Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robsan

Wie Wil/kan Een Cannabinoiden Test Doen.

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een fles cbd olie binnen gekregen maar wil graag de percentages aan cannabinoiden weten. In ruil voor een test laat ik het flesje van 5 ml achter voor degene die dit voor mij wil doen.

 

groetjes,

 

Robsan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om wat voor olie gaat dit,die van RQS seeds?

Het aanbieden van olie met thc is NIET toegestaan op wietforum.

 

CBD olie(hennep olie) met een zeer laag thc gehalte valt niet onder de opiumwet,vandaar de vraag,om welke olie gaat dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om olie gemaakt van industriele hennep dus de olie bevat het toelaatbare thc gehalte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha een legale test uitvoeren?

dat is intresting, dat heb ik nog nooit gedaan!! :shifty:

dus bied ik me aan, ben eigenlijks ook wel benieuwd.

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stuur je een pb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Weetje........Bedankt voor het tot 2x toe testen van de olie die ik je heb gestuurd. Ik ben erg geschrokken van de uitslag. Totaal geen cannabinoiden aanwezig! De schoft die de olie aan mij verkocht heeft verkoopt dus via internet gewoon koudgeperste olijfolie! Waar dus eigenlijk een percentage van 1000 mg CBD in zou moeten zitten.

Ik ben weer zeer teleurgesteld in het vertrouwen van de goedheid van een mens.

 

Hierbij wil ik WEETJE nogmaals bedanken voor het testen van de olie.

 

groet,

 

Robsan

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dcenk dat het goed is om de naam of verstrekker( met mij) te delen.

op facebook zijn er pagina's die deze personen in kaart brengen om mensen te beschermen tegen dit soort praktijken.

Ik vind dat je je geen nsbér hoeft te voelen om dit soort mensen bekend te maken.

 

 

Dit soort gasten: hang ze aan de hoogste boom,

en laat ze nog wat dagen hangen.,....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt schandalig!! :angry:

Plaats de link hier ook maar hoor, zodat de mensen hier ook weten waar ze het NIET moeten bestellen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeral money-praktijken!

 

het gaat ver de laatste tijd....

overal bieden cbd olie-makers/verkopers zich aan en verkopen zomaar wat in het wild, via facebook ect.

gewoon in het algemeen al, iets verkopen wat niet het product is dat je voorsteld is idd schandalig, maar zeker aan deze rang van de bevolking !!

 

 

krijgen we de maker/verkoper + naam olie + plaat hier te zien aub?

 

anderen kunnen er zeker goed mee zijn!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb desbetreffende persoon een mail gestuurd om uitleg.......mocht degene niet of verkeerd reageren dan hang ik hem inderdaad op aan de hoogste boom. En dan zal er zeker op dit forum melding gemaakt worden, inclusief de link.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat valt eruit te leggen? wie weet hoeveel er van die shit nu all aangeboden word.

Ze weten toch ook een mooi verhaaltje erbij te doen thja als er dan niks van klopt? dan de uitleg nog gaan geloven? die snap ik niet.

Edited by kuro-neko
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het heel moeilijk om de cannabinoiden te testen? Lijkt mij erg tof om te doen nml dacht dat je hier een gas chromatograaf voor nodig had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is zijn antwoord........Hello,

what lab was this? Please sent me the test data result. In every bottle are 50grams hemp with 2% cbd. I have raving reviews of this product around the world. Even 10drops gets some too stony, ,more will not help more. every lab makes mistakes, i will get in contact with them, they for sure make a second test of your oil for free. Greetings,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik twijfel geen moment aan de kunde van ons eigen Minilab.

Dat kan een leuke discussie worden tussen deze gast en Weetje. :argue

 

:popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let the games begin.

 

Een iemand die er echt verstand van heeft komt niet meteen met vingerwijzing naar wie de test gedaan heeft maar meteen met:

wat kwam er dan precies uit en hoe/ wat hield de test in.

 

Wij van WC eend zeggen en hebben door ons opgemaakt rapport, u bevindt anders, wij van WC eend zeggen en hebben door ons opgemaakt rapport, wie was u ook alweer en wat voor domme vragen stelde u ons ook alweer.. ohja Wij van WC eend zeggen en hebben door ons opgemaakt rapport :icecream:

 

Weetje maakt gehakt van ze, wandelende olie professor die het is :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij vraagt wel naar de 'test data result',maar wat mij meer zegt is het gelijk verwijzen naar 'raving reviews' en '10 drops gets some too stony'(te stoned met 10 druppels 2% cbd bevattend...waar kan ik dit wonderspul krijgen! :lol: ) is ook een goede aanwijzing dat het enige meetbare effect een psychologische is in de vorm van het welbekende placebo-effect....

