Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MeneerJansen

Rioolwater Getest Op Drugs: Verkeerde Conclusies In Officieel Rapport?

Recommended Posts

http://www.nu.nl/bin...teden-hoog.html

 

 

Op basis van rioolwater worden voorspellingen gedaan over druggebruik..

maar ben ik dan de enige die wel eens een handjevol vers blad voor het gemak door de plee trekt?

en als een toerist spacecake kotst, ziet dat er dan niet meteen uit al 10 blowers die gepist hebben

 

bij het maken van ice-o-later stuff gooi je zo even 50 liter cannabidoide houdend water weg

en boze ouders die de voorraad van hun 13 jarige zoontje vinden en door de plee trekken kan valselijk een rioolwater-testuitslag geven van 1900 blowende hooligans die even hun blaas geleegd hebben in de shop.

 

niet alle cannabidoiden in rioolwater zijn dus direct afkimstig van gebruik gok ik zo

gelinkt artikel indirecte stemmingmakerij

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al langer dan 45 jaar bloeddonor. Hoeveel mensen zullen mijn met thc vervuilde bloed in hun aderen hebben?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal niet relevant xtreme bij dit topic. Maar ik zie dat je naar complimenten vist.. Erg nobel van je donor zijn. Chapeau

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ik naar complimenten vis, is een ongegronde aanname. Maar aan dit fenomeen lijden veel commentatoren. En op complimenten in de vorm van "chapeau" zit ik al helemaal niet te wachten voor iets wat ik als normale burgerplicht beschouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al langer dan 45 jaar bloeddonor. Hoeveel mensen zullen mijn met thc vervuilde bloed in hun aderen hebben?

 

Als het goed is geen een.

Volgens mij word op van alles en nog wat getest na donatie,is het dan besmet word het weg geflikkerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je goed had laten informeren dan zou je weten dat donorbloed niet op thc-aanwezigheid wordt gecontroleerd. Wel op hepatitis A en B, soa's e.d. Waarom meng je je in een discussie zonder relevante kennis? Dat komt tamelijk onnozel over: zo in de zin van "spuit elf geeft modder".

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom meng je je in een discussie zonder relevante kennis? Dat komt tamelijk onnozel over: zo in de zin van "spuit elf geeft modder".

 

 

Ik ben al langer dan 45 jaar bloeddonor. Hoeveel mensen zullen mijn met thc vervuilde bloed in hun aderen hebben?

 

Eerst naar je zelf kijken ouwe.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bloed is -sorry richting andere lezers dat ik je taalgebruik imiteer- nooit weggeflikkerd. Waarom ik dat weet? Ik heb de bloedgroep AB en wordt in voorkomende gevallen opgeroepen voor een spoeddonatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat veel mdma productie afval in het riool beland.

vind het überhaupt een vreemd onderzoek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onderzoeker Pim de Voogt zegt dat het rioolwateronderzoek betrouwbaar is en waarschijnlijk meer zegt over het gebruik dan een enquêteonderzoek, waarbij mensen mogelijk ''sociaal wenselijke antwoorden'' geven.

 

Daarom adviseren wij van WC-eend......

Share this post


Link to post
Share on other sites

een of andere plaats in servie is de nr 1 weed capital :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al mijn dagelijkse gore Bongwater, haha.. zal denk ik genoeg zijn als indicatie dat de hele regio hier blowt, nog maar te zwijgen over de rest die door het riool getrokken word, omg..

 

P.s Ivo k heb nog een glaasje bongwater voor je bewaard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...