Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Djo

5X Pineapple Chunk & 4X Blue Cheese - Dr90 - 400 Watt - 2De Kweek

Recommended Posts

Zit wat met een vraagteken dus nog even een update :)

 

Het wordt een volle boel zoals gezegd

De middenvoor blue cheese heeft 3 toppen uitsteken die toch zo'n 10cm hoger liggen dan de rest. En die komen vrij dicht tegen de lamp aan.

En middenvoor links is de plant wat aan de kleine kant.

Het ideale zou zijn om die twee van plaats te verwisselen, maar met dat netje die nu halverwege hangt lukt dat niet

Zou ik dat netje nu kunnen wegnemen nu dat hun groeispurt voorbij is zodat ik ze van plaats kan verwisselen?

Of beter die 3 uitstekers knakken en/of horizontaal leggen en binden?

De andere potten verhogen lijkt geen optie, is echt wel een volle boel met 9x11l in zo'n tentje :whistle:

 

Hier nog wat pics !

Blue Cheese

gallery_40156_17081_541194.jpg

gallery_40156_17081_458422.jpg

 

Blue Cheese

gallery_40156_17081_205009.jpg

 

Pineapple chunk

gallery_40156_17081_852323.jpg

gallery_40156_17081_283614.jpg

 

 

Later maak ik een foto om het hoogteverschil beter aan te tonen !

 

 

Grt Djo !

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat ze lichter worden van kleur, is dat zo of is het door de flitser?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampje van de camera stond aan maar niet flitsend.

 

Maar je hebt gelijk, ik zag het gisteren lichtjes maar 'k was het niet zeker. Zonet kwamen ze wakker en het nu wel wat duidelijker.

Nu watertijd dus bloeivoeding en wat bioboost komt eraan ! :tu

 

Thx krasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter iets te laat dan te vroeg dat schaad meer....

 

mijn blauwe kaasjes van barneys kunnen/konden erg goed tegen de warmte. goed te kweken met 30 graden... zou de temperatuur checken bij de toppen bij 30 graden of minder zou ik me niet erg druk maken

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Hempy ! Goed om te weten!

Ik ga binnenkort om een tweede span netje gaan, kan dan die uitstekers naar de buitenkant trekken zodat ze wat meer afstand hebben tov de lamp!

 

Nog wat een pic om het hoogte verschil aan te tonen. Met name de voorste middenste die een kopje groter is dan de rest.

gallery_40156_17081_1872490.jpg

 

En verder nog wat groene pics van de Pineapple Chunk

gallery_40156_17081_740484.jpg

gallery_40156_17081_835765.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zit je idd met een hoogte verschil, ik heb er ook altijd beetje last van net onder de lamp....

ik zou ze ook wat opzei trekken met touwtjes, misschien aan de hoek-buizen van je tent?

 

hoe zit het met de vergeling? van opzei is hier niets van te zien, zijn ze terug mooi groen geworden?

 

succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu Seni !

Na Krasi z'n comment en zelf eens te kijken vond ik ook dat de toppen van bovenuit gezien feller groen te worden ipv donker groen.

Heb ze dan 20ml/10l bioboost en 20ml/10l bloeivoeding meegegeven. Het schema zegt 40ml/10l maar ik bouw het liever wat te traag dan te snel op.

Geel heb ik nog niet gezien, of het is onder het bladerdek op de jonge scheuten die geen licht zien en afsterven.

De onderste volwassen bladeren zijn bij de meeste afgevallen, degene die er nog zijn en wat licht vangen zien er redelijk uit (nog geen geel)

 

Hier een pic voor slapengaan, 10uur na watergift met voeding. (Met flits)

gallery_40156_17081_2656140.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig veldje heb je staan Djo, complimenten!

 

Goed dat je voorzichtig aan doet met de voeding, wij zaten toch wat te hoog in het begin, blijft lastig!

 

Succes verder...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die bio boost is dat niet een bloei stimulator voor de eerste paar weken 12/12 ???

 

ik zou zelf enkel bloeivoeding geven, afhankelijk wel merk pk booster je heb daar mee beginnen met opbouwen.

 

of je bio boost moet de pk 13/14 zijn dan heb ik niks getypt :P

 

ff te lui om terug te lezen maar heb je geen losse potten maar een aarde bak? anders gewoon je hogere planten aan de zijkant zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High !

Weinig tijd gehad maar gelukkig stellen de dames het nog goed !

Vlug een korte update

 

@ El Oro: Dank je dank je !

@ Hemprenaissance: je liet me daar even schrikken, heb er zelf weinig kennis van, volg zo de raad van de growshop en vrienden. Maar bij mijn weten is die bio boost idd de bio versie van PK13/14.

Verplaatsen van potten lukt niet want het netje hangt er om de lege plekken te vullen... Zal volgende keer wat langer wachten

 

Hier nog wat foto's van de planten !

De Pineapple Chunk toont dat die wat meer voeding nodig heeft dan de Blue Cheese (die zit dan weer op de rand van overvoeding denk ik).

Zal vanaf heden met 2 emmers werken om zo meer voeding te geven waar nodig!

 

gallery_40156_17081_339399.jpg

gallery_40156_17081_2176318.jpg

gallery_40156_17081_1708488.jpg

gallery_40156_17081_380962.jpg

 

Pineapple Chunk

gallery_40156_17081_2942461.jpg

gallery_40156_17081_121465.jpg

gallery_40156_17081_4240041.jpg

 

Grt Djo !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat lekker man!!!!

 

keep them green... keertje je plant uitspoelen met afgezuurd water van 5.5 tot 5.8 ???? je zit bij blue cheese idd tegen overvoeden aan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuren heb ik nog niet gedaan, maar de Blue Cheese kregen nu enkel water en de Pineapple Chunk wat extra voeding..Hopelijk goed zo ?

 

Thanks voor je comment Hemp! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt er tot nu toe een mooie ronde van gemaakt Djo, lekker doorgaan zo! Jammer dat je de hoogste dames niet meer naar de zijkant kan verplaatsen.

 

Mooi en net verslag ook, voor een 2e ronde heb je de zaken goed voor elkaar.

 

Keep up the good work! :tu

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djo,

 

waaraan heb je gemerkt dat de 250m3 afzuiger te weinig capaciteit heeft?

 

Ik ben trouwens Nakkeau, en heb ook zo'n Dr90 met gelijkwaardige setup :whistle:

 

Heb maar even terug geschakeld naar 400W de laatste weken, 600 werd echt te warm..

 

succes nog!

 

N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Hemp, hoe staat het er mee inmiddels? Wat is je uiteindelijke resultaat/opbrengst geworden?

 

Opeens valt het dan stil in zo'n topic, ik zie het hier op het forum heel vaak, mooi tentje vol met buds, en dan?.....hoor je niks meer! :no

 

Of je moet gewoon een heel lange vakantie hebben? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...