Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

brechtius

Autoflowers Buigen

Recommended Posts

Hoi,

 

ik zou graag mijn autoflowers buigen omdat ik las dat dit goed was om overal evenveel licht te krijgen..

Ook las ik dat dit niet mogelijk was omdat de stam verhout bij een autoflower...

anyway nu zijn ze heel klein maar zo ze graag zo laag mogelijk houden (kan ze ook als kerstbomen groeien, denk niet dat een probleem zou zijn, maar beter laag)

wanneer kan ik beginnen buigen?? kan ik een klein plantje (van week en half oud) naar de grond toe trekken, of is dat niet erg slim...

grtzz b (ik zou gwn de plant naar beneden trekken met touw, of delen van de plant naar de grond trekken met touw, hangt af van wanneer ik kan beginnen)

thxx voor de uitleg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem dan gewoon toppen.

Erna gaat het buigen dan ook beter moest je het nog willen, of meerdere keren toppen..

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar toppen, heb gehoord dat dat nie goed is voor autoflowers, zou optimale opbrengst willen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zorg je voor een grotere pot grond, op tijd en stond een drupje voeding derin en verder met je fikken afblijven.

Auto's doen hun eigen ding, daar heb je weinig aan in te brengen.

Meer opbrengst = meer dames zetten. Met 30gr droog van een af'je mag je jezelf een schouderklopje geven al hangt dat weer van de soort, de breeder en het klimaat af maar 30gram is een mooie oogst als je dat haalt.

 

Niet vergeten dat de bladeren de motor van je dame is dus zolang die zon krijgen loopt alles goed, elke dag een slagje draaien en dan komt dat wel goed. Niet te nat, ook niet te droog en dan trekt die juffrouw hare plan wel.

 

Toppen, zeer zeker niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan geef ik sniper gelijk.

Gewoon zo laten. Auto's worden toch niet zo groot. En zolang hij niet superdik staat komt er overal genoeg licht door.

 

Had er niet bij stilgestaan dat het over autoflowers ging :P auto's idd niet toppen.

 

Wil je grote opbrengst.. Pak reguliere zaden.

 

Grts

Edited by real11smoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ze staan in volle grond. Gaten van 50x50 gemaakt en 50liter canna mix ER in gedaan.. En ze staan in spanje die man zei dat ze hier wel 1m en half Worden...toppen was ik niet van plan... Niemand ervaring met buigen, goed of niet goed?? Thxvoor replys, me like grtzzzz b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze in Spanje staat, waarom dan geen gewoon fem zaad?

Je kunt ze hier en daar wat open trekken maar ik zou der gewoon afblijven. Nogmaals, een auto doet zen ding, das genetisch vastgelegd, alles wat jij der aan doet remt ze af. Gewoon zien dat de toppen niet nat worden, voldoende water voorzien en af en toe een drupje voeding.

 

En als je der nou nog femzaad plopt kun je die ook nog oogsten al zal het wel iets minder zijn, hangt weer va het weer af. Kies zelf maar, as alles goed zit 30gram of met zelfs wat slabakken ruim het dubbelle of 3 dubbel of zelfs ...... met fe of regulier zaad.

 

Moet je van in het begin wel zeggen waar, wat of hoe je wilt kweken he, Spanje :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ;) ima sorry oke goed dat ik weet da alles wat je doet eigenlijk nadelig is voor de plant

ik doe geen gewoon zaad omdat ik niet zeker weet of ik op deze locatie blijf tot oktober

weet wel zeker dat ik blijf tot augustus ;)

vandaar

grtzzzz b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad kopen man alle 2 weken nieuwe ploppen, en ongeacht wat de breeders beweren toch rekenen op een 12 tal weken van ploppen tot knippen dus 12 weken voor je vertrekdatum de laatste de grond in. Dan geraak je wel aan een voorraadje

 

 

Enne nadelig voor auto's he, gewone dames houde wel van wat SM

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...