Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Starter 1.0

De ideale Amnees.....?

Recommended Posts

Hoi collega's

 

wat is voor jou de ideale amnesia plant qua dichtheid/strek/opbrengst en planten per meter?

 

ik heb vorige ronde 722 gr/m2 gedraaid met amnezen van 1.20/1.40 lang en een een niet al te open bladerdek en weinig strek waardoor ik onderin niet veel harde toppen had. Mijn huidige ronde ben ik een test aan het doen met wat kleinere amnezen van 90/100 cm en flink open gewas zodat er meer licht penetratie plaatsvind. Beide keren 9 planten per m2.

 

met welk soort gewas (alleen amnees of andere haze) draaide jij je beste oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je weer een spintronde draaien om goed te vergelijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende ronde ga ik ook amnees zetten dus ben wel benieuwd naar de opmerkingen van mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja noob en ga dit topic alstublieft niet vervuilen met je gejank. Als je niks nuttigs te melden hebt kom dan niet spammen oke?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi collega's

 

wat denken jullie

 

zouden rokers meer of minder kanker krijgen als je vertimec spuit in week 6-7?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouw ik denk meer en iedereen die dat doet is pas n00b :P

Je gaat compleet para worden van die rommel en last van je longen en hartkloppingen benauwd etc.

Daardoor is het allemaal begonnen bij mij de hobby bij gebrek aan knap product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertimec FTW.

 

De een zn brood is de ander zn dood..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok, starter vind het gejank als ik het gek vind dat hij 6 kilo vertimec wiet verkoopt.

 

 

maar goed topic. open of gesloten gewas. ik zou gesloten doen want dan blijven de toppen zo lekker zacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahja en de beste amnees smaakt als n hypro maar dan met 2 weken bloeitijd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat toch geen vertimec op je toppen spuiten :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn we weer gezellig vandaag,ga ook amnesia zetten volgende ronde,was dus ook wel benieuwd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je spint in je tent hebt moet je gewoon je pot aan de bodem lijmen, je lamp op n standaard monteren en je hele tent op zn kop zetten.

Zul je zien dat ze allemaal naar de bodem van je pot toe kruipen.

 

Problem solved..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend mannetje kan jij zijn supernoob.

 

Toch is het spuiten van V zo laat niet netjes maar goed daar gaat dit topic niet over.

 

Waarom niet beetje plukken en dieven dan starter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend mannetje kan jij zijn supernoob.

 

Zal ik je eens een leuk verhaaltje vertellen Boef?

Toen ik tijden terug lid werd van dit forum en posts van Jeice zag dacht ik al wat jij zegt; wat een vervelend mannetje. Altijd binnen no-time in staat om topics te verpesten met negatieve en veroordelende posts. Ik had toen al ingeschat dat ik vroeger of later discussies zou krijgen met die man omdat ik onredelijkheid niet accepteer. Gelukkig verdwenen posts van die man na een poosje en heb gelukkig nooit een discussie met die man gekregen. Helaas kwam ik er recent achter dat diezelfde man nu Supern00b heet en dat verklaart een boel.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben een vervelend mannetje idd ( vertel me wat nieuws) tegen sommige autisten en sukkels die vertimec op hun volle toppen spuiten, en me nooit bedanken voor de honderden vragen die ik in PB krijg. Heb overigens toestemming voor naamsverandering van whazzup. Is een goede reden voor. Onder de voorwaarden dat ik dit niet op het forum zou zetten. Bedankt dat je dat nu toch even hebt gedaan. Top onthulling.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt niet echt uit of je een hoge of lage plant hebt starter. Als je een gesloten bladerdek hebt gewoon hier en daar wat bladeren verwijderen zodat licht en lucht beter door het gewas penetreerd.

 

Niet kaal strippen zoals sommige mensen in cyberspace doen ;) .

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ N00b. Wij hebben wellicht 1 keer een gesprek gehad via PB over een onderwerp wat ik niet eens meer weet al meer dan een jaar terug. Daarbij grow ik volledig biologisch en heb ik jou nooit aangevallen of afgevallen in topics zonder dat jij het vuur eerst opende. Dus dat is een loze opmerking, ik heb niks van jou geleerd behalve dat je vind dat ik het niet goed doe. En ja.. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik weet niks van de voorwaarden die jij afspreekt, die zijn namelijk niet openbaar.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo topic vervuiling?

Kunnen jullie dit niet via pm uitvechten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad. Al begon ik dit offtopic verhaal niet. Starter stelt een vraag, N00b reageert offtopic. Boef zegt er iets over en daar reageer ik pas op. Maar ik laat het hier bij, PB staat inderdaad open voor mensen die het niet met me eens zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is starter je billenmaatje dat jij de bal voor em kaatst of vind je offtopic erger dan hetgeen wat ik benoem.

 

zal ik de bal even terug naar jou kaatsen in grun dan?

 

:)

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic gaat zo nergens meer over en gaat op slot.

In de plantenkamer is al een topic over de Amnesia,graag daar serieus met respect voor elkaar verder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...