Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Eerste Europese Medical Marijuana Store Opent Haar Deuren In Amsterdam

Recommended Posts

http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids

 

In america geven ze het gratis! aan kids

 

Quote

 

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders.

In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment.

The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana.- See more at: http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids#sthash.niBoDEwN.dpuf

 

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders.

In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment.

The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana.- See more at: http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids#sthash.niBoDEwN.dpuf

 

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders.

In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment.

The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana.- See more at: http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids#sthash.niBoDEwN.dpuf

 

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders.

In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment.

The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana.- See more at: http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids#sthash.niBoDEwN.dpuf

 

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders.

In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment.

The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana.- See more at: http://hemp.org/news/content/california-medical-cannabis-dispensaries-offer-free-seizure-medication-kids#sthash.niBoDEwN.dpuf

Two Northern California medical marijuana dispensaries have announced they will be giving away free high-CBD tincture medication for children suffering from seizure disorders. In the wake of the recent death of 6-year old Charlee Nelson in Utah after she was denied cannabis extract known to help control seizures caused by a neurological disorder, Dave Spradlin, co-director of Magnolia Wellness in Oakland and River City Phoenix in Sacramento, has announced that he will provide for free the expensive extract to any patients with a similar ailment. The medicine is a scientifically produced liquid made from marijuana plants and used to treat people with severe seizure disorders. The tincture is rich in a chemical called cannabidiol, or CBD, but low in THC, the main psychoactive ingredient in marijuana. CBD is a non-psychoactive component of marijuana that is known to possess a wide range of therapeutic benefits. It has proven to be especially effective in the treatment of seizures brought on by neurological conditions such as Batten disease, which was blamed in the death of Charlee Nelson. - End Quote

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je bent goedkoper uit door wat goeie Marokkaanse of Afghaanse hash in te slaan & zelf aan de slag te gaan.Heb je iedergeval allebei de cannabinoiden.Zonder THC werkt CBD ook niet bij kanker,doordat CBD de anticarcinogene werking van THC versterkt.Enige probleem met deze soort hasj is de hygiënische productie.

 

Ik vind het een beetje erg veel geld voor wat er aangeboden wordt, neigt naar beunhazerij van de eerste orde.Voor die prijs heb je 4 flesjes Sativex, moet je ook zelf betalen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vinnividivici

Geen Nederlands dan was ik al meteen weg.

maar dikke thanks voor de heads up.

 

1 geen test rapport + datum + ID over de planten die gebruikt zijn.

2 geen test rapport + datum + ID over de gemaakt olie.

Dus eigenlijk hebben ze goed naar opstelten gekeken veel lullen geen info.

Lijk mijn meer dan normaal dat als producten als dit aanbied je op de site ook de test rapporten erbij zet en up to date houd.

 

En de eerste ? die ander die op ze teentje getrapt was bij vragen had toch in Haarlem ook wat.

 

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay , ik neem mijn woorden terug.Kiritiek op dit winkeltje is gepast en terecht.

Met die prijzen heeft het helemaal niets meer met cannabis als volksmedicijn te maken.

 

Over nauwkeurigheid: elke zaailing heeft een minimale afwijking , een percentage kan hoogstens een gemiddelde zijn , zeker als je bedenkt dat bij productieprocessen door warmte en opslag weer kleine verschillen kunnen ontstaan.

Van natuurkunde tweedeklas vwo herinner ik mij dat de meting zo nauwkeurig is als de minst exacte meting.

Dus 3 getallen achter de komma lijkt me om die reden wetenschappelijk gezien onmogelijk , want een thermometer met 3 getallen achter de komma zal er echt niet gebruikt zijn om te berekenen hoeveel afbraak er door verwarming is geweest ( dat hoor je mee te nemen in de berekening hoeveel CBD er nohg in een eindproduct zit na "bottelen"van je eindproduct ) als je jezelf wetenschappelijk gezien serieus wil nemen.

En dat pogen ze , met drie cijfers achter de komma.

