Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kuikentje

Rick Simpson Olie Maken Conform Zijn Protocol

Recommended Posts

Ik ben nieuw hier en heb via de zoekmachine geprobeerd te achterhalen of mijn vraag al is beantwoord. Omdat ik het antwoord niet heb gevonden start ik dit topic.

 

Heeft iemand hier in dit forum de wietolie van Rick Simpson gemaakt precies op de manier die hij beschrijft in zijn protocol? En zo ja heeft iemand de olie laten testen om te achterhalen of de THC minimaal een waarde heeft gehad van 95%? En met precies op de manier bedoel ik met gebruikmaking van deze onderdelen: op basis van hoogwaardige vrouwelijke Indica bloemen (dus niet de rest van de plant) van minimaal 20% THC, 99% isopropyl alcohol of licht-aliphatisch Naphta, een houten staf, twee plastic emmers, enkele opvangbekers, een stalen tuit, koffiefilters, een elektrische rijstkoker, een ventilator en een koffiewarmhoudplaat. En de bereiding vindt plaats op de manier zoals Rick deze uitlegt in zijn video Run from the cure of via deze website http://www.cureyourowncancer.org/make-the-oil.html. Het gaat me dus niet om andere bereidingswijzen, waar hier op het forum over wordt geschreven, zoals au bain marie, koelkast, aanlengen met olijfolie of wat dan ook.

 

Ik ga in ieder geval een poging wagen om dit medicinaal middel conform deze bereidingswijze te produceren, met eigen nog te kweken planten en vervolgens de pure wietolie te laten testen. Ik houd jullie op de hoogte maar dat zal wel even duren aangezien de planten net zijn gezaaid buiten.

 

Groeten,

Kuikentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rick Simpson olie is in Nederland niet makkelijk te maken met buitenplanten.

De hoeveelheid hars die de bloemen mmoeten bevatten moet erg hoog zijn, en dat is moeilijk te bereiken met ons regenklimaat.

De meeste buitenplanten worden noodgedwongen te vroeg geoogst om hoogwerkzame olie mee te maken van 95% zoals je beschrijft.Van de autoflower-planten is bekend dat ze tot voor kort nog wat aan de milde kant waren qua werkzaamheid, dat is in rap tempo aan het veranderen.

De sterkste wiet die ik in lange tijd heb gerookt was een auto hindu kush ( met dank aan een veelbelezen forumlid voor het testen ). Ik weet zeker dat je met die plant top-olie kan maken. Dus niet elke plant leent zich voor hoog-thc olie.

Van de nieuwste pharma-inzichten uitgaan zou trouwens inhouden dat je ook meer cbd in je olie wilt.

Misschien wel nuttig je in telezen over cbd rassen en hun werking.

 

Wel is het zo dat de buitenwiet over het algemeen een grotere variatie aan cannabidoïden bevat.In buitenwiet zit meer cbd dankzij de reactie van de plant op zonlicht.

Vandaar ook mijn tip om buitenplanten de laatste fase binnen af te laten rijpen.( dat is trouwens niet zonder risico : het ophangen van heel veel gele plakstrips is geen luxe om de beestjes in toom te houden. Gelukkig zijn buitenplanten resistenter, en kan je de beestjes bij het olie maken eruit filteren :) )

Als je met minimale electriciteits kosten potente wiet wil kweken zou je dus zowieso je planten op potten moeten kweken.

Dan kan je aan het einde van het buitenseizoen de dames nog even 3 weken op 10 uur licht zetten in een hoog hok.

Klimaat is belangrijker dan licht , dus met een lage bezetting van lampen kan je planten die al bijna rijp zijn net even dat beetje extra geven.

En aangezien je toch een fatsoenlijk drooghok nodig had om je dames te drogen is het hangen van 1 of 2 400 watt lampen op zich geen ramp...

 

ps , heb zelf met butaan beste resultaten bereikt qua puurheid.

Isopropyl bindt ook veel bladgroen, en dat verlaagt de puurheid.

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het ooit ongeveer op dezelfde manier gemaakt, maar het is niet getest geweest...

 

ik heb enkel de rijstkoker en koffiewarmhouder vervangen door au-bain-marie met thermometer.

maar daar ging het je niet over las ik :)

 

was wel echt niet te vreten, maar dat doet natuurlijk helemaal niks op momenten als je zoiets nodig hebt!

 

succes iig, ben benieuwd naar het vervolg! ;)

 

ben zelf ook met een soort van AHO projectje bezig waar ik een verslagje van zal uppen

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rick Simpson olie is in Nederland niet makkelijk te maken met buitenplanten.

