Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Suikerspinnen in een Mammoth 120Q.....gavita Powered.

Recommended Posts

heb het topic van el andy nog ff opgezocht en doorgelezen :D

 

meerdere topics van hem zijn heavy

 

als je nou straks een gekleurde hebt.. reserveer ik een nugget haha :yummy:

 

succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, de lekbak heb ik niet uiteindelijk niet ontvangen, deze kon alleen worden afgehaald en de verschillende adressen waren mij te ver weg, raar dat ze dat niet gewoon via de post kunnen versturen.

Maar.......nu heb ik met een handige maat van me zelf een lekbak gemaakt, met verstevigde hoeken, we hebben m`n custom gemaakte EPDM folie van weleer iets ingekort en deze gebruikt om de bak te maken.

Het resultaat is geweldig.

De Lemmens bracht laatst op een redelijk zonnige dag de temp naar 25C op 600w, dus voor de groeiperiode is dat prima.

Vanaf 12/12 wordt alles gemakkelijker. ;)

 

Hempy, hahaha en daarnaast doe ik ook nog actief leven, werken en meer van dat. :D

Ik deel je mening niet wat betreft de SP, ik vond het een heerlijke roker en een mooie wiet, lekker geurtje ook.

Maar meningen MOETEN verschillen.

Gewicht moet volgens Sannie`s Shop en de verslagen die ik ervan gelezen heb dik in orde zijn, weet je zeker dat er niks mis is gegaan die ronde?

Kosher Kush nog niet gekweekt nee, ook de 24 carat niet, prachtige naam btw. :icecool

 

Worm, haha jij weet het, tis net klussen, je bent nooit klaar. :P

Ik zal ook bij jou meespieken.

De inline filter kan je idd door blazen maar ook door zuigen, ik zuig erdoor, ik heb ervoor gekozen omdat deze buiten de tent kan hangen en ik zo die prachtige hoogte kan behouden. :)

 

Wietefras, thanks, bijna tijd om ze te gaan potten. :verrygood

 

Tune, dankjewel, ik ben blij met m`n kleine labo. :specool

 

Miami, wat een kwekrt was dat hè :tu de panama`s, Destroyer, de orange en Shackzilla`s, die man brouwde er altijd wat moois van.

Van hem heb ik veel overgenomen, en dan gemixed met andere methodes van goede kwekers op WF, een beetje van maggi en een beetje van Krasi.

Een roze is droomscenario. :wub:

 

 

Topic:

 

Alle SP`s zijn ontkiemd, ook de reserve Candy Amnezen.

Zondag wil ik ze gaan potten, dan foto`s.....ook van m`n nieuwe custom EPDM lekbak. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja je zou idd zeggen dat ze dat ding gewoon op de post kunnen doen....

Maar zelf maken vind ik persoonlijk altijd wel leuker.

25C is idd een mooie temp. tijdens 18/6 hoe hoog zet jij de nachtuurtjes?

Ik probeer de dag en nacht allebij rond de 24C te houden op deze manier gaan ze hier als een gek....

 

Ik ben benieuwd naar de pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, de lekbak heb ik niet uiteindelijk niet ontvangen, deze kon alleen worden afgehaald en de verschillende adressen waren mij te ver weg, raar dat ze dat niet gewoon via de post kunnen versturen.

Maar.......nu heb ik met een handige maat van me zelf een lekbak gemaakt, met verstevigde hoeken, we hebben m`n custom gemaakte EPDM folie van weleer iets ingekort en deze gebruikt om de bak te maken.

Het resultaat is geweldig.

De Lemmens bracht laatst op een redelijk zonnige dag de temp naar 25C op 600w, dus voor de groeiperiode is dat prima.

Vanaf 12/12 wordt alles gemakkelijker. ;)

 

Hempy, hahaha en daarnaast doe ik ook nog actief leven, werken en meer van dat. :D

Ik deel je mening niet wat betreft de SP, ik vond het een heerlijke roker en een mooie wiet, lekker geurtje ook.

Maar meningen MOETEN verschillen.

Gewicht moet volgens Sannie`s Shop en de verslagen die ik ervan gelezen heb dik in orde zijn, weet je zeker dat er niks mis is gegaan die ronde?

Kosher Kush nog niet gekweekt nee, ook de 24 carat niet, prachtige naam btw. :icecool

 

Worm, haha jij weet het, tis net klussen, je bent nooit klaar. :P

Ik zal ook bij jou meespieken.

