Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja klopt, kun je gewoon een bijgeleverde slang op doen en dan loopt het water via de slang in de afvoer of een ander reservoir. Ik had alleen geen afvoer in de ruimte dus. ;)

 

Ja 10ltr minimaal.

 

Ik heb deze. Die doet 20 ltr maar zoveel vocht zit er niet in je toppen hoor. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja...was...is erg smerig vochtig weer om te drogen deze week....hoge lv.... :thumbsdown:

 

succes!

 

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb er nooit geen moeite mee ,gewoon op de zeef ,een goed ventilator erop ,,dat de lucht in beweging blijft ,en de afzuiger aan .

Dat met een goede tempratuur ,dan komt het helemaal goed ,regelmatig de boel nog husselen ,en na een anderhalve week is het klaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Carpie altijd rond deze tijd van het jaar, binnen hebben heb je deze periode ook altijd het meeste last van rot. Het is hier nog niet mistig geweest maar vanochtend wel, killing voor rot volgens mij. :thumbsdown:

 

Wiet61 moet zeggen dat het meeste al droog is na 5 dagen. Normaal iets langer maar komt omdat ik de eerste dagen wat geforceerd gedroogd heb. Ben nu wel iets positiever, zit toch wel leuk spul bij al is het bij lange na geen halve kilo. Eerder rond de 350.

 

Gister een GG2 x GG5 gerookt, man man deze is wel ongelooflijk sterk. Ik leg nooit jointjes weg maar bij deze wel gedaan, wat een wiet! Het ziet er wat minder uit als binnen wiet maar in vergelijking met effect doet het echt niet onder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij nog geen mist gehad, in welke land kweek jij dan? :likken:

hier zit ik al bijna 2 weken tegen dichte mistbanken te kijken als ik wakker word

 

heb vorig jaar ook een droog tentje gehad waar het spul na 5-6 dagen droog uitkwam, das toch net iets te snel :whistle:

heb er dit jaar een kleinere afzuiging op gezet, heb er nu een met 2 standen. 360 m3 voor de eerste 2 dagen ofzo en dan 240 m3 voor de rest.

heb nog een kleinere liggen waar ik het eventueel nog verder mee kan afbouwen voor de laatste paar dagen

 

gg2 x gg5, er word nou al zoveel over deze soort gepraat, heb je eens een droog foto van die topjes?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik ben eigenlijk een soort van halve Duitser. :likken:

 

Nee maar hier valt het mee op vanmorgen na maar nu al weer weg.

 

Ik zal straks voor jou speciaal ff foto maken. Lijkt op jou MWC droge toppen die je maat poste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

how jhonny, potverdekke, dat word een busje huren :tu haha

ziet er supper uit kerel!

 

woohoo.gif

 

nu word het spannend idd, belangrijk nu de juiste belsissingen te nemen!

komt goed...

 

succes en voorzichtig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer even een update, zal het even per soort beschrijven.

 

GG2 x GG5: Gaan richting het einde maar dat kun je op 2 manieren interpreteren. Een aantal zijn in een week tijd zo verrot dat ik er helemaal niets meer af verwacht te halen. De grote die je hier op de foto ziet heb ik omgehakt en in de bosjes gegooid, rottende kut plant. Ik heb nog 2 pheno's staan die het wel beter als de rest doen, compacter en stuk minder rot. Ze gaan deze week nog allemaal om.

 

GG2 X Herijuana: Sommigen zijn leuk, anderen moeten nog echt harder gaan worden. De rot begint hier ook langzaam toe te slaan. 1 Plant heb ik een partij bananen op gespot, een herma dus. Daar heb ik de ballen van verwijderd, laat hem wel staan omdat ik verwacht dat alles er toch binnen nu en 2 a 3 weken af is.

 

GG2 x Ierdbei: De verassing voor mij. Zitten heel veel late pheno's tussen maar deze zijn wel mooi compact en aardig rot bestendig. Ook zitten er een paar serieus mooie paarse pheno's bij. Verwacht dat ze nog wel een week of 3 moeten staan gemiddeld, paarse iets eerder.