De hoeveelheid hars die de bloemen mmoeten bevatten moet erg hoog zijn, en dat is moeilijk te bereiken met ons regenklimaat.

De meeste buitenplanten worden noodgedwongen te vroeg geoogst om hoogwerkzame olie mee te maken van 95% zoals je beschrijft.Van de autoflower-planten is bekend dat ze tot voor kort nog wat aan de milde kant waren qua werkzaamheid, dat is in rap tempo aan het veranderen.

De sterkste wiet die ik in lange tijd heb gerookt was een auto hindu kush ( met dank aan een veelbelezen forumlid voor het testen ). Ik weet zeker dat je met die plant top-olie kan maken. Dus niet elke plant leent zich voor hoog-thc olie.

Van de nieuwste pharma-inzichten uitgaan zou trouwens inhouden dat je ook meer cbd in je olie wilt.

Misschien wel nuttig je in telezen over cbd rassen en hun werking.

 

Wel is het zo dat de buitenwiet over het algemeen een grotere variatie aan cannabidoïden bevat.In buitenwiet zit meer cbd dankzij de reactie van de plant op zonlicht.

Vandaar ook mijn tip om buitenplanten de laatste fase binnen af te laten rijpen.( dat is trouwens niet zonder risico : het ophangen van heel veel gele plakstrips is geen luxe om de beestjes in toom te houden. Gelukkig zijn buitenplanten resistenter, en kan je de beestjes bij het olie maken eruit filteren :) )

Als je met minimale electriciteits kosten potente wiet wil kweken zou je dus zowieso je planten op potten moeten kweken.

Dan kan je aan het einde van het buitenseizoen de dames nog even 3 weken op 10 uur licht zetten in een hoog hok.

Klimaat is belangrijker dan licht , dus met een lage bezetting van lampen kan je planten die al bijna rijp zijn net even dat beetje extra geven.

En aangezien je toch een fatsoenlijk drooghok nodig had om je dames te drogen is het hangen van 1 of 2 400 watt lampen op zich geen ramp...

 

ps , heb zelf met butaan beste resultaten bereikt qua puurheid.

Isopropyl bindt ook veel bladgroen, en dat verlaagt de puurheid.

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie. De drie zaadjes die ik gisteren pas geplant heb, zijn afkomstig van Sanni Seeds en worden de Extrema genoemd. Werd mij aangeraden als een goede plant. Rick Simpson schrijft in zijn e-book dat de White widow die hij in Canada heeft gekweekt ook niet te vergelijken is met de white widow in Europa. Elk ras zelfs binnen een familie schijnt weer anders te werken. Ik kan het niet beamen want ik rook geen Cannabis. Het is dan ook gewoon uitproberen met de weinige info die er is. Het moet in ieder geval een plant zijn, die kalmerend werkt, minimaal 20 THC heeft. In mijn onderzoek naar geschikte zaadjes kwam ik ook nog deze tegen bij Dutch Passion: de Passion 100% Indica met 18,6% THC die buiten kan worden gekweekt of de Hollands Hope met 14,5 THC. Maar de Mazar heeft een hogere waarde echter moet ik die binnen kweken en dat is in mijn situatie geen optie. Van de genoemde Auto Kush zal ik opzoeken of deze ook in hoge THC waardes te krijgen is voor de buitenkweek in mijn tuintje. Nu maar eerst hopen dat ik met mijn anti groene vinger uberhaupt de zaadjes tot ontkiemen krijg.

 

Je schrijft verder dat de pharma-industrie met CBD adviezen komt. Nou dat is nu net die pharma die de hele THC in hun wurggreep houden. En hun geloof ik dus niet meer. Ik zeg niet dat het niet werkt, maar voor de bestrijding van kanker met alleen veel CBD kom je er in mijn ogen niet. Vandaar dat ik niet meedoe met deze hype voor de behandeling van kanker. Mijn dochter heeft ADHD en we gaan haar de CBD olie die ik bij Mediwiet heb gekocht langzaam toedienen om weg te komen van de methylfenidaat, die ze op school echt nodig heeft. Ik ben heel erg benieuwd of haar dat gaat helpen (en ons daarmee indirect ook).

 

ik heb het ooit ongeveer op dezelfde manier gemaakt, maar het is niet getest geweest...

