Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

speedy weedy

Zoektocht Naar Een Vliegtuig Onder Water

Recommended Posts

Ok nu ik al een tijdje die heisa rond dat malaisische vliegtuig heb gevolgd ,alsook steeds verbijsterd stond te kijken met de langst durende facepalm ooit

 

Nu over het algemeen Weten we niks over wat er gebeurd is en daar zal ik me ook niet in verdiepen

 

Mij gaat het naar de zoektocht bedoel anno 2014 een vliegtuig wat men niet kan vinden ,,I,,

 

Na hierover eens te hebben nagedacht kwamen mij een paar pijnlijke tekort komings punten naar boven

1. vliegtuig word niet real time getraced ( iets wat je na twin towers toch wel minimaal zou verwachten)

 

2. Bij het zoeken gebruiken ze sonar enz ,groot schip nodig in slecht weer geen zoektocht

 

Punt 1 is nu een oplossing voor onderweg door de sattaliet bedrijven

 

Punt 2 Waarom hebben we daar niet een mooi onderzee bootje rond dobberen met die apperatuur eraan ... anyway

 

Ik ben altijd opzoek naar problemen die simpele oplossingen kunnen hebben

Zo ben ik een documentaire verder drain the ocean en kwam ik op 2 oplossingen voor mijn 2 grootste irritaties onopgeloste raadsels en reclame :)

 

Hoe combineer je die 2 ....

Hoeveel mensen kijken er per dag een youtube filmpje ...en krijgen dan die skippable reclame voor hun neus Ie hoeveel tijd word er dagelijks gespendeerd om er naar te kijken

 

In het geval van ons vliegtuig zijn ze nu voor het eerst begonnen met het vrijgeven van sataliet fotos die iedereen kan doorzoeken en punten op kan aangeven

 

Nu als al die fotos worden geknipt en gelabeld electronisch in max zoom geeft dat mss een paar miljoen fotos van mooi blauw water

Iemand die een volledig blauwe foto ziet kan tegen jou zeggen of hij daar een vliegtuig op zag

 

Zou youtube dus voor elk afgespeeld filmpje een foto laten zien voor een paar dagen ,zal die zoektocht toch vrij snel afgerond moeten zijn lijkt mij

 

 

Nu zijn we te laat en moeten we op de bodem gaan zoeken

Hier komt drain the ocean om de hoek kijken hier word namelijk gebruik gemaakt van sonar data om een gedetaileerd beeld te vormen van een oceaan bodem

De sonar data geven ze in in flater mouse die dan een 3d model ervan opbouwd

Dezelfde data kan ook worden bewerkt met maya enz hun gebruikten custom 3d rendering software voor de docu rendering tijd enz is mij onbekend btw

 

Hiermee zie ik 2 oplossingen het youtube foto syteem uitvoeren met gerenderde sonar data en laten afzoeken naar vormen

 

Of de gehele rendering 4x laten uitvoeren met een lichtbron zwart licht met witte schaduw creatie

Dan hou je zwarte fotos over waarbij elke schaduw door een object of ophoging in het wit zal getoond worden op de zwarte foto

Dit kan software matig gescreend worden om alle gehele zwarte pics ertussen uit te selecteren dat zal dan nog een paar duizend fotos geven om te bekijken de zwart wit fotos gaan de youtube selectie door

 

En van de fotos word ook meteen een nieuwe rendering gemaakt om een groot beeld te krijgen van de omgeving 1 witte stip in het midden van niets kan bv ook verworpen worden

 

Het lijkt mij dat dit vliegtuigje toch snel gevonden kan worden zo of elk geval veel gebieden die meteen weg gestreept kunnen worden waar ze zich zeker niet bevind

 

 

Wat denken jullie is de ak en kush te ver mijn bol ingevlogen of zullen we hier een stapje verder mee gaan ....

ie national geographic contacteren voor het bedrijf van de custom software te vinden om te zien of er speciale sonar data moet worden ingegeven en of het aangepast kan worden naar de zoektocht sonar

ntsb vermoedelijk contacteren om het voorstel voor te leggen en hun vragen of alle sonar data is bijgehouden en beschikbaar gesteld kan worden

