Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Tensio stond alweer op 150Mbar

 

vandaag de green leaf toegevoegd, 1,5% oplossing.. litertje voedingswater P.P

 

Damn wat stink die shit, vieze misselijk makende onbeschrijfbare lucht die in je neus blijft hangen

 

 

heb ook 2 topjes plat gelegd (geknakt) die naar mijn mening iets teveel waren door geschoten.

 

batterij is leeg dus ff geen foto's

:vape:

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 25 12/12

 

Temps max 28.5 min 19

 

Hygro 45/50%

 

Tensio

 

140mbar

 

gallery_8687_3968_4100388.jpg

gallery_8687_3968_752096.jpg

gallery_8687_3968_5291120.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein beetje opkrullend blad is toch niet erg? Denk dat ondanks je blad een beetje is gaan krullen je meer opbrengst gaat halen op 600w dan op 400w. Als de toppen er maar goed uitzien toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ook meer kans op rot,.

en met beetje pech gaan je toppen ploffen of foxtailen door de warmte

en boven de 30graden is het niet echt chill voor je thc staat me iets van bij

 

zie zelf wat er gebeurt boven de 30c

 

 

gallery_8687_3968_5951.gif

 

De grootste groei is daar waar het “gat” tussen Assimilatie en ademhaling het grootst is.

 

http://www.metrop.nl...informatie.html

 

na dinsdag word het weer iets koeler..

 

zal tegen die tijd nog eens kijken wat ie doet op 600

Edited by skunkmonster
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker hier :tu

 

nu met deze warmte moeten we onze afzuiging mss wat bijregelen, maar komen we wel door eh...

 

nu zwellen die toppen ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx,

zo is dat sensi.

 

en zwellen moeten ze zeker!

 

de strek is er nu uit,

de aankomende weken zullen ze gaan "bouwen"

 

ben benieuwd!

 

[edit:]

 

tensio stond alweer op 180

heb ze allemaal een litertje gegeven met 0,25% biolasse (npk: 3-2-6) (helft van aanbevolen minimale dosering)

maandag weer een halve dosis

daarna de geadviseerde min van 0,5% 2x in de week,opbouwend tot de 1,5% in week 7

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag maar ff terug naar 300w,

 

t is buiten 29c en met 400w de in tent 30/1

 

kan er nu dus niks meer aan doen dan de afzuiger volgas alle flappen open en de inblaas erbij aan.

 

skunkmonster gaat verkoeling zoeken langs de waterkant!

 

Goedweekend allemaal!

 

:vape:

 

 

Edit: op 300w 29,3

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant topic met mooie info thanks.

 

Mooie planten ook.

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx vriend,

:specool

ik doe mn best!

 

@topic:

lampje weer op 400

temps 28

 

vandaag de dames nog een keer biolasse gegeven (10ml op 10ltr)

tensio stond op 140, al voelde de ene pot lichter als de ander..

heb ze dus naar het zelfde gewicht terug gewaterd, :tu

k laat de vanaf nu iets hoger oplopen,

volgende waterbeurt alleen vers kraantjes water :) (met misschien een klein beetje cal-gel/yukka)

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

D27-12/12 (morgen alweer 4 weken achter de rug.. gaat snel)

 

op 400w toch tegen de 30graden aan...

 

300Watt vinden ze duidelijk beter te verdragen met dit weer

 

ondanks de hitte toch vooruitgang te zien..

 

gallery_9296_15745_1226318.jpg

gallery_9296_15745_1032654.jpg

Edited by skunkmonster
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi soortje blijft dit, je hebt haar diepgroen, wat is de karakteristieke geur van deze strain?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep voor mn gevoel iets te groen, gisteren bacto's gegeven.. wieweet trekken ze daar wat van bij..

vind het moeilijk inschatten of het een overvloed aan N of een licht gebrek aan K is..

(heb expres een tabletjes 12-8-8 minder en wat bac korrels 3-4-7 ervoor in de plaats)

 

zit ook al een week te twijfelen of ik die 120euro voor een digi ph-grond meter wil uitgeven..

 

Thc aanmaak begint al wel lekker op gang te komen

 

 

deze week nog alleen water-dieet

 

volgende week (6) kjiken hoe ze op de voeding reageren

ik ben wel met een hoog e.c in mn medium gestart, plus organics toevoegingen dus moet daar goed rekening mee houden als ik vloeibaar wil gaan bijspringen.. minimale dosis.. en dat vind ik soms lastig.

