Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BigBangTheory

De Kandy Kush & Candy Kush Thread

Recommended Posts

Er zijn vele liefhebbers van de verschillende Kandy en Candy Kushes tegenwoordig. Ondanks de verschillende genetica achter de Kandy en Candy strains lijkt het toch diezelfde smaak tevreden te stellen. De E$kobar versie van Candy Kush is al op, dus lijkt het ook populair te zijn. Welke Candy of Kandy Kushes (of crosses met een Kandy of Candy Kush) houden jullie de meest van? Wat zijn de andere favoriete strains van de Candy en Kandy Kush liefhebbers op WF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot op heden heb ik alleen de Candy Kush van RQS gerookt. Die is me dan ook zó bevallen dat ik die maar ben gaan kweken :innocent:

(de Fast Version dan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de kandy kush van dna genetics (de kloon) met veel plezier gekweekt en gerookt.

 

Greetz appel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een cross van Kandy Kush x LA Confidential gegrowed, hij rook echt kushy en m`n makker heeft hem gerookt en vond hem heerlijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag ff de candy kush van Eskobar roken. Schijnt een superkweek van NoNonsense te zijn. Heb hem zelf nog nooit gerookt dus let you know.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat spul is sterk! Poe, schiet je zo naar de maan. De naam refereert volgens mij niet naar een candy smaak of geur. Nee dit is voor mij meer zoiets van, je kan niet stoppen met er meer van te pakken. Dit kan je blijven roken, heerlijk.

Smaak was wel zoet en gewoon als wiet, niet heel uitzonderlijk of opvallend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de Kandy Kush van Reserva Privada best tot nu, ben ook nog met Candy Kush (E$kobar) en Kandy Confidential bekend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb kandy kush mogen roken en ook de cross la confi x kandy kush ( van deze meerdere pheno's ) van DNA

 

. halejula echt gruwelijk lekker en idd spul om door te roken. met een maand ga ik zelf aan de slag met knady kush van dna.

 

die van eskobar nooit gerookt of gegrowd maar die beste man kan er ook flink wat van.

 

 

persoonlijk mijd ik royal queen seeds. kennis van me werkt bij de sjamaan smart en head shop arnhem en het stroomde vorig jaar klachten vooral veel herma's. dat is uiteindelijk de reden dat ze ze daar iig niet meer gaan verkopen.

 

anyway good luck, ik hoop ook dat esko weer sneel de zaadjes op voorraad heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...