Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lufthegreenstuf

Lgs, Guerilla 2014

Recommended Posts

Kruizen is niet moeilijk, veredelen wel.

 

De Canadeze vroegbloeiers geven toch mindere kwaliteit, fluff etc. Voor mij geen success.

Ik ben zeer onder de indruk van de laatbloeiers Hollands Hoop,Jack Herer, Frisian Dew en Durban Poison. Rond 13, 14 oktober geoogst en vrijwel GEEN rot (misschien 1 % ofzo). Nadeel is dus dat ze pas op 1 september waren begonnen met bloeien. Nu verkopen de grote zaadbanken hiervan wél reguliere zaden waar je mee kan spelen, dus het leek mij heel tof om deze soorten vroeger aan het bloeien te krijgen en als ze uiteindelijk vroeger zijn pas gaan kruizen> Dit is toch het basisprincipe van veredelen? Een bepaalde factor van de plant in de gaten houden en hier elke generatie (3 of 7 generaties meende ik) mee verder werken? Waar kan ik meer vinden over het veredelen, kan het niet vinden hier op WF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, ik heb ook een jaar gehad waarbij ik dacht dat ik zo veel mogelijk planten moest hebben.

dat werd helemaal niks omdat ik het dan niet kan bijhouden en verzorgen, dan gaan alle kleintjes zo dood.

toen heb ik de conclusie getrokken dat ik alleen grote planten wil kweken, meer moeite voor minder planten werkt bij mij het beste.

 

johnny, nou dat zou wel heel erg mooi zijn.

nee , ik denk rond de 2 kilo ofzo? met een beetje geluk haal ik misschien net de 2,5

veel planten waren niet de moeite dit jaar, als ik de voeding goed had gedaan had ik makkelijk 3 keer zoveel kunnen oogsten per plant.

maar goed je hoort mij niet klagen natuurlijk :lol:

 

guerilla army, je hebt helemaal gelijk. ik wil volgend jaar de mwc eerst veredelen op compactheid. daarna wil ik de vroegste planten blijven gebruiken.

 

 

nog even snel een tussendoortje,

nog 1 plant te gaan op de grote bos spot, daarna zijn ze allemaal om

gallery_28379_17034_4446695.jpg

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mooie planten!! Heb dit jaar ook goldrush en polm gold neer gezet alleen heb ik ze ik 45 liter kuipen en dat maakt toch een hoop verschil heb van deze 9 planten miss 400gram droog weer iets geleerd voor volgend jaar:p heel veel zakken slepen dan maar

 

Mvg toppert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe je t voor elkaar krijgt met al die spots tegelijk maar ga zo door man!

Ik lees lekker mee. En ik hoop dat t gaat lukken met dat stekje.

MWC veredelen moet eindelijk een keer gebeuren he, die heeft zich jaar in jaar uit bewezen.

Beter ook dat je dat volgend jaar doet, want elk jaar dat random MWC's gekruist worden om de soort te behouden verlies je (mogelijke goede) traits. Gelukkig heb je nog wat origineel zaad (toch?)

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppert, heb jij de polm gold een paar weken vroeger kunnen oogsten?

45 liter kuipen kunnen groot genoeg zijn hoor, maar dan moet je ze wel genoeg bij voeden en veel water kunnen geven

 

LP, hoe ik het voor elkaar krijg? ik heb sinds de eerste heribei's niet meer stil gezeten tot de dag van vandaag.

ik slaap gemiddeld 5 uur per nacht :lol: moet natuurlijk ook nog even fulltime werken tussendoor...

ja dat stekje is echt een heel goed pheno uit de goldrush, heb mijn geheugen over stekken alvast weer opgefrist.

blijkt dat ik altijd 1 ding verkeerd deed, er moet geen stekpoeder op de snijkant van het steeltje zitten, weer wat geleerd :whistle:

ik heb trouwens mwc x mwc zaad gemaakt bij 1 compacte mwc dit jaar, het zijn er tussen de 5 en de 20 ofzo, maar hier ga ik zowiezo weer mee verder

heb ook nog de mwc x mwc van vorig jaar dus ik heb genoeg goede zaden om mee te gaan spelen volgend jaar (ook nog originelen)

 

 

nog een update van de grote spot,

het loopt hier rap op z'n einde, ik hoop dit weekend al het belangrijke spul weg te hebben.

