Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Suikerspinnen in een Mammoth 120Q.....gavita Powered.

Recommended Posts

Iets geforceerd met een week afbloeien, kat op het spek binden is toch nergens voor nodig nu je zover al gekomen bent?

Ik zie zo links en rechts wel een kandidaat, die uit de tent buitelende top is er 1 van, die hangt in een beetje dooie hoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VET KRASI...

 

Zo moeten ze zijn,ben er stiekem jaloers op,

heb ze nou ook weer in mijn tentje,ben bijna week 8,

maar tis mijn aller SLECHTSTE ronde ooit gedraaid,ben blij met 200g onder 1200watt,zo slecht dus...

 

Veel knipplezier als het zover is,geniet ervan...

 

 

Hey maatje,

 

Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Te warm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ critical,

 

idd kerel,

temp van 40+ gehad,

vorig jaar was nog warmer en hadden de shivahaasjes er geen last van,

ik wist het maar heb de gok toch gewaagd,en bliijkbaar verloren :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zie ik wel kleur. :D

 

Lekker man, je bent ze goed aan het afrijpen. Zien er lekker compact uit op de foxy lady na.

 

Omvallende toppen is altijd goed. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er verdomd lekker uit krasi kan niet wachten tot mijne klaar zijn :D

 

suc6 met de laatste loodjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ critical,

 

idd kerel,

temp van 40+ gehad,

vorig jaar was nog warmer en hadden de shivahaasjes er geen last van,

ik wist het maar heb de gok toch gewaagd,en bliijkbaar verloren :(

 

 

Zo dat is bizar zeg...

 

Ik heb deze keer ook een risico genomen om door te gaan, maar dan om zonder trafo regelaar ertussen te werken. Dus gewoon voluit 1500m3 afzuigen en ik moet zeggen dat de temperaturen net iets boven de 30 bleven. Echter voel je nu wel dat er op de gallerij een warme lucht naar buiten wordt geblazen en dat is spelen met vuur. Met nog 4 weken te gaan en de dagen nu koeler worden gaat de trafo regelaar er weer tussen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worm, hahaha dank je, ik heb idd over de toppen weinig te klagen, ik had graag het blad langer groen gehouden maar ik hoef niet zo heel lang meer. :)

 

Running water, :lol: epic :rofl

 

Critical W, welcome back dan maar hè :D , thanks, ze zijn uiteindelijk met z`n 4en over gebleven en hebben aardig gepresteerd, met de hete zomer en de enorme over het hoofd geziene groeipotentie.

 

Blowke, bedankt, jammer man, je vorige ronde was wel een leuke kan ik me vaag herinneren, zeer hoge temps zijn funest voor mooie kweken, het wordt steeds minder warm en dus beter indoor kweekweer, doorslikken die bittere pil en niet terugkijken maar gewoon weer opnieuw beginnen, ik kan er ook over mee praten. ;)

 

Wietefras, haha dank je, ik ben dan ook een hele stoere kweker. :icecool ........ :oeps

 

LostChild, komt goed, ik hou de trichs in de smiezen en volg m`n neus. :tu

 

Johnny-Boy, haha dat is een topje wat meer onderin, bovenin zijn ze lichtroze, ook foxy is aardig hard, de tails geven haar wel een wat luchtiger uiterlijk maar ik heb een dikkere bamboestok nodig om haar te ondersteunen. :showoff:

 

B100, dank je, lol jij bent wel errug ongeduldig, nee hoor, geef haar de tijd en ze zal je met mooie toppen en kleur belonen, wel enkele regels in acht nemen en lief voor haar zijn.

Is dit toevallig verre familie van je???

 

 

 

 

b2_watzeggie.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd krasi,dit is een rondje om snel te vergeten maar ze zullen toch nog een tijdje moeten staan,

en zoals je zelf al zegt,het is een heel stuk afgekoeld buiten,ben ik wel blij om,

mss dat het met deze temperaturen toch nog een beetje rookwaar opleverd,

ik denk ze een week of 12 te geven,heb er 5 amnesia's van superstrains bij staan,

maar kan nu niets zeggen over de kwaliteit van de zaden aangezien het zo'n mislukte ronde is geworden.