 

Overzicht:

 

gallery_5015_16554_945805.jpg

 

gallery_5015_16554_459113.jpg

 

GG2 x GG5:

 

Hiervan is de linker nog wel aardig mooi en compact:

 

gallery_5015_16554_561257.jpg

 

Die er naast staat gaat....

 

gallery_5015_16554_29739.jpg

 

Deze lijkt mooi maar is toch aardig fluff achtig, droge toppen kijk je zo door heen ben ik bang:

 

gallery_5015_16554_233664.jpg

 

Mooie plant, nou niets dus....

 

gallery_5015_16554_725605.jpg

 

Echt alles was rot:

 

gallery_5015_16554_15412.jpg

 

Deze ook veel te fluff achtig:

 

gallery_5015_16554_404798.jpg

 

Herijuana x GG2:

 

gallery_5015_16554_592888.jpg

 

Je ziet het niet duidelijk op de foto maar bananen:

 

gallery_5015_16554_262826.jpg

 

Ierdbei x GG2 die toch wel lekker gaan maar niet alles is mooi:

 

gallery_5015_16554_1084673.jpg

 

gallery_5015_16554_718843.jpg

 

gallery_5015_16554_576418.jpg

 

Super mooie paarse toppen deze:

 

gallery_5015_16554_868601.jpg

 

 

Deze veel te rot gevoelig en niet mooi:

 

gallery_5015_16554_282663.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste foto's zijn echt heel mooi. Daarna het verhaal gelezen en dan krijg ik alweer flashbacks van een kweek van mij een paar jaar terug. Wat een tranendal. Zeker als je beseft wat je er allemaal voor moet doen en laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mooie planten ,maar iets fansoenlijks eraf halen dat word meestal moeilijk,de echte denen zijn bij mij ook uit de gratie ,ik stap over op fem zaad ,en krachtige soorten ,de herijuana doet het ook zeer goed ,zeker gekruist met de mighty mite .

veel soorten ga ik kopen in canada ,volgens mijn word er hier zoveel zaad gemaakt en doorgekruist dat je de echte strain niet meer hebt ,die flus zooi daar word je niet goed van .

Jij haalt er nog meer vanaf dan ik, johnny ,ik heb wel pech maar toch ,ook begin ik niet zo heel vroeg meer ,wel met alles klaar maken ,maar de planten komen er pas te staan eind mei begin juni ,de autoflowers die gaan er eerder naar toe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een zeer nat dagje, vanaf vrijdag weer iets hogere temp. en minder regen........@ laatste loodjes.......succes. Blij dat de GG2 x GG5 goed te roken is, iets om naar uit te kijken dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste foto's zijn echt heel mooi. Daarna het verhaal gelezen en dan krijg ik alweer flashbacks van een kweek van mij een paar jaar terug. Wat een tranendal. Zeker als je beseft wat je er allemaal voor moet doen en laten.

 

Ja klopt, af en toe schuift de moed je in de schoenen en denk je laat allemaal maar zitten. Je moet toch je altijd blijven focussen op wat je er wel af haalt. Van werken ga je ook niet dood.

 

mooie planten ,maar iets fansoenlijks eraf halen dat word meestal moeilijk,de echte denen zijn bij mij ook uit de gratie ,ik stap over op fem zaad ,en krachtige soorten ,de herijuana doet het ook zeer goed ,zeker gekruist met de mighty mite .

veel soorten ga ik kopen in canada ,volgens mijn word er hier zoveel zaad gemaakt en doorgekruist dat je de echte strain niet meer hebt ,die flus zooi daar word je niet goed van .

Jij haalt er nog meer vanaf dan ik, johnny ,ik heb wel pech maar toch ,ook begin ik niet zo heel vroeg meer ,wel met alles klaar maken ,maar de planten komen er pas te staan eind mei begin juni ,de autoflowers die gaan er eerder naar toe .

 

Ik zie nog wel wat ik ga doen volgend jaar, in ieder geval die Mighty might x Wildsuper07 x Danish Gold. Nee je weet niet wat er allemaal meer gebeurd is, lijkt wel of de mooie pheno's er uitgekruisd zijn haast. Het is ook met wat voor je doel je kweekt, die GG2 x GG5 is prima als persoonlijke voorraad vuller als je niet te kritisch bent op uiterlijk. Het is wel fluff achtig maar wel goed potent.

