Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Je verhouding buffertabs/aarde is idd in orde, tis dan toch de extreme groei die al dat N vergt.

Volgens mij zijn het sativa dominante hybriden, daar gedragen ze zich qua blad dus ook naar :lol:

Je hebt er en snelle bloeier tussen zitten, die laatste foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hemp

 

Thanks man.

 

Ik heb 2 verschillende pheno´s in de tent, die op krat zijn echt sativa dominant en die op pot heeft het meest meegekregen van the one. Tussen de vier sativa struiken zit ook nog aardig verschil, 2 zijn nu redelijk bezig met bloeien terwijl 2 net opgang komen. Denk dat er een aardig verschil zitten in afbloei tijd. De dame in pot wordt verdrongen door de andere 4 dames dus die zal helaas niet haar volle potentie kunnen tonen aangezien bijna al het licht door haar zussen wordt ontrokken.

 

In een klein tentje zoals ik heb is het idd aan te raden om SP direct op 12/12 te zetten of max 1 week voorgroei te geven, ligt natuurlijk ook aan de bezetting. Ik kom al aardig in de problemen, ze gaan nog steeds de lucht in nog +- 4 schakeltjes te gaan en ik zit tegen het plafond. De toppen zullen overwegend sativa zijn dus doorwegen zullen ze denk ik niet, is voor mij ook niet echt een probleem als ze maar AA++ smokegear leveren ;) .

 

@Krasi

 

Yep denk ook dat de extreme groei een flinke aanslag heeft gedaan op de N. Heb op aanraden geen buffertabs verkruimeld en over de aarde gestrooid maar een halve dosis calgel gegeven. We zullen zien of dit gaat helpen.

 

Het zijn zeker sativa dominante hybriden, niet alleen het blad gedraagt zich daarnaar ook de groei is echt explosief, heb dit nog nooit meegemaakt :lol: . Misschien heb jij meer geluk en heb je wat kleinere en snellere pheno´s in je tent staan want dit kweekt niet echt lekker meer weg. Die snelle op de laatste foto is inmiddels ook weer de lucht ingeschoten ze moeten nu echt gaan stoppen anders ben ik genoodzaakt om rigoureuze maatregelen te treffen in de vorm van knakken. Tis echt het slechste moment om nog te knakken maar het kan bijna niet meer anders.

 

Nog wat plaatjes dag 33 12/12

gallery_20993_17052_999862.jpg

gallery_20993_17052_1265491.jpg

gallery_20993_17052_195477.jpg

gallery_20993_17052_639629.jpg

gallery_20993_17052_985403.jpg

gallery_20993_17052_1456518.jpg

 

Gr,

 

Worm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan idd erg hard!! Je zou misschien ook nog 1 dag de lamp uit kunnen laten dit werd mij ook eens aangeraden toen ik amnesia had staan en ook de tent uitgroeide.

Maar ik denk dat knakken wel nodig gaat worden. Ga je ze nog dieven?

 

Mvg Sjaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet met touw aan de gang, kan je zonder te knakken je toppen flink opzij trekken.

Knakken is het nu idd niet het juiste tijdstip voor.

Ze groeien lang door, dag 33......ik ben hem al aan het knijpen..... :D

Enorme groeipotentie joh, ik heb nog steeds voornamelijk zijwaartse groei, maar als dat niet meer gaat gaan ze vanzelf omhoog, ok hoop met een dag of 6/7, dan nog een dag of 7 omhoog en ik ben happy.

Hoeveel ruimte tussen lamp en plant nu nog?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy shit

 

doet me denken aan me ronde met kf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_20993_17052_1456518.jpg

 

Mooi, Worm.

De bovenstaande photo deed me denken aan een plant die ik ooit had.

 

gallery_20098_7351_149186.jpg

 

Die maakte al vroeg besneeuwde bladeren.

Is dat bij een plant?

 

Succes.

 

doet me denken aan me ronde met kf

 

Die van mij was 50% Killing Fields!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sjaak

 

Ze gaan zeker hard wou graag sativa struiken in mijn tentje maar dit is toch iets teveel van het goede. :D

 

Om nu na 5 weken de lamp 24 uur uit te laten gaat nog maar weinig uit halen, heb net de grootste schieters in de nek geknepen en met een touwtje en wasknijpers wat omgebogen. Heb ook wat gedieft want onderin was het een chaos.