 

geur en smaak is wel heel bijzonder bij deze strain.

 

kauwgomballen geur tijdens de bloei,

 

na drogen komt de Sour meer naar voren met fruitige blauwe besjes op de achtergrond.

 

sinds vandaag lampje terug op 400w

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Skunkmonster, ziet er goed uit man!

Hoe kan het een licht gebrek aan K zijn, dan is het juist niet zo groen toch?

Lijkt me een lekker soortje, hoelang moet ze ongeveer staan, 8-9 weken?

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx bosrand,

 

had zelf iets meer opbouw verwacht de afgelopen dagen, maar overall gaat het prima

het zou een beginnend K tekort kunnen zijn, durf het niet met zekerheid te zeggen.

een van de eerste symptomen van kalium-gebrek begint met donker half glanzend blad dat later dof word,

http://www.yara.nl/f.../potassium.aspx

http://www.weedforum...opic/30-kalium/

http://www.royalquee...g-onderscheiden

 

tussen de 8,5-10weken :)

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette shizzle! Ziet er goed uit Skunkmonster! Dat wordt echt volle bak dikke toppen, ff een vraagje, waarom nu terug naar 400 watt? Je planten gaan nu toch bouwen en kunnen volgens mij best wel een bakkie licht gebruiken toch? Of heb ik iets gemist?

 

Groet Plantformer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette shizzle! Ziet er goed uit Skunkmonster! Dat wordt echt volle bak dikke toppen, ff een vraagje, waarom nu terug naar 400 watt? Je planten gaan nu toch bouwen en kunnen volgens mij best wel een bakkie licht gebruiken toch? Of heb ik iets gemist?

 

Groet Plantformer

 

Het wordt te warm in z'n tent, zei Skunk onlangs denkik ?

 

Ziet er super uit, hopelijk zijn ze net zo lekker als de vorige keer :icecream:

Zijn dit stekken van allemaal dezelfde moeder ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat prima zo te zien :tu Je doet wel heel veel 'gekke' dingen toevoegen. Heb je het idee dat het beter gaat dan wat het normaal gaat? Ik zou met deze warmte toch ook de iets meer conventionele (bewezen) antidepressiva voor planten toevoegen als ik jou was...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plantformer: inderdaad zoals venesnar zegt... tempratuur liep te hoog op onder 600w :)

 

@ venesnar: ik heb van de sourdiesel 4vrouwen, dus 4 verschillende moeders ;)

ben benieuwd of er pheno verschil te zien gaat zijn...

 

@city:

dat is voor mij ook een stukje hobby city... beetje aanklooien. gelukkig kan dat zonder huilen met een die paar plantjes :)

(ik heb hier nog veel te leren, en zo blijf je leren naar mijn mening)

 

 

het sannie's pakketje is inderdaad prima, icm bac bloei...

toch heb ik het gevoel dat er ruimte was voor verbetering.. en dan ga ik vaak mijnn gevoel achterna,

 

(buffertablet 12-8-8 en bac bloei 6-5-6 is voor mijn gevoel teveel N in de bloei)

 

met gekke dingen bedoel je de organics die ik toevoeg? of de innogreen voeding die ik probeer?

 

kan over allebij redelijk kort zijn:

 

de toevoegingen zoals azomite/sea-90 dit zijn extra mineralen/spoor elementen. k merk het eigenlijk geen verschil in opbrengst maar het oogt alsof dit de thc aanmaak ten goede komt dmv een breeder spectrum aan spoorelementen

 

de Dolomiet & Maerl zijn een extra toevoeging voor de Ca/Mg, ik zit hier met zulk kalk-arm water dat ik zonder extra toevoegen tekorten merk.

 

de npk korrel (3-4-7) icm 1 ipv 2 buffer tablet(12-8-8) om de npk verhoudingen in mn medium iets meer richting de pk te verschuiven

 

innogreen omdat ik opzoek was naar een alternatief voor bac bloei.

 

en met conventionele antidepressiva bedoel je silicum?

