Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarm

Stop Ermee

Recommended Posts

Ik kap met het kweken nadat de blauw mn planten aantrof.

Dus moet helaas stoppen met de hobby.

Weet niet hoe het kan dat ik gepakt ben maar heb al eerder van een forumlid een tip gekregen dat er hier politie aanwezig is op het forum.

Dus bij deze wees gewaarschuwd mensen...

 

Grtz,

Ganjafarm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat enorm klote, sterkte gewenst.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTOS PLAATSEN? never vanaf dezelfde lokatie als je IP adres .

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

politie en forum gaat in dit verhaal dus nie op...

 

zou eerder zeggen dat het dan gewoon via mma is gegaan, iemand die lucht kreeg van je ronde.

 

Zelfde geld voor mij, kweek (gelukkig) op een andere locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staatin je handtekening dat de koffie klaar staat voor ze!

 

Koffie en donuts zijn ware politie magneten!

 

Grapje man baal met je mee maar een klein tentje wordt echt niet gevolgd op dit forum

En waarom jij wel met 150 posts en ik en vele andere met meer dan 1000 posts niet?

 

Je hebt gewoon een snitch in je midden!

 

Sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde zeg.

Sterkte.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTOS PLAATSEN? never vanaf dezelfde lokatie als je IP adres .

Je kan ook de foto's uploaden met het gebruik van de Tor browser welke alle data versleuteld inclusief je ip adres.

Het ip adres word ook nog eens aangepast trouwens :)

Als je alles hier op wietforum via de tor browser doet, speel je het vrijwel helemaal safe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste sterkte altijd shit.

En je niet met de hobby kunnen bezig houden is f**

 

Maar politie via dit forum een 4x 55watt tneon oppakken sorry dat gaat er hier niet in.

Zal zeker weten een ander reden moeten zijn.

 

 

Als je alles hier op wietforum via de tor browser doet, speel je het vrijwel helemaal safe...

Vandaar al die hack en problemen in 2013 tor is zo lek als een mandjes en nog traag ook.

 

Niks is safe als je op het internet zit zelf vele vpn`s niet.

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kut voor je.

Misschien kan deze man niet rond komen in dit achterlijk dure land en doet dit om bv de extraatjes WEL te kunnen doen,zodat zijn zoon/dochter net als andere kindjes ook mooie spulletjes heeft of ook op vakantie kan,maar daar hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan.

En dan ook nog trots zijn op het geen wat je doet blauwe pet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste sterkte altijd shit.

En je niet met de hobby kunnen bezig houden is f**

 

Maar politie via dit forum een 4x 55watt tneon oppakken sorry dat gaat er hier niet in.

Zal zeker weten een ander reden moeten zijn.

 

 

Als je alles hier op wietforum via de tor browser doet, speel je het vrijwel helemaal safe...

Vandaar al die hack en problemen in 2013 tor is zo lek als een mandjes en nog traag ook.

 

Niks is safe als je op het internet zit zelf vele vpn`s niet.

 

Kuro-neko

De wouten kunnen de stroom met tips en meldingen omtrent ons plantje nauwelijks aan dus lijkt me niet dat ze op op zoek gaan naar nog meer. En de overheid en ICT dat is verloopt meestal ook niet vlekkeloos.

 

Kut voor je topic starter maar dikke kans dat je aan iemand in je omgeving hebt te danken. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote voor je

 

maar het zegt iets over je intelligentie als je denkt dat jou kweek via het forum is opgespoord door de politie. dus het heeft ongetwijfeld een andere reden

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals iedereen hier al zegt, zeker NIET door het forum!

je bent een van de kleinste vissen hier, dan zit hier wel intresanter volk waar ze wat meer mee kunnen doen....

dat neemt niet weg dat k*t is!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meest onhandige wat je kunt doen is dat hier in geuren en kleuren te vertellen, zo is je identiteit snel gekoppeld aan hetgeen er is aangetroffen slimmie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal voor de reacties en steun en wazzup heb je gelijk aan.. daarom ga ik ook niet in verdere details hier op t forum

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan je met 220 watt gepakt worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bek dicht houden en draaien maar dan omgekeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ervaringsdeskundige wens ik je veel sterkte.

 

Vwb de blauwe petten: die worden geselecteerd op het onvermogen, zelf beslissingen te kunnen nemen. Dat er verders best wel wat mis is aan die selectie kunnen de ouders van Milly Boele je wel vertellen.

 

Ik zeg tegen een agent ook altijd jij en jou. Eén zei er eens wat van, waarop ik zei dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie-agenten maar dat ik ook geleerd heb van mijn moeder dat je niet mag liegen, zeker niet tegen agenten. En als ik U zou zeggen zou ik liegen. Kan ik anders nog iets voor jou doen of uitleggen, agent?

 

Toen liep-ie maar weg. Doeiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog een snotneus was, zei de plaatselijke koddebeier, die me kennelijk brutaal vond: "Heb ik soms bij jou op school gezeten?" Toen ik antwoordde: "Kennelijk niet, want dan had je geen politieagent moeten worden" leverde me dat een flinke trap voor mijn donder op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker, maar om het drama niet groter te maken vind ik dat we deze maar moeten afsluiten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vwb de blauwe petten: die worden geselecteerd op het onvermogen, zelf beslissingen te kunnen nemen. Dat er verders best wel wat mis is aan die selectie kunnen de ouders van Milly Boele je wel vertellen.

 

Ik zeg tegen een agent ook altijd jij en jou. Eén zei er eens wat van, waarop ik zei dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie-agenten maar dat ik ook geleerd heb van mijn moeder dat je niet mag liegen, zeker niet tegen agenten. En als ik U zou zeggen zou ik liegen. Kan ik anders nog iets voor jou doen of uitleggen, agent?

 

Toen liep-ie maar weg. Doeiiiiiii

 

Ik denk dat je een onuitwisbare indruk op die agent hebt achtergelaten. Je zeggen in plaats van u, daar hebben ze niet van terug en daarmee laat je een sterk karakter zien.

Ik denk dat de ouders van Milly Boele je opmerking zullen waarderen. Nee echt, dat meen ik...

 

Sorry Whazzup, helemaal off-topic maar dit moest gezegd worden. *reikt slotje aan*

 

On-topic. Naar man, sterkte en ik hoop voor je gemoedsrust dat je erachter komt hoe je hobby "aan het licht" is gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...