Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Strawberry Diesels Onder Nieuw Gavita Speelgoed

Recommended Posts

Ik heb ongeveer de zelfde ruimte en jij gaat van 12 lampen naar 6. dus 6 lichtbronnen is 12 niet beter dan 6 omdat je dan betere spreiding hebt ik wil ook graag van normale 600 naar gavita of dimlux overstappen en ik zie dat 1000w laatste tijd heel erg in trek is haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, Krasi is weer los. Met superdeluxe nieuwe spullen nog wel. Dat moet helemaal gaan knallen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier Krasi terug met een verslag. Woepie!

Leuke nieuwe aankopen gedaan daar en ook die 120q met Lemmens en Phresh filter (top materiaal)...maar dat zijn we bij jou gewoon.

Ik kijk graag mee en laat ze maar knallen.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi soortje weer uit stek man, is dat dezelfde strawberry (sour) diesel als die van devil's harvest seeds?

 

succes met de voortzetting!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk weer van de partij maatje?? Veel succes met deze ronde gappie .... :tu

Ik kom zo nu en dan wel weer effe bij je buurten he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hemprenaissance, volgens de stekkenboer wel ergens in een Amsterdamse shop verkrijgbaar, al weet ik niet prcies waar, thanks man. :)

 

Supernoob, idd gap, weg met die ouwe rommel, tis weer mooi vol gekomen en de bloei zit er goed in, vanavond de lampen naar 1150W. :icecool

 

Unpredictable, dank je. ;)

 

Podhead5x, will do bedankt. :verrygood

 

Racker, die zag ik idd ook, thanks, ik dacht eerst dat deze voor het temperaturen van vlees/groente/vis was. :lol:

 

NOA, 12 600watters zal idd een betere verdeling van licht geven, de 1000watters heeft een wijder bereik, meer lichtsterkte en wij kozen voor minder lampen en bijna hetzelfde totaal wattage. B)

 

Wietefras, jawel, nieuwe spullen, nieuwe genetics, ik ben weer ff zoet. :rolleyes: dankjewel.

 

Tune, yes man, de 120Q ben ik blij mee, klein en genoeg hoogte, de inline Phresh laat me deze hoogte behouden doordat deze buiten de tent hangt, mooi staaltje techniek btw.

We gaan ook daar straks ons best doen, in die grow ga ik tevens de gehele organische PUK lijn testen. :tu

 

Sok, thanks, ik ben ook blij met m`n stek genetica van de laatste tijd, tis niet die cross nee, tis Strawberry Cough x NY Diesel. :yummy:

 

Critical Widow, jaja, zou ik doen, kan best een leuke worden. :D thanks makker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht eerst dat deze voor het temperaturen van vlees/groente/vis was. :lol:

 

Is het ook officieel :) Juist daar is nauwkeurigheid ontzettend belangrijk. Ik denk dat ze met basisnauwkeurigheid de afwijking bedoelen al gaf Conrad dat voorheen anders aan. Deze heeft een basisnauwkeurigheid van 0.1gr. Hier is ook een model van het zelfde merk met eenzelfde basisnauwkeurigheid trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het zo'n echte lemmens box? of een lemmens afzuiger in staal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

City, die is ff goedkoper, maar is ie ook gekalibreerd?...staat er niet bij. :huh:

 

Boef, tis geen Kubus van Lemmes iig, een stalen box maar wel met een sticker van P.Lemmens erop, dus waarschijnlijk wel door hen geproduceerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep Krasi:

Nauwkeurigheid:

(bij nominale temperatuur = 25 °C)

Apparaat: 0,1 °C ± 1 digit (in het bereik: -70,0 ... + 199,9 °C), voeler gekalibreerd voor het apparaat

zodat b.v. in het bereik 0 tot 100 °C een fout van ca. 0,1 °C ± 1 digit optreedt.

 

En wat is er nu zo bijzonder aan een Lemmens afzuiger (waar haalt men die)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de Mercedes onder de afzuigers ;)

 

Krasi,

 

succes met je nieuwe ronde(s) en veel plezier met je mooie spullen,word weer 1tje om te volgen :wave:

Edited by blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je mooie speelgoed en alweer mooie genetica :dribble:

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

City, top, dat scheelt een slok op een borrel.

Lemmens is idd de betere afzuiger, Puk heeft ze eigenlijk niet dus ik vroeg of ie er 1 voor me kon regelen, hij kon me een torin in stalen box voor een heel mooie prijsje doen, ik zei dat ik liever 400+ voor een Lemmens neer legde, en Robbie regelt altijd alles wat ik nodig heb, ook wat niet in z`n assortiment zit. :)

 

Blowke, juistem, thanks dude. :tu

 

Appel, bedankt, tis een mooie ja, vooral vanuit stek.

