Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Het is/was 1 gele rotende foxtailende bende...

 

Heb daarom maar besloten om er verder geen tijd, energie en geld in te steken en de boel vanavond maar om te hakken. Dit is een rondje om van te janken, het is lang geleden dat mijn kweek zo mislukt is. Sommige planten hadden nog wel een tijdje kunnen staan maar kon er gewoon niet meer tegen. Gelukkiig heeft de plant rechtsvoor erg harde buds en ruikt ook nnog eens heerlijk zoet dus heb in elk geval iets lekkers te smoken tijdens mijn vakantie.

 

Maar goed we starten na de zomer een nieuw rondje, ga wat Selene zetten onder een 750w DE zonnetje. Of ik er een verslag van bij ga houden weet ik niet heb momenteel en na de vakantie niet echt veel tijd.

 

Pica´s dag 69 12/12

 

gallery_20993_17052_997285.jpg

 

gallery_20993_17052_1012054.jpg

 

gallery_20993_17052_1030843.jpg

 

gallery_20993_17052_873501.jpg

 

gallery_20993_17052_353193.jpg

 

Nog lang niet klaar en bijna in de lamp gegroeid...

 

gallery_20993_17052_146706.jpg

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde en jammer worm

 

zonde dat dit hier zoals gewenst in verlopen.

 

en jammer dat er geen nieuw verslag komt...

 

succes en snel door!

 

Greetz Skunkmonster

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen Worm, zelf ook een nare ronde achter de rug, hopelijk blijft het voor ons bij die ene keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met 9 verschillende pheno's, heb ik het idee. Heb ze ook omgehakt inmiddels, hangen nu bijna twee weken te drogen.

 

De één is fluffy en luchtig, een andere heeft mooie gesloten kompakte buds, weer een andere zit van boven tot onder vol met paarse buds maar die hebben weer heel kleine haze-bolletjes. Die heeft de vierde dan weer wel, van die proppies die met z'n allen een bud vormen. Geen enkele vorm van toprot gelukkig - dat was in het verleden wel anders.

 

De fluffy exemplaren groeiden bij mij op het laatst ook gewoon nog door, zo fijn de lamp in net als bij jou.

 

Voor een regelmatig veldje zul je eerst een goeie moederplant moeten selecteren en daar klonen van trekken, dan heb je goud in handen. Maar zo uit los zaad sta je bij dit soortje voor verrassingen - en dat zijn niet altijd leuke verrassingen.

 

Ik wil niet zeggen dat dit een nare ronde was voor mij, daar ik nu alle planten goed tot bloei heb gekregen met Sannie's Way waar ik bij alle vorige door mij gehanteerde systemen altijd veel uitval had, vaak tot 50 %. Daarbij nog in aanmerking nemend dat ik op een combinatie van tips en gevoel heb gewerkt - en zonder tensio :jump:

 

Volgende ronde een indica-dominante, 6X Herijuana, 2X Mad Jack (freebie Sannie), 1X DeLaHaze (freebie Azarius).

 

Nu hoop ik toch wel van ganser harte dat, met name de herijuana's, meer op elkaar gaan lijken dan het SP-zootje ongeregeld. De Mad Jack (JackberryXMad Scientist) zal, als kruising van kruisingen, vast wel twee geheel verschillende pheno's opleveren. En die DeLaHaze, ach, die had ik nog liggen...

 

@Worm laat je over een tijdje nog wel weten hoe het gegaan is met de Selene? Prettige vakantie dan toch maar -

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skunkmonster

 

Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. Al met al valt het me nog niet echt tegen, heb er toch een redelijk lekker wietje af weten te halen.

 

Misschien drop ik nog een verslag van volgende ronde maar dat zal dan niet echt een uitgebreid verslag worden.

 

@krasi

 

Zal vast wel krassemans, iedereen heeft wel eens een tegenslag. Jou suikerspinnen gaan jou in elk geval niet teleurstellen, hoop dat het andere hok jou en je maat ook goed gaan belonen volgende draai.

