Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Suikerspinnen in een Mammoth 120Q.....gavita Powered.

Recommended Posts

, zelf denk ik dat ik deze ronde minder donkergroene planten zal opkweken dan ik gewend ben. ]

 

Waarom? Imo is donkergroen goed, juist omdat je vloeibaar voedt kun je toch zelf sturen, dus waarom niet donkerder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, haha mooi op z`n Belgisch gezegd, klinkt iets genuanceerder.

Het gaat al sneller nu, wat ik zelf ook al dacht.

De Candy Amnezen had ik van Harry123 van de gelijknamige GS, de breeder erachter ken ik niet.

Ik heb trouwens weer Lilly`s besteld ook, er wordt aan alle kanten aan me getrokken, iedereen wil die wiet.........en Upstream, een kruising tussen Lilly en Himalaya, ananas en kruiden.

 

Worm, klopt El Andy deed nooit toppen, die hield van hoofdbudz kweken, ik heb er iets minder op de m2, maar kan idd met wat knakwerk hoofdbudz kweken en mooie zijtakken afdwingen.

Je zit goed met de voorgroeitijd, ik hoop iig de SSH pheno`s tegen te komen en bovenal de roze snoepgoed pheno.

Haha je hebt gelijk, in de wat grotere set-up ben ik nooit tijdig aanwezig voor zulke foto`s maar hier moet dat zeker lukken, de volgende update oke? :innocent:

 

Mc Wulle, tis een mooie en lekkere strain, sinds m`n KF ronde wou ik hem al eens zetten maar steeds ander strains gescoord en gezet, er is zoveel moois.

Ik kan nog niet oordelen over de Puk voeding, daar moet ik echt wel een rondje voor draaien, verdict will fall.

In de groei kan je altijd wel wat pushen met je voeding, vanaf de bloei matig voeden is mijn tip.

Maar lees idd de plant, die liegt niet wanneer het om eten gaat.

 

Boef, ahjohey, s`ochtend het knopje een tandje terug en s`avonds het knopje een tandje verder draaien, ik heb voor hetere vuren gestaan. :P

 

City, je begrijpt me verkeerd, ik bedoel dat je met tabs altijd standaard donkergroene planten hebt, ik althans, en ik denk dat dat iets minder zal zijn nu ik anders voed, maar door in de groei wat meer N te geven kan je dat idd gewoon sturen, ik doelde meer op m`n inwateren en het ontbreken van tabs. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel,die van mij zijn gisteren omgegaan,

ik had 2 gekleurde waarvan 1 de volledige plant,

de andere was onder donker paars en de hoofdtop was hiervan ietsje minder gekleurd,ook ben ik bij andere planten nog redelijk veel paars tegengekomen in de onderliggende toppen.

Bij 1 hoofdbud rot tegen gekomen van de week,

deze stond net buiten de luchtsroom van de clipfans,mss dat dat de oorzaak is geweest.

Hier 3w voorgegroeid incl ontkiemen,precies 9w 12/12 gehad.(18st in 18l).

Ik heb wel veel/vaak geknakt,zodat de zijtakken mooi mee omhoog gingen,

heb ze aan het einde van de groei wel even laten gaan,

resultaat was 18 enorme hoofdbuds en een mooi veldje onderliggende toppen.

Heb ze voor het eerst ontdaan van alle grote bladeren,

de rest lichtjes bijgeknipt en op hun koppie gehangen,

ben benieuwd of dat verschil maakt,

normaal knip ik alles zuiver en dan gaat het een droognet in.

 

Succes verder (we blijven meevolgen :ph34r:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, neem je nog een stekkie voor ze op 12 12 gaan?

 

Straks zit er een toppertje tussen :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, donkerpaars heb ik nog niet gezien bij een Sugar Punch, 3 weken voorgroeien zeg je, ik zit nu op 2 weken precies, er komt idd nog wel een week bij.