 

Zou je de gelegenheid hebben om ergens een goede cannabodoïde test te doen van elke oogst gestekte productie planten , en van het eindproduct , en een iso-gecertificeerde productie lijn , dan nog gaat het vermelden van een drie-cijferig-getal-achter-de-komma percentage nergens over..

En dat vraag ik me af of ze dat wel hebben; zo dure meetapparatuur om cannabis mee te testen is berucht duur en onbereikbaar voor de gemiddelde canna-ondernemer.En om nou zo duur die olile te verkopen omdat je perse 3 cijfers achter de komma wil meten is ook geen businessplan waardig.

Een redelijk simpel lab met hepa luchtfilters en professionele vonkvrije extractie en je kan voor een fractie van hun verkoopprijs produceren.

Ik vermoed echter dat er net zoals het olieschandaal in USA gewoon ruw geproduceerde hennepolie uit china gebruiken.

zoals hier http://www.beyondthc...an-consumption/

anyway , wat een teringjantje geld zeg : ga je eigen cbd strain olie maken, want dat is toch gauw verdiend.

En aangezien het geen thc bevat kan de boete ook nooit dik zijn .

Het leuke is dat als er maar genoeg mensen gepakt worden met thc vrije planten , dat de opsporing een ander tintje gaat krijgen , want al die manuren in CBD planten stoppen waar je niet high van wordt werkt op den duur averechts voor de smurfen met de pet op.

 

Dan nog iets : Cbd innemen voor een joint maakt wel degelijk een verschil.

CBD roken/ verdampen nog meer.

 

Ik vind ook dat in een nederlandse winkel met medicinale olie een nederlands sprekende verkoper onmisbaar is.

 

Het is een marketing voor cannabis , doe het dan ook goed...

 

 

en welke gek koopt 32 cbd kauwgom voor dat geld? echt helemaal geschift.

Edited by MeneerJansen
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Uit de link van Meneer Jansen hierboven

 

The paste perhaps even contains residual solvent and other toxins as the extraction is done in China

 

Er zijn Chinese bedrijven die onder strenge normen werken, zelfs volgens de Duitse normen, maar die produceren geen hennep extracten.60% van het grondwater in China is ernstig vervuild & nog geen eens bruikbaar om drinkwater ervan te maken.Miljoenen hectaren is zeer ernstig vervuild om er voedsel op te verbouwen ivm zware metalen & andere toxische rotzooi, dus grote vraag is wat koop je voor veel geld???

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmanito

voor dat geld koop je een dure huur in amsterdam , met een strak en eenvoudig interieur + wat onderbetaalde illegale touristen als personeel

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kost idd wel belachelijk veel geld....

 

heb ook niet echt het gevoel dat een medische patient hier mee geholpen is,

de helft van de mensen die er echt baat bij zouden hebben zijn 5/10 invalide,

dan mag het nog zo goed werken als ze willen, je kan het gewoon niet betalen...

 

daar komt nog bij dat je idd geen perfecte uitleg kan krijgen in het engels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Labtesten in de VS toonden ook aan dat er geen terpenen in zaten in het goedje dat ze daar verkochten, dus zal hier ook wel niet zijn.Uitleg in gebrekkig Engels is ook niet echt goeie reclame, maar ja in goed Nederlands is toch een eerste vereiste lijkt mij.

 

Capsules heeft ook weinig zin gezien de opname moeilijk is & dat is allang uit de literatuur bekend, maar 157.50 euries voor 30 stuks. :|

De duurste multi hier op de NLse markt is ietsje duurder, maar dan heb je wel 180 tabletten & dit zijn er maar 30.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sensi

hoe komen de invaliden in die winkel dan met smalle trap naar beneden?

dikke skate ramp ofzo?

was 1e wat mij opviel dat ik nooit veilig die trap af kon komen met hoe ik me voortbeweeg (geen rolstoel maar toch).

 

Vooral gericht op genezing vd eigen portomonee.

Ga dan ergens achteraf zitten zodat je geen dure huur betaald ofzo, kanje ook NL personeel achter de balie zetten van je toko.

