Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hein26

Filter Vraag

Recommended Posts

Maakt het wat uit of ik 2 filters vn 1500m3 gebruik of 1 filter van 3000m3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is dan de bedoeling.

 

kweektent.png

 

Ik weet niet of dit nu de optimale lucht stroming oplevert? krijg ik meer drukval hierdoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hij zal toch niet meer trekken dan 2500 je ken beter een filter doen lekker makkelijke

Share this post


Link to post
Share on other sites

imo maakt het wel uit, want je verliest meer kracht door extra bochten in je slang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 filter is makkelijker.. ! als je ze nog moet kopen zou ik zeker voor een enkele gaan..

Maar 2 kleintjes kan ook. Ik zou dan wel een extra flens aan je box maken en niet met een y of t stuk gaan klote ..

 

Succes

Edited by pakito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt me eerste kweek in een tentje en normaal gebruik ik Can original filters (de zware jongens) maar die gaan maar tot 2100m3 en weegt 75KG.. dat ga ik niet op hangen in de tent :shifty: Ik heb geen ervaring met andere filters! ik ga amesia doen en die meuren als de ergste

En daarom wil ik 2 1500 ophangen en het gewicht verdelen.. tenzij iemand mij kan overtuigen dat zon light filter tegenwoordig alles aan kan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook door een filter blazen dan kan je dus je box en filter buiten de tent hangen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik raad je rhino aan beste filters gaan 2 jaar mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou met haze wel voor de originele zware filter gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meningen verschillen zo te zien.. heb je ruimte naast je tent?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gooser hij vraagt je wat die kan ophangen in ze tent en niet buiten de tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké ik dacht hij heeft ze box er al buiten. Kan hij als hij ruimte over heeft die filter er netjes naast zetten. Heeft hij meer hoogte in zijn tent.. aangezien hij am gaat zetten kan hij dat waarschijnlijk wel gebruiken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle ideen zijn welkom. Ik heb echt over alles na gedacht en ook uitblazen door mn filter naast de tent maar nadeel is dan dat de warmte niet wegkan.. je blijft dezelfde lucht circuleren.. lijkt me ook niet echt gezond. de bedoeling is 5x600w ophangen

ik kan wel een raampje openzetten maar of dat voldoende is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je moet altijd een raam op een keertje zetten.. ik persoonlijk zou nooit je afzuiger direct op het raam aansluiten.

 

Ik zou je verse (koele) lucht bij het raam pakken en je warme lucht gewoon in het huis afblazen.. zodra die 2 gaan mengen heb je een probleem ..

 

Als ik jou was zou ik zoals ik eerder al aangaf ivm hoogte je box en filter buiten je tent plaatsen. En dan passief je verse lucht vian het raam pakken.

 

Maar er zijn meerdere wegen die naar rome leiden...

 

Succes in iedergeval.

 

Misschien ook een grotere afzuiger nemen.. 2500m3 is een beetje krap vooral met de zomer in het vooruitzicht ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hans zegt een rhino filter aanschaffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn het zelfde allebei 80 cm lang en een opening van 315

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...