Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ga rap zo.

Stuk langere benen dan ik dacht ook. Mooi!

 

Doorroken!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan sinds gisteren geen water meer over hun koppies gieten... Dat is te zwaar voor de toppen :spliff:

Ze vielen al bijna om :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bob, op deze manier growen in 1 grote smartpot heeft echt zijn vruchten wel afgeworpen he? Wat een mooi toppenveld uiteindelijk, en dan moeten ze nog even!

 

Kan niet anders zijn dan dat jezelf met veel plezier je tent open ritst om je dames weer te verwennen. Hoe is de geur inmiddels?

 

Succes nog!

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bob, op deze manier growen in 1 grote smartpot heeft echt zijn vruchten wel afgeworpen he? Wat een mooi toppenveld uiteindelijk, en dan moeten ze nog even!

 

Kan niet anders zijn dan dat jezelf met veel plezier je tent open ritst om je dames weer te verwennen. Hoe is de geur inmiddels?

 

Succes nog!

 

Ja, het plezier in kweken is weer teruggekomen zo... Je had me vorige week moeten zien staan, zonder shirt, rond m'n hoofd geknoopt onder die warme lamp wat blad trekken... Leek wel een pool (no offence btw :P)

Mevrouw bots kwam na een uurtje kijken of ik nog wel leefde :P

 

Smartpot is echt ideaal, zou het iedereen aan kunnen raden. Alleen wel met een lekbak of zak eronder :P Zodra deze oogst klaar is zal ik eens paar danoontjes opeten en die smartpot in de bijgeleverde lekzak zetten... Word ook nog een leuk klusje :showoff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bots,

 

Heb me terug ingelezen in je topic.

Is mooi geworden in die grote smartpot. Gaat een goede ronde worden.

Ben blij voor je dat je het plezier terug hebt gevonden.

 

Als je helpende hand nodig hebt voor die smartpot...wil wel komen helpen als je niet 1000Km van me woont. :)

 

Succes nog

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste loodjes duren het langst!!!

 

Zal morgenochtend wat nieuwe foto's maken... Ze gaan steeds minder drinken, denk dat ik nu 20l om de 3 dagen kan geven.

Ik gok nog 14 dagen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En maar zeggen dat een aardebakkweek zo 2007 is.

 

O ja koop gewoon nog een tensio bij en denk aan elke handeling water/voeding/grondtem dat je een buffer van 400 L hebt en alles dus wat achterloopt .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tadadadadadadummm dag 49 bloei!

 

Gisteren weer eens 30l in de tent gezet, tensio was opgelopen naar 150. Ineens weer een drinkspurt? Het was allemaal op 2u later.

 

Het is best zonde dat ik geen goede camera heb... Vind de kleur niet helemaal goed overkomen zo op de foto's :P

Ze glinsteren zo mooi in het daglicht, en ze zoooo zijn mooi wit :icecream: Dames doen hun naam eer aan.

 

Ach, straks met het knippen zal ik wat mooie foto's in goed licht maken :innocent: Klinkt goed... straks met knippen :dribble:

Kleintjes zijn overigens ook allemaal nu 3/4 cm zo'n beetje. Op 2 na, die zullen wel in de vuilnisbak belanden, maar goed heb er 11 en twijfel nog ff ... meer of minder wegzetten als nu. Meer en eerder in bloei was de gedachte...

 

Enough with the chit-chat :wave:

 

gallery_35872_16882_705479.jpg

 

gallery_35872_16882_841264.jpg

 

gallery_35872_16882_2219019.jpg

 

gallery_35872_16882_1495605.jpg

 

gallery_35872_16882_1469092.jpg

 

gallery_35872_16882_1923325.jpg

 

gallery_35872_16882_710416.jpg

 

gallery_35872_16882_979113.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit Botsautobob!

Ook een mooi en duidelijk verslag, Kan ik nog veel van leren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje hoor, alles gaat lekker man. Wordt een goede ronde voor je.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou normaal niet van nutteloze posts maar ik ga toch weer hetzelfde zeggen als de vorige keer. Het staat er mooi bij, smartpot was een goede keus. Wordt een mooie run. Ik herhaal hier 3.0 zijn voorspelling in mijn topic destijds; je volgende ronde kan heel goed beter worden dan deze. Bodemleven loopt dan lekker en probeer dan wel echt hol te kweken, dan krijg je in verhouding meer licht op je gewas.

 

Denk wel aan de nodige aardeupgrades!

 

Wat mij betreft is de beer geschoten dit rondje als er geen extreme dingen gebeuren :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oef de stank is niet meer te harden... De toppen in het midden van de tent zijn ontzettend aan het puisten... En stinken dat ze doen :whistle:

Ruik het ook buiten de tent op het moment... Dat was vorige rondes allemaal niet, daar was tot einde van de kweek alles prima te behappen

Oftewel filter is toe aan vervanging... Mag wel ook, hij is bijna jaar oud, en dan 2 goede kweekjes en 2 halve mee gedaan.