Op naar de volgende ronde,gaat een knallertje worden (hoop ik), 9 x sugarpunch vs 9 x killingfields :yummy:

zouden normaal wel samen kunnen staan aangezien KF ook wel een groeiertje is,niet?

Enkel dat ze een weekje of mss 2 langer moeten staan dan de SP.

Heb de KF nooit eerder gehad,jij wel he,ben dus heel benieuwd en hoop wel op wat gekleurde...

 

Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Is dit toevallig verre familie van je???

 

 

Ik ken hem niet Krasi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, Superstrains formerly known as Hy-Pro seeds heeft natuurlijk de enige echte Amnesia, is top kwali, maar ook deze heeft natuurlijk klimatologische grenzen.

Ik ben van plan hun Enemy of the State te gaan zetten in de big playroom, is de moeder en basis van hun Amnees, een keiharde indica dominante Afghaanse genetica met een klein vleugje sativa.

Ook hun Amajikoym is er een die m`n aandacht heeft, deze wel voor de kleine tent, een bijna onmogelijk te kraken noot, tja wiet houdt er nu niet van een uitdaging.

Killingfield kan idd wel samen met SugarPunch alleen je zal misschien in gedeelten moeten oogsten, de roze KF is met 9 weken klaar, de groene met ongeveer 11/12.

 

Watzeggie nou weer :lol: de zomer is weer voorbij en hij wordt weer actief hoor. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor krasi, vooral die foxtails :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasi,

 

heb de soortjes van superstrains al eens bekeken,zijn allemaal wel intressant...

Ik wou echt graag eens een amnesia growen en ben toen ook bij superstrains uit gekomen,

heb er 5 tussen de SP'tjes staan,

maar ik ga ze in de toekomst nog eens zetten,tijdens de wintermaanden ;)

Volgende ronde terug met sannie zijn zaden,daarmee ben ik eigenlijk altijd zeker dat het goed komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat zo eens te kijken naar superstrains, kost bij hun 3 regular amnesia zaadjes 640 euro ? Of is dit een typfout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie run Krasi. Dit verslag is weer een promo voor de leus: Klimaat nr.1! Ondanks het weinige licht wat je er op hebt kunnen gooien door de warmte toch een top oogst omdat je het klimaat (en de rest) wel onder controle had. Chapeau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, thanks, die foxtailtoppen zijn de echte hazey ones, hen wilde ik juist nog een weekje laten staan, maar de vondst van rot zo net in juist deze toppen doet me beslissen morgen om te gaan.

Ik had eerder de compactere toppen verdacht maar uiteindelijk was de foxy lady een rotwijf. :P

 

Blowke, ik vind het ook een interessante lijn, toekomstig klweekmateriaal. :D

 

City, thanks, klimaat was redelijk op orde, alleen heb ik iets te gul gevoed, vooral aan het begin, ik denk dat daardoor toch wat rot is ontstaan. ;)

 

Edit:ik denk trouwens ook dat de koude buitentemperatuur ermee te maken heeft gehad van de laatste dagen, te snel van +/- 30C naar de 18/19C.

Gisteravond een 3e groene top ontdekt met rot weer van foxy, ook een 4e geïnspecteerd deze was ook van een groene met lichte foxtails en aardig dik, ze was gewoon nat van binnen, nog geen rot in die top, maar ik ga iig vanavond alles van blad ontdoen en onderste boven hangen, kan ik gelijk alles ff controleren.

Tot nu toe geen gekleurde toppen ontdekt met rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit in dat tentje, Krasi!

Te snel van warm naar koud en andersom vinden ze niet zo fijn idd.

Je weet nog wel van mijn hok waar ik dat altijd had. Nu niet meer trouwens ...

 

En ja, het begint weer te kriebelen en de voorbereidingen zijn in gang gezet.