 

de kanarieplant heb ik niks meer mee gedaan, te veel rot, stormschade e.d.

gallery_28379_17034_2420146.jpg

 

 

het veldje northernlights is helaas bagger, 4 van de 5 zijn aan een hongernood overleden

de groene plant heeft nog wel goed spul aan de takken

gallery_28379_17034_5131432.jpg

 

gallery_28379_17034_1299002.jpg

 

gallery_28379_17034_3749213.jpg

 

 

van deze fastbud is al het grote spul al mee gegaan.

ze had ook wat stormschade

gallery_28379_17034_185309.jpg

 

gallery_28379_17034_206839.jpg

 

 

de laatste fastbud mocht ook in de zak.

ik vind ze niet lekker ruiken maar er hangen wel enorme knotsen aan dat mini plantje :innocent:

gallery_28379_17034_3015865.jpg

 

gallery_28379_17034_921927.jpg

 

gallery_28379_17034_3144889.jpg

 

 

deze 2 fastbud heb ik ook niks meer mee gedaan :lol:

gallery_28379_17034_1253533.jpg

 

 

de laatste grapefruit,

die moet eigenlijk ook al mee maar ik kom handen en ruimte te kort :thumbsdown:

gallery_28379_17034_5862241.jpg

 

gallery_28379_17034_1465306.jpg

 

 

3 polm gold, hasj materiaal

gallery_28379_17034_7456228.jpg

 

gallery_28379_17034_5070919.jpg

 

gallery_28379_17034_3314942.jpg

 

 

deze gaat nog wel

gallery_28379_17034_406060.jpg

 

 

en dit stomme ding moet ook weg, maar wederom handen en ruimte te kort ....

tegen beter weten in, nog een paar daagjes geduld :whistle:

gallery_28379_17034_2610399.jpg

 

gallery_28379_17034_450107.jpg

 

 

fluf mwc die ook nog op de wachtlijst staat

gallery_28379_17034_4529723.jpg

 

 

en deze mwc was beter te doen, die is al omgehaald

gallery_28379_17034_432897.jpg

 

gallery_28379_17034_1714554.jpg

 

 

ik begin nu dus wel iets achter te lopen, maar daar word druk aan gewerkt.

ik blijf een pessimist maar misschien word het eindresultaat het allemaal toch nog wel waard :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een beste klus om alles thuis te krijgen, geen hernia van het sjouwen ?

Heerlijk foto's kijken en genieten!

 

 

 

Nu verkopen de grote zaadbanken hiervan wél reguliere zaden waar je mee kan spelen, dus het leek mij heel tof om deze soorten vroeger aan het bloeien te krijgen en als ze uiteindelijk vroeger zijn pas gaan kruizen> Dit is toch het basisprincipe van veredelen? Een bepaalde factor van de plant in de gaten houden en hier elke generatie (3 of 7 generaties meende ik) mee verder werken? Waar kan ik meer vinden over het veredelen, kan het niet vinden hier op WF.

 

Simpel gezegd komt het daar op neer, alle slechte eigenschappen eruit werken en nieuwe/goede eigenschappen in stand houden of erin kweken. Wil je het goed doen dan is het geen hobby meer maar een baan :D

Google op veredelen in de tuinbouw en je krijgt een idee hoe lang het kan duren en volgens mij staat er hier in de breeders section ook het een en t ander over kruizen/veredelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo toch weer wat moois mee kunnen nemen. Soms lijkt het ook ergens als het is, blad is dan wel helemaal verneukt maar toppen zijn dan nog goed te doen.

 

Jammer dat je niet meer als 2 denkt te halen, ik had wel gedacht dat je daar wel overheen zou komen. Maargoed het is wel een hoop werk allemaal, zeker als je gewoon nog werk of studie er naast hebt. Ik ben ook begonnen met een nieuwe baan, zal ook niet meer zoveel tijd hebben.