 

ik heb enkel de rijstkoker en koffiewarmhouder vervangen door au-bain-marie met thermometer.

maar daar ging het je niet over las ik :)

 

was wel echt niet te vreten, maar dat doet natuurlijk helemaal niks op momenten als je zoiets nodig hebt!

 

succes iig, ben benieuwd naar het vervolg! ;)

 

ben zelf ook met een soort van AHO projectje bezig waar ik een verslagje van zal uppen

 

Ik hoorde al dat de olie niet heerlijk smaakt. Maar als je leven ervan afhangt dan ben je best bereid de vieze smaak te accepteren. En je kan het innemen met een stukje brood, honing of jam. En ja ik wil het echt precies zo doen zoals Rick het beschrijft in zijn protocol. Ik ga dan nu ook langzaam de spullen bij elkaar kopen die daarvoor nodig zijn.

 

 

Ben een beginner en merk ik dat ik net verkeerd gepost heb. Die lange tekst hieronder was bedoeld om hieronder te plaatsen.

Edited by sensi life
quote juist gezet

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

als je leven ervan afhangt dan ben je best bereid de vieze smaak te accepteren.

 

nee hoor heb je helemaal gelijk in!

net daarom zei ik ook dat dat niets doet als je het nodig hebt!

 

over het cbd verhaal is het niet enkel de pharma industrie die dit aankaart...

ook van eigen bevindingen lees ik dit heel dikwijls!

 

ik had deze week nog ergens gelezen dat cbd de woekerende werking van cellen tegengaat.

 

op enkel cbd kom je er niet voor bepaalde zaken maar het kan zeker wel van belang zijn

 

zowieso veel succes gewenst

als ze klaar is ben ik iig wel heel benieuwd naar je bevindingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De resultaten die RIck Simpson bereikt met zijn medicijn in de strijd tegen kanker lijken te goed om waar te zijn. Ik heb de docu gezien hieromtrent waarin mensen getuigen dat ze van kanker genezen zijn door zijn hasjolie van Rick Simpson en als dat inderdaad zo is zou het prachtig zijn. Er gaan echter zoveel mensen dood aan die ziekte en ik kan nauwelijks geloven dat hasjolie de sleutel is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook een beginner en heb zelf (nog) geen ervaring met olie maken.

Ik kan het mis hebben maar toen ik het filmpje zag van Rick Simpson dat hij zn wiet wast met Isopropanol in een plastic emmer, vroeg ik me wel af of dat nou echt een goed idee is en of je dan geen chemicalien van de emmer oplost.

 

Aceton bijvoorbeeld, wat op papier een ideaal extractie middel is, want namelijk spotgoedkoop, makkelijk te verkrijgen, maar toch heel grote zuiverheid van 99.9-100%, en een kookpunt van 55 graden, kun je ABSOLUUT geen plastic/kunstof gebruiken. Daarom weet ik ook niet of je met isopropanol geen plastic moleculen zoals Bisphenol A meekrijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk heb je Ro; alles in porcelein of glaswerk produceren.

 

Ik maak ieder jaar ondermeer van buitenplanten olie, met iso,

en dat gaat prima.

Wellicht is het een idee om verschillende soorten in je tuin te zetten

het zou kunnen dat je dochter niet zo met cbd gediend is.

ADHDérs zitten vaak over de haze kant

amnesia ,SSH, lemon haze.

 

deze olie is getest op 92 % THC en 2 % CBD

hoe sneller je spoelt, des te hoger het %

hoe koeler je spoelt=des te minder chlorofyl

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adhd heb je net als wiet in allerlei smaken ..

ik ben zelf absoluut aan de indica kant, en ben momenteel mezelf aan het dwingen meer (zuivere) maroc te roken.

Puur als medicijn , want echt lekker vind ik de high van maroc niet. Maar mijn klachten blijven wel beperkt, en ik heb verhoudingsgewijs lagere kosten als ik mijn idica afwissel met hybride ( in dit geval dus maroc).

 

Afwisseling is dus ook belangrijk in de canna-therapie.

Of je dochter er echt op vooruitgaat met alleen CBD olie vraag ik me af.

De "high" van een stevige dosis thc is in mijn geval de redding geweest mijn eindexamen te halen.

Elke dag precies doseren, niet te high , niet te weinig , en doorblokken als een dolle.

Mijn eindexamen heb ik gehaald op 90%indica wiet.

Zonder had ik het nooit gehaald.

 

Ik ken Ahdhers die uitsluitens powerplant roken omdat ze anders te muf worden.