Ik ga iig dezelfde growwijze hanteren, niet open of fimmen maar alleen knakken.

Ik ben benieuwd wat je van het eindproduct vind op deze droog/knipmanier, knippen is wel iets minder leuk maar mijn product vind ik er qua geur, smaak en uiterlijk beter uitzien dan vesr knippen.

 

Predator, nee, ik ben eerlijk gezegd altijd een beetje huiverig om fems te stekken.

 

Topic:

 

14 dagen groei.

Temps tussen de 20 en 30C.

Lv tussen de 64 en 35%.

Tensio`s tussen de 70 en 90Mbar.

 

Door de koudere temp van vandaag kan ik voor het eerst 825watt belichten.

Vandaag de 3e en laatste sproeibeurt met Puk spraymix gegeven, icm neem-olie en Gen-200.

Tot aan de bloei alleen nog de 2 laatst genoemden.

 

Verder hebben ze gisteren allen 1,5ltr voedingswater gehad met de volgende Puk componenten: Roots, Crop, Humic, grow en sillica.

Ik geef volle sterkte, omdat ik lightmix heb en geen tabs, sowieso kunnen planten in de groei meer EC hebben dan in de bloei.

Vanaf de bloei wil ik opbouwend gaan voeden met de Puk bloei nutriënten.

 

Pica`s.

 

post-30844-0-05832500-1401905410_thumb.jpg

 

Deze heeft de meest open groei van allen, ik heb haar dan voor het eerst geplet vandaag.

 

post-30844-0-13899200-1401905413_thumb.jpg

 

Dit was die ene die moeite had met blad ontwikkelen tijdens ontkiemen.

 

post-30844-0-17798700-1401905415_thumb.jpg

 

En dit is de meest gedrongen dame.

 

post-30844-0-45507200-1401905417_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie gedrongen bouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Skunk, ik denk dat iig de vloerzeiltjes en m`n royale dieet ermee te maken hebben, ze beginnen nu te zuipen, en we weten allemaal wat dat betekent....... :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom plet je die ene? Ivm beperkte hoogte en 1000watter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat betekend bomen krassemans :lol:

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom plet je die ene? Ivm beperkte hoogte en 1000watter?

 

ik denk om het hoogte verschil van de dames te beperken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogteverschil is niks mis mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, thanks mate.

 

Worm, juist ja, die gaan groeien :punk:

 

City & Miami, ik heb genoeg hoogte in de Elite, Miami geeft eigenlijk al deels antwoord, hoogte verschil is idd niet erg, aan het einde van de strekperiode, dat duurt nog minimaal 2 weken, dus voor die tijd hou ik ze liever ongeveer gelijk, tevens stimuleert dat geplet nu al zijwaartse en onderliggende takken groei. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Cum.

 

Update:

 

Groei dag 19.

Temps tussen de 23 en 31C.

Lv tussen de 41 en 64%.

Tensio`s tussen de 70 en 90Mbar.

 

 

Warm weer, binnen en buiten de tent.

De lamp is weer naar 660 geswitched.

 

De planten drinken nu ongeveer 1,5 liter om de dag, soms meer.

Gisteren heb ik voor het eerst m`n custom epdm bak bevloed met 12 liter schoon water, dat is dus ruim 2 liter per plant.

De tensio`s zakten naar 50Mbar en vandaag alweer 70 en 90Mbar.

 

De plant die vroeg de lucht in wilde, heb ik reeds 4x geplet, ze is daardoor gedrongener gebleven en heeft hierdoor zijwaartse groei en opwaartse groei van onderin gekregen.

De andere planten heb ik gisteren voor het eerst 1x geplet, ik hoop ook deze zo meer van die voordelige groei mee te geven.

 

Verder zijn de plant nu iig toch donkergroen geworden, vooral omdat ik de max qua voorgeschreven voeding meegeef in de groei.

Ook heb ik de grondzeiltjes weggehaald, de planten overlappen zo goed als helemaal de toplaag van de potten.

