Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bosrand

White Widow En Critical Rqs 600W

Recommended Posts

t'is ni waar zeker.....

het is een mooi zicht, dikke vette toppen, maar veel voordelen heb je er niet aan

heb nu zelf cola's, heb eens niet getopt maar hou me adem in voor rot hoor!

beter wat meer verdeelde gelijke toppen!

 

goed dat het meeviel :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Krasi, verder niks aan rot ook meer tegen gekomen.

 

Ik heb ook liever wat meer kleinere topjes dan een aantal grote toppen Sensi.

 

 

Tromgeroffel......

 

 

Het heeft even geduurd....

 

Maar het eindresultaat is bekend!!!!! :P

 

Het is geworden, 411gram.

 

Al met al een mooi resultaat, ik had minder verwacht, op naar een nieuwe oogst!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima score. Krijgen we ook nog een rookverslag? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil jij een rookverslag maken dan?

Zo ja, stuur even pb.

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde meer of jij nog een rookverslag maakt, maar bedankt voor het aanbod! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ontving ik twee samples van Bosrand geheel met vloei en tipjes! Dat wordt gewaardeerd en hierbij mijn eerste van twee reviews.

 

Wat meteen opviel was de sterke zoete geur van de Critical, precies die geur die ik beschouw als de typerende wietgeur en ik houd daar wel van. Ik heb vanmiddag beide soorten in de waterpijp gerookt en ik heb een lichte voorkeur voor Critical. Vandaar ook dat ik hiermee mijn rookverslag open.

 

gallery_6495_17510_25712.jpg

Critical

 

Deze wiet is lekker zacht op de keel voor in de waterpijp en qua effect lekker mellow. Misschien zelfs iets te mellow, maar wellicht denk ik dat alleen maar om nog een hijs te rechtvaardigen. Weinig op aan te merken. Het is een soortje wat ik in de shop zou kopen en zelf misschien ook nog wel eens wil kweken. Zachtheid is wat deze wiet typeert en toch voel je hem wel.

 

Morgen review ik de White Widow

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonet de White Widow gerookt in een joint. Hierbij dan mijn tweede rookverslag zoals beloofd. Vanbinnen was ie nog wat vers, merkte ik toen ik de wiet in de grinder deed.

 

gallery_6495_17510_14873.jpg

Een mooi schoon topje.

 

gallery_6495_17510_31236.jpg

gallery_6495_17510_11996.jpg

 

Ook deze is evenals de Critical aangenaam zacht op de longen en daar ben ik wel een liefhebber van. Ondanks dat de wiet nog niet kurkdroog is brandde de joint goed en nu een half uurtje later voel ik hem nog steeds wel. Het effect is iets ietsje sterker als de Critical, maar toegegeven: ik heb deze op de lege maag gerookt en de eerste joint of waterpijp is altijd de beste zoals we allemaal weten. Voor een joint op de lege maag is het effect niet overweldigend in vergelijking met een Durban of O.G. Kush, maar dat hoeft ook niet altijd. Het is een soort die ik zou roken als ik fris wil blijven voor een sollicitatie o.i.d. en het is ook een uitstekend wietje om de dag mee te beginnen.

 

Dus Borsrand, wat mij betreft een zeer geslaagde kweek en nogmaals dank voor de samples!

 

Einde rookverslag.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk bedankt voor het testen en de rookverslagen Dilago!

Ik ben blij dat ze goed smaakten en het een fijn effect gaf.

Dat de Ww nog wat aan de verse kant is vind ik wel een beetje apart, ze hebben allemaal even lang te drogen gehangen, ruim 2 weken, maar wel goed dat ik het weet, dan zal ik die nog wat vaker luchten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...