Dat er zeer bedenkelijks uit testen met 1 vd wonderprodukten is gekomen (die RHSO) maakt alles wel erg twijfelachtig (eerder al kwam geen onderbouwing naar voren) en china is echt een puinhoop wat sommige dingen aangaat (iemand wat afvalpillen of sterioden.. ali-babba)

 

Mij ga je niet zien bij dit gebeuren, had al bij het lezen zoiets van:

dit is geen initiatief gericht op degene die er werkelijk belang bij kunnen hebben waar haal je het geld vandaan met je WIA/Wajong?

Edited by lostchild
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je helemaal gelijk in lostchild!

was mijn oog nog niet op gevallen....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Sniper78, je krijgt gelijk als ware het op bestelling.

 

Want Meneer Jansen geeft de volgende, voor mij zeer nuttige tips, waarvoor dank!

-CBD-inname vóór een joint maakt wel degelijk uit

-CBD werkt beter indien gerookt of gevaped. Zelf denk ik dat het ook nog sneller werkt op die manier.

 

Kijk en dan wordt een flesje van 35 euro inenen weer wel interessant. Ik stel me zo voor dat ik het eerste jointje van de dag dan rook met een paar druppels op het jointje uitgesmeerd, wellicht levert het een vermindering op in wietgebruik die de investering van 35 euro rechtvaardigt.

 

Verder moet je daar niet de trap af, maar de trap op. Ik geef toe dat dat voor een invalide weinig uitmaakt maar een gewaarschuwde invalide telt voor twee. Beneden worden de shampootjes en de hemplolly's verkocht.

 

 

 

Hoe langer ik erover nadenk, hoe idioter ik het vind, dat van die injectiespuitjes.

Je wordt dus geacht, dat in je tas mee te nemen, een gevulde injectiespuit met 10 gram vloeistof à 632,50. Hoop ik maar dat ze daar een doosje omheen doen, een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar goed, ben je thuis, dan ga je dit niet in één keer tot je nemen natuurlijk. Zoiets moet lang mee, maar hoe ga je zo'n tuitje schoonmaken? 't Is olie, dus vettig. Dat wordt een onhygiënische bende van heb ik jou daar.

En ik kan het beeld maar niet van mij afzetten van de patient met spasmen, die na hantering van dit systeem wellicht de keukentegels nog kan schoonlikken - als het niet in zijn ogen terecht is gekomen dan.

 

SHPRITSZ! En daar gaat 632,50 euro. Kan er dan geen glazen flesje met pipet af, voor dat geld? Zal wel medischer staan, zo aangeleverd in een injectiespuit -

 

Maar goed, ik probeer het toch eens, zo'n flesje van 35 euro. Bij de volgende salarisronde dan hè.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je gaan olijfolie in een joint doen en roken?

 

Ach Royal bulk in koop seeds word hier na de autoflower gedoen in 2013 niet mee gewaardeerd (Wel toeval 4 zaden verkoper de zelfde problemen met de zelfde strain auto A 2 huismerken 1 Spaanse + rqs).

Die zullen wel heel toevallige de zelfde fout maken.

Dus met zo een gedachte gang kan ik een bedrijf als RQS niet respecteren.

Nu is helaas RQS niet de engste die deze praktijken erop nahoud.

 

Wat ik al zei links laten leggen.

 

Zal er volgende week eens langs gaan en wat vragen aan rapporten en echte info.

 

kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kijk en dan wordt een flesje van 35 euro inenen weer wel interessant. Ik stel me zo voor dat ik het eerste jointje van de dag dan rook met een paar druppels op het jointje uitgesmeerd, wellicht levert het een vermindering op in wietgebruik die de investering van 35 euro rechtvaardigt.

 

 

 

Je kan die olie absoluut niet roken! die is voor orale inname.

 

Als je al olie wil roken, wat ik niet aanraad, dan pure olie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet genoeg gelezen Vinni maar ik ga je nog eens helpen.

