Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kuro-neko

Outdoor 2014 In Space Met Puk & Thc Development

Recommended Posts

Nu ook gemaakt van die zo er in klapte met dampen maar fuck welke was dat nu weer lol.

 

DaWg wALKEr #4 slam_zps8feca65e.gif

 

Heb nu ook aan het begin de 2 fouten van de vorige keer niet gemaakt en met het eruit scheppen nu niet fout gedaan.

Ook de cure/dry plek is nu meteen perfect dus hoop dat het er een beetje uit ziet straks.

 

We zien wel hehehe ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck in the dabshit.

Stop net wat van de mix dus de Lemon Alien Dawg F2 Chicken dinner pheno + Dawg Walker #4 de inklapper (Lemon Alien Dawg pheno) + Dawg Walker #1 the smilyface (Albert walker pheno).

Just geen stinky Alien fart erbij gedaan vanwege de stinkberry kush overheerst en niet pass maar de rest wel rotte sinaasappelen met een trippel lemon infusie to the max.

Wel nat dus in de damper thja ..... ruimte space trip shit..... slam_zps8feca65e.gif

 

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klinkt allemaal heerlijk! Fotos laden ineen nie meer op de telefoon.. maar lekker klinkt t zeker!

 

Ik zal de longen dan maar alvast aan de ketting gaan leggen dan jah wand verder als blowen en af en toe roken kom ik niet. Misschien af en toe is een home made waterpijp maar das ook alweer een tijd gelee!

 

Rotte sinnasappels.. mjam! Eet de hele dag niks anders hahaha. Maar dat moet een heerlijk ffect wezen met dat allemaal er in verwerkt!

 

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please phone NASA so i can go back to earth and complete this.

Kuro-z*** Phone home.....

 

@Ozzoes

Zet je maar schrap big baloon in the make >| vorige.

 

Met dit al bedoeling.

You're traveling dabbing through another dimension, a dimension not only of ... That's the signpost up ahead - your next stop, the Twilight dabZone!" ... Beyond it is another dimension - a dimension of sound, a dimension of Dabs, a dimension of Vaps. "z***"
Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites
You take totally no shit to inhale - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever the fuck you want to believe. But if you take the LAD F2 dab - you will stay in Wonderland and I show you how freaking high the UPhigh can gO. "z***"style"

 

Yep de eerste 3 ruiken al lekker nu geduld.

From the dark side buit.

Die bij de zilver schalen zijn 2de en 3de dus :no :no.

De rest hopelijk de moeite waard.

20u3fvb.jpg

 

Nu we wait.

2hhhh1i.jpg

 

 

 

Zie wel alles 3 of 4 x nu.

34sjww2.jpg

 

gallery_1018_2502_14133.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=ynDtuht4zNs

 

 

Sorry maar ik heb er echt super veel zin in echt gemist wat te kunnen koken en onze passie te sharen.

Edited by kuro-neko
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuro, zoveel passie weer in je werk.

Heerlijk om te zien weer.

Tot in een ander dimensie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe gewoon weer old school in full effect.

knallen en doen.

 

"only one dab will liftoff, So let`s dab again, So unleash dabs it`s All dabcORe. no time for nO nO dabbing fuck that just dab, Only one dab will, I am a Black Cat with a dab mission."

 

Zit hier ook nu eigenlijk wel van wat heerlijke vaps en dabs te genieten (Beetje over de top maar ach weekend) heb ook wel een wat verschillende dingen nu voor 14 dec geen bergen hehehe just een small freaking one men show.

 

Zijn er nog mensen die wat willen testen? bongs / dampers / herb irons / steamrollers ect.

 

....

Next dab zit nu in dimensie 8 dacht ik lol

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel vreemd fotos die ik eerst kon zien kan ik nu niet meer zien ook echt supr vaag. Maar de trip naar de computer ga ik echt nie meer maken. Maar sluit me aan bij buzz, die passie spat in woorden ook al vant scherm:)

 

Maar schrap zal ik mij zeker zetten, voor de verandering is een goe nachie slapen ter voorbereiding denk..:P heb je voorbeeld dan ook maar gevolgd en ben t hokkie nog ff ingedoken, heerlijk die variatie en super leuk die verassingen uit de oude kas! Zat zelfs wat spul bij wat naar water meloen smaakte!