 

Of ik meer ga halen als jou weet ik niet, ligt er aan hoe veel rot er nog gaat inslaan. Het echte gewicht moet nu toch uit die Heri x GG2 en de Ierdbi x GG2 komen.

 

 

Ik haat rot....

 

Ik zou zeggen alles ophakken en redden wat er te redden valt!

 

Voor sommigen nog te vroeg dus we hopen het beste er maar van.

Vandaag een zeer nat dagje, vanaf vrijdag weer iets hogere temp. en minder regen........@ laatste loodjes.......succes. Blij dat de GG2 x GG5 goed te roken is, iets om naar uit te kijken dus!

 

Ja vandaag weer kut weer, het waait wel gelukkig.

 

 

 

 

Had nog droog foto's belooft, toch wel belangrijk om te laten zien vind ik. Zo kan iedereen zelf per soort beoordelen want aan de boom op foto's ziet het er vaak mooier uit als in de werkelijkheid.

 

Resultaat van de 3 planten (1 GG2 X GG5 2 Herijuana x GG2) die ik omgehakt heb was 284 gram redelijk mooie toppen en 94 gram fluff/ blad en mini topjes van het bijwerken. De knipafval heb ik weg gegooid omdat daar te veel schimmel in zat.

 

gallery_5015_16554_497044.jpg

 

gallery_5015_16554_261034.jpg

 

gallery_5015_16554_94027.jpg

 

gallery_5015_16554_657586.jpg

 

gallery_5015_16554_337616.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppies zien er zeker niet verkeerd uit! Wel rijk belegd nog :yummy:

Als de smaak goed is.. kun jij weer even vooruit toch ;)

 

Jammer van die banaantjes in de GG X Herijuana

Dat zaad kan wel afgeschreven worden dan als je hier nog van had.

En erg jammer van die vele fluffy topjes. Fluff is kut. Ik begin er niet meer aan. tenminste niet bewust.

Compacte soortjes moeten we hebben. Dan maar veel rot als het tegen zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja johnny je word er knettergek van ,van die rot ,we moeten soorten hebben die vroeger klaar zijn ,semi autoflowers die moeten we hebben ,ik heb de semi grape uit canada ook gekocht ,voor volgend jaar ,en ik koop er daar nog meer ,van die shit van denen moet ik niet veel meer .

Ik ga ze zelf kweken de zaden ,dan weet je wat je hebt ,dit is het zoveelste klote jaar door die denen .Sommige rotten al als ze in voorbloei zijn ,zelfs mijn heribei,s rotten nog niet ,op een klein plekje na dan ik mag niet liegen ,en verder helemaal niks .

Van de herijuana kruisingen verwacht ik ook veel ,die herijuana -mighty mite ,kruis ik volgend jaar met de GG2 uit canada ,dan hoop ik dat ze vlug afbloeien .

 

Ps johnny ,je kan die bananen mooi verkopen op de markt . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt toch al wel wat mooi spul binnen gehaald

kun je weer een tijdje van paffen :likken:

 

had wel een iets hogere kwaliteit verwacht, erg jammer van al die fluff.

heb het hier ook, het lijkt fantastisch en na 1 dag drogen herken je het niet meer terug

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto`s, treurige verhalen.

Guerilla is alleen al tof om te doen, maar je wilt er wel wat moois vanaf halen aan het einde (risico`s daar gelaten)

Wat zijn nu de soortjes die je wel en niet wilt hebben in de NL guerilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp niet waarom je met onstabiel zaad werkt van hobby zaadkwekers. Althans voor de guerilla. Daar neem je toch soorten voor die zich bewezen hebben? Binnen kan je lekker aan kloten met hobby zaad.

Ik heb al een jaar of 4 gekozen voor Church wiet van greenhouse en alleen het eerste jaar een paar kleine schimmel plekjes. Wel een hoop rot gehad wegens te veel wiet en te weinig ruimte om te drogen zodat ik het in de schuur moest ophangen (lees: zowat in de open lucht drogen wegens gaten en kieren in de schuur ;) )

 

Ik vind het altijd kut om te lezen dat je fukking veel werk doet en dan aan het eind alleen schimmel oogst :(

Hopelijk blijft de schimmel tot een minimum beperkt voor je maar in dit lekkere klimaat weet je het nooit.