 

 

 

Beide filmpjes zijn ook niet heilig makend maar je gaat al snel inzien dat er meer is, veeeeeeeeel meeeer als een jay en druppels uit een winkel. En wil je het echt goed dan denk ik toch niet dat je ontkomt aan je eigen grow of iemand die je kent waar je wat knip kunt scoren aan een redelijke prijs of gratis.

 

Heb me / ben me ook nog aan het informeren voor mezelf (ADD) en men moeder (darmkanker en aan de chemo nou) maar kan voor mezelf niet genoeg materiaal voorzien om der aan te beginnen, laat staan voor een ander. Jammer maar zo is het nou.

 

Maar voor jou, ga je echt nog eens veel beter informeren want nou begrijp je volgens mijn het topje van de ijsberg niet. Niet kwaad bedoeld he.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic.

 

@Sniper78

Dat is heavy erg veel sterkte gewenst.

Herken het probleem moeders begin binnen kort aan de kuur.

Hoop dat ik op tijd wat kan regelen zodat het wat verlicht.

 

 

Kuro-neko.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor allemaal on topic, feit dat dat RQS verhaal vast met een sisser afloopt nemen we der maar bij.

Dus leuk idee van RQS maar toch maar niet, Meneer J, Blowsterke Sensi en nog vele andere hier op het forum weten wel beter.

Wou vooral Vinny op de juiste weg zetten, die haalt een en ander door elkaar dus heb ff een duwtje nodig.

 

Kuro, men moeder begint spoedig aan de laatste kuur en dan is het afwachten, maar voorlopig is ze kanker vrij maar natuurlijk kapot van de chemo.

Gelukkig geen haaruitval. Maar daar gaat het hier niet over. Voor jou ook sterkte, je hebt het zelf ook nog eens problemen dus das extra zwaar ( nou hier ook soms hoor, bezig blijven is de boodschap)

 

 

Back on topic, als je ff rondkijkt zie e wel meer "olie" verkocht worden hoor, Zamnesia bijvoorbeeld. Meestal allemaal 25-35€/flesje maar ook maar xx% cbd dus veel te duur voor de werking die het zou moeten geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net een mail gestuurd met de aanvraag van de test rapporten als ze er geen gehoor aan geven weten we genoeg :).

 

Hier verkopen ze ook veel soorten rond die prijs.

http://www.apollyon.nl/cbd-olie/

Denk alleen dat Zamnesia en apollyon niet de prijzen vast stel.

 

Lijkt wel een hype te worden.

 

het woord CBD zal straks wel de meest misbruikte woord worden.

 

Kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of nog simpeler, ome Ivo verbied gewoon ook CBD want dat komt van wiet en wiet is slecht dus verbieden die handel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een mail gestuurd naar Bureau Medicinale Cannabis, of dit zo maar mag en waarom Bedrocan dan geen extracten aan mag bieden, ik wacht geduldig op antwoord :whistle:

Bij Bedrocan Canada is t wel beschikbaar

 

Quote

Extracts

 

Bedrocan offers whole plant liquid extracts of all of our varieties, produced under pharmaceutical conditions. Extracts contain the precise chemical profile of varieties. Extracts with specific profiles can be provided on request.

Terpene-only extracts are also available from all of our varieties, and contain all terpenes originally present in the herbal material, without the cannabinoids. Each extract comes with a chemical profile obtained by GC analysis.

Previous slide Next slide

End Quote

 

http://bedrocan.ca/science/

 

http://www.celebstoner.com/news/marijuana-news/2014/03/13/four-states-on-verge-of-passing-cbd-only-laws/

 

Legislation allowing the production of low-THC, CBD-rich marijuana has been approved for limited use in 10 states

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht....dacht ik dat weer ff makkelijk voor mekaar te krijgen.Was wel een lekker vette damp vanaf gekomen natuurlijk, met die olijfolie :j

 

Ik kan natuurlijk ook zo'n stukkie kauwgom in de hens steken en dat dan inhaleren - eens kijken wat er gebeurt.