De inline filter kan je idd door blazen maar ook door zuigen, ik zuig erdoor, ik heb ervoor gekozen omdat deze buiten de tent kan hangen en ik zo die prachtige hoogte kan behouden. :)

 

Wietefras, thanks, bijna tijd om ze te gaan potten. :verrygood

 

Tune, dankjewel, ik ben blij met m`n kleine labo. :specool

 

Miami, wat een kwekrt was dat hè :tu de panama`s, Destroyer, de orange en Shackzilla`s, die man brouwde er altijd wat moois van.

Van hem heb ik veel overgenomen, en dan gemixed met andere methodes van goede kwekers op WF, een beetje van maggi en een beetje van Krasi.

Een roze is droomscenario. :wub:

 

 

Topic:

 

Alle SP`s zijn ontkiemd, ook de reserve Candy Amnezen.

Zondag wil ik ze gaan potten, dan foto`s.....ook van m`n nieuwe custom EPDM lekbak. B)

 

candy kush * amnees (11?) weeks ?

 

Lekkah hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah.... dit is meer mijn ding! Laat me maar zien wat je kan krasi...... is die 15cm nou echt een meerwaarde??

Share this post


Link to post
Share on other sites

24 karat word nu bij dna verkocht als koshertangi een kruising tussen kosher kush x tangi...

 

hemels wietje ik heb haar mogen roken en door de tangi iets meer groei power.

 

@ criticalwidow; ehm 15 cm nodig??/ van mij mag er nog wel 20 cm bij :P ik heb nooit begrepen waarom ze niet tenten hebben ontworpen die net in een kamer passen qua hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, idd, en het resultaat mag er wezen.

De nachtuurtjes zijn in de middag, vooral nu met de warmte zal het wel 20+ zijn, s`winters gebruik ik de cv om die temp te halen.

Pics even uitgesteld, wil door de hitte nu heel even wachten met de hps. ;)

 

Predator, de Candy Amnezen heb ik destijds van Harry123 gekocht, via 123growshop, de exacte genetica ken ik niet.

 

NoNonSense, thanks, take a seat. :)

 

Critical, haha iets kleiner dan normaal, de 15cm is zeker meerwaarde, sowieso met de 1000watt lamp, maar zelfs met een 600watter zou ik het verwelkomen.

 

Hempy, nice cross man, ik heb nog een mooie cross liggen Chocolate Rain x Amnesia Haze x Tangerine Dreams.....wel regulier maar ik wil daar spoedig mee gaan werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk ook mee, dankzij jou en vele andere kweekverslagen draai ik nu ook.

Alle info van het forum gehaald en dat een beetje gecombineerd.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwart, helemaal goed, ik ben precies zo te werk gegaan.

 

Topic:

 

Nou ik heb ze gepot, de potten (26ltr) heb ik 2,5 liter water pp gegeven.

Het water was verrijkt met de volgende bio Puk nutes, green, roots, silica en humic.

De zaailingen zijn genesteld op een bedje (2gr) van symbio plus.

 

And we`re off.

 

Pics.

 

Custom EPDM bak.

 

post-30844-0-74448100-1400617465_thumb.jpg

 

Hoeken verstevigd, past netjes tussen de tentbuizen.

 

post-30844-0-15211500-1400617470_thumb.jpg

 

Links de Sugar Punch, 1tje had een beetje moeite met het ontwikkelen van het getande blad, ik wil toch 5x SP neer zetten, dus de reserve Candy Amnezen gaan de kliko in.

 

post-30844-0-92537600-1400617472_thumb.jpg

 

In de pot, lampie aan op 600w hoog in de tent, ik zal deze later verhangen en daarna het wattage gaan opvoeren.

 

post-30844-0-88734400-1400617475_thumb.jpg

 

post-30844-0-35854300-1400617479_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit, wel een beetje laat overgepoot naar mijn mening. Reden?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny, thanks, ze zijn nog geen 2cm breed, 10cm hoog, maar tot 2cm hoog ingegraven.

Ik denk zeker niet te laat, maar wel 2 dagen later dan ik had geplanned, door het warme weer. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Candy Amnezen naar de kliko???.....you break my heart!

Klinkt als een mooie cross.

Veel succes met de SP.

Edited by Tune
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is zo'n lekbak noodzakelijk als je met smartpots werkt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, ik heb nog zo`n 25 zaden van die strain. ;)

 

Critical W, de lekbak gebruik ik om in te vloeden, die is nodig omdat de bevestigingspunten van de Elite tent niet geheel roest/oxidatie vrij zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je blijft maar bezig he! Ik kijk ook weer eventjes mee. Waarom voeg je silicium spray variant toe? En wat zie ik nog meer op je foto wat niet van PUK is, waar dient het toe en waarom voeg je het toe?

 

Als je zo'n last hebt met je genetica kun je dat wellicht het beste in dit tentje zelfvoorzienen?