 

Ik zat te denken om volgend jaar te gaan te werken met stekken. Paar fem moeders (heri, easy sativa?) in feb de grond in en dan lekker begin April stekken trekken en voorgroeien. Te doen denk je met deze soorten?

 

Hoe vindt jij die Easy Sativa ten opzichte van de grapefruit? Omdat je zei dat die laasten 50% fluff pheno's had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat te denken om volgend jaar te gaan te werken met stekken. Paar fem moeders (heri, easy sativa?) in feb de grond in en dan lekker begin April stekken trekken en voorgroeien. Te doen denk je met deze soorten?

 

 

 

ja... is zeker te doen....ook royal dane...dame Blance...danish gold...

 

1...maar als je toch binnen kweekt onder hpi/hps......kan kan je in die tijd 1 rondje draaien......dus.. dan worden stekken ineens duur....en mocht je gesnaait worden...dan ben je goed zuur.....als stekkeboer zijnde....

2..het blijven stekken....in grote kuilen met potgrond gaat het wel goed....of volkstuin.....maar op puur guerilla...dan is een zaadplant net ff veel beter...door de pen wortel...

 

je kan ook een paar pp stekken buiten zetten begin mei en groeien tot moeder.......en daar wat stekken van maken .....dan heb je mss wat medio-eind oktober...

of..verduisteren ala Donner...

 

 

Gr :dope:

Carpe

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag de laatste 2 polm gold geoogst alleen die andere al 10 dagen eerder ongeveer.

Die van vandaag waren echt heel slecht, we hadden ze te laat overgepot waardoor hij echt een leijke spriet was geworden, erg jammer maar helaas.

 

Mvg,

Toppert

Share this post


Link to post
Share on other sites

carpie , je hebt helemaal gelijk, je loopt inderdaad een hoop risico voor die kleintjes.

toch wil ik ook graag gaan spelen met stekjes volgend jaar, k ben al die fluffy pheno's een beetje zat.

ik heb denk ik liever allemaal compacte stekjes dan zaadplanten met vele pheno's, tenzij het stabiele soorten zijn natuurlijk.

die pp stekken is ook een goed idee :whistle:

 

toppert, ik heb er nog 4 staan maar die zullen wel weg gerot zijn :thumbsdown:

had jij mooie toppen van deze soort? bij mij zijn er toch nog wel een paar compact geworden maar de meeste waren te rot gevoelig en fluff.

 

top junk, graag gedaan hoor, ik kan ook weer veel van dit jaartje leren :likken:

 

johnny, ik ben een enorme pessimist :likken: waarschijnlijk is het meer maar ik hou ik mijn schatting expres aan de lage kant.

en die 2 kilo schatting is zonder fluff, daar had ik vorig jaar ook 350 gram hasj van, dus het komt al bij al wel goed hoor :whistle:

ik wil dus ook met stekken gaan werken volgend jaar want ik ben die fluff helemaal zat.

ik vind de outdoor grapefruit een geweldig lekkere soort met hele zoete sterke wiet, het probleem is wel dat ze erg laat zijn met bloeien en er zitten dus wel fluff pheno's in, miss is 50% iets overdreven maar als je het vergelijkt met de easy's, daar heb ik nog nooit een fluff van gehad. de easy's zijn alleen iets minder spannend om te roken, maar ze zijn wel een stuk sneller met bloeien

 

 

johnny, moet je maar eens kijken wat er nog overblijft van zo'n "lelijke" top zonder het blad :whistle:

gallery_28379_17034_4993840.png

 

 

ik heb op het laatste moment toch nog wat mooi spul kunnen oogsten,

deze foto van een fast bud was ik vorige keer nog vergeten

gallery_28379_17034_3764593.jpg

 

 

en op de grote bos spot is de laatste plant tegen de vlakte gegaan,

nog een fluff polm gold voor op de hasj stapel

gallery_28379_17034_1390385.jpg

 

gallery_28379_17034_1606592.jpg

 

 

blad eraf voor de foto

gallery_28379_17034_3121484.jpg

 

