Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Strawberry Diesels Onder Nieuw Gavita Speelgoed

Recommended Posts

BotsAutoBob, ik denk zelf ook dat het 1 van de factoren is.

Zelf een moeder heb ik al eens gedaan, momenteel geen plek voor helaas.

 

Digi, thanks, tis de 2e run op deze aarde, zou geen probleem moeten zijn.

Ik ga voor de volgende update een beter ontwikkelde top fotograferen.

 

Kuro, zelf helaas geen moeder plannen, hoop idd ook een mooie strain te vinden, ik ben al een tijdje op zoek naar een Casey Jones, hopelijk kom ik deze eerdaags tegen.

 

PH, de aarde is de laatste die ik momenteel verdacht, wel geloof ik je dat de samenstelling van de custom is aangepast, ik heb dat eens first hand gehoord, alleen zou ik niet durven zeggen of dit nu negatieve invloed heeft gehad.

De Lava aarde van Bac wil ik ook nog eens proberen.

 

Sok, aarde was idd de laatste 2 weken alleen maar water doorheen gegaan.

Ze waren wel iets droog geworden, maar als dit het euvel was had de start niet zo voorspoedig gegaan.

Ook ik heb een geweldige ronde gedraaid op 5x hergebruikte aarde.

 

City, zit ik ook nog steeds aan te denken, er zijn trouwens ook lagere varianten te krijgen, de zogenaamde smart pot bedden, ook 380 liter, deze zouden iig door bodemvoeding genoeg capillaire kracht bezitten om het water tot boven in de pot te krijgen.

Iemand daar negatief over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van de probs

 

heb je misschien een linkje naar die grotere maat smartpotten maar dan laag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mapito heb ik ook overwogen, alleen ik heb geen waterafvoer mogelijkheid.

En ik ben eigenlijk geen mineraal kweker.

 

Kun je eens uitleggen wat je als groot voordeel van bio ziet tegenover mineraal kweken op maat en laag eindigen voor een schoon eindproduct.

 

Ben benieuwd wie mij zal tegenspreken als ik zeg dat mijn wiet bio gekweekt is.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor..... de meester heeft weer beessies in zn hokkie :rolleyes:

 

Amateur!! :likken: :likken: :likken:

 

 

Ik heb niet alles gelezen maar uhh waarom gebruik je geen neem olie? Ik heb nog wel een potje staan voor je hoor! :whistle:

 

 

Het komt allemaal wel goed bij jou, dat weet ik zeker!

 

 

Succes gewenst van mijn kant en tot gauw :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, http://www.biofloral.com/en/tools-and-accessories/smart-pot/smart-pot-big-bag-bed-100-gal380-l-50-126-cm-1--10141

 

Noob, bio kweken is een persoonlijke voorkeur, smakelijk, eerlijk en puur.

Een GOEDE mineraal kweker kan een prachtige en lekker wiet als eindproduct produceren, ik heb jouw wiet weleens gezien en die voldoet aan deze criteria, ik heb ook wel eens mineraal gekweekte wiet geproefd waar ik spontaan luchtpijpverknettering van kreeg.

Maar zoals ik zei, tis een persoonlijke voorkeur, voor ieder wat wils.

 

Critical W, haha lolbroek, tis een risicolocatie wat betreft beestjes, je kan nog zoveel spuiten en loslaten aan natuurlijke vijanden, wanneer je beestjes blijft aanzuigen is er geen houden aan, hier zou je echt gesloten moeten gaan kweken, eerst verbouwen en grondig reinigen desinfecteren.

Deze ronde moeten we gewoon uitzingen, vanaf de volgende de draad weer oppakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filter op je inlaat zetten? zodat je niet weer de beesies terug naar binnen haalt, anders kan je net zo goed emmertjes water naar de zee dragen is net zo effectief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ik gebruik ze reeds in m`n kleinere ruimte, kost wel wat luchtdruk.

Ik kreeg een tip van een maat om afzuigkapfolie te proberen, deze zou de lucht wel goed doorlaten en goed filteren.

Gesloten kweken blijft de beste opi(e) . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken die brede lage potten. Ik kom dan alleen niet uit met mijn oppervlak. Als jij dan wel beter uitkomt kun je dat wel doen. Nadeel is dan alleen misschien wel dat het water niet goed in de kern van de pot kan komen als je van onderen voedt. Je zult dan wel voldoende water op de bodem moeten gooien zodat het dan wel in de kern komt. Ander voordeel is natuurlijk de hoogte van die potten voor als je met 1000watters werkt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was ook m`n enige terughoudende gedachte, de kern, die zal je waarschijnlijk toch een plens van boven moeten bijgeven,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ff 2 foto`s tussendoor geschoten, nog zo`n 3,5 week dan zou het gebeurt moeten zijn.

 

De spint is onder controle nu.

Ze hebben een ravage achter gelaten, blad is kapot, daar komt verdampings en klimaatprobleem overheen wat het de dames erg moeilijk maakt.

Daarbij is het aannemelijk dat de planten genetisch niet erg sterk blijken.

 

Mismaakte kleine toppen, en bij diegene die wel sterk bleken is een achterstand te zien.

Wel wordt er hier en daar nog gebouwd, maar door de schade is dat voor de planten dus erg moeilijk.

 

Ik vind dat je ook de mislukte kweken dient af te maken als verslag, hoe pijnlijk dan ook.