ZO is er voor elk wat wils, vraag aan je dochter hoe ze zich voelt bij elke cannabis-therapie-proef.

Ze is niet hetzelfde als jij, ook al denken we als ouders dat erin te zien.

Laat haar eens op een lage dosis L.A. Confidential (=pure indica)haar huiswerk doen, en vergelijk dat met hoog-cbd houdend product.,

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk is het sterk persoonlijk

en dan nog bevestigd de uitzondering de regel,

echter zie ik landelijk wel de sativa tendens

bij ADD is dat tegenovergesteld.= indica

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk heb je Ro; alles in porcelein of glaswerk produceren.

 

Ik maak ieder jaar ondermeer van buitenplanten olie, met iso,

en dat gaat prima.

Wellicht is het een idee om verschillende soorten in je tuin te zetten

het zou kunnen dat je dochter niet zo met cbd gediend is.

ADHDérs zitten vaak over de haze kant

amnesia ,SSH, lemon haze.

 

deze olie is getest op 92 % THC en 2 % CBD

hoe sneller je spoelt, des te hoger het %

hoe koeler je spoelt=des te minder chlorofyl

 

greetz Weetje

 

Verschillende soorten Indica's raadt Rick ook aan om in de tuin te kweken en deze bij het maken van de olie te gebruiken. Ik moet nu eerst maar proberen deze zaadjes, en een al opgekomen cheese plant die ik gratis meekreeg, te laten groeien. Zoals ik al schreef ben ik totaal niet handig met planten, ik heb het weleens gepresteerd om een cactus uit te drogen. Ik zal morgen nog wat scherp grind en koperdraad halen tegen de slakken. En verder informeren hoeveel water ik wanneer moet geven en andere nuttige informatie, die van belang is bij het groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adhd heb je net als wiet in allerlei smaken ..

ik ben zelf absoluut aan de indica kant, en ben momenteel mezelf aan het dwingen meer (zuivere) maroc te roken.

Puur als medicijn , want echt lekker vind ik de high van maroc niet. Maar mijn klachten blijven wel beperkt, en ik heb verhoudingsgewijs lagere kosten als ik mijn idica afwissel met hybride ( in dit geval dus maroc).

 

Afwisseling is dus ook belangrijk in de canna-therapie.

Of je dochter er echt op vooruitgaat met alleen CBD olie vraag ik me af.

De "high" van een stevige dosis thc is in mijn geval de redding geweest mijn eindexamen te halen.

Elke dag precies doseren, niet te high , niet te weinig , en doorblokken als een dolle.

Mijn eindexamen heb ik gehaald op 90%indica wiet.

Zonder had ik het nooit gehaald.

 

Ik ken Ahdhers die uitsluitens powerplant roken omdat ze anders te muf worden.

ZO is er voor elk wat wils, vraag aan je dochter hoe ze zich voelt bij elke cannabis-therapie-proef.

Ze is niet hetzelfde als jij, ook al denken we als ouders dat erin te zien.

Laat haar eens op een lage dosis L.A. Confidential (=pure indica)haar huiswerk doen, en vergelijk dat met hoog-cbd houdend product.,

 

succes

 

We zijn vandaag gestart met de CBD-olie en hebben tegen haar gezegd, conform advies van Mediwiet, dat het om gele visolie gaat. En dat ze haar huiswerk doet is nog niet aan de orde, ze zit namelijk in groep 4 van de basisschool. We gaan deze week testen of de CBD iets in haar kleine lichaam doet. Dus deze week af van de voorgeschreven medicijnen. De week daarop gebruiken we de aangelengde groene THC olie van 7,13 THC. Die gaan we nog een keer aanlengen met olijfolie en dan drie keer per dag een halve druppel van een druppel. Dan kunnen we vergelijken of die gele of de groene iets met haar doet.

 

Groet,

Kuikentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.cannabis-med.org/index.php?tpl=faq&red=faqlist&id=275&lng=en

 

Cannabis oil: What is the best and healthiest way to produce cannabis oil?

 

by Dr Arno Hazekamp

 

What is Cannabis oil?

Concentrated cannabis extracts, also known as Cannabis oils because of their sticky and viscous appearance, are increasingly mentioned by self-medicating patients as a cure for cancer. In general, preparation methods for Cannabis oil are relatively simple and do not require particular instruments. The purpose of the extraction, often followed by a solvent evaporation step, is to make cannabinoids and other beneficial components such as terpenes available in a highly concentrated form. Cannabis oil is usually taken orally, by ingesting a small number of drops several times a day. Please find here some information on the question whether cannabis can cure cancer.