 

Wat is da nu die vuilniszak/balon? Ligt dat daarin te purgen of iets??

 

Wat testen betreft tjah... dat vappen en dabben ben ik natuurlijk super nieuwschierig naar dat klinkt echt super! De rest zegt me niet veel maar google is nog steeds mijn vriend al kom ik nu ni verder als plaatjes kijken.. (ook al 4 x terug moeten gaan om te kijken wat ik nu toch aant typn was en waarop ik ging reageren..) morgen is lezen. Als je iets hbt liggen wat een betere smaak en beleving geeft als een reguliere joint en goed te betalen is ben ik daar zeker in geintereseerd om te testen! Want ik speel toch al een tijdje met t idee voor iets dr bij.

 

De praatstoel zat lekker denk... warning: wall of text...

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vuilnis zak of een ballon is de damp zak lol.

 

Wake and dab...

.....

 

Praat stoel hier zit we op de spam stoel.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap of op een joint wereld vam verschil.

ben nog nooit zo high geweest als bij kuro.

de eerste dap van de dag is het belangrijkste.

 

Nou dat wordt nog lachen dan...hehehe

Je moet alles een keer geprobeerd hebben.

 

Regel 3 vind ik wel een goeie kuro. :lol:

Die dampzak hoef je alleen nog maar een rieten mandje onder te hangen voor een ballonvaart.

Heerlijk om je zo bezig te zien ouwe.

Normaal ben ik niet zo van het mensen ontmoeten maar op de een of andere manier heb ik er heeeelveel zin in.

 

Prettig weekend mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook tegenwoordig hoor Harry.

Maar we hebben al een voordeel beide zijn we ouwe multigroove zOTten :).

http://www.youtube.com/watch?v=qA2-n2E5nm8

 

LOL @ end zwart lang haar ..... ???? wie ooh wie.

http://www.youtube.com/watch?v=jscUIgRhUuk

 

Some info :)

Roken kan gewoon binnen hou er alleen A.U.B rekening mee ik rook niet en vecht af en toe nog wel eens er tegen om het niet te doen ja na 5 6 jaar nog steeds hoe bedoel je roken verslavend.

Alcohol drink ik zelf niet maar er is een koelkast en heb bier/rum/ en ander stuff.

De Custom sNOb komt er ook te staan (Op een safe spot) + De vulcano helaas kan de verdamper nog niet.

Door steeds wat tegen slagen met de Lensen nog geen nieuwe fles kunnen aanschaffen en de sNOb verdamper combi is denk te link.

 

 

Fuck nog zes weken... ach HT er tussen .... mooie einde van het jaar zo.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En niet te vergeten de party die nog nooit evenaar zijn BEAT Club!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The beatclub..zucht...was ik nog maar 18 hehehe de wielingen en die half ronde loodsen in het haven gebied. heerlijk

 

Zet je platen bak maar klaar want daar wil ik wel even in snuffelen. :D

 

Roken kan ook buiten hoor geen probleem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeft niet hoor buiten bedoel eigenlijk met aanbieden :).

 

Platen moet even kijken wat er nog leg vorig jaar veel naar een gab gegaan ik deed er niks meer mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas mislukt :(.

29m678y.jpg

(Dit zal de engte shot zijn 1 word steeds vuiler (Stof ect) bij het maken van foto`s en 2 de rest wat speelt maar een meeting shot why not :) )

:no shit it sucks... :punk: helaas wat plant mee gekomen dus epic fail .

n00b z*** .

 

Mis wel de MPer... :(

 

 

Mocht de foto weg zijn komt dat door de ban`s van account vanwege klachten van copyright schending van me eigen foto`s internet is zo funny (Laats weer 2 vandaar er foto`s weg zijn).

