Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Coulibaly

Big Bang Autoflower + Ak47

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Dit is mijn 2e poging na een mislukte poging vorig jaar (toprot). Ben toen in september op reis geweest en mijn vriendin heeft mijn planten toen vergeten water te vergeven voor een week met alle gevolgen vandien..

 

Line up dit jaar is een big bang autoflower en een AK47 feminized. 2 plantjes, dit is ongeveer legaal in Belgie( ja toch ?)

Zaden zijn gekiemd 4 april. De big bang staat nu in een 12 liter pot met stekpotgrond. De AK47 komt in mijn serre tussen de andere groenten.

 

Big Bang autoflower:

6rkh9z.jpg

 

 

 

AK47:

23m4olj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang zou ik de autoflower big bang nog groeivoeding moeten geven ? Is nu 4 weken ver... van zodra ik witte haartjes zie vermoed ik dat ik bloeivoeding moet geven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit. Welke merk groei en bloei voeding heb je?

 

Bloei zou ik nog even mee wachten. Heb je een schema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen schema. Wanneer moet ik dan bloeivoeding geven ? Plant is nu 5 weken oud. Volgens DHS zou ze al moeten gaan bloeien na 3 weken..

Ik zal er dan maar best aan beginnen zeker.

Edited by Coulibaly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten zien er mooi uit.

De zijscheuten komen net op gang bij de big bang, terwijl die bij de AK nog niet te zien zijn, das net het verschil tussen autoflowering en regulier of fem. De big zal wel snel nu haren aan zetten, dan mag je langzaam de voedingsbehoefte veranderen, maar ben t met Green eens, elk geval doucement, he!, en wat voor voeding geef je dan? heb je aparte producten, of werk je met een npk systeem all in one. Elk geval heeft de plant nu meer behoefte aan P, met een iets verhoogde K , dat is algemeen bij bloeivoeding zo met een verminderde N waarde.

Als je wat meer kunt vertellen wat je gebruikt wordt het makkelijker antwoord te geven. maar gaat lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor uw antwoord. Ik heb de grow box van Terra Plagron

  • Terra Bloom (1 liter)
  • Terra Grow (100ml)
  • Plagron Roots (100ml)
  • Plagron Enzymes (100ml)
  • Green sensation (100ml)

+ Sugar Royal voor aanmaken van buds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt evt googelen naar plagron om voedingsadviezen en kweekschema; heb zelf al even gekeken bij enkele van deze produkten., adviezen staan bij de produkten.

met de big bang kun je wel starten met de terra bloom. enzymes geef je dacht ik tot week 3 bloei. greensensation gedurende de bloei, idem sugar royal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben sinds vandaag gestart met terra bloom bij de big bang. Ik zie wel nog geen bloei maar dit is niet nodig denk ik.

Mag ik trouwens alles op hetzelfde moment begieten ? Ik doe nu de terra enzym, power roots & bloom.

Bij de AK hetzelfde behalve grow ipv bloom.

Ik snap die grow schema's niet zo goed wel. Deze lijken me toch enkel geschikt voor autoflowers wat ze gaan maar tot 11 weken ?

Nog een andere vraag: aangezien alles bij mijn moestuin staat begiet ik deze ook met deze producten (vooral tomaten). Dit kan geen kwaad denk ik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor kan geen kwaad.

Ja, hoe t zit met de schemas??

Eigenlijk moet je terugrekenen, en dus de groei periode even vergeten, die is over het algemeen bij buitenplanten langer; binnen meestal een korte tot zeer korte groeiperiode, de bloei wordt getriggerd door het aantal lichturen, maw een gem bloeiperiode van 9 weken, dan is daar het kweekschema op geent!

Als jij je planten 2 maanden laat groeien, mag je dus best wat extra mest geven( groeivoeding) En als je het aan de natuur overlaat zal het moment van bloei vanzelf komen rond midden augustus, en heb je evengoed die resterende 9 weken bloei nog voor de boeg! Het is op zich logisch ,maar je moet het snappen!! Veel lezen, growguide en stickies! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gaat prima. De big bang auto houdt wel van het lekker weertje. Ik geef nog altijd wat groeivoeding, power roots & pure enzym

2uzrlnd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Alles gaat prima. Ik geef ze nog steeds groeivoeding. Big bang zit al aan week 7 groei. Is best wel lang voor een autoflower toch ?

 

De big bang staat tussen mijn wortels en kolen

zmkug3.jpg

 

Mooie kleur:

18krhg.jpg

 

Ik heb de AK47 in volle grond gezet in de kas:

25ro5z6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit B) ben benieuwd naar de big bang. ik volg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ik heb even jullie hulp nodig. Ik denk dat ik de zaadjes heb verwisseld in het begin.

De big bang auto is ontkiemd 10 april dus al 7 weken groei en nog geen bloei te zien.

De AK begin mei..

Ik denk dat de AK nu in bloei gaat want hij begint te ruiken en er komen witte haartjes aan. Dus de AK is de big bang auto en omgekeerd toch ?

 

Dit is de top van de AK (of de big bang auto ?)

1nz0cj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers gaan meestal na een week of 2/3 in de bloei en soms zelfs nog eerder, dus ik denk haast dat je wat zaadjes verwisseld hebt! Na 7 weken nog geen bloei dan is het of een hele late autoflower of een ander soortje. Succes verder :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten, zit er dik in dat je ze verwisseld hebt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu vrijwel zeker dat ik ze heb verwisseld.. de AK blijft maar groeien en de big bang groeit niet meer zo rap maar begint wel al haartjes aan te maken.

Ik denk dat ik de AK in het bos zal zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hier verder met de big bang autoflower in de kas. De AK47 ga ik uitplanten in een bos want die wordt me te groot.

 

Big bang auto in kas:

 

2nvxyq0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien! Ik heb zelf ook 10 stuks Big Bangs, die lopen 2 weken achter op die van jou. Ben benieuwd wat voor een opbrengst je gaat halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ga je zeker volgen!

 

Vraag me toch af waarom jou plantjes zo mooi groot zijn en die van mij nog zo fucking klein! Auto Jack zou toch ook behoorlijk moeten opleveren..

 

Jammer dat je de Ak moet uitplanten, hopen dat je een mooie rustige plek kan vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij staat ie gewoon in de volle grond. Ik geef nu ook plagron bloom, pure enzym & power roots. Binnen 2 weken start ik met royal buds & green sensation

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weken bloei nu. Plant staat kerngezond. Voeding: Plagron bloom, green sensation & royal buds.

 

cfef7da1_c.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna 5 weken bloei.. enigste vrees is toprot. Alles is nog steeds prima.

 

2mdfq4g.jpg

8ygrr9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauuuuw dat ziet er verdomd goed uit maat! jammer dat we geen geur foto's hebben, ruiken ze al beetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...