 

@Krasi

 

Ben net met touw en mijn vingers in de weer geweest, heb niet geknakt maar de nekjes wel wat sappel gemaakt. Echt weg trekken van de toppen gaat niet meer lukken want tent is inmiddels helemaal vol gegroeid heb bijna geen plek meer om toppen heen te buigen.

 

Hoop dat jij ze wat beter in bedwang kunt houden het zijn erg lastige bitches goed blijven knijpen en af en toe een beetje kietelen will do the job :lol: . de bitches in de kraten zijn ongeveer 135-140 hoog en die in de pot maar 95cm.

 

De lamp hing op +- 30 cm van de toppen maar nu na buig en knijp sessie hangt de lamp +-40/45 cm van de toppen af. De lamp nog iets omhoog en dan zit ik aan het plafond het kan allemaal maar net.

 

 

@miami

 

Waren beste knuppels dude ook mooie kleurtjes had je in het zakkie :dribble: .

 

@FOTH

 

Thanx mate!

 

Yep dit is de plant die in het midden op een 12L pot staat. Zou wel willen dat deze net zo besneeuwd raakt als de jouwe uit den oudheid. ;)

 

Volg jou projectjes al sinds ik lid ben van WF en OPG. Heb net nog even gespiekt was de killing toxic in de halfpipe toch?

 

@Grondlegger

 

Ruik vrij weinig want ben snip verkouden, maar volgens mijn vrouwtje ruiken ze aardig zurig.

 

Pica dag 34 12/12

 

gallery_20993_17052_661254.jpg

gallery_20993_17052_741294.jpg

gallery_20993_17052_561602.jpg

gallery_20993_17052_783068.jpg

 

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de Killing-toxic, en de plant rook naar lavendel.

Heb je geen back-up stekken er van?

 

Ik heb mijn doorgestrekte Malawi x Newbluediesel met behulp van afplakband in model gewrongen.

Nog een tip: laat een spatie tussen iedere foto, dat kijkt wat lekkerder.

 

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou ze in bedwang worm :whip: :whip:

ik ken het wel, die dames die de hoogte in willen

 

mooie sativa bladeren en al lekker "besuikerd"!

 

ik schuif aan :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTH

 

Nope heb geen stekken genomen, had graag de volle potentie van de middelste plant gezien. Ga dat afplaktape eens proberen want de dames staan alweer fier overeind.

 

Zal deze pica update wat ruimte overlaten tussen de pics ;) .

 

Sensi

 

Lukt me niet echt om ze in bedwang te houden, ik heb grote sativa struiken gehad maar dit is wel heel extreem. Knijpen en buigen raken ze niet echt van onder de indruk ze knallen gewoon door zelfs na 5 weken bloei.

 

 

Pica´s dag 36 12/12

 

Nog 1 optie over... ty-rips?

gallery_20993_17052_336457.jpg

 

Aaahhh help!

gallery_20993_17052_417743.jpg

 

Toch nog maar wat geknipt en geschoren

gallery_20993_17052_854661.jpg

 

Mij knijpen en buigen... F**k You!!

 

Vandaag

gallery_20993_17052_1198200.jpg

 

2 dagen geleden

gallery_20993_17052_783068.jpg

 

Verdrongen door mijn grote zussen

gallery_20993_17052_604747.jpg

 

Random

gallery_20993_17052_1093190.jpg

 

gallery_20993_17052_422062.jpg

 

gallery_20993_17052_570957.jpg

 

gallery_20993_17052_1009916.jpg

 

gallery_20993_17052_524472.jpg

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, probeer de "geknakte hoek" in te tapen, dan blijft die beter op 90 graden staan.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De groei zou er nu toch ongeveer wel uit moeten gaan, ze zijn in volle bloei over gegaan, enkel nog wat lentegroei van de toppen.

Het belangrijkste is de afstand tussen toppen en lamp, deze dient voor de plant acceptabel te zijn.

Wat een struggle Worm, laat maar zien wie de baas is. :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow

gallery_20993_17052_417743.jpg

 

dit word spannend worm!!!