De vloerverwarming heeft me geen windeieren gelegd :) Dikke kabel voor vijververwarming in een vloertje gestort ...

Nu weer een ander probleem op te lossen. Zie 'de bouwdoos'.

 

Nu hopen dat het meevalt met de toprot!

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, ik heb je vraagstuk gezien ivm het hergebruik van een deel van je afgezogen lucht, ik kan je daar niet in adviseren, maar weet wel zeker dat je antwoord op je vraag zal krijgen.

 

En idd, te snel afkoelen en te snel opwarmen vinden ze niet tof, in de winter sluit ik bij lamp uit altijd m`n raam en doe ik de cv aan, dit werkt altijd perfect, maar zomers laat ik het raam het gehele cyclus open.

Nu is het ineens wel heel erg afgekoeld buiten dus daar had ik attenter mee moeten omgaan.

Helaas, als als heb je niks aan.

 

Ondertussen heb ik de planten ontdaan van blad, en ze ondersteboven gehangen.

 

Er is flinke schade geleden.

Ik zei laatst nog dat ik er boven op zat....... :thumbsdown: :whistle: niet dus.

 

Beide groene planten hadden in bijna alle dikke toppen rot zitten, sommige toppen zijn bijna geheel verloren gegaan.

De beide roze planten zijn rotvrij geoogst.

 

De groene planten dronken de hele ronde iets meer dan de helft minder vergeleken met de roze.

Ze waren minder compact en hadden groener blad dan de gekleurde zusters.

 

Gelukkig waren het allen flinke planten, dus ik hou vast wel iets over, maar het verlies is aanzienlijk.

zeker 6 dikke rotte toppen, bijna geheel vergaan.

 

Nooit te vroeg juichen, altijd attent reageren.

 

Wat eraf komt is trouwens wel erg mooi, zeer wit en ruikt eigenlijk sterk naar m`n eerder gekweekte KillingFields wiet, ook qua uiterlijk, ze hebben dezelfde moeder in The One dus dat is niet gek.

De SuperSilverHaze geur lichtelijk weggeëbd, wellicht dat dit na het droogproces weer wat terug komt.

Ik heb eens van toenmalig forumlid Tw!tchy twee topjes gehad, een groene en een roze, deze roken flink meer richting de SuperSilverHaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er toch nog wel op tijd bij? Dan zal de schade door rot nog wel meevallen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schade was flink hoor Wietefras.

M`n groene dames bleken echte rotwijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat is balen. Had je laatste post nog niet gezien toen ik mijn reply plaatste.

 

Toch ook wel leerzaam dat de pheno's dan nog zo'n verschil maken. Al begrijp ik dat die "groene wijven" juist een meer open structuur hadden toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeker 6 dikke rotte toppen, bijna geheel vergaan

:(

zuur man. t is niet anders.. ze zagen er ook een beetje "kiele kiele" uit bij de vorige update..

 

t zal zoals je zegt wel een combi zijn geweest van zowel de voeding als het klimaat. en de nieuwe setup?

 

misschien is dit een handige tool om het dauwpunt te berekenen..

 

http://www.weerschip.nl/calc_Td.php

 

geeft je net wat meer in zicht in de toelaatbare nacht-temperatuur en wanneer je snachts moet gaan bijverwarmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer om zo te eindigen, hopelijk valt de opbrengst nog een beetje mee voor je.

 

volgende ronde zal je nog meer met je arendsoog erboven zitten denk ik, al zie je maar het valt niet altijd mee om het op tijd te spotten.

 

Klote maar het is niet anders.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet waar zeker... :thumbsdown:

erg hoor!

 

ik lees het wel meer van zo'n dikke knoeperts, er zijn er veel die met rot eindigen!

 

maar ik denk dat het nog altijd een "goede" oogst gaat zijn, zonder de rot was hij "meer dan goed" niet? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dikke toppen, erg jammer van de rot. Gebeurde mij ook met de dikste toppen vorige keer, wellicht een schrale troost.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...