Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Howdy,

 

 

Het pito rondje is afgelopen weekend omgehakt dus is het weer tijd om mijn tentje te vullen. Wilde weer eens een andere strain proberen, wil graag wat variatie in mijn smokegear assortiment hebben. 2,5 week geleden heb ik 5 sugar punches ontkiemd, ze hebben precies 2 weken onder TL gestaan en staan nu 3 dagen in de tent. De 2 achterste planten hebben last van verbranding omdat ik iets te voortvarend ben geweest met de kunstzon. Vandaag is de eerste dag 12/12, nu is het wachten op een paar lekkere dikke sugar lolly´s.

 

SJ DR90 2,5 rev

Phresh filter 500m3

Box Fan 550 m3

Variac fan controller

Gavita 400w enhanced bulp

Gavita Digistar 400/440w

Davin schakelkast

Eigen grond mix potgrond van tuincentrum gemixed met wat coco peat

Plagron wormen shit

Sannie´s tabs

Sannie´s bacto

Sannie´s Mycho

Bac bloei

 

Slechte Pica (sorry heb nog steeds geen nieuwe SD card)

 

Eerste dag 12/12

 

 

gallery_20993_17052_1132092.jpg

 

 

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dat soort komt hier steeds vaker voor bij.

Ik zie dr ook alleen maar mooie planten van. Misschien ook maar is gaan proberen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugar Punch invasie, succes Worm met deze mooie strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net even wat foto s van dit soort gezien ben benieuwd wat je er van ga maken Worm ik kom er ook bij zitten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me nuttig om te volgen, als één van de Invaders, zijnde...

 

Maar wat heb je uitgevroten met die ene in de rechterbovenhoek?

 

Hoi

Vinni

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gelderse

 

Thnx!

 

@krassemans

 

Iedereen heeft ook erg lang moeten wachten.. Wou de strain net als jou al een tijdje proberen ;) . Wanneer een update van jou suikerspinnen?

 

@the-choca

 

Pak een stoel en wees welkom choca

 

@vinni

 

Heb best hete aarde gebruik en iets te fanatiek geweest met de lamp waresulteerde in verbrande bladeren. ZIjn inmiddels weer goed bijgetrokken.

 

Update dag 13 12/12

 

De dames doen hun werk en vullen de tent met grote bladeren en redelijk wat uitlopers. Er staan 4 indica bush pheno´s en 1 duidelijke sativa pheno. De dames streken nog niet echt op de sativa dame rechts achter na. Deze heb ik een buig sessie gegeven met wat hemp touw en een knijper. Heb 4 indica bush pheno´s en 1 duidelijke sativa phenoGeef ze om de dag +- 500ml kraan water.

 

Pica´s.

 

gallery_20993_17052_54580.jpg

gallery_20993_17052_487291.jpg

gallery_20993_17052_1548069.jpg

gallery_20993_17052_312282.jpg

gallery_20993_17052_279517.jpg

 

Gr,

 

Worm

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week Worm, ze zijn nog erg klein. ;)

 

Die van jou zijn al aan de buigfase beland, mooie kleur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi,lekker buigen in vorm :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk soortje volgens velen , ben er ook mee bezig maar dat wist je al !

Veel succes deze ronde !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krassemans

 

Ze groeien lekker door de 2 achterste zijn redelijke strekkers die wel elke dag een buigje nodig hebben. De kleur verschilt nogal per plant, sommige zijn mooi donker van kleur andere zijn iets te licht naar mijn smaak.

 

@art

 

Het buigen heb ik afgekeken van een goede leermeester alleen gebruik ik knijpers in plaats van tafelkleed gewichtjes ;) . Heb gemerkt dat bij mij planten beter reageren op buigen dan op toppen/fimmen/knaken.

 

@grondlegger

Yep dat wist ik al heb lang moeten wachten tot ik SP kon bemachtigen :D .

Jij loopt een mooi stukje voor op mij en hebt zeer binnenkort iets heel lekkers te smoken.

 

Update dag 20 12/12

 

Dames hebben de tent lekker gevuld achterin heb ik hier en daar een lege plek door het buigen. De achterste 2 planten zijn redelijke strekkers en de rest zijn vrij lage bossige planten, had toch iets meer strek verwacht. De SP´s hebben gigantische bladeren, hier en daar zijn een aantal bladeren weg gesnoeid om het licht en lucht beter door het bladerdek te krijgen. Bij het openen van de tent komt er mij een heerlijke geur tegemoed stinken kunnen die SP´s wel.

 

Ze krijgen om de dag +- 500ml onafgezuurd water, over een weekje zal er 2 keer per week een klein toefje BAC bloei toegevoegd worden.

 

Pica´s

 

gallery_20993_17052_1163655.jpg

gallery_20993_17052_897669.jpg

gallery_20993_17052_483933.jpg

gallery_20993_17052_1252435.jpg

gallery_20993_17052_1012147.jpg

gallery_20993_17052_206830.jpg

 

Gr,

 

WOrm

Edited by Worm
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer strek verwacht? die gaan nog wel ff door hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zeker, totdat de volle bloei aanzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je ze nog dieven - en zo ja, wanneer ?