 

How is Cannabis oil prepared?

Various methods have been described for the preparation of Cannabis oil. The most popular method, as described by former (skin)cancer patient Rick Simpson from Canada, suggests the use of naphtha or petroleum ether as a solvent for the extraction. Following the success of Simpson oil, a number of related recipes have sprung up, emphasizing small but significant changes to the original recipe. Examples include focusing on safer solvents such as ethanol, or preventing exposure to organic solvents altogether, by

.

 

What is naphtha or petroleum-ether?

In general, petroleum-ether and naphtha refer to very similar products, even though different names may be used around the world; e.g. in some countries naphtha is equivalent to diesel or kerosene fuel. Both solvents are a mixture of petroleum hydrocarbons (PHCs), often available in a wide range of qualities. All the solvent components should be considered harmful and flammable, and some of them, such as hexane and benzene, may be neurotoxic. Both naphtha and petroleum-ether are considered potential cancer hazards according to their manufacturers. Moreover, products sold as naphtha may contain added impurities (e.g. Coleman® fuel) which may have harmful properties of their own.

 

Are residual solvents a health risk?

Although Cannabis oils are usually concentrated by evaporating the solvents that were used for extraction, this does not completely eliminate residual solvents. As a result of sample viscosity, the more concentrated an extract becomes, the more difficult it will be to remove the residual solvent from it. In such a case, applying more heat will increase solvent evaporation, but simultaneously more beneficial components (such as cannabinoids or terpenes) may be lost as well. The use of non-toxic solvents should therefore always be advised, so that potential residues are not harmful to health.

 

What is the best and healthiest way to prepare Cannabis oil?

Recently, an analytical study was performed to compare several generally used preparation methods on the basis of cannabinoids, terpenes, and residual solvent components. Solvents tested included ethanol, naphtha, petroleum-ether, and olive oil. Based on this study, the following recommendations can be made:

  • As extraction solvents, ethanol and olive oil were shown to perform the best, extracting the full range of terpenes and cannabinoids present in cannabis plant material very efficiently. Additionally these solvents are safe for consumption.
  • Unfortunately, pure ethanol also extracts large amounts of chlorophyll from cannabis material, which will give the final extract a distinct green, and often unpleasant, taste. Removing chlorophyll by filtering the ethanol extract over activated charcoal was found to be effective, but it also removed a large proportion of cannabinoids and terpenes, and is therefore not advised. Additionally, in many countries consumption-grade ethanol is an expensive solvent, as a result of added tax on alcohol products.
  • Of the solvents tested, this leaves olive oil as the most optimal choice for preparation of cannabis oil for self-medication. Olive oil is cheap, not flammable or toxic, and the oil needs to be heated up only to 100°C (by placing a glass jar containing the product in boiling water for 1-2 hours) so no overheating of the oil can occur. After cooling down and filtering the oil it is immediately ready for consumption. As a trade-off, however, olive oil extract cannot be concentrated by evaporation, which means patients will need to consume a larger volume of it in order to get the same therapeutic results.
  • Preheating of cannabis to ‘activate’ (decarboxylate) the cannabinoids may result in loss of terpenes as a result of evaporation. If the full range of terpenes is desired in the final Cannabis oil, dried buds and leaves can be used directly for extraction, without preheating.

About the author

Dr Arno Hazekamp is a phytochemical researcher at the Department of Plant Metabolomics of Leiden University, The Netherlands. He also coordinates the R&D program at Bedrocan BV.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk heb je Ro; alles in porcelein of glaswerk produceren.

 

Ik maak ieder jaar ondermeer van buitenplanten olie, met iso,

en dat gaat prima.

Wellicht is het een idee om verschillende soorten in je tuin te zetten

het zou kunnen dat je dochter niet zo met cbd gediend is.

ADHDérs zitten vaak over de haze kant

amnesia ,SSH, lemon haze.