(dat zit in de perfectstart en de bacto's ;) maar vraag me nogsteeds af of silicum wel een mobiel element is)

 

tof dat jullie ff komen kijken en reageren :)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah, okay, lijkt alsof het allemaal stekken van dezelfde moeder zijn, ze gaan gelijk op

 

Ik hou me eig enkel aan de bac bloei, en tablets,ism de schimmels natuurlijk,

lekker simpel (heb huidige ronde slecht 3X voeding gegeven, ze zijn 8weken donkergroen gebleven :blink: ) maar jij bekijkt het wel op een andere manier... interessant. Leuk dat je dit met ons deelt :wave:

Edited by VenaSnar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Skunkmonster...... okay.... tja ...hoge temperatuur kan meer schade (stilstand) aanbrengen dan je lamp dimmen naar 400watt. Heb zelf vorige week ook de 400watter weer aangesloten echter zit mijn kweek in een ander stadium (week 9 van de +/- 10 weken).

 

Succes kerel, ziet er naar uit dat het een mooie rond gaat worden.

 

Groet Plantformer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@venasSnar: heb zelf ook een rondje met 3x voeding gehad.. dat was erg chill inderdaad :D

dat is ongeveer wel waar ik naar streef, lekker water geven en het bodemleven de rest laten doen ;)

 

@plantformer: jep, soms moet je gewoon een stapje terug doen, dat meer watt gelijk staat aan meer grammen gaat alleen op als je klimaat het toelaat

 

@topic:

 

nou het is weer zo ver.... met mn wiethoofd de bacto's uit het losse handje gedoseerd... (ipv 1gr m3) kon het wel eens een beetje teveel zijn geweest:

de dames zopen een liter per dag, alleen na de bacto's zitten ze op 200/300ml p/d

denk dat de dosering iets te heftig was.. wist niet dat je met bacto's je worteltjes ook kon "verbranden"?

het was in iedergeval iets teveel van het goeie

 

nougoed.. rustig zie ik de tensio's per dag met grotere stappen oplopen, lekker bezig weer :S

 

dus ook bacto's kan je over doseren..! be ware :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He skunk. Ik bedoelde silicum inderdaad. Ik ken het verhaal van perfect start maar denk niet dat veel is. Met gekke dingen bedoelde ik naast je voeding ook nog verschillende sprays etc. Ik gooi er ooit ook van alles in gegooid en soms minder. Vorig rondje alleen tabs en bloei van BAC en soms een beetje bacto. Verder niks en toch gewoon een super ronde gedraaid. Dus ik vraag me af of jij dan echt verschil ziet met al die middeltjes...

 

En had jij niet dat harpic spul? Waarom probeer je dat niet (of heb ik dat gemist)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo city,

5,3% silicum in direct-opneembare vorm voor de plant in mijn perfectstart: http://planthealthca...aden/Biovin.pdf

2,3% in mijn bacto's http://planthealthca...Colonize_AG.pdf

3.8% in die natural green http://planthealthca...tural_Green.pdf

 

lijkt me beetje overdreven om het dan nog als extra toe te voegen.. en volgens mij heeft het een vergelijkbare werking als (K)

 

normaal gebruik ik die die sprays niet (calgel en natural green).. was de eerste keer om eens te proberen..

 

 

ik zat een stukje te lezen over worteldruk/capillair/osmotische waarde en omgekeerde osmose door te hoge ec in medium.

 

ik verwachte dat mn stekjes het na overplanten misschien moeilijk zouden krijgen in de zwaar bemeste grond,

dus een lichte bladvoeding leek me op zn plaats.. die calgel is ook nog eens een beetje N wat als bladvoeding sneller opneembaar is

 

ja die harpine daar ga ik een appart testje mee doen, vind het beetje te veel risico het zomaar op mn planten te spuiten..

dat word een testje met netjes 2 dezelfde stekken van begin tot eind, een met een zonder harpine..

 

@ topic:

 

morgen precies 5weken 12/12 achter de rug en ongeveer nog 5 tegaan:

 

gallery_8687_3968_1472482.jpg

 

k ga morgen weer verder met de biolasse 3-2-6 :tu zeer minimaal (1ml/ltr)

hopen dat ze nog een beetje volume maken, had meer verwacht de afgelopen week..

 

 

heb bij conrad die voltcraft digi grond ph-meter besteld (twijfel of ik dit ook had gedaan als ik niet stoned was. :nerd)

Edited by skunkmonster
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij ook zo`n impuls koper met bijna een e-dentifier in 1 hand. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...