En er was gisteren een tube account geban altijd shity dat ze meteen alles verwijderen dus dat je alles kwijt ben.

ok1ngl.jpg

Hier ging het om een klacht dat ik een filmpje gejat zal hebben van me kuro-neko sNOb bong LOL.

 

 

Internet is eigenlijk best wel retard LOL zijn al weer nieuwe accounts aan het fixen ...

 

 

Niemand bang voor zwarte katten?

w1bl0m.jpg

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah balen dat t mislukt is man! Maarja leer mommentje denk en weer verder toch.

 

Een balon met damp wauw wat heb ik een verkeerd beeld voor me qua dampen hehe. Maar dat wordt vast recht gezet en vervolgens op zn kop gezet.

 

Ja foei kuro, je mag ook nie stelen van... oh.. kuro.. right... vage shit man hoe moet dat nu kunnen dan? Jij bent toch de enige die daar over kan klagen denk??

 

Bang voor zwarte katten?? Iedere ochtend kijk ik weer uit naar de zwarte kat tijdens me krantenwijk dus dat zit wel snor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke epic fail hehehe.

 

Overal zal een BC zijn.

dlkit2.jpg

 

Ik kijk er erg naar uit.

20qmjhl.jpg

 

Is het al?

2vvroyt.jpg

 

Dan dan totaal los .... mijn toestand nu.

6912m9.jpg

 

Damm echt overal die black cats..

2u5atdw.jpg

 

En hopelijk geen 20idlwn.jpg face`s ...

 

zo vaag dan wel epic fail wel epic high....

 

 

:wave: kuro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdomme jonge waarom zie ik toch de fotos niet:(

 

Wat is er aan mislukt an? Als de high machtig is??? De smaak valt tegn ofwat??

 

En ja dat gevoel ken ik wel! Ken haast niet wachten! Had je ht niet kunnen aankondigen op 10 december?? Hoe kom ik nu in hemelsnaam door november!

 

Nja we genietn ondetussen maar gewoon even van een lekkere joint gevuld met vooral medicall mass omdat me nek protestert en wat power fllower dr bij in voor de head high, genieten! in tegenstelling tot me eerste royal moby van gisteren.. damn da was nie lekker!

De ruimte beriken we nie, maar een korte rondvlucht moet lukken toch.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

RQS is hier een dikke no no.

Zal je op de meeting het toelichten kan ik het ook onderbouwen.

 

Raar van de foto ik zie ze wel.

Mobiel?

De laatste foto`s staan op tinypic als je daar heen gaat zie je het dan wel? http://i60.tinypic.com/20idlwn.jpg

 

 

Hier is alles altijd mislukt omdat ik dan de drive krijg om nog hoger te komen.

Die is net olie en erg lekker.

 

10 dec aangeven denk een beetje kort dag was het ook eigenlijk ook niet meer ver plan maar ik had een BBQ toegezegd en thja een woord is een woord.

 

De account bans was een tijdje gestopt tot ik weer op wf foto ging posten toen begon het weer.

Nu heb ik al vanaf me usersnae BsX AKA BeShareX AKA SBunite al dit probleem dus al heel lang op het net.

 

Probleem is vooral dat ik weiger te bewijzen dat het me eigen shit is.

Ik ben ook niet de persoon die het mis maar de mensen de het wel waarderen.

Engste nadeel is dat ik 1,5 terug zo veel contacten en info kwijtraak.

 

Maar op dit moment doet het me totaal niks meer hoe meer haat hoe beter de foto`s.

Kijk maar naar de laatste 3 maanden zoveel haat over me heen gehad en de foto zijn gewoon bijna unreal

Maar mocht je een foto liefhebber zijn kijk ook eens naar Dynasty seeds (Dit is de nummer 1 fotograaf op het moment ( Ik Moet een fullframe hebben LOL) dan hebben we Doobieduck en ook Ocanabis.

 

 

Denk niet dat ik voor 14 dec 150 euro heb om de verdamper te fixen.

De vulcano is wel handig zo met een meeting maar de ballon verliest wel wat smaak en dan heb je de Verdamper nodig.

