komt

- de lv niet buiten de tot nu toe normale waarde gaat stijgen

komt het goed

koudere dagen zijn in zicht

dan een klein beetje de woning bijverwarmen en ineens zijn ze droog

 

ik vermoed dat door het langzame afsterven ( want dat is wat er gebeurt na omhakken van de dame+ hogere lv) de smaak uiteindelijk perfect zal zijn...

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had uitgebreid gereplyed met @ den deze en @ den anderen en lol @ hier en bezorgdheid @ daar en toen crashte de pc.

 

Bon.

 

Snaajp: lol. Alternatieve kijk ftw. Never change and all that.

 

DJ: losknippen met Baekehand gaat tot pletten van de toppen leiden, niet bevorderlijk.

 

Meneer: Ik wil op u vertrouwen maar ben nog steeds paranoia. Elders droogt men aan 80% meent men. Baekie is ongerust want geen ervaring met hoge rlv drogen.

 

Baekie bezorgd.

Boem patat

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

An error occurred

 

 

You have reached your quota of positive votes for the day

 

Sorry maat, binn een haf uurke heb ek nief likes

 

Edit: Klokslag 12 en ik heb weer likes

Edited by Snaaiper
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren 21-23°C, 61-62 % RLV

vandaag is RLV gemiddeld 68%

de kast moet echt snel vrij komen

nieuwe bewoners willen verhuizen

 

gallery_33521_17266_378671.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

isset al rookbaar ?

ruikt het nog heel erg ? zo nee . leg het dan in de woonkamer ergens bij de pc oid

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ligt Baekie al onder de zoden of hoe zit dat, Snaaip wil proeven hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarstraks met onze goede vriend baekelandt aan de :phone: gehangen....

ik moest even meedelen dat zijn goede oude pc het heeft laten afweten, momenteel kan hij geen update's doen.

 

uiteraard zal hij er alles aan doen om ze snel mogelijk terug up-to-date te zijn :whistle:

 

met de dames gaat alles uitstekend, met een beetje baekie-zeik komt alles goed zei hij :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie eens wie een pc upgrade heeft??? :wave:

 

Droog is geworden:

 

Herrie = 22 Gram

Somango XL = 48 Gram

 

samen een mooie ronde 70 gram.

Daar gaat +-7 gram vanaf omdat er sommige toppen niet rookbaar zijn wegens mini-zaad dat knettert.

 

!!!Volgh Den Leghende!!!

 

Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto`s ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 gram extra voor ijsjes, zal ook wel potent knipafval aanwezig zijn.

 

Wij volghen uw verder, volgende keer op naar een fraai gewicht, nu maar genieten van de oogst als het nog niet op is dan. ;)

 

Grtz,

Dj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woepie. Baekie heeft een niewe PC.

63gr rookbare toppen....lekker. laat het smaken kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het smaakt verdomd lekker

Foto's komen er wel hoor, dit weekend

 

Baekie's bestaan is druk.

 

Moet er nog een of twee bij hun kraag zien te grijpen ook. Gaat gezellig feesje worden. Eerst ijsjes draaien als dessert.

 

en nee de wiet is nog niet op ;) grappig jij.

 

Geen nieuwe PC Tune, oude rommelbak met spiksplintertweedehandsmateriaal... zie het als een niertransplantatie op een dametje van 98 jaar oud. Ik spaar nog steeds voor een nieuwe want ik weet dat het tussen nu en binnekort weer prijs gaat zijn :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...