Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrWeed

Nieuwe Ronde ?

Recommended Posts

Check je klok!

 

Heb ik niet gedaan.

Ik kweek ze in huiselijke sfeer op uit zaad en bij 2/3 internodes overpotten in uiteindelijke pot en dan gaat ie onder de lamp. Alles nagekeken, opnieuw aangesloten, geen electra los meer op de grond en de klok gezet.

 

De volgende twee dagen ging lekker. Deze ronde van cyclus verandert dus ik was niet op de hoogte van de normale min/max temperaturen, maar die lagen lekker dicht bij elkaar dus ik was tevreden. Twee dagen verder nog steeds alles prima, meer dan zelfs. Vond dat ze prima aangeslagen waren en de pepers die erbij staan gingen als raketten. Op dag 6 kwam de nieuwe ventilator van PUK binnen (snelle jongens daar, hulde !! 1dag en ik had het) en helemaal in mijn nopjes ik naar de kweekruimte. Doe de deur open en ik dacht heh raar... licht?

Bekijk mijn planten en die begonnen omgekruld blad te krijgen alsof ze te veel verdampten(,te weinig water niet want ze krijgen bijna een liter per dag erbij.)

 

Toen nog maar eens de klok bekeken, en ja hoor schakelaartje uit. Welke gek heeft verzonnen om een aan uit schakelaar op dat ding te zetten, als ik hem niet nodig heb dan zit ie niet in het stopkontakt :thumbsdown:

Klok weer aangezet en de zichtbare schade viel mee op het eerste gezicht.

We zijn nu bijna twee weken verder en nu merk ik toch het een en 't ander :huh: . Drie planten, twee verschillende soorten, wel allemaal getopt . De ene soort heeft stil gestaan en tikt net de 30 cm en de grootste zit dik over de 50cm en haar zuster ruim in de 40cm. Ze zijn allemaal evengroot begonnen.

 

ze staan nu een week op 12uur dus er komt nog wat lengte bij maar nu weet ik het zeker:

 

Zes dagen 24 uur per dag licht is te veel. Veel te veel. :oeps

 

Tis een beginners tip maar iedereen vergeet wel eens wat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel fijn, ongeluk komt zelden alleen.

Leuk pakketje feminised seeds geregeld, vind ik dit:

gallery_1370_14223_1097456.jpg

 

 

Ja, niet echt wat je wilt zien :D

 

Heb wat blad verwijderd voor de foto, in de pot zag ie er ietsje meer bladerig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...