Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Docshot

Voedingsprobleem

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik loop even tegen een probleempje aan. Ik gebruik al een tijdje de voeding van Aptus in combi met Alga Bloom. De opbrengsten zijn slecht te noemen. Er is mij van de week verteld dat de biologische voeding (alga bloom) niet goed samengaat met Aptus (chemisch). Dit komt dus neer op een probleem voor mij aangezien ik best wel wat spullen heb staan. Nou kan ik twee dingen doen....of de agla bloom eruit of de aptus (mits voorgaande waar is natuurlijk).

 

Wat zijn jullie bevinden hierover?

 

Alvast bedankt voor jullie moeite.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zal toch echt met wat meer foto s en info moeten komen wil je een fatsoenlijk antwoordt gaan krijgen wat gebruik je van aptus dan als je alga bloom als voeding gebruikt wat is het probleem met je plantjes temps enz enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

chemische voeding doet de biologische voeding teniet !!

of chemisch of biologisch, te gelijke tijd gaat niet.

keuze maken .

als je nu een kweek heb staan stoppen met de biologische en chemisch door voeden.

je bodem leven is toch al naar de klote !

succes maar weer !

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biologische voeding werkt met een goed bodemleven, al de chemicalien breken dat zo weer af.

Ik zou je aptus lijn blijven houden totdat het op is en daarna verder met de bio spulletjes.

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi...

 

Tja..ik zal een keuze moeten maken....of bijv. een biologische lijn van plagron gaan gebruiken....of terra bloom toevoegen aan mijn aptus lijn. Ik denk wel dat mijn huidige lijn de opbrengsten zwaar drukken.....k*t maar waar.

 

Wat zijn de voor en nadelen van chemisch ten opzichte van biologisch eigenlijk?

 

Groet

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand dus.....heb het zelf ook kunne vinden.

 

Is er iemand die aptus mengt met alga bloom van plagron?? Ik heb er slechte ervaringen mee namelijk. Wat zou een betere voeding zijn om met aptus te mengen? Morgen moet ik wat gaan halen namelijk..... Helluupp.....

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het met canna proberen....de chemische lijn van canna dus in combo met aptus......wie weet gaat het beter nu....ciao.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig !

ik was werken van de week en dat houd in niet thuis, dus exusses dat ik niet antwoordde !

ga nu chemisch door en als je een nieuwe kweek bio wilt doen helemaal opnieuw beginnen !

 

grtn erazer

 

P.S. morgen meer uitleg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...