 

tijdens het plukken viel er nog ineens zo'n smerige groene rups op de grond.

en eventjes later kwam ik er nog 1 tegen, alleen een ander kleurtje

gallery_28379_17034_972286.jpg

 

 

ik ga morgen nog 1 keer naar de grote spot om alle rotvrije topjes te plukken van de planten die er nog staan en dan ben ik klaar voor dit jaar.

dan kan ik eindelijk zelf eens gaan beginnen met knippen.

ik zit nu trouwens op zo'n 8 ons geknipt spul met het grootste gedeelte nog wel te gaan

 

 

tot de volgende en laatste ronde iedereen :wave:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mooie OOgst tot nu toe Luftthegreenstuf , ik denk hetzelfde als jij ,ik ben die fluf bende ook helemaal beu ,ik pak dan ook fem zaden ,waar ik ook nog steks vanaf trek ,dan kost het niet zoveel ,en autoflowers ,ik denk maar een tuintje met regulier zaad ,maar dat kan ook meer worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rot viel wel mee bij die polm gold, alleen je kan zo door die toppen heen kijken:( maarja, de hoofdtoppen kan je wel roken, en ik vind hasj eigenlijk ook wel lekkerder;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat te denken om volgend jaar te gaan te werken met stekken. Paar fem moeders (heri, easy sativa?) in feb de grond in en dan lekker begin April stekken trekken en voorgroeien. Te doen denk je met deze soorten?

 

 

 

ja... is zeker te doen....ook royal dane...dame Blance...danish gold...

 

1...maar als je toch binnen kweekt onder hpi/hps......kan kan je in die tijd 1 rondje draaien......dus.. dan worden stekken ineens duur....en mocht je gesnaait worden...dan ben je goed zuur.....als stekkeboer zijnde....

2..het blijven stekken....in grote kuilen met potgrond gaat het wel goed....of volkstuin.....maar op puur guerilla...dan is een zaadplant net ff veel beter...door de pen wortel...

 

je kan ook een paar pp stekken buiten zetten begin mei en groeien tot moeder.......en daar wat stekken van maken .....dan heb je mss wat medio-eind oktober...

of..verduisteren ala Donner...

 

 

Gr :dope:

Carpe

 

Hey Carpie, klopt inderdaad dat je wat meer risico loopt die periode maar het is maar kort. Ik haal nu van minder dan een halve meter 100 stekken dus ruimte valt mee en ook geen gebrek aan. Zeker niet tijdelijk.

 

Pen wortel verhaal klopt maar ik kan nou niet zeggen dat de S5 die ik heb staan uit stek nou instabiel stond, integendeel. Misschien wat meer stokken. Weegt niet op tegen fluff/mannen in mijn ogen.

 

Iedereen zijn eigen manier natuurlijk.

 

 

johnny, ik ben een enorme pessimist :likken: waarschijnlijk is het meer maar ik hou ik mijn schatting expres aan de lage kant.

en die 2 kilo schatting is zonder fluff, daar had ik vorig jaar ook 350 gram hasj van, dus het komt al bij al wel goed hoor :whistle:

ik wil dus ook met stekken gaan werken volgend jaar want ik ben die fluff helemaal zat.

ik vind de outdoor grapefruit een geweldig lekkere soort met hele zoete sterke wiet, het probleem is wel dat ze erg laat zijn met bloeien en er zitten dus wel fluff pheno's in, miss is 50% iets overdreven maar als je het vergelijkt met de easy's, daar heb ik nog nooit een fluff van gehad. de easy's zijn alleen iets minder spannend om te roken, maar ze zijn wel een stuk sneller met bloeien

 

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Mooi dat je nog steeds aan het oogsten bent! Ziet er lekker uit man! Klopt van dat blad, had er ook bij zoals ik al zei blad verneukt maar zeer mooie toppen. Raar opzich toch? Je zou juist verwachten dat de toppen dan ook snel zouden wegrotten maar bij mij waren dat de planten met het minste rot er in.