 

gallery_20993_17052_1132092.jpg

wie had dat gedacht dat ze van dit naar bovenstaande lengte zouden strekken.. :|

Edited by skunkmonster
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FOTH

 

Thanx voor de tip heb net wat uitschieters gebogen en getaped, eens kijken of ze zo in bedwang blijven

 

@Krasi

 

Echte groei is er idd wel uit, de toppen strekken zich nog wel wat uit maar dat valt nog net te handelen. Het kweekt in elk geval niet echt lekker meer weg en denk dat dit nou niet echt een top ronde gaat worden maar goed.

 

De afstand tussen lamp en toppen is ongeveer 50/45 cm mochten de bitches last krijgen dan dim ik de lamp terug naar 400watt. Kan zowieso de haken nog weg halen en de lamp tegen het dak hangen met ty-rips. City had ook nog het idee om de lamp tussen de buizen en het plafond te klemmen alleen ben ik daar wat huiverig voor ivm warmte/brand

 

2 slechte phone pic´s

gallery_20993_17052_1160214.jpg

 

gallery_20993_17052_675176.jpg

 

@skunkmonster

 

Ik had wel redelijk wat strek verwacht afgaande op een aantal verslagen maar dat ze zo zouden strekken niet. Mijn tentje van 185 cm hoog kan de bitches in elk geval niet echt meer huizen.

 

Zie de strek in sannie´s SP verslag hieronder. Jungle van toppen.

 

5 dagen 12/12

gallery_20993_17052_106128.jpg

 

44 dagen 12/12

gallery_20993_17052_34.jpg

 

tdag 67 12/12

gallery_20993_17052_46623.jpg

 

 

pica´s komen uit dit topic

 

http://www.wietforum...es/page__st__60

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt hard gegroeid! Volgens mij heb je precies 4 extreme sativa feno's te pakken. Ik heb nog is mijn oude sp kweek van een paar jaar geleden bekeken, bij mij waren ze nog iets groter voordat ik ze op 12/12 had gezet, wel 1 keer getopt, maar die kwamen niet eens in de buurt van deze extreme groeiers.

Hopelijk ga je het redden met de hoogte.

 

Mvg Sjaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker hard gegroeid ik heb er inmiddels een hard hoofd in dat dit nog een mooie opbrengst gaat worden maar we blijven doorgaan tegen beter weten in. Denk er over na om het hele zooitje om te hakken en overnieuw te beginnen, heb de schik er nu wel een beetje vanaf. Het zou zo maar kunnen hebben dat ik de pech heb en precies 4 extreme sativa pheno´s te pakken heb. Heb jou oude verslag ook als referentie gebruikt, ze waren toen idd een stuk kleiner ondanks de langere voorgroei ook liepen ze bij jou een stuk voor in de bloei.

 

We kijken het nog even aan...

 

Paar slechte pica´s dag 39 12/12

 

Kap nu strak tegen het plafond

gallery_20993_17052_98347.jpg

 

Ruimte tussen kap en gewas

gallery_20993_17052_1395720.jpg

 

gallery_20993_17052_786035.jpg

 

Nog maar wat nekjes getapt

gallery_20993_17052_710352.jpg

 

Blad van een plant met badslipper maatje 46

gallery_20993_17052_123366.jpg

 

Volgende week weer een update met goede foto´s.

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer meer foto's van je slipper. Het liefst met voet erin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unbelievable, ik ga zo de tent openritsen en hoop ietsje minder groei te aanschouwen, maar ik moet zeggen dit denk dat ik waarschijnlijk ook die sativa`s te pakken heb, ik heb gisteren nog flink lopen pletten in iig de grootste dame.

Deze strain behoeft zelfs in minimale bezetting maar heel weinig voorgroei, dazz iig duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt me bekend voor allemaal :whistle:

Heb een kruis gemaakt met draad , en ben toen begonnen met binden.

Sommige Sp's heb ik wel 3-4 keer moeten knakken , echt bizar wat een groei hier in zit .

Verder gaat het goed , heerlijke top opbouw.

Dat gaat smaken !

niet opgeven !

 

M.v.g Grondlegger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here, my friends.