 

Ze hebben iig dikkere stammen dan bij mij maar ik had een veel kortere groeiperiode. Ziet er vet uit. Maar was het zo moelijk om aan zaden te komen? Ik had ze in één keer, bij Sannie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miami en krasi

 

:lol:

 

Weet dat ze nog wel een tijdje zullen strekken/doorgroeien en heb daar nog redelijk wat ruimte voor. Het valt mij erg mee met het strekken had toch wat meer verwacht. De voorste 3 planten zijn na 20 dagen 12/12 +- 60 cm deze heb ik nog niet gebogen/gebonden, de 2 achterste zijn +- 80 cm als ik de buigingen/bindingen weg haal. Dus al met al valt het me reuze mee , heb vanavond wel een netje gespannen om een redelijk egaal veldje te krijgen en de meest grote uitlopers/strekkers op vast te binden.

 

@vinnie

 

Ik heb vandaag een aantal bladeren en uitlopers verwijderd, dieven doe ik over het algemeen vrij weinig.

Bij jou staan ze er ook prima bij hoor, dikkere stelen zegt niet altijd dikkere buds ;) .

 

Ik had ze na het bestellen een dag later in huis. Ze zijn een hele tijd (+- 2 jaar) niet op voorraad geweest omdat Sannie en Knutsel wat pech/problemen hadden met de productie.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer fijne structuur van de planten Worm. Ben erg benieuwd hoe het afloopt.

 

Gegroet. Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Cum Laude hoop ook op een goede afloop.

 

Heb vandaag een kleine bondage sessie gedaan, wat pica´s

 

Dag 22 12/12

 

Topvorming bij plant in de pot

gallery_20993_17052_1056833.jpg

 

Plant rechtsvoor

gallery_20993_17052_629878.jpg

 

Plant rechtsachter

gallery_20993_17052_424410.jpg

 

Plant linksvoor

gallery_20993_17052_13803.jpg

 

Gr,

 

Worm

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die gaan hard! Staan er mooi bij man. Sugar punch is echt een mooi soortje en ook nog een goede opbrenger.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan zeker hard ze groeien me de tent uit :D .

 

Heb je verslag van de SP een tijd terug al eens voorbij zien komen en recent nog eens op geduikeld en zag dat je er goed tevreden over was. Heeft ook geholpen om deze soort eens te zetten ;) .

 

Update dag 27 12/12

 

Dacht wel even een lang pinksterweekend op de camping te kunnen zitten want de meeste strek zou er wel uit zijn.... NOT!!! :lol: Ik heb de strek toch wel een beetje onderschat. Ze zijn in een aantal dagen van +- 70 cm naar de 120 cm geschoten. Gelukkig hebben ze geen brandschade opgelopen door de lamp en de afgelopen hete dagen. Tis nu wel een jungle in het tentje door de grote bladeren en vele uitlopers maar dat mag de pret niet drukken.

 

De lamp kan nog +- 20 cm omhoog dus ik hoop dat ze nu stoppen met strekken/groeien en bezig gaan met het aanmaken van bloemen. De eerste bloei verschijnselen zijn nu aanwezig bij alle planten. De plant in de pot is het snelst en het kleinst, de rest zijn flinke struiken met veel uitlopers die goed meedoen in de strijd om licht.De dames hebben voor ik weg ging een flinke plons water gehad en vandaag voor het eerst weer natte voetjes gekregen met een klein beetje BAC bloei.

 

Pics

 

gallery_20993_17052_445857.jpg

gallery_20993_17052_1010576.jpg

gallery_20993_17052_63306.jpg

 

Buigen en vastbinden? Krijg gewoon een dikke F**K you van de SP rechtsachter.

gallery_20993_17052_298756.jpg

 

Zal van de week nog een kleine pica update doen.

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie hier het beeld bij je reply in mijn topic. :D

Ik kan je vertellen dat die (nodige) flinke plons voordat je wegging richting de camping heeft bijgedragen aan de strek.

Totdat de meeste groei eruit is hanteer ik liever een wat drogere pot, of laat deze na een plons goed droogtrekken, wanneer de volle bloei inzet ga ik zoals PH dat zo mooi zegt "plompen".

Overigens zijn die van jou nog niet in volle bloei, dus er kan nog wat groei bijkomen.

Je hebt iig gelijk wat betreft de lange spurt, ik zal hier dan ook rekening mee gaan houden.

Je hebt ze wel mooi groen en de snelle pheno is reeds gespot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet echt heel veel meer water gegeven voordat ik weg ging ongeveer 500ml per plant meer dan normaal, bij thuiskomst waren de kratjes en pot nagenoeg helemaal droog getrokken. Het plompen ben ik nu aan het doen, doe ik eigenlijk altijd in de bloei geef ze liever iets teveel water dan te weinig. Het overtollige water loopt vanzelf weer uit de drainage gaatjes in de kratjes en pot.