 

deze olie is getest op 92 % THC en 2 % CBD

hoe sneller je spoelt, des te hoger het %

hoe koeler je spoelt=des te minder chlorofyl

 

greetz Weetje

 

Dus het is wel mogelijk om een hoog THC waarde in de olie te krijgen met iso. Ik ben blij dit te lezen. Behalve de emmer kwestie heb jij nog andere aanpassingen in de werkwijze toegepast die tot dit resultaat heeft geleid? Of heb jij je voor de rest wel gehouden aan de 'handleiding' a la Rick Simpson?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke

 

Ik ken dit onderzoek, heb het ook helemaal gelezen. Er is echter een klein probleem met het onderzoek. Zij hebben namelijk de verkeerde licht aliphatische Naphta gebruikt, die sporen achter heeft gelaten in de gemaakte olie. "Naphtha (light hydrotreated petroleum distillate; Coleman® fuel) is gekocht bij de Coleman Company (Wichita, USA). Ze komen dan uit op de verkeerde conclusie. Dus dat onderzoek is niet betrouwbaar. En om een olie van een THC waarde van minimaal 95% te maken werkt olijfolie niet, omdat deze pas bij 300 graden kookt en de Cannabinoiden dan al zijn verdampt. THC verdampt al bij 148 graden Celsius. Daarom moet men een rijstkoker gebruiken die niet hoger kookt dan 110 graden celsius, omdat met die temperatuur de THC namelijk niet verdanpt.

 

Onderstaande is afkomstig van de Facebook pagina van Rick Simpson:

https://www.facebook...520655367981607

"We do not recommend kerosene or Coleman fuel because it contains impurities and rust inhibitors etc. Pure light aliphatic naphtha (petrol or benzine used for industrial purposes in Europe) with a boiling point around 80-100°C leaves no residue one would have to be concerned about when the oil is produced properly.

Scientists from Bedrocan owe us a big apology. Do you really want medicine from a company that does not know the difference between kerosene and light aliphatic naphtha? We were with their representative in Slovenia, he could have asked but apparently he was too proud to ask and here is the result.

And this is a company that wants to supply medical cannabis worldwide and they pretend to be the biggest experts in the field. What else do they not know if they are able to produce a flawed report like this one? I will never believe anything they will publish, they don't know what they are doing. And I will never ever buy anything from them.

This is truly disgusting what they did, and they either did it on purpose or out of ignorance and I don't know which is worse."

Share this post


Link to post
Share on other sites

De resultaten die Rick Simpson bereikt met zijn medicijn in de strijd tegen kanker lijken te goed om waar te zijn. Ik heb de docu gezien hieromtrent waarin mensen getuigen dat ze van kanker genezen zijn door zijn hasjolie van Rick Simpson en als dat inderdaad zo is zou het prachtig zijn. Er gaan echter zoveel mensen dood aan die ziekte en ik kan nauwelijks geloven dat hasjolie de sleutel is.

 

Ik wil je niet overtuigen, maar lees de vele verhalen van mensen en zelfs de genezingen van dieren die ze gered hebben met de olie. Onderstaand de link naar de Facebookpagina van Rick Simpson die ik volg. Rick zelf post niet, maar dat doet zijn maat Jindrich Bayer, met wie ik contact heb gehad.

 

En verder wil ik je wijzen op een medisch wetenschappelijke studie op een 14 jarig meisje in Canada die in het Kinder ziekenhuis is behandeld met de Rick Simpson olie, nadat zij 36 maanden met chemotherapie, bestralingen en medicijnen was behandeld en was opgegeven. Ze had ALL (acute leukemie) met een zeldzame chromosoom afwijking. Het meisje is weliswaar overleden maar de resultaten zijn verbluffend, omdat ze niet is gestorven aan kanker, maar aan een alvleesklierontsteking, die niet aan de kanker was toe te schrijven.

 

https://www.facebook.com/pages/Rick-Simpson-Phoenix-Tears/171647872940185?ref=profile

 

http://www.cureyourowncancer.org/cannabis-extract-treatment-for-terminal-acute-lymphoblastic-leukemia-with-a-philadelphia-chromosome-mutation.html

 

Groet,

Kuikentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak olie in een soxlet instalatie, dat is een ander principe.

Ik vind het advies van Mediwiet niet cool; ik denk dat je wel eerlijk moet zijn over wat je een mens/kind geeft.

Want nu zou ze niet snappen dat ze zich iets "anders"voelt. als dat het geval is.

Dit moet geen angst op zich opleveren.

Ik zou zeker vertellen dat je je van die visolie soms wel wat anders kan voelen.

 

Hoe zeer ik weet dat olie kankerremmend kan werken.,

ik heb er nog niemand mee genezen zien worden, inclusief medische raportage.

Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen dat ik nog niet overtiugd ben van dit "wonder effect"

en ben zeer behoudend om anderen hoop te geven die niet waargemaakt kan worden.

Teveel ernstig "verkankerde" mensen halen hier (onterecht) hun hoop op genezing vandaan,

en dat vind ik zorgelijk.