 

Zit sowieso te denken aan een grotere filter + grotere afzuiger.. maar dat laat de portemonnee op dit moment even niet toe, dus zal nog zo'n zelfde 525 kuub (of wat de specs ook precies waren) aanschaffen en simpelweg vervangen met degene die er nu hangt.

Ook de LV die tijden lang heel hoog was, zal de koolstof geen goed hebben gedaan.

 

Wist ik vorig jaar maar wat ik nu wist, dan had ik gelijk +- 1000 kuub genomen :thumbsdown: Achja, niet alleen volgens de growshop had het genoeg moeten zijn, heb het toen als totaalpakket gekocht via internet en zou prima moeten zijn.

Al is de temperatuur prima te behappen geweest, maar dat heeft m.i. meer te maken met mijn koude kweekomgeving. Als ik op zolder had gekweekt was het nooit voldoende geweest zodra de zon erop had gestaan.

 

Ik wil knippen!!!! :execute Maar moet geduld hebben... Ga geen oogst verpesten door nu te vroeg te oogsten. Zitten ertussen die echt nog wel 14 dagen mogen staan. Op rot controleer ik ze ook, maar so far so good...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit Bob, nog even geduld en de dames mooi afrijpen dan heb je straks een potent rokertje.

 

Gr,

Donnie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooraf m`n twijfels een beetje had, ik vond het te dicht, heb dat zelf ook eens ervaren met Kush.

Maar nu kijkend naar je veldje ben ik positief verrast.

Zijn ze lekker compact die toppen?....met nog 2 weken kunnen ze iig nog aardig uitharden en of zwellen.

Nice hoor Bobby.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooie toppen! Zal je lekker van roken straks!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me vinden in Krasi zijn verhaal dat het er goed uit ziet. Ik zie alleen niet direct waar die twijfels vandaan kwamen, ze hebben er in mijn optiek altijd wel goed bij gestaan. Al blijft het een doorn in mijn oog dat je het niet 'hol' hebt kunnen krijgen. Maar er staan nu waarachtig een paar flinke knotsen in je tent, denk je beste ronde tot nu toe?

 

Ik denk dat langzaam aan meer mensen het nut van de grote smartpots in gaan zien ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

In m`n reply zei ik al dat ik het vol/dicht vond, ook wat verdampingsprobleempjes.

Bob heeft dat volgens mij prima opgelost.

 

gallery_35872_16882_38136.jpg

 

gallery_35872_16882_226560.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen mannen,

 

Het was ook echt veel te druk, dat geef ik toe. En ook het hol kweken is me niet gelukt zoals ik wou. Zijkanten zijn niet tot nauwelijks geplet, het midden als een bezetene geknakt, gebogen en bijna dagelijks geplet, maar het groeide er stug doorheen.

 

De toppen zijn overigens nauwelijks in te drukken. Ben ik eigenlijk niet gewend van white widow, normaal van de shop is redelijk zacht.

Godgodgod, wat is trouwens afgelopen weekend meekreeg... Even m'n gal spuwen... Had er thuis pas van gerookt, maar what the hell. Nog nooit zulke voedingssmaak gehad van de shop. Echt bespottelijk gewoon. Zag er goed uit, maar de aarde smaak was niet te harden.

Maarja, een mens moet toch roken... en zo denken er helaas veel. Maar bahbah.

 

Las trouwens laatst nog een artikel op een amerikaans forum, ging over het 'plucken' van wietbladeren. Kan het even niet meer terugvinden natuurlijk, maar kwam erop neer dat in een bepaalde fase van de bloei het meerendeel van de bladeren overbodig zijn, of tenminste, dat direct licht meer oplevert dan (teveel) blad wat het blokkeert.

Heb dit eigenlijk zelf ook wel bevonden, degene die vooraan stonden had ik wat kaler geplukt dan degene achter. Die voorin zijn allemaal net wat groter, en meer gevormd tot onderin, waar de achterste planten flinke knuppels zijn geworden, maar onderaan veel meer fluffy is gebleven. Kan natuurlijk ook genetica zijn, het zijn immers geen stekjes.

Hoe dan ook, ik blijf er gewoon mee experimenteren! :)

 

Foto update!

Het is bloeidag 55, en heb gisteren met het microscoopje de toppen bekeken. Zitten al bruine bolletjes in, dus ben benieuwd hoelang ze het nog weten te rekken. Liefst zou ik alles in 1 ruk nat doorknippen. Get it over with, paar jointjes erbij, muziekje aan, handschoentjes en een lange eenzame nacht :P

Dit weekend zou wel mooi uitkomen, weekend daarna is dominator :) Geloof niet dat ik dan veel knip :P

 

Dus hopelijk komend weekend, maar de microscoop zal het vertellen, want nog lang niet alles was milky (wel veel), laat staan amberkleurig.

