Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Eerste Europese Medical Marijuana Store Opent Haar Deuren In Amsterdam

Recommended Posts

http://www.perssuppo...en+in+Amsterdam

 

 

 

Eerste Europese Medical Marijuana Store opent haar deuren in Amsterdam

Vandaag 17:30

 

Dit is een origineel bericht van CBD store Amsterdam

Eerste ‘Medical Marijuana Store’ van Europa opent haar deuren in Amsterdam!

 

Aan de Oudezijds Voorburgwal 242 te Amsterdam zal op donderdag 5 juni de eerste zogenaamde ‘CBD Dispensary’ van Europa haar deuren openen.

 

In deze voor Nederland en Europa volstrekt nieuw soort winkel zullen zgn. CBD-produkten worden verkocht. CBD staat voor Cannabidiol, een bestanddeel van de cannabisplant die een zeer heilzame werking heeft voor een schier eindeloze rij ziektes en aandoeningen. De CBD-produkten hebben geen psycho-actieve werking omdat het THC-gehalte lager is dan <0,2 %. Dit is waarom CBD-produkten 100% legaal zijn in vrijwel alle landen van de wereld.

 

Al sinds de jaren zestig wordt er wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de werking van de twee cannabinoiden THC en CBD, die beiden een heilzame werking hebben voor een eindeloze reeks aandoeningen. Inmiddels is al wetenschappelijk bewezen dat CBD o.a. de groei van kankercellen remt of soms zelfs helemaal stopt. Daarnaast geeft het gebruik van CBD spectaculaire resultaten bij epilepsie-patienten, die door de CBD veel minder aanvallen krijgen dan normaal. Ook Multiple Sclerose-patienten hebben vaak baat bij CBD doordat ze bij gebruik minder last hebben van spierkrampen. CBD wordt dan ook wereldwijd aanbevolen en voorgeschreven door artsen.

 

Een korte opsomming van de ziektes/aandoeningen waar CBD verlichtend voor kan werken en waar wetenschappelijk CBD-onderzoek naar wordt gedaan:

 

ADHD / Aids / Alzheimer / Anorexia / Arthritis / Astma / Kanker / Crohn / Diabetes / Eplilepsie / Glaucoom / Hart- en vaatziektes / Huntington / Lever- en nierziektes / Migraine / Reuma / Schizophrenie / Stress /

 

CBD is GEEN medicijn en niemand zal beweren dat CBD deze ziektes kan genezen. Het is echter wel een feit dat CBD vaak een zeer positieve werking heeft en daarmee de ziekteverschijnselen voor veel patienten aanzienlijk kan verlichten.

 

Op de opening donderdag zal een CBD-expert aanwezig zijn die uw vragen over CBD graag beantwoordt.

 

Wij hopen u te mogen verwelkomen op donderdag 5 juni tussen 16 – 20 u, aan de Oudezijds Voorburgwal 242 te Amsterdam.

 

CBD Dispensary Amsterdam, Oudezijds Voorburgwal 242, Amsterdam

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Blowsterke, ik zal er zeker een kijkje gaan nemen. Maar niet op de 5e, een paar daagjes erna lijkt me verstandiger, zal wel storm lopen.

 

Ben benieuwd. Zijn dat pilletjes of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zegt Running Water.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slim,

 

Dat CBD wiet minder illegaal is of zelf legaal dat wist ik niet.

 

Voor mij is dit weer een stap dichterbij legalisering.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt idd wel erg hard op de leeuw van rqs....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de store is idd een onderdeel van royal queen seeds!

 

ik had het ff nagevraagd...

hij zit ook net naast de rqs zadenshop is a'dam

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, das een mooie stap van RQS dan, bij het lezen van topic zag ik ook gelijk die leeuw staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBD-wiet...In elk wietje zit toch CBD, in meer of mindere mate? Ik hoopte eerlijk gezegd niet op een CBD-wietje, maar een CBD pilletje. Scheelt weer een tabaks-inname -

 

Maar ik ga het gauw genoeg merken, ik ben kind aan huis in die buurt :innocent:

 

Als het van RQS is, zal ik geen recept nodig hebben denk ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet in elke wietje zit cbd vinnividicici

maar ik lees dat ze cbd-produkten gaan verkopen, zal dus wel wat vanalles zijn lijkt mij

 

cbd pilletje, neusspray, bestaat allemaal al ff hoor :)

 

niemand heeft ook gezegd dat je het met tabak moet roken....

je kan verdampen, er tinctuur van maken, edibles, olie, ect.. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah, rqs?

money is talking

patient zit op tweede rang?

ik moet dit nog maar zien, heb er weinig vertrouwen in.

Hennep cbd'tjes uit China?

Nouja ik hou maar op met mijn negatieve gedoe, stel je voor dat het echt bedoelt is om mensen te helpen........