 

Het is inderdaad beter om geen verwachtingen te hebben dan dan hoge verwachtingen. Wat ik zie zit je te laag maar ik zie en voel natuurlijk niet wat fluff is en wat niet. Lekkere ice voor jezelf is niet verkeerd, 350gram is zeer netjes. Daar zou ik wel een jaar mee kunnen doen. Ik moet ook nog ice draaien maar wil eerst alles geknipt hebben ook.

 

Bedankt voor je info over de easy sativa, die gaat het onder andere worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjongejonge. :icecream:

 

Mooi werk, maar het is inderdaad hele klus. Uiteindelijk is het allemaal wel de moeite waard! Ik begon ook wat schade te krijgen door takken die constant lopen te schuren tegen die bamboe. De plaatsen waar schade te zien was daar wikkelde ik de bamboe over dat stukje een paar keer in bubblewrap; die spoot ik dan donkergroen met een spuitbus zodat de boel niet van ver te zien was. Zo kan je de schade altijd inperken, moet je er wel op tijd voor bij zijn natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, als je fem zaden haalt weet je ook niet zeker of ze allemaal compact zijn.

goede soorten scheelt de helft maar ik wil mijn moeders eerst nog binnen afbloeien,

dan weet ik helemaal zeker van welke ik stekken moet hebben.

ik ben erg benieuwd hoe jou autoflower spot gaat worden, ik ben al meerdere malen op mijn bek gegaan met die dingen op guerrilla.

maar ik ga het ook weer proberen volgend jaar, ik zie soms toch super hoge kwaliteit voorbij komen van die auto's in de zomer.

 

toppert, hetzelfde hierzo, ik heb die hoofdtoppen wel geoogst voor mijzelf maar commercieel zie ik niks in deze soort.

dan zet ik liever mooie stabiele northernlights neer dan dat ik weer die polm gold ellende heb.

 

johnny, ik heb dit jaar een aantal mwc's geoogst waarvan de bladeren al helemaal verdord waren,

die planten hadden 2 of 3 plukjes rot en helemaal afgebloeid.

zou dat kunnen omdat die plant geen water meer opneemt en uit zichzelf uitdroogt?

half aan het uitdrogen en half nog in leven om de rot te weerstaan :lol:

de easy sativa is commercieel gezien een veilige investering maar de goldrush staat nu bij mij bovenaan de lijst

 

winterwolf, dat is ook een goed idee. ik wil dit volgend jaar goed aanpakken want stamrot kan heel zo'n plant om zeep helpen.

 

 

ik ben het allerlaatste dagje op pad geweest.

lekker mijn laatste toppies plukken onder een warm herfst zonnetje :icecream:

ik had vorige keer alle mooie hoofdtoppen al meegenomen, ik kwam nu dus alleen nog een keer terug voor al het kleine spul.

 

veel planten waren al helemaal verrot, daar hoef ik niks meer van te plukken

gallery_28379_17034_2321790.jpg

 

gallery_28379_17034_2121298.jpg

 

gallery_28379_17034_2003660.jpg

 

gallery_28379_17034_2604967.jpgvk

 

gallery_28379_17034_4278110.jpg

 

 

in totaal heb ik nog 2 vierkante meter aan los spul kunnen redden, das toch weer een paar gram skuff erbij :whistle:

gallery_28379_17034_1158354.jpg

 

 

en speciaal voor johnny alvast een voorproefje van het droge spul.

dit is de gesplitste outdoor grapefruit van de grootste spot.

mooie dikke toppen van bijna een gram per stuk :icecream:

gallery_28379_17034_5691191.jpg

 

gallery_28379_17034_3261333.jpg

 

 

kan nu eindelijk beginnen met knippen en plukken.

tot de volgende keer maar weer :wave:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zer mooit uit e interesante info over d soortjes! Slaan we allemaal op.

 

Maar je zegt je moeder binnen afbloeien zodat je weet of ze compact word. Maar is het niet zo dat een plant die binnen compact word buitn alsnog fluff kan produceren?? Weet zeker dat mijn big bang het heel anders doet binnen als buiten maar pfoee je zal daar bijvoorbeeld maar groots op in zetten!

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi spul man, zien er lekker uit dat topje.

