Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Coops

Coops Eerste Avontuurtje ;-)

Recommended Posts

jammer dat het zo verloopt met je auto's, gelukkig heb je nog een mooie back-up.

heb je nog een nieuwe spot op het oog voor je planten nu de andere spot ontdekt is?

je mag wel blij zijn dat je er nu al achter bent gekomen,

als je planten al in de grond stonden dan had je een groter probleem gehad.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het maar net!

Zit niet bepaald mee moet ik zeggen.....

 

Eerst die AF kaalgevreten en spot ondekt.

Bij de overige heb ik relatief veel mannetjes zitten en van wat over blijft staan er nu al veel in (voor)bloei. Geen idee waarom maar al met al valt het tegen.

 

Kan er nu nog een paar bij vrienden kwijt (50/50) dus dat is een grotere garantie tot succes iig!

 

Over die andere spot meer wanneer ze erin staan! Zijn er helaas niet veel meer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar ga ik toch dingen anders aanpakken want het valt me royaal tegen dit jaar.

 

Wel erg leerzaam, sommige fouten zelf gemaakt, andere dingen kun je weer niets aan doen helaas....

 

Blijven maar paar stuks over voor Guerilla, die gaan denk ik de mais in want heb geen goede spot meer.

Enkele vrienden nog gelukkig gemaakt met een paar stuks voor in de tuin, van die opbrengst zie ik gelukkig wel nog wat van terug als het goed is!

 

Ben wel nog van plan om te proberen wat zaad te kweken zodat ik volgend jaar zelf voldoende heb en daar heb ik de volgende vraag over;

 

Ik heb een mooi Henkes Lolland mannetje staan en ook een vrouwtje van dit soort. Kan ik die gewoon kruisen? Moet ik eerst het vrouwtje ergens laten groeien en dan pas later het bloeiende mannetje erbij?

 

Nu nog ontkiemen voor zaad te kweken is te laat denk ik he?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

zolang je een mannetjes plant en een vrouwtjes plant hebt kun je het vrouwtje al bevruchten.

Vang het stuifmeel van de man op en doe het over een paar topjes van het vrouwtje, of laat ze bij elkaar staan zodat de gehele plant bevrucht word.

 

Je kunt nu nog wel ontkiemen maar laat deze dan niet bij de andere vrouwtjes staan, anders worden deze ook bevrucht.

Ik denk dat ze vrij snel in de bloei gaan omdat Henkes Loland een vroegbloeier is. Maar niet geschoten is altijd mis :likken:

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil mijn verslag toch nog even afsluiten.

Vind ik wel zo netjes vanuit mezelf maar ook voor jullie leden.

 

Helaas is het helemaal fout afgelopen qua Guerilla..... :-(

Inderdaad een beetje onderschat, te makkelijk over gedacht, maar ook pech gehad met dingen.

 

Ik heb er een paar bij vrienden staan, maar hopen dat dat nog iets wordt met dit klote weer!

 

Bedankt voor jullie reacties en ik zal blijven volgen hier!

 

Succes allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil mijn verslag toch nog even afsluiten.

Vind ik wel zo netjes vanuit mezelf maar ook voor jullie leden.

 

Helaas is het helemaal fout afgelopen qua Guerilla..... :-(

Inderdaad een beetje onderschat, te makkelijk over gedacht, maar ook pech gehad met dingen.

 

Ik heb er een paar bij vrienden staan, maar hopen dat dat nog iets wordt met dit klote weer!

 

Bedankt voor jullie reacties en ik zal blijven volgen hier!

 

Succes allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar beter? ;)

de praktijk ervaring heb je nu tenminste.

 

hopelijk nog een paar mooie grammen voor je uit de tuin :hug:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het niet lukt met je guerilla,ik had ze wel willen zien bloeien bij jou. Als je volgend jaar weer wat wil doen zou ik in de zomer kijken voor een mooie spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...