 

Ik wil ze ergens donderdag, na 21 dagen (3 weken) groei op 12/12 gaan zetten, er zou aardig wat sativa in deze hybride zitten dus verwacht ik nog wel wat groei, vooral omdat ik vanaf 12/12 vaak een wat nattere pot hanteer.

 

Foto`s.

 

post-30844-0-69047300-1402308662_thumb.jpg

 

post-30844-0-75907200-1402308667_thumb.jpg

 

De 4x geplette.

 

post-30844-0-61096500-1402308672_thumb.jpg

 

De stroeve starter van weleer.

 

post-30844-0-44890000-1402308677_thumb.jpg

 

De meest gedrongen dame.

 

post-30844-0-32088200-1402308682_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

krop sla :likken: gehe

 

hoe krijg je het weer voor elkaar van die mooie volle en gedrongen plantjes!

heerlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker man, gaat weer zoals in de planning staat.

 

Dat pletten, doe je dat op de node of de internode? Ik heb t wel eens op de node gedaan en daardoor stopte die even zodat de takken aan de onderkant meer doorgroeide. Dat lijkt me bij jou ook het geval maar ik zie geen lelijke bovenkant/top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pletten doe je op de hoogste internode

 

@krasi,

ziet er goed uit kerel, lekkere dikke stammen ook en een mooie kleur blad

 

keep it green :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, haha idd kroppies veldsla, de gedrongenheid aan het begin is welkom, ergens week 2 bloei hoop ik weer op strek, rare mensen die kwekers. :lol:

 

Unpredictable, thanks, ik knak altijd een internode, omdat ik in de noden juist zijwaartse groei wil hebben, ik probeer niet te knakken alleen een plet zodat de opwaartse sapstroom vanaf de plet tijdelijk wordt belemmert.

 

Kommando, thanks man, pletten doe ik vooral bovenin ja, maar..... wanneer ik ergens een strekkende internode spot dan plet ik deze ook.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit ik die hele supermarkt af te zoeken naar suiker sla hebben ze het gewoon niet.

 

Zien er kwel uit.

 

PS, vanavond wat PM spam <3...

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

Je begint je topic met "Okee dan weer eens een kleine opzet" hahaha. Man wat een mooie setup zeg, ik ben gewoon jaloers!

Ik wil ook een climate controller in mijn hokkie!

 

Die autoblussers ontbreken ook nog in mijn hok, dus dat moet ik ook maar eens gaan aanschaffen.

 

About you ladies, zien er keurig uit. Die tabs werken altijd wel goed heb ik het idee,

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, mooi vol.

 

 

Dat je het nog aandurft met die fem troep binnen, respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuro, haha wel suikerboontjes?....pm-spam.....jwz.

 

AeroNoob, :lol: tis m`n eerste draai in een 120x120 met 5 dames, vandaar.

De Cli-mate is een lekkere regelaar, na de updae die ze hebben doorgevoerd tenminste, geen omkijken naar.

Brandblussers zijn pre, niet voor mezelf maar voor de buren, alles is afgezekerd aangesloten door een vakman in de industrie maar preventie is gewoon een must.

Ik heb deze ronde juist GEEN tabs gebruikt, de Puk organische voedingslijn is hier in de test, tot nu toe geen klagen.

 

Johnny, thanks kerel, in een kleine opzet is best met fems te werken, elders zou ik het niet aandurven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi. Interessant hoe je dat doet, eerst gedrongen houden en later iets strek opzoeken. Heb er geen verstand van; maar waarom neem je nog fem zaden terwijl je weet dat dit extra risico met zich meebrengt?

 

@ Aeronoob. Ben het niet eens met Krasi mbt die brandblussers. Dat is geen pre, dat is noodzaak. Juist voor de buren, een kwekerij naast de deur is sowieso al een risico, maar zonder blusser zou immoreel zijn!

 

Ze zien er mooi uit trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...