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om CBD te laten werken, heb je THC nodig, de hoeveelheid THC die erin zit is mijns inziens veel te weinig, dus wordt er weer een slaatje geslaan uit patiënten.

Alleen CBD werkt bij mij absoluut niet!

Heb de CBD olie van Mediwiet getest, al nam ik heel het flesje in een keer, deed het me nog niks.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als je dit probeert aan te geven, dan is het: HO MAAR!!!!

opeens spreekt mediwiet van een % van 25 % waarbij olie niet hoeft te werken.,

en rqs en anderen lopen ermee vandoor en waarom??

 

Omdat het juridisch mogelijk is.

en prachtig cashen is.

F%k it; medicatie is pas goed als het werkt.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan een bedrijf als RQS toch ook niet serieuze nemen niet als breeder (Oops sorry zaden verkopers breeder is iets anders) en niet met dit.

Het geeft in ieder geval bij de niet wetende een slechte indruk als ik om me heen hoor.

Royal Jomanda Seeds RYS.

 

Let the greed begin.

 

Ik blijf zeggen Fuck the greedy help te needy.

Ik zeg boycot die handel.

 

F%k it; medicatie is pas goed als het werkt.

+1

Edited by kuro-neko
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, CBD in pure vorm is slechts een niet-psychoactief ingrediënt van een cannabis-therapie.

Bij mij wekt het interesse.

Dor de illegaliteit moet je dus je eigen thc-bron hebben.

Als aanvulling op hoog-thc houdende cannabis ( die op zich wel te krijgen is) kan de CBD produktlijn van RQS wel nuttig toegepast worden.

 

Overigens : een koninging is al koninklijk van aard.

Jezelf Royal Queen seeds noemen getuigt ervan dat je op zijn minst zo eigenwijs bent geweest om geen internationaal georienteerd marketing bureau in te zetten om een naam te bedenken.

Want Royal Queen betekent letterlijk Koninklijke Nicht.

Danceworld vind ik ook al een bedenkelijke naam ( een van hun strains)

Hun zaden schijnen dik in orde te zijn , maar ze hebben zichzelf denk ik een beetje internationaal in de vingers gesneden met de naamkeuze...

 

Zo af te geven op hun winkeltje gaat me echter te ver.

Het is een positieve marketing voor cannabis, en het brengt de plant zo in een positiever daglicht.

Dat er thc nodig is om de cbd aan te sturen ben ik mee eens, maar dat feit alleen al zal IVOotje alleen maar meer onder druk zetten de psychoactieve cannabis planten verder met rust te gaan laten.

 

het mag nu namelijk wel duidelijk zijn dat de onwilligheid om voor nederlandse canna-gebruikers op te komen allang niet meer op wetenschappelijk bewijs gestoeld is.Daaruit kan je concluderen dat Ivo zich met fabels en sprookjes bezighoudt , TEN KOSTE van de gezondheid van zelfverkozennen cannabis gebruikers ( die hun gezondheid er een dienst mee bewijzen cannabis te gebruiken als therapeutisch danwel recreatief middel. )

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag is trouwens de opening...

 

wat mrjansen zegt kant ik alleen maar beamen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga vandaag toch maar ff kijken maar ik ben wel wat meer op mijn hoede na de laatste postings.

 

Niet in elk wietje zit CBD, en CBD is alleen werkzaam icm THC. That's a bummer - Alweer wat geleerd ^_^ ...nog maar even een vraagje dan: Hoe bereik je het optimale CBD-gehalte in je wietje, is dat de reden dat je moet wachten met oogsten tot de trichomen amber zijn?

 

Over naamgeving gesproken: alle respect voor Sannie maar ehhh...Killing Fields? Jaren 70/80, Pol Pot, Cambodja etcetera? Neuh...Krijg er hetzelfde gevoel bij als hybrides met de naam Sobibor (Mauthausen X Treblinka).

 

Ik zet vanmiddag oren en ogen open en zal er een kritische blik werpen. Ik hou jullie op de hoogte.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinni als ik jou was zou ik toch ook eens wat gaan lezen man, met name in de medische sectie hier, en dan zeker wat meer aandacht besteden aan bijvoorbeeld post van Meneer Jansens en Blowsterke. Ga je nog wat op steken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg ze hebben gelijk mag ik de test resultaten zien van hun beweringen (De % + geen giftige stoffen).

Want waarom word de echte belangrijke info niet getoond zodat ze het onderbouwen met wat ze zeggen.

Ook graag de manier van hoe ze te werk gaan met het maken van de olie want als je de zieke wilt helpen deel je natuurlijk.

 

Tevens zeggen ze dat een strain 9% thc 9% cbd heeft dus die heeft maar een pheno?

