Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Suikerspinnen in een Mammoth 120Q.....gavita Powered.

Recommended Posts

Bosrand, dank je, het beeld vertekend een beetje op de foto, ze liggen op een a4 dan kan je de grote een beetje erbij denken.

Resultaat is idd wel bevredigend voor een volle zomer grow en ook maar 4 plantjes.

 

DJ, bedankt, ik was eerlijk gezegd best verbaast dat het evengoed 779gr is geworden (4gr is nog verdampt vannacht) toen ik die grote toppen met rot ontdekte dacht ik dat ik blij kon zijn met 5 ons. :wacko:

 

Lostchild, ze zijn idd erg hazey van structuur, het knippen was ook een aardig klusje.

Net de ruimte helemaal gereinigd, alles opgeruimd, de volgende ronde is aanstaande. :punk:

 

Johnny, haze to the max, meer dan ik had verwacht eigenlijk, al zei de groeipotentie eingelijk al dat het voornamelijk sativa zou worden, vooral de groene dames waren erg hazey, foxtails en lang niet zo compact als de gekleurde.

Foto 2 is de roze/paarse toch te zien..........wacht ik vergroot hem ff bijgesneden en al.....

 

post-30844-0-05847600-1409222007_thumb.jpg

 

Heel misschien vanavond nog wat plaatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een erg mooi resultaat om te behalen vind ik!

speciekuip? please due tell :innocent:

 

nice one Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog een mooie oogst ondanks de rot.

 

Nice work Krassemans! :showoff:

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosrand, dank je, het beeld vertekend een beetje op de foto, ze liggen op een a4 dan kan je de grote een beetje erbij denken.

Resultaat is idd wel bevredigend voor een volle zomer grow en ook maar 4 plantjes.

 

DJ, bedankt, ik was eerlijk gezegd best verbaast dat het evengoed 779gr is geworden (4gr is nog verdampt vannacht) toen ik die grote toppen met rot ontdekte dacht ik dat ik blij kon zijn met 5 ons. :wacko:

 

Lostchild, ze zijn idd erg hazey van structuur, het knippen was ook een aardig klusje.

Net de ruimte helemaal gereinigd, alles opgeruimd, de volgende ronde is aanstaande. :punk:

 

Johnny, haze to the max, meer dan ik had verwacht eigenlijk, al zei de groeipotentie eingelijk al dat het voornamelijk sativa zou worden, vooral de groene dames waren erg hazey, foxtails en lang niet zo compact als de gekleurde.

Foto 2 is de roze/paarse toch te zien..........wacht ik vergroot hem ff bijgesneden en al.....

 

post-30844-0-05847600-1409222007_thumb.jpg

 

Heel misschien vanavond nog wat plaatjes.

Nu zie ik wel een plukje paars maar niet echt roze! :likken:

 

Maakt ook niets uit, ziet er prima uit en krijg er zin van om een jointje van dat topje te gaan draaien. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

VinniVidiVici, hahaha epic sound.................en zo toepasslijke....thanks dude. :D

 

Secret Jardin, jawel toch?...van 4 stuks, na omstandigheden..........speciekuip.....15litr emmer was te klein, ook stapel je alles dan alleen maar op, in de kuip lag het prima uit te wasemen in de tent, was goed omschudbaar ook ;)

 

Worm, thanks, vind ik ook, v/d week gaan de Lilly`s in de rebound........tijd voor ananas!!!!! :wub:

 

Johnny, hahaha is cool Sjonnie, paars roze groen, macht mir kein flauss auss :lol: nog een paar afsluit-pica`s...........echt de laatste nu. ^_^

 

post-30844-0-29144500-1409243103_thumb.jpg

 

post-30844-0-77676500-1409243101_thumb.jpg

 

post-30844-0-06928100-1409243100_thumb.jpg

 

Tent weer gereed voor gebruik.

 

post-30844-0-30133700-1409243122_thumb.jpg

 

post-30844-0-62127200-1409243126_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie afsluiter :tu

zien er smakelijk en wit uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er zeker smakelijk uit!

 

Heb je het nou gedroogd in die speciekuip? Gaat het onderin dan niet broeien? Nou, blijkbaar niet dus, maar toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk, thanks :)

 

Wietefras, hahaha nee joh, op z`n koppie gehangen om te drogen en daarna geknipt, `t werd weer wat vochtig in de zak, dus toen alles in de speciekuip een nachtje laten wasemen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot de foto zien er ieder geval yummie uit.

 

Kuro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere suikerspinnen daar hoor :tu

Maar wat is dat naast jou lamp? in of uit??

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuro Neko, thansk gabber :) rot was ff minder, al ben ik evengoed tevreden.

 

Running Water, mooi lampie, mijn vraag alleen, werkt het, ik heb ook wel Leps boven m`n planten gehad, deze bevatten ook uv-a en uv-b maar ik had evengoed rot, in veel te dikke toppen in een probleemruimte, dat dan weer wel.

Deze lamp komt echter wel wat dichter langs het gewas.

Thanks. :D

 

SuperN, thansk man, zo is dat. ;)

 

Critical, haha dank je, uhm links in, rechts uit..... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kost idd niet veel tijd en is het wel effectief dan kan het ook aan het einde van de rit meetellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat je niet heel erg ontevreden bent. Het leek wel goed te gaan en zo verschrikkelijk dik waren ze nou ook niet had ik het idee dat daar nu rot in moest komen! Kan pheno dingetje zijn ook.... Maar goed, niet een onaardig rondje gezien de buitentemperaturen! Over en uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...