 

Had trouwens een paar dagen niet bij de kleintjes gekeken, ze hoefde immers toch bijna geen water... Dus had ze even hun gang laten gaan. Plus het gedoe in huis had ik verzuimd op m'n schatje te letten... En ze stonden er niet zo florisant bij, dus heb de beste gisteren even in hazentempo overgepot naar 18l potten. Hiervan paste er natuurlijk te weinig in m'n kleine tentje... Had eigenlijk 11 l potten moeten hebben, maarja, wou het gelijk oplossen.

Heb de andere er nog wel even bijgezet, kijken wat ze doen.

 

Maar goed, het stond toch net een slag te vol met 7 dus grote kans dat ik deze keer met 6 planten het probeer en ze meer vastbind dan deze keer :whip:

Hopelijk wortelen ze nog even lekker voordat ze naar de grote tent verhuizen, maar dat zal nog wel weekje of wat duren. Heb immers geen andere plek om te drogen, op zolder hangen ga ik maar niet aan beginnen. Stank is nou al niet te harden.

 

PICTURES OR IT DIDN'T HAPPEN! Valt eigenlijk weinig verschil te zijn imo, of misschien wel, maar ikzelf zie het iig niet meer :P Hooguit wat meer vergeling in het blad.

Heb geprobeerd wat meer close ups te maken, maar dat valt niet mee met zo'n telefoontje en met slecht licht. Flits is te fel, omgeving slecht verlicht.

 

gallery_35872_16882_327666.jpg

 

gallery_35872_16882_937251.jpg

 

gallery_35872_16882_334972.jpg

 

gallery_35872_16882_1523611.jpg

 

gallery_35872_16882_1590846.jpg

 

gallery_35872_16882_953109.jpg

 

gallery_35872_16882_2417540.jpg

 

gallery_35872_16882_1991842.jpg

 

gallery_35872_16882_1294166.jpg

 

gallery_35872_16882_1770803.jpg

 

gallery_35872_16882_1514624.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen zien er knoert hard uit!

 

Zou de scharen alvast maar gaan slijpen, de overgang naar meer amber kan vrij snel gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was ook echt veel te druk, dat geef ik toe. En ook het hol kweken is me niet gelukt zoals ik wou. Zijkanten zijn niet tot nauwelijks geplet, het midden als een bezetene geknakt, gebogen en bijna dagelijks geplet, maar het groeide er stug doorheen.

 

 

 

Las trouwens laatst nog een artikel op een amerikaans forum, ging over het 'plucken' van wietbladeren. Kan het even niet meer terugvinden natuurlijk, maar kwam erop neer dat in een bepaalde fase van de bloei het meerendeel van de bladeren overbodig zijn, of tenminste, dat direct licht meer oplevert dan (teveel) blad wat het blokkeert.

 

Dat bedoelde ik.

Dat te volle is overigens ook deels door het knakken en pletten gekomen, hoe vaker je een plant knakt/plet (in de groeifase) hoe voller de plant wordt.

 

Bladplukken kan heel goed, maar wel in de afrijpfase.

Nooit meer dan 10% in 1x plukken, dat geeft stress/stilstand.

 

Ik zou echter niet op amber wachten, alles milky en de eerste ambers is de THC peak, daarna wordt het al minder.

 

post-30844-0-85072800-1404723747.jpg

 

Mooie foto`s weer.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeff dan word het misschien toch wel een mooi weekend! :D

 

Kluizenaar stylo.. Dat dan weer wel, maar goed, zo is het leven nou eenmaal :P De vrouw slaapt, de man knipt :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen microscoop en deze ronde op het oog gedaan, zal er ook eens om een kijken als de oogsttijd voor mij weer is aangebroken.

 

Enne, nice buds!

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las trouwens laatst nog een artikel op een amerikaans forum, ging over het 'plucken' van wietbladeren. Kan het even niet meer terugvinden natuurlijk, maar kwam erop neer dat in een bepaalde fase van de bloei het meerendeel van de bladeren overbodig zijn, of tenminste, dat direct licht meer oplevert dan (teveel) blad wat het blokkeert.

 

Klopt, je moet de ideale LAI bewerkstelligen. Als je veel ervaring hebt met je strain doe je dat door op het juiste moment om te schakelen naar 12/12. Als dat niet lukt kun je inderaad nog plukken. Ik zie wel meer buitenlandse kwekers dat veel doen maar ik zie niet echt dat ze er ook betere resultaten door halen. Is een bepaalde kwekerscultuur denk ik ook wel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...