M`n goodies bevallen allen ook, en...........we zijn serieus aan het debatteren over een mogelijke opti. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robbie is wel een mannetje idd. Maar wat doet een Lemmens dan wat een andere afzuiger niet doet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een Lemmens kan je ook je oksels ontharen, je tanden flossen en......je teennagels knippen. :likken:

Hij is stiller en sterker.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de mensen hier zo over die afzuiger hoor zou ik inderdaad die functies op z'n minst verwachten :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeej Krasi!...

 

Effe niet op zitten letten, en ja hoor, daar is die weer met een nieuw fijn topic.

Mooie nieuwe spullen aangeschaft, en idd daar passen die doorbuigende houten latjes niet meer bij. ;)

 

Verder alles weer dik in orde man, gaat weer een mooie ronde worden.

 

Schuif weer aan hoorrrrr!

 

 

Grtzzzz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al vaker gezegd hier, maar ik moet toch ook nog ff kwijt dat die nieuwe spulletjes van Gavita wel héél leuk speelgoed is. :specool

Dit wordt weer een mooie toppenparade.

 

Succes deze ronde. :popcorn:

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit klaar.... :popcorn: :spliff: :popcorn: lekker hoor dit

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

City, dat zou mooi zijn hè. :rofl

 

Oro, bij de les blijven hè :P klopt man, die latjes gaan als eerste weg straks, thanks dude. :icecool

 

Beaker, dank je, zolang er nieuwe spullen komen vermaakt Krasi zich wel :lol: de bloei zit er lekker in hierzo. :specool

 

Nismo, join the club. :smoke

 

Topic:

 

Ik weet niet precies welke dag 12/12 we ons bevinden, ergens halverwege week 5.

 

De bloei zit er dus goed in, de planten maken enorm veel hars aan, bladranden vouwen zich licht naar binnen door de enorme thc laag.

Omdat ik enkele fanleafs lichter zag worden ben ik licht omhoog gegaan met voeding sinds 2 dagen.

 

We zaten op 1ml Bac bloei en 1ml Woma nr3, eens per week de aangegeven hoeveelheid Gen200 en eens per 2 weken wat Bacto.

Nu heb ik alleen de Bac bloei opgeschroefd naar 1,5ml.

 

Ze krijgen als volgt water, 2 dagen water met voeding, 1 dag alleen water en dan 1 dag niets en dit dus achtereenvolgend.

 

Nu hebben we echter ook wat kleine probleempjes.

 

Te beginnen met ongedierte, spint..........en tripsen.

De locatie bevindt zich in groen gebied.

Het is altijd een spinthok geweest.

 

We hebben de stekken ondergedompeld in Floramite, en een week erna nog eens verneveld met floramite.

Toen ook het meest aangetaste blad onderin weggehaald.

Daarna overgegaan op Neem-olie en bij de eerste bloeiverschijnselen gestopt met nevelen.

 

2 weken erna heb ik roofmijt uitgezet, royaal.

Toen kwam ik erachter dat er ook tripsen op de planten zaten, focking zoo hierzo. :td

Dus nu heb ik andere roofmijten besteld tegen tripsen, die zullen morgen arriveren en uitgezet worden.

 

Dan een klein probleempje, ik heb een wandventilator van het merk Ralight, niet goedkoop en zogezegd topkwaliteit.

Ik had hem al een geruime tijd maar nog nooit gebruikt, nagelnieuw dus.

Nu gaat deze fan wanneer deze aanstaat een combinatie van brommen en fluiten, een vage frequentie geluid die door de muren hoorbaar is.

Iemand een idee of wellicht een oplossing?

 

Dan het laatste puntje.

Een enkele fanleaf van 2 planten worden paarsig van kleur.

Minimale temp is 18,5-19C.

 

Paarde steeltjes zie ik ook, maar dat kan door de dierentuinstress komen.

Ook is het wat vochtig met lampen uit, boven de 75%.

Tis regenachtig buiten, zomers altijd een iets hogere lv en verdamping van de Smartpots.

Ik ga dit oplossen met een ontvochtiger die tijden lampen uit gaat werken.

 

Maar dat paarse blad?

Overvoeding lijkt me sterk, geen verbrande punten nergens te zien.

Een teveel aan 1 bepaald wellicht zou kunnen.

Wat denken jullie.

 

Okee, deze lap tekst ff compenseren met wat foto`s.

 

Eerst het veldje, mooi groen, zelfs onder hps met witbalanscorrectie.

 

post-30844-0-03545500-1399923805_thumb.jpg

 

post-30844-0-81891200-1399923808_thumb.jpg

 

post-30844-0-53677400-1399923812_thumb.jpg

 

THC productie, check de bladranden.

 

post-30844-0-70725100-1399923815_thumb.jpg

 

Onderin ook potent.

 

post-30844-0-89016200-1399923818_thumb.jpg

 

Dan de paarsigheid in de desbetreffende fanleafs, minder scherp door inzoomen.

 

post-30844-0-20311600-1399923821_thumb.jpg

 

post-30844-0-75914900-1399923822_thumb.jpg

 

post-30844-0-58103900-1399923824_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dan wat een mooi potent soortje :dribble: :dribble:

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let it snow let it snow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...