En waarom komt hij niet gelijk verontwaardigd met een eigen betrouwbaar labrapport vraag ik mij af...(not! :whistling )

Edited by Aad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hahah....inderdaad, ik had in eerste instantie ook gevraagd om een rapport. Maar die had hij niet. En nou moet ik zeggen, bij de meeste bedrijven krijg je die niet. Ik zou zelf juist trots wezen, Als ik zou kunnen aantonen wat er in het produkt zit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. CBD is een modulator van THC. De "klacht"van velen is juist dat je van hennep cbd olie niets merkt qua psycho activiteit.

2.wat je gaat zien is de tweede test( yes , at least i work for free!!) and this is not a normal solution. but much stronger.

and still there is nothing to see.

3.op dezelfde plaat is maroc getest. bovenop de bel THC zie je een grote bel CBD liggen.

wat aantoont dat deze plaat en test wel cbd weer kan geven.

in mijn ogen sluit ik ier iedere fout mee uit.

4.de plaat;

 

gallery_7713_557_433533.jpg

 

-------------1---------------2-----------------3--------------4-----------------

 

 

Laan 1; Maroc hasj decarboxylated.

laan 2: CBD OLie decarboxylated

Laan 3: Maroc hasj niet verhit

Laan 4: CBD Olie niet verhit.

 

As you can see; the marocan hasj show a width spectrum of cannabinoids en cannabinoid acids.

The CBD Oil in contrary shows nothing. And then if i doubt that the volume of the solution is too thin?

Then still the dot would be reddish!!

 

the following image shows you how the profile of a hemp cbd oil would look like,

and as you can see except from the cbd and cbn there are a few more cannabinoids and i all miss these in my analyses of this oil.

 

gallery_7713_557_4103.jpg

 

 

ikke ging opeens engels brabbelen, hehehe,

najah dat scheelt je weer vertalen,.,,

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er professioneel uit Weetje........

 

Dit is wat ik vanmiddag heb gevraagd aan de verkoper:

 

Hello,

 

This guy from the lab tested the oil twice. Because he found it strange that there were no cannabinoids at all in the oil.

I think its better that you come up with some test results. So that you can prove the oil is ok.

If the oil should represent 1000 mg of cbd it has to be much thicker and the color should be different.

 

 

Het antwoord wat ik kreeg:

 

1000mg cbd are 1 gram resign, olive oil wont change colour if not heated with hemp straw. every hemp strain grown past 10 years have a cbd content of 2%. the oil is o one on one extraction containig 2%. I dont believe you that you have tested it when you not give me the lab results and i doubt you can. the oil has at minimum 1000mg cbd. i have made it sure that it is that strong. dont know what you expected from cbd.

 

:execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa, hier hadden we t dus over ;-)

Idd triest dat mensen zo te werk gaan !

 

 

Wel mooie kleurtje hahahahahha

 

(Ff lolletje met Weetje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, UG die heb ik speciaal voor jou nog wat gepimpt,

 

Eigenlijk zou het door een gaschromatograaf heen moeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000mg cbd are 1 gram resign, olive oil wont change colour if not heated with hemp straw. every hemp strain grown past 10 years have a cbd content of 2%. the oil is o one on one extraction containig 2%. I dont believe you that you have tested it when you not give me the lab results and i doubt you can. the oil has at minimum 1000mg cbd. i have made it sure that it is that strong. dont know what you expected from cbd.

 

Zo high als een mofo na een druppel of 15 dan wat we verwachten als 10 druppies CBD waar je niet van high van wordt (THC mist dus eeehh) velen te stony krijgt?

 

Wat een complete onzin samengeperst in alleen die 1e zin al, dus 1gr CBD resin?

Elke strain die 10jr gegroeid heeft heeft CBD?

1-1 extractie van iets wat in 2% concetratie droge stof aanwezig is en dat dan oplossen in olijfolie, nogal logisch dat je helemaal niks leest op die plaat Weetje, er zit gewoonweg niks in (al wordt er anders beweerdt).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de info met plaatjes weetje, altijd interssant om te zien hoe men aan een uitslag komt. Wat een oplichter zeg, helaas een van vele....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo....ik heb weer antwoord terug op de testresultaten die ik van weetje mocht gebruiken om aan de verkoper te laten zien.

 

Het antwoord: thank you for showing me this but this is not a valid test of cbd the cbd in the oil is bound with the oil. if the testlab would habve diluted the hashy in oil they have too nothing found. my oil contains minimum 1000mg cbd resign.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...