 

Ze groeien nog steeds maar iets minder hard als afgelopen 2 weken, de bloei begint er nu mooi in te komen. Als ze niet al te veel de lucht meer in gaan dan gaat het precies passen. Zie nu overigens niet de indica maar vooral echte sativa/haze, is mooi te zien aan de bud vorming. En als mijn ogen mij niet voor de gek houden is de snelle pheno roze/paars gekleurd.

 

De beloofde pica update dag 30 12/12

 

Nog een klein stukkie...

gallery_20993_17052_94844.jpg

 

:oeps

 

gallery_20993_17052_320340.jpg

gallery_20993_17052_1528065.jpg

gallery_20993_17052_833714.jpg

gallery_20993_17052_1450178.jpg

gallery_20993_17052_485457.jpg

 

De snelle gekleurde pheno

gallery_20993_17052_1311511.jpg

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog wat plaatjes dag 31 12/12

 

Sommige planten hebben wat licht groene / gele bladeren, ze worden van binnenuit lichter van kleur wat duit op een N tekort. Zit te twijfelen of ik een scheutje calgel mee ga geven of gewoon wat verkruimelde buffertab over de aarde ga strooien. Gister hebben de dames 1ml BAC op 1L water gehad en de waterbeurt ervoor ook. Morgen gewoon een waterdieet en mischien dus een beetje calgel of buffertab.

 

gallery_20993_17052_747927.jpg

gallery_20993_17052_1190011.jpg

gallery_20993_17052_1427603.jpg

gallery_20993_17052_1263422.jpg

gallery_20993_17052_231009.jpg

gallery_20993_17052_955093.jpg

gallery_20993_17052_532893.jpg

gallery_20993_17052_382079.jpg

 

De stam plant rechtsvoor met een SII als referentie

gallery_20993_17052_1065947.jpg

 

Toch maar eens de benen wat scheren?

gallery_20993_17052_785913.jpg

 

HPS jungle

gallery_20993_17052_1581249.jpg

 

Gavita enhanced bulp in kappie.

gallery_20993_17052_674632.jpg

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd dat gele blad, ik heb enkele takken gezien bij mezelf die ook lichter van kleur zijn, dit zijn vooral de takken die door het pletten van beneden naar boven zijn gestrekt.

Door extreme groei verbruiken zij natuurlijk wat meer N.

Buffertabs hebben dit meestal gedekt, ik stak er iig genoeg in de grond om dit te om hier zeker van te zijn, vooral omdat ze in het begin genoeg kunnen hebben.

Nu gebruik ik echter geen tabs en zal dit van te voren goed moeten herkennen en tijdig ingrijpen zo nodig.

Wat ik ook bij de SP`s zie is dat ze eerst voornamelijk grote brede indica bladeren aanmaken, later pas het sativa blad, merk jij dat ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grondlegger

 

Thanx voor het compliment. Vind het zelf wel redelijk gaan, sommige zijn mij te licht van kleur. Hoop met wat extra N de kleur weer een beetje terug te gaan krijgen.

 

Jij hebt in ieder over een paar dagen wat lekker zoets te roken. ;) .

 

@Krasi

 

Er staan 3 dames die er last van hebben, de planten rechtsvoor en links achter zijn de lichtste en de plant rechtsvoor heeft ook een duidelijk tekort aan N. Ik heb 4 buffertabs per krat op +- 20L aarde en 2 buffertabs in de pot op +-11L aarde. Ik houd altijd 1 tab per 5L aarde aan dus dat zou genoeg moeten zijn. Heb overigens nog nooit met zulke extreme groeiers gewerkt is een hele ervaring op zich, amnees kan strekken maar SP is toch echt de overtreffende trap :D.

 

Ga morgen wat tab gruis over de aarde strooien en kijken of dit helpt om het blad wat groener te krijgen. Mocht dit niet werken giet ik er wat Calgel bij.

 

Ik heb ook gemerkt dat ze starten als breed indica blad en later sativa bladeren gaan maken. Hoe ouder ze worden hoe dunner de vingers zie onderstaande pica´s.

 

Rechts achter

 

Dag 13 12/12

gallery_20993_17052_108417.jpg

 

Dag 31 12/12

gallery_20993_17052_56396.jpg

 

Links achter

 

Dag 20 12/12

gallery_20993_17052_32786.jpg

 

Dag 31 12/12

gallery_20993_17052_94961.jpg

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit worm...

 

de suikerspinnen zijn weer intrek. hoeveel phenos duiken er nou op?

 

ik heb der direct 12/12 in 11 liter potten geteelt werden rond een metertje!!! mooie plant om te telen voor de looks :D helemaal als je het treft met een pinky/blue pheno ( the one???? genetica dacht ik zo ). benieuwd of jij ze wel door kan laten wegen

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...