 

Hoop werk nog voor jou al dat droog knippen, pfff ik wordt er inmiddels ook wel een beetje flauw van.

 

Blijft een raar verhaal met die verrotte bladeren planten met wel mooie toppen.

 

De goldrush ga ik ook proberen te stekken, jij hebt ze gewoon bij spliff vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozzoes, daar heb je helemaal gelijk in, het liefst wil ik stekken gebruiken die buiten zijn afgebloeid, daar ben ik namelijk ook mee bezig.

toch denk ik wel dat je er binnen al een heleboel over kan leren, fluffy pheno's geven binnen nog steeds mooie toppen maar je kunt dan wel degelijk het verschil zien tussen een top met open opbouw of zo'n knikker pheno.

 

johnny, daarom neem ik maar al te graag het risico met de outdoor grapefruit,

als je een goed pheno in een goede tijd kan afbloeien.... :yummy:

die goldrush komt van spliff seeds maar dan wel gekocht via 420shop, dan zijn ze net iets goedkoper.

ik heb met een beetje geluk nog stekken gemaakt van een vroeg indica pheno,

nog even fingers crossed of de kleintjes het gaan redden.

ik heb trouwens datzelfde topje van die fastbud met die lelijke bladeren speciaal apart gehangen

om nog eens te kijken wat daar droog van over blijft.

duidelijk niet super compact omdat ze toch voeding te kort kwam maar het bovenste spul is wel goed te knippen :icecream:

gallery_28379_17034_1351761.jpg

 

 

ik ben laatst nog een keertje op pad geweest om nog stekjes te proberen te snijden van de goldrush

en ik heb nog wat spul gevonden wat misschien gestekt kan worden

gallery_28379_17034_323770.jpg

 

gallery_28379_17034_2940427.jpg

 

gallery_28379_17034_3742901.jpg

 

gallery_28379_17034_4334847.jpg

 

gallery_28379_17034_5221562.jpg

 

 

ook nog eventjes een allerlaatste hand topjes mee kunnen nemen :likken:

gallery_28379_17034_3705199.jpg

 

 

ik heb de stekjes in coco bricks grond (dat had ik nog liggen) in het aquarium gezet.

een dikke laag hydrokorrels voor de luchtvochtigheid en dagelijks

een paar keer verse lucht erin blazen en sproeien op de wanden en plafond.

hier zijn ze 1 dag oud

gallery_28379_17034_1245207.jpg

 

 

en dit is vandaag, 3 en een halve dag oud

linksonder is 1 fastbud stekje,

rechter 6 en bovenmidden zijn de "indica" goldrush stekjes

de rest komt van een andere goldrush

gallery_28379_17034_3473932.jpg

 

 

een aantal gaan slecht een aantal gaan goed want ik ben nog niet zo'n held in stekken maken.

meestal doen ze het het beste als ik er niet teveel speciaals aan toevoeg.

ik gebruik dus alleen stekpoeder (25%) en kraanwater

gallery_28379_17034_6113245.jpg

 

gallery_28379_17034_3506443.jpg

 

 

ik ben helemaal happy vandaag want ik heb een fantastisch pakketje binnen van mijn held wiet61.

hier ga ik volgend jaar een mooie reguliere spot mee maken.

en zadenkweekjes natuurlijk :hug:

gallery_28379_17034_3159059.jpg

 

 

en nog eventjes snel weer een preview van het droge spul.

dit keer een fastbud geplukt met dikke toppen :yummy:

 

los spul

gallery_28379_17034_1241355.jpg

 

 

aan de tak spul

gallery_28379_17034_8196601.jpg

 

 

good stuf :icecream:

gallery_28379_17034_1454306.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even snelle reactie, die cocos is echt slecht om als substraat in te groeien. Heb het ook gedaan vorig jaar en alles bleef achter en trok geel weg.

 

Leuk als toevoeging maar meer ook niet. Weet niet welk merk je hebt gebruikt, als je action bricks hebt ben je fucked. Ook van de grote merken hebben veel mensen zeer slechte ervaringen mee, zoek hier maar op het forum.

