Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

SILVER HAZE :

KWEEK RUIMTE

​ -100CM X 100CM X 180CM

 

VERLICHTING EN AFZUIGING

​ - 1X 600W HPS PHILIPS

- 1X AFZUIGVENTILATOR 100MMØ ( 105m3/h)

 

 

kweek ruimte zelf gebouwd, van mdf platen, en binnen afgesloten met laminaatisolatie. Er zijn 4 klein silver haze plantjes 11 dagen oud, vanaf zaadje. met plan om scrog systeem te gebruiken.

18 uur licht aan en 6 uur donker, lamp zit 50cm boven plantjes (over een week hou ik de afstand tussen plant en lamp 60cm) ventilator om plantjes in beweging krijgen zo dat ze wat sterker kunnen worden,en om lucht circulatie. voeding van hesi: wortel complex, bloei complex en fosfor.

 

Dat is mijn eerste kweek, en hoe ver dat ik weet, plantjes moeten 50% - 80% vochtigheid hebben, met temp. tussen 25"C-30 "C,

 

Maaaaar!!!

in mijn kweek kast blijkbaar heb ik temperatuur rond 40"C en om lagere temp. te krijgen maak ik paar keer per dag kast open, en vochtigheid zit meestal op 35%-40%, als ik sproei krijg ik miss. 50%-60% maar dan niet voor lang... en dan sta ik met 1.5l water te sproeien, natte doeken liggen er ook bij,

wat moet ik doen om temp. te verlagen en vocht. verhogen ? en om kast zo weinig open te maken, om lekker dicht te latten kweken..

 

En een vraag voor ervaren mensen....

Als ik met dit wat ik heb ik in mijn klein kweek, met die lamp en enz. wat kan ik uithalen in gewicht... als ik me best doe... en goed ga verzorgen.. wat voor gewicht denken jullie dat ik uit kan halen. als iemand fotos wil zin.. laat een bericht...

 

 

FOTO'S van mijn kweek waar kunnen jullie zien hoe zit dat allemal er uit is te vinden in mijn album

Edited by rolnik_HAZE_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je afzuigventilator (105 m3!) is veeeel te klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

450/600 kuub

met 500 kuub filter?!!!

geen ongelakt mdf in je hokkie

ik neem aan dat je vsa buiten je hok zit>?

geen handen vinger op foto's ivm vingerafdruk

 

en vanavond lekker wat kweekverslagen van beginners gaan lezen

want die filter? had er echt al moeten zitten.

 

ZemOp Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe.. filter komt nog... ik vind dat er tijd zat om filter aan te sluiten;)

vca ja... die moet gelijk buiten zijn neem ik aan.. want die is ook heet warm...

en mdf.. hoe bedoel je geen ongelakt?? heb bij gamma platten op mat latten snijden en bij elkaar gezet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je ff wat meer moet gaan leze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je ff wat meer moet gaan leze

 

heb ook best veel gelezen.... maar daarom kom ik hier, met hoop dat sommige mensen willen met mij mee delen en wat uitleg geven, om best goed te kunnen doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel glen ik weet niet wat mateus er van vind maar je pic staat op prive en het topic algemeen lijkt mij ook een verloren plek voor deze vraag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VSA sowieso buiten de kast

Afzuiger minimaal 400m3

Lv krijg je alleen flink omhoog met een goede luchtbevochtiger, maar ik zou me er niet al te druk om maken en de plantjes in de groei

paar keer per dag beetje benevelen. Voor in de bloei is 35% gwn goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VSA sowieso buiten de kast

Afzuiger minimaal 400m3

Lv krijg je alleen flink omhoog met een goede luchtbevochtiger, maar ik zou me er niet al te druk om maken en de plantjes in de groei

paar keer per dag beetje benevelen. Voor in de bloei is 35% gwn goed.

 

 

klopt dat weet ik dat in de bloei 35% is goed... maar nu zou beter zijn om hogere vochtigheid te bereiken... maar van andere kant.... temp is te hoog, en vocht. te laag.. maar blijkbaar plantjes groeien wel hard en gezond tot nu toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je dubbele topic verwijderd,hier kan je verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...