 

 

 

 

Ik zat CBD te googelen :innocent: kwam ik strains tegen met een hoger CBD-gehalte dan THC: CBD Critical van Barney's Farm, bijvoorbeeld. Is denk ik wel een strak plan om er daar een paar van neer te zetten de volgende ronde, dat kun je wel roken als je nog wat te doen hebt of de deur nog uit moet. Voor Mw Vici ook een goeie tegen haar koppijn en die houdt ook niet zo van knetterstoned.

 

Maar ik ga ook ff een kijkje nemen bij de tinctuur-productie hier op 't forum. Als je zelf al iets kan maken van hasj... maar nu eerst het topic Ik heb ADHD en ik rook....etc. Pik ik die andere ook ff mee - ben ik wel aan mijn stand verplicht natuurlijk.

 

:book: Vin

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Probleem met olijfolie is buiten dat het niet lekker roken is lijkt mij, is dat bij hoge temperaturen giftige stoffen ontstaan, die je ook niet in je lichaam wilt hebben.Zou het ook niet met kauwgum doen.Niet alles kan je zomaar roken.

 

Leuk zou zijn als je een Turkse variëteit zou kunnen bemachtigen.GW Pharmaceuticals maakt daar nml ook gebruik van voor hun Sativex creatie.THC:CBD is meestal 1:4 bij deze Turkse variëteiten.Er wordt daar in een aantal regio's hennep verbouwd voor industriële doeleinden, maar wietteelt wordt zeer streng aangepakt & de gevangenisstraffen zijn ook niet mis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De olie van RQS en Zamnesia is gewoon olie van mediwiet....met een ander labeltje op het flesje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat CBD te googelen :innocent: kwam ik strains tegen met een hoger CBD-gehalte dan THC: CBD Critical van Barney's Farm, bijvoorbeeld.

Geen Charlotte's web tegengekomen dan? ;)

Helaas word daar nogal bezitterig mee omgegaan lijkt het,evt. beste alternatief lijkt een soort te zijn,die AC/DC heet.

 

Om de zeer twijfelachtige,voorgespiegelde en mogelijke medicinale werking nog even buiten beschouwing te houden(wonderolie is het ieg echt niet),van de prijzen,die hier worden genoemd,gaan mijn nekharen recht overeind staan...

Pure uitbuiting van patienten op alle mogelijke fronten IMAO... :( <_< :verryangry:

Edited by Aad
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het nogmaals hebben gekeken van Charlottes Web , is het eigenlijk gewoon een keiharde schande dat niet alle nederlanders de straat op gaan om de koppen van Teeven en Opstelten te eisen.

 

Hoeveel mensen met medicijnvergiftiging moeten er nog rondlopen voor die dinosaurussen in Den Haag een legalisatie gaan afdwingen.

 

En zolang er vage winkeltjes in toeristengebieden opduiken met exorbitante winsten en engelssprekend personeel blijft de publieke opinie negatief .

Vooral als je hennepolie voor de zelde prijs verkoopt als goud per inkoop kost.

 

Ooit flikkerde Joshua van Nazareth de kooplieden uit de Synagoge.

Ik denk dat het verdienen aan cannabis op deze grote schaal , met hyperinflatie inbegrepen hetzelfde is als het verkopen van waren in een spiritueel ingesteld gebouw.

 

Die plant is heilig

Vergeet dat niet.

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vinnividivici

Er word op dit moment veel misbruik gemaakt met het woord CBD.

 

Neem nu die je opnoemt er zullen verschillende pheno`s in zitten en niet allemaal zullen die de zelfde % halen.

Dus je moet gaan selecteren en testen.

maar weet niet als het met fem kan (Ik zal zo wie zo al geen fem voor medicinale doeleinden gebruiken zolang er geen bewijs is dat het niet schadelijk is).

Ook posten dit soort bedrijven nooit de test resultaten.

Dat het weer wat moeilijker maak het in te schatten tot hoe ver het waar is.

Ze maken de bloei tijden + % al mooier dan het is.

Ze zullen niet liegen maar ook niet de 100% waarheid.

 

 

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...