 

Ik heb er negen staan; ze hebben 8 dagen staan voorgroeien. Vier van hen zijn duidelijk nog steeds aan het klimmen hoewel ik nu al in de vijfde week zit. Twee heb ik er getopt, deze houden zich vooralsnog koest. Twee anderen heb ik geknakt - en nog eens geknakt. Na de eerste knak staken ze nog aan het eind van de dag kun koppies alweer omhoog alsof er niets gebeurd was, enkele dagen later stonden de eigenwijsneusjes alweer onder de lamp en was een tweede knak noodzakelijk. Deze exemplaren gaan volgens mij ook aanzienlijk minder opbrengen dan de anderen, er zitten gewoon veel minder buds in. De gemiddelde afstand tot de lamp is 40 cm.; kan nog net-an.

 

De rest groeit nu niet meer door en gaat een mooie kaars vormen, hoewel deze kleiner en smaller lijken dan in andere verslagen - maar ja, 400 watt hè.

 

Voor mij is het bij een volgende ronde SP wel duidelijk in m'n lage tentje: dat wordt ontkiemen onder 12/12, geen groeiperiode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nu afplakband, maar ik weet niet of je het helemaal begrepen hebt.

Daarom hierbij een foto:

 

gallery_20098_6862_108134.jpg

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ja das nog is worstelen jesus man

 

veel suc6 een lekker eigenwijs stel bij elkaar :D

 

 

:whip: :whip: :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje

Zal volgende keer een foto maken van mijn slippers met mijn kalknagels en hamertenen. :D

 

@Krasi

 

Zeker ongelooflijk ze gaan nog steeds de lcht in. Hoop voor jou dat je niet de extreme pheno´s te pakken heb want die zijn gewoon niet leuk meer. Zie wel een aantal zelfde trekjes in jou planten, de dunne bladeren komen nu door en daarna gaan ze echt strekken als gekken. Jij hebt gelukkig wel wat meer hoogte maar die 1000w moet je wel kunnen gebruiken ;) , Jij hebt wel meer ruimte voor breedte groei dus dat is wel weer een voordeel maar aan je pica´s te zien kunnen ze alleen nog maar omhoog. Het is idd een strain die met minimale bezetting weinig voorgroei nodig heeft. Mocht ik SP ooit nog eens zetten dan gaan ze op scrog.

Ik heb trouwens geen last meer van naar binnen getrokken wanden, mijn tent staat gewoon bol door die bitches :D .

 

@grondlegger

 

Thanx voor de tip ik heb ook een kruis gemaakt met wat touw en de bitches hieraan vastgebonden is wel een redelijk effectieve manier en eigenlijk de enigste manier om ze in toom te houden.

 

@vinnie

 

Wij hebben nagenoeg dezelfde set up en volgens mij is de SP niet echt geschikt voor kleine tentjes :lol: . Wanneer weer een update van jou deliquenten?

 

@Cum Laude

 

Yep erg sativa had liever de indica dom pheno´s gehad maar goed we moeten roeien met de riemen die ik heb. ;)

 

@FOTH

 

Thanks voor de duidelijke pica, behoeft verder geen uitleg! :tu

 

Had het ongeveer zo gedaan maar omdat ik er nog maar amper bij kan komen lukt mij het niet om ze zo te plakken. Sla deze info en pica op in mijn vol met gaten gerookte brein en zal dit gaan toepassen in volgende rondes.

 

@hemp

 

Yep zeker worstelen heb net aardig staan zweten om wat draadjes te spannen en de bithces vast te binden wat een gevecht. hoop dat ze zich nu wel laten leiden maar denk dat ze morgen alweer fier overeind zullen staan.

 

We blijven er met de :whip: overheen gaan to ze gehoorzamen.

 

Update dag 41 12/12

 

Geef nu om de dag 2,5ml BAC bloei op 1 L water.

 

Nog steeds omhoog

gallery_20993_17052_249493.jpg

 

TNekken tapen hahaha mislukt...

gallery_20993_17052_1226636.jpg

 

Kruis van hemp touw

gallery_20993_17052_114415.jpg

 

Random shots

gallery_20993_17052_481619.jpg

 

gallery_20993_17052_8759.jpg

 

gallery_20993_17052_696040.jpg

 

gallery_20993_17052_852603.jpg

 

gallery_20993_17052_402882.jpg

 

Neck crank voor de bitch die inmiddels bijna tegen het plafond zat.

gallery_20993_17052_833612.jpg

 

Thanks for stopping by wave.gif

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...