Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
camaro

Locatie tips?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Misschien een lastige vraag maar aangezien thuiskweek voor mij niet handig meer is vroeg ik me af waar jullie kweken en/of tips hebben.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een plek buiten huis om mijn hobby verder te zetten (wil het klein houden 2000w aan lampen).

Op internet lees je best veel creatieve oplossingen waarbij sommige wel echt ver gezocht zijn.

Nu vroeg ik me af of het wat is om een klein huisje of chalet te huren en dan ook echt maar een kamertje te gebruiken.

Het probleem is dat ik niet in dat huis wil verblijven en ik verwacht dat buren dit ook verdacht gaan vinden dat ik er nooit ben.

 

Heb ook nog zitten denken aan een garagebox maar dat is qua afvoer van lucht lastig en de eigenaar kijkt meestal ook gezellig mee. :execute

 

Ik vroeg me af wat jullie voor plek gebruiken of adviseren en of jullie nog enige tips hebben?

Ik vind het best lastig allemaal.

 

Groetjes,

Ik steek er nog een op :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stacaravan kopen/huren en die op een camping neerzetten is bijvoorbeeld ook een optie, niet raar als je daar niet vaak bent.

Appartement huren, kamers onderverhuren en zelf een kamer zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ideaal zou zijn is met een kweker of 10 een heel appartementsblok huren ;)

Zo heeft niemand last van elkaar en kom je zonder voeding of iets te zitten ken je even bij de buren aankloppen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat ook te denken aan een chalet huren daar is ook minder toezicht op wel goed idee klaas007!

Appartementsblok haha ja dat zou ideaal zijn :dribble:

 

Iemand enige ervaring met chalets/stacaravan huren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je denkt op een camping gewoon zomaar even minimaal 2000 watt uit de paal te kunnen trekken met je stekker?

 

Ga dan gewoon opzoek naar woning appartement of ruimte op industrie gebied..

maar voor 2000 watt lijkt me dat een beetje zonde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik bedoel een chalet park waar vaste vaak plastic of houten huisjes staan. Deze hebben wel ieder een aparte meterkast de vraag is alleen of er nog ergens een hoofd meterkast zit met aparte meter.

 

Ruimte op industriegebied is ook een hele goeie. Bedankt voor het meedenken! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het politiebureau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, nu weet ik niet in welke omgeving jij woont, maar hier in de buurt wonen heb je maar weinig van dat soort chaletparktjes die nog 'netjes' zijn. 1 lamp ophangen en je bent hem gewoon kwijt.

 

Wat jij zoekt is een leuk renovatie project van een klein object. Goed excuus om ergens niet te wonen en powertools vreten stroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweken in een berging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...