Ook daar valt van te leren.

 

Een genetisch sterkere plant met bloeiachterstand, alhoewel beter dan het gros.

 

post-30844-0-42127100-1401393587_thumb.jpg

 

En dan de ravage.

 

post-30844-0-51185500-1401393593_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde zeg :no

​zijn we niet van je gewend krasi!

de toppen zien er verder ongeschonden uit

hopen dat ze de laatste weken nog beetje aanzwellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, dat ziet er inderdaad uit als een ravage. Het zit je ook niet mee man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde idd!

want het klonk wel als veelbelovende genetica!

 

zoals je zegt... uitzingen en doorgaan krasi ;)

maken we allemaal wel eens mee....

 

je kan er alleen maar weer van leren, stekkenboer,ect....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het eindresultaat wel eens mee zou kunnen vallen [hoop ik :D]

dit tekent wel de persoon in karakter ! dikke plus kras,vind ik top :)

afmaken, uithuilen en opnieuw beginnen kreeg ik laatst als antwoord ! jij bent niet anders :tu

 

good luck, grtn Erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom volgende ronde geen S5? Exclusief en prima brenger en gigantisch lekkere wiet.

 

Fijn dat je je verslag afmaakt, er zit nu toch wel iets meer gewicht in lijkt het. Gaat wel tegen vallen maar denk dat het niet echt een extreem slechte ronde wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monster, balen ja, heb het ook niet eerder meegemaakt dit, de toppen zijn idd niet beschadigd, halleluja, ze zijn zelfs prima wit en goed hard, alleen niet dik en zwaar genoeg.

Ik hoop met je mee.

 

Wietefras, ground zero :P deze ronde is iig als verloren beschouwd we kijken weer naar de volgende.

 

Sensi Life, zo is dat, vreemd was dat we het van te voren niet aan zagen komen, ze groeiden gewoon prima.

De genetica is een mooie, de stabiliteit echter niet zo.

 

Erazer, als het alleen al mee zou vallen heb ik daar voor deze ene keer vrede mee, we gaan idd niet stoppen met het verslag, ik laat ook m`n falen zien.

Thanks E.

 

Johnny, echte s5 is moeilijk aan te komen, maar idd de ideale strain.

Er komt wat meer gewicht aan, mondjesmaats, hele kleine mondjesmaats. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je het verslag afmaakt,kunnen we alleen maar van leren!

Ik denk toch richting aarde en misschien is de genetica gevoelig voor bepaalde anti spint middelen,ik heb dit gehad met mijn Jackberry Polletje cut ronde na gebruik van Promenal R,ook die kleine toppen.....moeilijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer Krasi, je hebt het ook gewoon niet altijd zelf in de hand, we leren van iedere ronde, of het nou je 1e is of je 100e, je bent altijd overgeleverd aan de elementen, en natuurlijk proberen we dat altijd onder controle te houden, maar je ziet het ook bij mij, prachtige start, en na 2 weken komt het spintleger even een ravage aanrichten!

 

Nog even volhouden, en onthouden wat de mogelijke fouten kunnen zijn van deze ronde.

 

Volgende ronde weer knallen met een ontsmette ruimte, schone aarde, en een knaller van een strain!

 

 

Grtzzzz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

De oorzaak, hoofdverdachte is te grote temp verschillen, er hebben zich in de groei nachten voorgedaan van 17C.

Dat is veel te laag en een grote veroorzaker van P tekort, vooral omdat het met lampen aan weleens 30+ werd, verschil veel te groot dus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo maat, zonde van deze ravage!!

Ik denk (weet bijna wel zeker) dat het de genetica is. ;)

 

Als ik jou was zou ik ze zo snel mogenlijk oogsten en je verlies pakken.

Dan weer met frisse moed er tegenaan!!

 

Veel succes nog ff :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat genetica de hoofdschudige is hier, dat is denk ik het klimaat icm de lampswitch.

ook een plaag helpt niet mee...

zelf heb ik genetica die hier erg op lijkt,welke erg gevoelig is voor te warm/koud,stralingwarmte etc.

is dit op orde ziet het er top uit,zoniet dan krijg ik het zelfde van wat hier nu te zien is.

gok toch op 0.5 g/w+

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooof.

Ach als de toppen goed ruiken en ze potent zijn kan het altijd nog mee vallen.

Duim voor een meevaller :)

 

 

@dePaashaas genetica als Deze diesels maar ook sommige OG`s, en sommige chem`s zijn niet altijd de gemakkelijkste om te growen.

 

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

afzien Krasi

rap beeindigen, kot kuisen met dettol en op naar de volgende...

hopelijk komt hier nog wat lekkers af

Share this post


Link to post
Share on other sites

kot kuisen met dettol

 

Dettol is een antisepticum bedoeld voor gebruik op levend weefse voor het ontsmetten van bijvoorbeeld wonden op mensen en dieren of de huid alvorens te opereren.. Een antisepticum is voor materiaal niet optimaal. Wat je nodig hebt is desinfecteermiddel voor materialen. Chloor werkt beter en is simpel en vrij verkrijgbaar. Dit is alleen wel kortwerkend. Er is ergens een topic met een 3-stappen plan over welke materialen te gebruiken voor een grondige desinfectie van het hok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of waterstof peroxide? Dat stinkt niet zo vies.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...