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ben benieuwd naar volgend jaar Luftthegreenstuf ,want sommige soorten heb ik nog niet gezet hahahahah

Aan jouw de eer . :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

johnny, ik heb bricks van bio nova.

je hebt helaas helemaal gelijkt gehad. geen enkel stekje heeft het overleeft :thumbsdown:

volgende keer ga ik gewoon weer netjes zaai en stekgrond halen en dan zet ik die stekken wel een dagje weg in een glas water...

volgende keer beter :likken:

 

wiet 61, dat gaat helemaal in orde komen,

en iedereen mag weer vrolijk mee koekeloeren :hug:

 

 

ik heb nog minstens een kilo knipwerk te gaan maar

ik heb nog wel een paar foto's gemaakt om jullie mee zoet te houden.

 

een mooie fastbud

gallery_28379_13612_7964174.jpg

 

gallery_28379_13612_2886871.jpg

 

 

en nog een paar foto's van een compacte mwc

gallery_28379_13612_3217610.jpg

 

gallery_28379_13612_5047090.jpg

 

 

het totaal plaatje laat dus nog eventjes op zich wachten,

maar ik wil al wel vertellen dat de grootste goldrush meer dan 3 ons gaat worden :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja johnny dat was wel te verwachten.

het stomme is dat ik van te voren nog een topic over stekken heb gelezen waarin iemand ook met cocos had gewerkt.

deze stekken waren bij hem ook allemaal doodgegaan.

ik had ze beter in een glas water kunnen steken :likken:

 

 

ik wil iedereen uitgebreid bedanken voor het geduld wat jullie hebben kunnen opbrengen.

in andere topics worden er na een paar weken toch al wel nare dingen gezegd over het topic niet afmaken enz.

daar doe ik dus niet aan mee, het heeft lang mogen duren maar ik ben nu ondertussen al een heel eind.

ik heb al het papierwerk goed bijgehouden,

tijd voor jullie dus om maar weer eens flink te gaan scrollen :icecream:

 

van de grootste spot heb ik nog maar een aantal planten geknipt dus dan doe ik die maar als eerst.

de 2e en de 3e heribei zijn per ongeluk in 1 doos terecht gekomen dus die zijn samen gewogen.

in totaal waren deze 2 planten 215 gr

gallery_28379_17034_3256895.jpg

 

 

een typisch heribei topje :yummy:

gallery_28379_17034_1764943.jpg

 

 

de 4e en laatste heribei die apart stond heeft nog 143 grammen en het bakje gedaan

gallery_28379_17034_3535719.jpg

 

 

eindelijk ook eens die dikke knikkers van de heribei binnen gehaald

gallery_28379_17034_650987.jpg

 

 

de 3 goldrush planten die bij elkaar stonden zijn ook al verwerkt.

kleine topjes maar wel een super lekkere geur.

de grootste goldrush van dat groepje leverde 134 gram op.

gallery_28379_17034_5174878.jpg

 

 

klein maar wel erg sterk en lekker

gallery_28379_17034_601496.jpg

 

 

de andere 2 goldrush van het groepje zijn samen 170 gram,

alle 3 samen toch nog een onsje gemiddeld dus :whistle:

gallery_28379_17034_4243590.jpg

 

 

dezelfde soort topjes

gallery_28379_17034_347295.jpg

 

 

met de planten uit het bos ben ik al wel een stukje verder.

ik heb vooral veel goldrush planten waar goed spul van af kwam.

dit is de 1e gold rush kerstboom van de "hertenvraat bos spot"

gallery_28379_17034_4707787.jpg

 

 

dikke toppen van goede kwaliteit

gallery_28379_17034_938454.jpg

 

 

de 2e kerstboom van dezelfde spot was 108 gram, exclusief de hoofdtop en het bovenste spul die ik toen vergeten was

daar kun je dus nog wel bijna 150 gram van maken als ik nog wist in welke zak ik die hoofdtop heb gestopt :likken:

gallery_28379_17034_1097242.jpg

 

 

ook weer vette toppen van deze goldrush

gallery_28379_17034_2497273.jpg

 

 

van diezelfde spot heb ik ook al 2 fast bud geknipt.