 

Sterkte voor alle guerilla strijders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooie foto`s, treurige verhalen.

Guerilla is alleen al tof om te doen, maar je wilt er wel wat moois vanaf halen aan het einde (risico`s daar gelaten)

Wat zijn nu de soortjes die je wel en niet wilt hebben in de NL guerilla?

De echte denen vallen al af volgens mij ,die zijn in mijn ogen teveel doorgekruist ,een en al rot en schimmel ,plus veelste lang bloeien ,dat was jaren geleden ook niet ,ze waren toen vroeg klaar en lekker compact ,dat vind je nu niet meer .

Ik hou het zelf op fresian dew en duban passion en nog wat andere van de goede zaden banken ,en de soorten uit canada die kan je ook gerust kopen en zetten ,dan heb je meer kans om goed te oogsten als al dat doorgekruist spul ,soms zit er natuurlijk wel een goede peno tussen .

De heribei doet het ook redelijk als de rot maar weg blijft ,soms is dat ook een drama ,het heeft ook allemaal te maken met het verloop van het weer in de laatste maanden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppies zien er zeker niet verkeerd uit! Wel rijk belegd nog :yummy:

Als de smaak goed is.. kun jij weer even vooruit toch ;)

 

Jammer van die banaantjes in de GG X Herijuana

Dat zaad kan wel afgeschreven worden dan als je hier nog van had.

En erg jammer van die vele fluffy topjes. Fluff is kut. Ik begin er niet meer aan. tenminste niet bewust.

Compacte soortjes moeten we hebben. Dan maar veel rot als het tegen zit..

 

Het smaakt en rookt prima, ik vind buitenwiet altijd een stuk lekkerder dan binnen wiet. Mijn eigen voorraad is inderdaad weer mooi aangevuld.

 

Er zitten gewoon te veel pheno's in die Heri x GG2 en dit herma gezeik, nog nooit buiten gehad. Het is wel een leuk soortje maar dan moet er wel verder gekruist worden met de juiste pheno's. Maar dat geld voor alle strains die ik heb staan.

Ja johnny je word er knettergek van ,van die rot ,we moeten soorten hebben die vroeger klaar zijn ,semi autoflowers die moeten we hebben ,ik heb de semi grape uit canada ook gekocht ,voor volgend jaar ,en ik koop er daar nog meer ,van die shit van denen moet ik niet veel meer .

Ik ga ze zelf kweken de zaden ,dan weet je wat je hebt ,dit is het zoveelste klote jaar door die denen .Sommige rotten al als ze in voorbloei zijn ,zelfs mijn heribei,s rotten nog niet ,op een klein plekje na dan ik mag niet liegen ,en verder helemaal niks .

Van de herijuana kruisingen verwacht ik ook veel ,die herijuana -mighty mite ,kruis ik volgend jaar met de GG2 uit canada ,dan hoop ik dat ze vlug afbloeien .

 

Ps johnny ,je kan die bananen mooi verkopen op de markt . :P

Ja ik ga voor volgend jaar maar weer wat anders proberen. Ik vind het wel fijn dat je niet alles in 1 keer moet oogsten dus ik ga volgend jaar echt voor verschil in bloeitijd. Auto's in Augustus, Vroege in september en nog een zooi laat er bij.

 

Ik ben zeer benieuwd naar jou Herijuana x Mighy might. Daar wil ik volgend jaar een hoop van zetten ook.

 

Volgens mij is dat bestuiven met de mighty might bij mij niet goed gegaan, in de toppen die ik bestoven heb voel ik nog niets van zaad. Ben direct er heen geweest toen dus dat kan het probleem niet zijn. Jammer.

je hebt toch al wel wat mooi spul binnen gehaald

kun je weer een tijdje van paffen :likken:

 

had wel een iets hogere kwaliteit verwacht, erg jammer van al die fluff.

heb het hier ook, het lijkt fantastisch en na 1 dag drogen herken je het niet meer terug

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Ja ik rook er al lekker van. Prima spul.

 

Tja de kwaliteit mag gemiddeld ook wel iets beter maar het is in prencipe gewoon goed te rokken en je wordt er flink knetter van. Kijk kan wel de mooiste toppen op de foto zetten maar daar heeft niemand wat aan. Dit is wat het is.