 

 

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Valt dit onder de warenwet, gezien het feit dat ze aangeven dat CBD geen medicijn is,want dan hebben ze een flink probleem.Er mag nml geen medische applicaties in de tekst staan sinds dec 2013, mocht voor die tijd ook al niet, maar sinds dec 2013 is dat Europees geregeld.Ook de productie moet aan strenge eisen voldoen.Wat zou die CBD-expert trouwens kunnen vertellen?Is daar een opleiding voor?:whistle:

Heb veelvuldig CBD gerookt in de 90s, werkte goed tegen bronchitis, maar kan mededankzij ook door de terpenen geweest zijn.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuw woordje voor het horrorwoordenboek...can you say 'multi-level marketing...'

http://www.ladybud.c...mp-derived-cbd/

:verryangry:

Ook vind ik het wel erg vreemd dat bij een hoop van dit soort verkoop er elke keer exact dezelfde percentages worden aangegeven te weten :

2,6% CBD+0,173% THC(https://www.google.n...4OlKdGLOsqNgfAE).

Echt waar joh,met de enorme hoeveelheid 'olie' die er inmiddels doorheen moet zijn gegaan heeft alles nog steeds een % van 0.173 thc...?

Er word dus ofwel 'wonder(/slangen)olie' gemaakt met een nauwkeurigheid waar Walter White nog een puntje aan zou kunnen zuigen of er word een rapportje tot in het oneindige ge(/mis)bruikt...

Ik gok op het laatste. ;)

Edited by Aad
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uw recensent kwam iets na vieren en trof geen rij aan.

 

 

gallery_40881_17147_4411791.jpg

 

Het zaakje is piepklein, strak en minimalistisch ingericht. Op de toonbank flesjes met hennep-shampoo maar nee, het is geen doorsnee headshoppie zoals er zoveel van zijn op de Wallen.

 

Twee hipsterpositivoo's achter de toonbank; degene die mij te woord stond was allervriendelijkst en van goede wil. Hij sprak echter geen woord Nederlands, wel Engels maar ook dat was duidelijk niet zijn moedertaal.

Dat vind ik een buitengewoon kwalijke zaak. Ik kan prima uit de voeten met Engels maar ik ben dan toch een reactionaire oude lul op dat gebied. Je moet in je eige land je eige taal kenne spreke niewaar. Maar zeker in dit geval, als je moet adviseren op medisch gebied, moet je goed kunnen communiceren met dit soort serieuze zaken als onderwerp.

 

Maar ik heb mij gered, hij heeft me wat folders meegegeven en om te beginnen kreeg ik het advies om, met mijn aandoening (ADHD/Tourette), met CBD-olie van RQS te beginnen. Opvallend: ernaast in de catalogus staat een flesje van Mediwiet, Golyoli, maar dat wijst hij dan toch niet aan.

 

Wat echter meer opvalt, zijn dan toch de prijzen. Het olietje om mee te beginnen was 35 euro per flesje. Kost het vijftien, dan neem je het mee om te proberen - dit weerhoudt mij dan. Maar ze hebben nog meer:

-Kauwgom, 32 stuks 119,75

-Capsules, 30 stuks 157,50

- RHSO, oftewel Real Scientific Hemp Oil. 10 Gram olie, wordt geleverd in een injectiespuitje. Da's fijn doseren voor iemand met spierspasmen - nog fijner is de prijs: 632,50 Euro.

Oordeelt u zelf over deze prijzen, ik hou maar even mijn mond -

 

gallery_40881_17147_1763617.jpg

 

Volgden de wat lastiger vraagjes: Werkt dit als je er geen THC bij gebruikt? Ja hoor. Nee, er hoefde echt niets bij gebruikt te worden, alleen dit en dat was het. Tsja, noem mij eigenwijs maar, in dit stadium inmiddels, prefereerde ik de mening van Blowsterke. Hij bedoelt het goed hoor maar als hij gaat zeggen dat je er toch THC bij moet gebruiken kan-ie wel inpakken natuurlijk.

 

Als je die olie neemt en je rookt er een joint achteraan, ben je dan langer stoned? Nee, was het antwoord, er zit geen THC in dit produkt. Forever lost in translation stond hij daar achter zijn toonbank en toen wist ik zeker, dat als ik hier meer over wil weten, dat ik dan toch echt wat meer moet gaan lezen in de Medische Sectie :innocent: .

 

gallery_40881_17147_5360092.jpg

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach jee ik ben bang dat mijn kwade vermoeden toch waarheid is.

enne er is iemand op facebook die de cbd olie aan gaat bieden voor 15 euri per 10 ml.

rsho daar zijn onderzoeken over vrij gekomen dat er zware metalen in kunnen zitten oid.

het was bepaald niet bemoedigend,(rsho=real shitty hemp oil?)

 

cbd is een modulator van THC

synergie van cannabinoiden is onontkomelijk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...