1 van die fast bud is al helemaal op dus daar heb ik geen foto's meer van.

dit was de fastbud die bijna helemaal verrot was, die heeft toch nog 63 "redelijke" grammen gedaan.

de andere fastbud was de zielige stengel die er ook nog stond...

de moeite van het knippen niet waard geweest maar goed, 23 gram "toppen" erbij :lol:

gallery_28379_17034_2411341.jpg

 

gallery_28379_17034_3380038.jpg

 

 

van de andere bos spot met de 3 en 4 meter planten zijn er al 3 geknipt

de fastbud plant van 3 meter die links schuinvoor de grootste goldrush stond legde 163 grammen in de schaal.

gallery_28379_17034_3460573.jpg

 

 

ook nog goede toppen van een fatbud dus

gallery_28379_17034_1143574.jpg

 

 

een andere plant van deze spot is de gesplitste sweet n sour,

deze stond helemaal achterin op de spot.

deze plant valt heel erg op omdat ze geweldig naar ananas ruikt.

ik heb op een andere spot nog de "citroen pheno" van deze soort gehad maar die is helemaal verrot.

dit is dus de enige sweet n sour die ik afgebloeid heb gekregen.

prachtige toppen, lekker indica, makkelijk te knippen.

gallery_28379_17034_4783707.jpg

 

 

jammer dat jullie deze niet kunnen ruiken,

duidelijk de allerlekkerste tot nu toe :whistle:

gallery_28379_17034_602487.jpg

 

 

de 3e plant die ik al heb geknipt is de grootste goldrush.

ik wilde geen update schrijven totdat ik wist hoeveel deze plant zou opbrengen, en nu weet ik het...

376,75 gram van 1 guerrilla plant, mijn personal best

ik heb lekker veel foto's van deze plant gemaakt :whistle:

gallery_28379_17034_4681024.jpg

 

gallery_28379_17034_2025339.jpg

 

gallery_28379_17034_2423207.jpg

 

gallery_28379_17034_2031042.jpg

 

gallery_28379_17034_2284800.jpg

 

 

heb er al 20 gram uitgehaald maar dat zie je toch niet :likken:

gallery_28379_17034_1209036.jpg

 

 

en als laatst nog een klein grapje.

dit heb ik nog van linkinpark gekregen halverwege het jaar.

een paar kleine topjes van de paarse royal dane x typhoon uit 2011 :punk:

gallery_28379_17034_4022430.jpg

 

gallery_28379_17034_3351031.jpg

 

 

een klein rekensommetje om het tot dusverre samen te vatten.

dit is samen met alle voorgaande resultaten die ik al had gepost plus een northernlight waarvan ik nog geen topjes heb laten zien.

 

grootste spot met volle zon

4 x heribei 504 gr

3 x gold rush "groepje" 304 gr

1 x northernlights 163 gr

 

bos spots

3 x fastbud waarvan 1 een stengel 248 gr

3 x gold rush "2 kerstbomen en de indica pheno" 362 gr

1 x grootste goldrush "3,90 meter plant" 377 gr

1 x sweet n sour "ananas pheno" 155 gr

1 x compacte mwc van de kleine bos spot 50 gr

 

totaal tot nu toe is dus 2163 grammen :jump:

 

 

ik ga weer snel verder met knippen want ik heb nog 15 fatsoenlijke planten te gaan.

voorlopig blijf ik dus lekker updaten, ook het verwerken van het knipafval staat nog op het programma.

ik ga door totdat de kleintjes weer de grond uit komen :likken:

 

 

*voor degene die het nog niet weten,

in mijn handtekening staat een linkje naar mijn nieuwe winter project

 

greetz,

a very happy,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele mooie score LGS. En blijven gaan met knippen! Leuk :wacko: :head_hurts_kr:

 

Vraagje aan een guerilla kenner, welke soorten vind jij qua smaak/uitzicht/opbrengst het beste?

Ok is voor iedereen anders natuurlijk maar wil volgend jaar ook wat buiten spelen en ben me al aan het inlezen en opzoeken van de soorten.

Binnenkort wat inkopen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...