 

Ik bedoel hier niets naar beneden te praten,

alleen verwachingen moeten wel gezond blijven.

grtz Weetje

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je moet gewoon de juiste varieteit hebben, liefst met de verschillende cannabinoiden erin.CBD schijnt de anticarcinogene werking van THC weer te versterken.CBC schijnt ook te werken tegen kanker.Persoonlijk reageer ik zelf goed op een combinatie van THC met THCV, maar dat heeft weer met iets anders te maken.

 

Kwam dit nog tegen over Nafta

 

"The correct naphtha is NOT sold in the U.S.A. Not at Tractor Supply or Home Depot or Lowes or even Sherwin Williams. It's still sold in Canada though. I have a friend that does distill it to 100°F and saves what solvent does come off, to use for making oil." Steve Csicsek

"If you live in the USA then you won't be getting the right Naphtha, all naphtha made in the USA can not be trusted because of the loose regulation on ingredients in this type of solvent. You will never get pure naphtha in the USA, even the vm&p can be completely inconsistent from one bottle to the next and isn't even advertised as pure. In Canada they make pure naphtha and it is the best solvent to use compared to ISO or Grain alcohol, don't make a huge mistake and waste meds or even worse make yourself or someone else even more sick by using the wrong solvent. Be warned the naphtha in the USA will even make an oil that looks completely as it should but will make you very sick." Chase Abanatha

-- The fact that pure aliphatic naphtha does not seem to be sold in the USA does not mean that pure aliphatic naphtha with CAS number 64742-49-0 and a boiling point around 60-80°C does not exist or that it does not produce a better oil than most other solvents, when used properly. If you cannot get pure light naphtha, 99% or even better 99.9% isopropyl alcohol would be our second choice.

But I would still not give up - light naphtha or similar solvents are used to extract oils from plants, so I would check with vegetable oil producers and see what they use. Where I live in Europe, I can buy the solvent in practically every hardware or paint store, it is one of the most common technical liquids I remember from my childhood, we used it to degrease bicycle chains etc., practically everyone had a bottle of it at home. So this whole neverending debate about solvents seems a bit ridiculous to me. When you use the right light naphtha, there is no solvent residue one would have to be concerned about, maybe a few ppm, just like in most cheap vegetable oils that are often produced with almost exactly the same solvent as what we recommend. JB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak olie in een soxlet instalatie, dat is een ander principe.

Ik vind het advies van Mediwiet niet cool; ik denk dat je wel eerlijk moet zijn over wat je een mens/kind geeft.

Want nu zou ze niet snappen dat ze zich iets "anders"voelt. als dat het geval is.

Dit moet geen angst op zich opleveren.

Ik zou zeker vertellen dat je je van die visolie soms wel wat anders kan voelen.

 

Hoe zeer ik weet dat olie kankerremmend kan werken.,

ik heb er nog niemand mee genezen zien worden, inclusief medische raportage.

Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen dat ik nog niet overtiugd ben van dit "wonder effect"

en ben zeer behoudend om anderen hoop te geven die niet waargemaakt kan worden.

Teveel ernstig "verkankerde" mensen halen hier (onterecht) hun hoop op genezing vandaan,

en dat vind ik zorgelijk.

 

Ik bedoel hier niets naar beneden te praten,

alleen verwachingen moeten wel gezond blijven.

grtz Weetje

 

Daar heb je helemaal gelijk mee. Verwachtingen moeten reëel zijn. En ook dat staat in het Rick Simpson's boek (ja sorry weer een citaat uit het boek). Hij schrijft namelijk dat hij niet iedereen met het middel kan redden. Het medicijn van minimaal 95% THC waarde zal je of redden/tijd verlengen of het zal de pijn verzachten, zodat terminale patiënten bijvoorbeeld minder morfine nodig hebben en ze zo pijnloos mogelijk kunnen inslapen. Mijn vader is nu in het allerlaatste eindstadium van zijn kanker en is bang om te gaan stikken. Dat is hem namelijk bijna twee keer gebeurd tijdens de chemobehandeling. Stikken door slijm dat zich ophoopt in de longen. Ik moet er niet aan denken dat hij zo overlijdt. Als je dat kan voorkomen met de olie zou ik blij zijn als hij het zou innemen.