 

Over praatstoel gesproken damm dabs.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je Kan de mug der vapo testen (Had die hier voor ook ver 1 zeg maar).

Maar als je benende het vulcano geweld gewent bent zal het je weinig doen.

2zz4v4o.jpg

 

De No2 kan niet hoger dan 185 (Hoger gaat die raar smaken) en als het koud is buiten loop de temp ze terug bij een rip.

1zvwyf7.jpg

 

De MLFB heb ik nog nooit effect bij gemerkt en is een No No voor Hardcore dampers.

 

Kuro..

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ja lees wel meer slechts over RQS. Tot nu toe valt mijn ervaring op de royal moby na mee, maar hoor graag wat je dr over te zeggen hebt! (Al was ik zo ie zo al meer van plan bij de wat kleinere breeders opzoek te gaan naar pareltjes)

 

Ahh okey okey ik snap em! Gellukig maar zou zonde zijn natuurlijk!

 

Idd met mobiel.. me kamer vermijd ik momenteel en daar staat de computer vandaar. Maar via die link kon ik t wel zien ja, dus t prob zal bij mij zitten denk.

 

Dat verhaal van die fotos snap ik toch echt nie.. dan moet dr toch 1 of andere lul zijn die zegt dat t zijn fotos zijn en vervolgend nog gaat klagen over jou ook..? Nja er is raar volk op deze planteet dat mag duidelijk zijn. Maar mooi dat je er zo makkelijk overheen kan stappen! Maar dat de fotos prachtig zijn is zeker ja!

Vind t vooral ontzettend mooi en geniet er van als ik ze hier zie verschijnen maar er zelf naar opzoek gaan doe ik nie snel, slinkt de voorraad wiet zo snel:P

 

10 dec. Aangeven was natuurlijk maar een grappje he, nu moet ik zolang wachten en ik ben vreselijk slecht in wachten:P

 

150 euro is wel meteen een smak geld ja, schut je nie bepaald even uit de mouw!

 

Maar ben zeer benieuwd naar de danpers, maar als je aangeeft dat die ene echt een no no is dan hoef je die niet perse klaar te leggen hoor, zonde vant kruid toch?

 

Wel krap zo in die praatstoel:P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maal is is scheepsrcht?? Sorry voor de spam ging prongeluk

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maal is is scheepsrcht?? Sorry voor de spam ging prongeluk

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Spam ? dacht dat ik knetter was) de site liep wat minder soepel net ...

 

Ooh dat RQS slecht zal zijn wil ik niet zeggen hoor maar er kloppen dingen niet en dan is het al een big nO nO hier.

 

Als je een vap zoek voor een wolkje te blazen zal het een grappige vap zijn.

Maar als je het medicijn wilt gaan gebruiken dan is het toch allemaal net niet zal je wel de punten laten zie 14 dec.

 

Zal nog even een combi boven droppen maar die is link voor benden maar erg goed om het verschil 100% glas of ballon te ervaren.

 

Voor jou en de ander nog maar wat 14 dec meeting sfeer foto`s.

De z*** style versNObber.

All system will be set to dabbing.

Loading....

29ofuzb.jpg

2mqizyu.jpg

 

HArdcore vapping.

fz1bsw.jpg

 

Mag van de baas deze begin volgned jaar fixen.

http://www.youtube.com/watch?v=FCPw1bchV14

Het had anders een enail geworden maar dit lijk me veel pretige werken.

 

Dat foto verhaal ik besteedt liever me tijd aan lessen en het oefen dan daar tijd aan te besteden.

Be content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you. "Lao Tzu"

 

Even een selfie..

1zbql42.jpg

 

:wave: kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Never lose fate oR hope .....

15qvzpf.jpg

Vraag me niet hoe ik steeds die moment steeds wet te pakken die van me schoonmoeder is eng echt net voor haar.... :(.

Heb zeer veel emotie shity foto`s...

 

Hier een ander favoriet van me zelf fuck wat klinkt dat shity.

 

Growing from the darkside... (Een rework)

xly2b4.jpg

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...