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

De spray variant kreeg ik gratis bij m`n vorige bestelling van Gen200, over het algemeen wordt voeding via het blad het snelst opgenomen.

Wat verder niet van Puk is is de neem-olie en de Yucca, neem-olie kennen we onderhand allemaal, de Yucca vast ook wel, deze gebruik ik als uitvloeier voor m`n bladsproeien en eens in de 2 weken als uitvloeier voor m`n aarde waardoor de water opneembaarheid gunstiger blijft.

Dit zijn overigens fem-zaden, daar durf ik niet zo gauw stekken van te nemen om in een grotere opzet neer te zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lift off !

gaat dit een buig knak enz enz kweek ala predator worden ?

of 1 keer toppen en gaan ?

tja, het blijft een mooie set wat je heb binnen gehaald !

ik ga er toch steeds meer aan denken om zo een mobiel lab aan te schaffen :wub:

nouja, ik koekeloer weer mee !

ik zeg : goedgoan :D

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, ik ben er nog niet helemaal over uit, wellicht toppen, of fimmen, of alleen knakken, of........een combinatie hiervan.

Haha mooie kleine hobby-ruimte zo ja.

Thanks.

 

Topic:

 

9 dagen in de groeifase.

Temperaturen tussen de 29,5 en de 20C.

LV tussen de 69 en de 34%.

Tensio`s gaven vandaag 150Mbar aan.

 

Na 9 dagen heb ik de dames vandaag voor het eerst weer water gegeven, wel 2x tussendoor de toplaag nat gemaakt.

Omdat ik geen tabs gebruik deze keer en bij het inwateren alleen, roots, crop, humic en silica heb meegegeven, heb ik ze vandaag ook voor het eerst groeivoeding gegeven.

Dit ga ik nu elke waterbeurt doen, zelf denk ik dat ik deze ronde minder donkergroene planten zal opkweken dan ik gewend ben.

Momenteel draai ik alleen als het voor ons s`nachts is op 750W en dan 28/29C.

Eerder op de avond 660W.

Vanaf de bloei ga ik 2 tot 3 keer per week bloeivoeding meegeven en de rest van de beurten water met citroenzuur.

 

Vanaf de vorige foto update vergeleken zijn de planten 10x zo groot geworden, nog wel erg klein maar dat gaat denk ik snel veranderen nu.

 

Pics.

 

post-30844-0-62510800-1401393006_thumb.jpg

 

post-30844-0-56962300-1401393033_thumb.jpg

 

Deze had na het ontkiemen wat moeite met het ontwikkelen van de eerste getande bladeren.

 

post-30844-0-75130000-1401393043_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je dat instellen of doe je dat met het handje ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat boosten en dimmen bedoel je, met het handje, dit is de non-E-version.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe...plantjes lopen precies verloren in die potten ;)

Maar ik verwacht een serieuze boost de komende weken dus die tent gaat in no time vol staan.

 

Zeg die Candy Amnees van welke breeder waren die??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kleine dames krassemans.

 

Als je ongeveer het resultaat wilt als El andy dan zou ik niet toppen, fimmen of knaken.

 

3 tot 3,5 weken voorgroei en wat buigen/bondage en je hebt je tent bommetje vol met suikerapinnen.

 

Heb zelf maar 1 echte strekker in de tent de rest zijn aardig bossige indica dom pheno's.

 

Wel een beetje jammer dat degene die altijd om een hps loze foto vraagt zelf foto's met hps post hahaha

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben (door jou nota bene) zeer geïnteresseerd in deze soort. Ben zeer blij met alle verslagjes ervan dat ik nu kan volgen. Ik heb die van El andy ook al bewonderd, zal de jouwe ook volgen.

 

Ik ben nu ook aan de gang met pukvoeding. Ik vind dat de pukvoeding sneller opgenomen wordt dan sannie. Dan had ik ook beslist om ze iets te licht te houden, om vervolgens telkens bij te sturen. Dit om de plant te "lezen" beter te leren. Gaat goed met de pukvoeding vind ik, dat is wat jij ook bedoeld denk ik?

 

De aanbevolen dosering vind ik veel te sterk. Ik zit nu op dag 24 12/12 met een kortbloeier en nu pas ga ik mijn 1/5 dosis bloom beginnen verhogen omdat ze er om vragen. De supplementen ben ik ook op 1/5 blijven geven gans de kweek en ga ik met de bloom mee verhogen.

 

Ik ben benieuwd wat ze bij jou zullen lusten van voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat boosten en dimmen bedoel je, met het handje, dit is de non-E-version.

Dat is ook een werk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...