Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarm

Slaapproblemen wiet

Recommended Posts

Goedenavond,

 

Velen van jullie kennen het waarschijnlijk wel, na een tijd van regelmatig blowen, niet kunnen slapen zonder er eentje gerookt te hebben.

Wie heeft dit nog meer?

En.. wat doen jullie hieraan?

 

Op t moment zorg ik er altijd voor dat als ik enige verslaving/tolerantie, of hoe je het wilt noemen, aan voel komen, ik een tijdje stop totdat ik zonder weer kan slapen zonder jointje.

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd zorgen dat je genoeg te roken hebt. ;)

 

Lukt niet altijd helaas en dan lig ik ook wakker. Dit is dag twee dat ik niks te roken heb, eens kijken hoe het vanavond gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beroerd! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeriaan thee ( slaaplekker van pickwick) - dubbele dosis, 1 kop , eventueel aangevuld met Hop ( vraag in de reformwinkel om "hop bellen")

 

25 mg promethazine voor het slapen gaan ( lastig aan te komen zonder recept)

sporten , en sauna na afloop voor je avondeten

minder koffie op een dag dat je niet blowt, idem geldt voor suikerinname= verminderen

zwarte thee kalmeert ook aardig( thee kietelt een cb receptor)

 

rijst bevat van nature een kalmerende stof, net als banaan en kalkoen.

 

 

al die dingetjes samen kalmeren prima

en last but not least : meditatie

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hormoonhuishouding is uit balans mbt cortisol waarschijnlijk.Wanneer je zou moeten gaan slapen is die een stuk hoger dan zou moeten zijn, dus 's ochtends hoog & 's avonds laag, maar 's avonds wel je melatonine een stuk hoger.Sativa's verhoog je cortisol gehalte, terwijl vette indica's dat juist weer verlagen is mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bij mij erg goed werkt is 5-htp. Dit heb ik aangeschaft voor iets anders maar het helpt wel goed vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je slaapproblemen krijgt als je geen wiet meer hebt kan ik ten zeerste beamen. Dit is de tweede nacht op rij dat ik de slaap absoluut niet kon vatten. Het lukte me uiteindelijk rond zes uur in de ochtend.

 

Ik zal de tips van meneer Jansen eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik niet kan slapen dan rook ik der gewoon nog 1 :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heb ik dit al een hele lange tijd niet mee hoeven maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ik weer wiet!

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

is te merken hahaha :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen slaap nog hoor! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ganjafarm,

 

Wat ik heb gemerkt is als ik langere tijd achter elkaar blow ik niet zonder in slaap kom. Maar, als ik twee dagen achter elkaar wat rook en dan een dag niet kom ik wel in slaap. Maar ik wordt soms wel wat chagrijnig op de derde dag,.

 

Soms neem ik een paar biertjes voordat ik ga slapen. Als je dat twee dagen doet heb je de derde dag meestal weer een slaapritme zonder canna te pakken.

 

Of gewoon ff doorbijten. Kan max een dag of 5 duren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het gebruik van wiet problemen geeft (Geen wiet niet kunnen slapen).

Ontwenning in dit geval dan moet je geen wiet gebruiken maar eerst de problemen oplossen.

Zolang de gedachtes niet op order is voor het slapen dan zal je dit heel lang houden.

 

En wat Mr. Jansen melde.

Valeriaan thee +1

Zwarte thee +1

Meditatie +1

 

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb weer geslapen als een roos! Denk ook dat het ontwenningsverschijnselen waren. Ook logisch, want het was voor het eerst in tien jaar dat ik twee dagen niks te roken had. Wat dat betreft valt de verslaving reuze mee.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik merk dat ik moeilijk slaap omdat ik een avondje niet heb gerook dan blow ik een dagje of 2 dagen niet tot ik weer goed in slaap kom.

 

Ook wel een leuk artikel over slapen en wiet http://www.cannabis.info/NL/bibliotheek/7198-slaapproblemen-en-wiet/

Edited by Ras Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond,

 

Velen van jullie kennen het waarschijnlijk wel, na een tijd van regelmatig blowen, niet kunnen slapen zonder er eentje gerookt te hebben.

Wie heeft dit nog meer?

En.. wat doen jullie hieraan?

 

Op t moment zorg ik er altijd voor dat als ik enige verslaving/tolerantie, of hoe je het wilt noemen, aan voel komen, ik een tijdje stop totdat ik zonder weer kan slapen zonder jointje.

 

Grtz,

 

doe je goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik besloot te minderen ofwel (tijdelijk) stoppen, na jarenlang een gram per dag, kon ik absoluut niet slapen. Meestal pas in de ochtend begon ik me enigzins wat moe te voelen. Verder had ik heel veel last van zweten (en nee, niet van de warmte), en zelfs nachtmerries, terwijl ik normaal nooit mijn dromen onthiel. Dat is ff 2 a 3 weken volhouden, en dan begin je weer enigzins een normaal slaappatroon te ontwikkelen (naar mijn gevoel). Nu rook ik ook niet meer elke dag, en bij lange na geen gram per keer meer. Vind t ook wel beter zo, ik genoot er toen niet meer van, t was me tezier een gewoonte geworden. Nu kan ik me heel erg van mn jointje genieten eens in de zoveel dagen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zorg gewoon dat ik genoeg te roken heb zodat ik geen slaapproblemen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...