 

En het advies over de visolie heeft de simpele reden dat als wij onze dochter vertellen dat ze THC olie slikt en zij dat op school vertelt wij dan als ouders dik in de problemen komen. Door tegen haar te zeggen dat het visolie is en ook tegen de juf uitleggen dat we iets nieuws proberen met visolie (en ze weet inmiddels dat het vies smaakt) hoeven we ons niet te verantwoorden bij welke instantie dan ook en horen we wel van de juf hoe ze zich gedraagt. En vandaag (ze kan nog onder invloed van de medicijnen staan die trouwens ook onder de opiumwet vallen) ging het super op school. En ze gedroeg zich thuis ook fantastisch en geloof me als ze op de dexamfetamine zit is de rebound soms heel heftig. Maar goed kan toeval zijn geweest. De week is net begonnen. Wij letten nauwkeurig op haar en vragen haar ook hoe ze zich heeft gevoeld op school.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie geeft bijna iedereen wat beters

dat staat voor mij vast, fijn om te horen van je dochter; keep up the good mood!!

 

en je vader:

die is ook met een lager % gediend hoor,

olie icm morfine zal het ervoor zorgen dat de dosis morfine zeker gehalveerd kan worden.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft toch nog steeds zoeken met die olie vind ik.

Inderdaad mooie verhalen over het genezen van kanker met olie.

Maar hoe dan?

Als kankerlijer, jawel ik vind dat ik dit woord mag gebruiken want het is nu eenmaal niet anders, ben ik nu ruim een jaar bezig om de zaak in bedwang te houden.

Met wisselend resultaat moet ik zeggen want het golft een beetje maar hee, ik ben er nog dus...

Ik gebruik nu een ongeveer een half jaar de olie van The health cure en deze lijkt me wel goed werk te leveren al heb ik geen idee van de THC CBd verhoudingen.

Een maand terug heb ik ook de CBD olie van Mediwiet aangeschaft en gebruik deze samen met de olie van The health Cure, een goede combi dcht ik maar nogmaals ik heb geen idee van de hoeveelheden.

Nu vraag ik me dus af hoe hoog zo'n dosering van Rick Simpson olie wel niet moet zijn om kanker echt goed aan te pakken , moet dat zoveel zijn dat ik de hele dag goed stoned rond loop?

Dat laatste is lastig, ik wil tenslotte toch nog mijn werk blijven doen en functioneren en helaas is ziekte wet niet aan de orde en dat wil ik zo houden.

Het is heel jammer te noemen dat cannabis nog niet echt goed geaccepteerd is als medicijn want dat zou de zaak aanzienlijk vergemakkelijken....

 

Wat denken jullie, CBD olie aanvullen met rick simpson olie een goed idee...?

Kijk wel uit naar het oogsten van mijn white widows die nu in de tuin gigantisch aan het groeien zijn en wat Northern Lights Blue autoflowers( net ontkiemd) en daar olie van ga maken.

 

Wat zou het resultaat zijn als je van planten olie maakt als ze nog niet in bloei staan?

 

Hoe dan ook ik ben graag met de plantjes bezig en ben heel benieuwd naar de ontwikkelingen op medisch gebied mbt cannabis als medicijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie van planten die niet zijn afgebloeid is absoluut zonde van tijd , moeite en planten

geduld is een schone zaak

 

ik ben niet bekend met de juiste doseringen , maar je moet denken aan : zoveel als je aankan zonder een bad trip te krijgen , en dan langzaam opbouwen, zodat je tolerantie verschuift

ik denk wel dat je richting een gram top-olie per dag gaat als je het goed wil doen. wellicht meer.

 

een buitenoogst van dikke dikke planten is dus geen garantie dat je een jaar lang olie hebt als je erg stevig inneemt

 

misschien dat anderen je kunnen geruststellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een docu gezien over de olie die te mooi leek om waar te zijn. Hoewel ik graag zou willen dat hasjolie het antwoord is op kanker betwijfel ik het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net zoals bij de Snorkels : Het verhaal van kapitein Ortega zou best wel eens waar kunnen zijn.

 

De Marokkaanse mannen zijn gemiddeld de oudste ter wereld, ofschoon de gezondste voeding in Japan geserveerd wordt.

Kans is aannemelijk dat de hoge hoeveelheid CBD in de Maroc hier hoofdverantwoordelijk voor is.

 

Dus ik zeg : Ja op basis van wetenschappelijk onderzoek is wietolie wel degelijk een geducht wapen in de strijd tegen kanker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, helaas heb ik meegemaakt in mijn directe omgeving wat kanker doet en heb ik mijn eigen vader mogen begraven dus ik blijf sceptisch met je Kapitein Ortega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...