Youtube contacteren of ze ervoor open staan om hieraan mee te werken :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw idee voor mensen te laten meewerke via Youtube vindt ik top maar euhm je redenering dat het vliegtuig MOET gevonden worden-... Ik weet niet of je al rond gekeken hebt maar planeet Aarde bestaan voor 70% uit water; ze hebben wel een regio waar ze moeten zoeken maar het gaat hier over oneindig km3 die afgezocht moeten worden, dat doe je niet zomaar. Het blijft een mysterie en op een dag vinden ze het toch. Mij maakt het niet uit, ik vindt het gewoon verschrikkelijk voor die mensen hun familie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilderberg group.... ze kunnen iemand ze paspoort vinden die een vliegtuig heeft gekaapt op 9/11( bullshit) maar een vliegtuig vinden lukt niet.... illuminatie dingen zijn dit en zo zijn er nog veel meer van zulke dingen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar mijn idee is er veel info achtergehouden

en in de doofpot gestopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat momenteel zo we zijn zo ver vooruit gekomen dat we kunnen zeggen dat we deeltjes hebben gevonden die andere deeltjes gewicht geven

We durven te beweren dat we weten hoe het universum is ontstaan .....

 

Maar een vliegtuig vinden wat is gecrashed / gestolen is onmogelijk ,

 

Venastar Het is niet oneindig veel km² teken 2 cirkels van een uur vliegtijd bij de laatste sateliet gegevens van de motoren geven elk uur status gegevens door dus langer dan een uur heeft die niet rondgevlogen ,tenzij ze ergenst zijn geland en dat systeem ook onschadelijk hebben kunnen maken

 

Pak snelheid van een boeing 1200km/u~ = 4.523.893km² x 2 (al zal het realistisch minder zijn daar de cirkels zullen overlappen )

Pak voor het gemak 8.000.000 Km² Dat zal met net zoveel pics te bekijken zijn in zijn geheel

 

Komen we terug op de vraag hoeveel mensen kijken er per dag 1 filmpje ;)

 

Dit is het captcha idee maar dan voor dit soort projecten

 

Veel info achter gehouden ,en een fake veiligheids belletje opgeblazen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilderberg group.... ze kunnen iemand ze paspoort vinden die een vliegtuig heeft gekaapt op 9/11( bullshit) maar een vliegtuig vinden lukt niet.... illuminatie dingen zijn dit en zo zijn er nog veel meer van zulke dingen

 

Geef je hier volledig gelijk in, had ook eens gelezen dat ze het paspoort van de kaper hadden teruggevonden in het puin... Lol, als ik zo'n zaken vertel aan iemand verklaren ze mij gek. Blowers zijn helemaal zo dom nog niet; dat weet ik al lang maar de kunst zit em in het feit dit aan andere mensen duidelijk te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm na alle prive gezeik van de laatste weken is dit even op een laag pitje gekomen

 

Een der dagen gaat de hele tekst in een concept gegoten worden en in het engels worden vertaald

En ga ik eens aan de slag om wat modellen op te bouwen als proof of concept

 

kunnen we hier alvast een test doen hoe goed men is in het herkennen van vormen ;)

wss tegen het weekend dat we zo ver zullen zijn dat we een previeuw kunnen tonen

 

Tenzij iemand weet waar ik een stuk oceaan bodem kan downloaden en een 3d model van een boeing kan vinden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste quick snaps voor degene die zich afvragen hoe zo'n foto eruit zou zien

 

gallery_38549_16594_8996.jpg

 

gallery_38549_16594_2496.jpg

gallery_38549_16594_13201.jpg

gallery_38549_16594_11693.jpg

gallery_38549_16594_3638.jpg

 

Nu als je een van deze pics zou tegen komen met de vraag zie je hier een vliegtuig in :popcorn:

Render tijd per pic 2 a 2,5 min op mijn oude onstabiele bak :) gok dat een paar server rooms voor film rendering hier binnen no time door zit

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...