Mooie foto`s, treurige verhalen.

Guerilla is alleen al tof om te doen, maar je wilt er wel wat moois vanaf halen aan het einde (risico`s daar gelaten)

Wat zijn nu de soortjes die je wel en niet wilt hebben in de NL guerilla?

 

Dat mag je zelf uitzoeken. :likken:

 

Kijk goed naar de topics hier en dan kom je wel een mooi paar soortjes tegen. Als je wat zaad voor volgend jaar wilt hebben bijvoorbeeld de Mighty Might x Wildsuper07xDG moet je maar ff een PM sturen. ;)

Ik begrijp niet waarom je met onstabiel zaad werkt van hobby zaadkwekers. Althans voor de guerilla. Daar neem je toch soorten voor die zich bewezen hebben? Binnen kan je lekker aan kloten met hobby zaad.

Ik heb al een jaar of 4 gekozen voor Church wiet van greenhouse en alleen het eerste jaar een paar kleine schimmel plekjes. Wel een hoop rot gehad wegens te veel wiet en te weinig ruimte om te drogen zodat ik het in de schuur moest ophangen (lees: zowat in de open lucht drogen wegens gaten en kieren in de schuur ;) )

 

Ik vind het altijd kut om te lezen dat je fukking veel werk doet en dan aan het eind alleen schimmel oogst :(

Hopelijk blijft de schimmel tot een minimum beperkt voor je maar in dit lekkere klimaat weet je het nooit.

 

Sterkte voor alle guerilla strijders :D

 

Ik vind dat er niet heel veel keuze van goed zaad is bij veel zadenbanken. Veel is toch op binnen gericht. Misschien wat minder stabiel deze soorten maar er zit ook zeker wel wat moois tussen. Maar ze zouden inderdaad nog een keer of 2 doorgekruist moeten worden.

 

Greenhouse haal ik uit principe geen zaden, die Arjan is een dikke arrogante mongool.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

als het klaar is het zaad van de herijuana -mighty mite ,komt er een zending jouw kan op

,met de andere soorten natuurlijk .

Ik heb nu het eerste rot gespot bij de herijuana die zwanger is ,ze zitten allebij helemaal vol met zaad ,hoelang zou dat moeten blijven staan ,ik heb al gekeken ,veel zaden zijn nog niet donker hoor ,eerder lichter van kleur ,ze moeten dan volgens mijn nog wel wat weken ,ik laat ze nog een week of drie staan ,en ik hoop zonder al teveel rot ,want dat zaad moet ik niet uit die toppen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De resterende GG2 x GG5 vanavond omgehaald, man man wat een drama!

 

Heel veel rot en fluff. Heb veel ongeknipt weg gehangen om hash van te maken, gewoon niet de moeite om te knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De resterende GG2 x GG5 vanavond omgehaald, man man wat een drama!

 

Heel veel rot en fluff. Heb veel ongeknipt weg gehangen om hash van te maken, gewoon niet de moeite om te knippen.

De vroege gg2-gg5 is redelijk compact en goed ,het merendeel is klote ,ik zet hem dan ook niet meer ,maar ik heb het idee dat het komt door de maand aug ,veelste weinig zon heeft daar debet aan ,dan trekken de toppen uit elkaar en word het flus .

Ik denk dat het echt zo is ,maar wat kan je doen aan het weer ,helemaal niks ,we moeten elk jaar hopen op goed weer .

 

Ik heb net 250 autoflowers binnen ,70 mazar en monsterbud de xl en de gewone verder nog een soort die ik zo niet meer weet .

verder koopt ik er nog wat bij dutch passion en ik kan knallen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet61, waar heb je die Autoflowers en Mazar gekocht en hoe zit het ongeveer met de prijzen ervan? 7 stuks voor 60€ vind ik toch wel echt duur hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij waren ze later Wiet61 en nog grote deels niet mooi dus zit gewoon in deze strain. Ach ja het is buiten toch altijd zoeken naar wat moois.

 

Leuk lijstje man, die monsterbud wat mag je daar van verwachten?

 

Waar heb je die Mazar weg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...