 

@vinnie

 

Herken de pheno verschillen, hier alle 5 hele verschillende planten de SSH is trouwens wel goed terug te vinden in het gedroogd product zowel in structuur als in smaak en uitwerking. Deze soort is, als je met fem stekken wilt werken, idd ideaal om een geschikte kandidaat te vinden door de vele pheno verschillen.

 

Voor mij ook even geen sugarpunch meer, nu eerst een half zusje vinden van de JBxBK in een rondje met Selene. Misschien ga ik mocht er een mooie pheno te vinden zijn eens wat fem zaadjes maken door JBxBK en Selene te kruizen. Weer eens wat anders proberen/experimenteren, SP krijgt wel weer een kans in de toekomst.

 

Totale opbrengst was 217gr, valt nog niet echt tegen aangezien de lamp +- de helft van de run op 275W heeft gedraaid. Helaas zijn het wel erg luchtige toppen maar de smaak en uitwerking zijn gelukkig wel goed.

 

Heb ondanks de stress en warmte geen herma trekjes of banaantjes aangetroffen in de planten, naar mijn menig is de soort dus wel stabiel mbt herma gevoeligheid maar stabiel in de zin van pheno´s absoluut niet. Misschien moeten sannie en knuts de beschrijving op de site wat aanpassen...

 

Inmiddels nieuw speelgoed aangeschaft voor een klein selectie rondje..

 

Gavita 750W DE

gallery_20993_7287_875831.jpg

 

gallery_20993_7287_156958.jpg

 

Het soortje en 2 extra fem freebees

 

gallery_20993_7287_1409361.jpg

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog een mooi resultaat voor de omstandigheden waar ze in stonden!! En mooi speelgoed die nieuwe lamp, zit er ook al een tijdje over na te denken om deze te halen maar dan moet ik wel aardig wat aanpassingen gaan doen in me tent denk ik.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch netjes idd Worm. :)

Is het nu een 600 of 750w lamp?

En waarom de E-serie, heb je er ook een master controller bijgekocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjaak

 

Idd nog een redelijk resultaat, heb in elk geval weer wat lekkers te paffen :D .

 

Denk dat het wel meevalt Sjaak met aanpassen, misschien een grotere afzuiger halen maar in DR120 moet het zeker gaan lukken. Ik ga zelf pas volgende maand ermee draaien ook in een DR120 tent met een 550m3 afzuiger en een klein inblazertje en actieve afvoer van moeder/stekken tentje. Mocht de afzuiger te weinig capaciteit hebben dan koop ik een iets grotere en ga ik voor een inline filter.

 

@Krasi

 

Op de bulp staat 750W dus zal het wel een 750W bulp zijn ^_^ .

 

Quote van Gavita Holland

 

Introducing our new 6/750e DE FLEX luminaire. We developed a new double ended 750W 400V high frequency lamp that bridges the gap between 600 and 1000W and sometimes can even replace a 1000W lamp. The efficiency of the lamp is stable and excellent between 600 and 825W, hence the 6/750.

 

Lamp output is 1500 umol s-1, so 2 umol s-1 per Watt lamp power at nominal power (750W) and 1650 at 825W, enough to light 1,5 square meters with 1000 umol s-1m-2.

 

Je hebt deze 750W DE alleen in de E-serie, heb geen master controller gekocht ga lekker met de hand dimmen. Standen 400W, 500W, 600W, 750W, 825W en EXT.

 

Ben bezig met de planning voor een ander hokje op een andere locatie wil daar 6 x 750 DE watters in hangen ivm de hoogte en zullen dan met een mastercontroller aangestuurd gaan worden. Wil ook donders graag eens gesloten gaan draaien maar heb er niet echt vertrouwen in om met een Opti te draaien, ben en blijf een stoner moet makkelijk en voorgekauwd zijn. Al die foutmeldingen en andere problemen die ik hier op forum ben tegen gekomen maakt mij toch wel huiverig. Misschien wel alle plannen overhoop gooien en gaan voor 4x 1000W dimlux nano aangesloten op een koelbatterij van A&T.

 

Hoop stof om over na te denken.... :mellow:

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...