Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarm

Vaporizer

Recommended Posts

Beste mede cannabis liefhebbers,

Ik ben van plan een vaporizer aan te schaffen ivm de gezondheidsredenen en de medicinale werking.

Nu twijfel ik nog tussen de Magic flight launch box, en de Vapordaddy deluxe.

Voordeel van de MFLB is natuurlijk dat die meeneembaar is.

Wat ik belangrijk vind aan een vaporizer is dat die van een degelijke kwaliteit is, geen chinese zooi dus.

En dat ik em kan aansluiten op een bong.

Heeft er iemand ervaring met deze, of andere vaporizer zo rond de 100 euro, of goedkoper (nog beter)?

Alvast bedankt,

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor maar hoeveel "Vaporizer" posts nog. Lijkt wel de ene na de andere.

Zoek nou zelf ook eens wat op joh gewoon dagelijks ees kijken had j die andere posts al lang gezien en moet je nou geen nieuwe beginnen

 

Goedkoop is duurkoop dus bezint eer ge begint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een magic flight launch box,

Ik heb hem samen met een vriend gekocht zodat het elk slechts 50 eu kost,

Heb hem nu al een half jaar ongeveer denk ik, gebruik hem meestal voor goed gecrunshte weed, maar soms ook voor hash.

Kief zou ik er niet in durven gebruiken, ook te vloeibare hash waar veel olie inzit moet je mee opletten, je kan dan wel de vapo omdraaien, zodat de hash dan op het glazen plaatje ligt. :D

Ook kattenkruid en enkele theesoortjes heb ik al gevaped, dit is vooral lekker en ik denk dat ook de medicinale werking van deze thee goed gaat met de vapo.

In ieder geval heb ik niets slechts te vertellen over de MFLB!

Is ook wel tof omdat je echt op je kamer kan vapen, en dat niemand het ruikt (als je het goed doet), ook de bioscoop en andere activiteiten worden toffer dankzij de MFLB :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekers een voordeel zon stealth apparaatje, fftjes op t werk een dikke hijs amnesia haze :dribble: .

Twijfel alleen of de mflb aangesloten op een bong wel goeie rips geeft, is de temperatuur instelbaar?

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, de temperatuur is niet instelbaar, maar ik heb geen idee hoe je deze op een bong kan aansluiten,

 

om de juiste temperatuur te bereiken, houd je het contact ingedrukt, waardoor de weerstand warm wordt,

Als je dan zeer traag hijst, zal de juiste temperatuur bereikt worden, hijs je sneller dan is er meer circulatie en dus een koudere temperatuur in de verdampkamer.

Als je zeer traag hijst zal de temperatuur warmer worden binnenin de verdampkamer.

Het is een klein beetje tricky in het begin, maar als je de truc eenmaal doorhebt is het kinderspel.

Voor zover ik weet kan de MFLB niet op een bong aangesloten worden, maar ik kan het mis hebben

 

Dit wist ik dus nog niet, blijkbaar kan het zeker wel!

 

Edited by duizendpoot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind de MLFB een waardeloze ding zoals vele portals dampers.

Ben er echt nog nooit van uit me dak gegaan.

En dat gaas gewoon bang het te slopen.

gallery_20039_12611_54305.jpg

 

Thja het is leuk om mee te nemen en een pufje te nemen maar echt uit me dak nope nog nooit ervan geweest.

gallery_20039_11929_1755116.jpg

 

Dit is zo een damper waar ik spijt van heb dat ik er geld aan uit gegeven heb.

De druk die je moet geven op de batterij is ook veel te zwaar.

 

 

Mijn conclusie leuk voor de fun maar voor het echte werk is dit gewoon niks.

 

Mijn top 5 van draagbare herb dampers.

1 MiniVAP

2 DaVinci

3 solo

4 Vapir NO2

5 PUFFiT-X

 

De fanboys met alleen maar een MFLB zullen wel er anders over denken maar thja fanboys met 1 damper kan je niet echt serieuze nemen vind ik.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de tips allemaal, gaat een vapordaddy worden.

Mede omdat ik fat ass rips wil kunnen nemen via een bong, en ik als ik niet thuis ben het wel gewoon op het traditionele jointje houd.

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor veel info en ervaring kan je op http://fuckcombustion.com/ kijken.

Wel Engels maar dit is het nummer een damp forum.

 

 

niet thuis ben het wel gewoon op het traditionele jointje houd.

Zijn beide een werd van verschil.

 

Wie weet is het eerst beter om een keer ergens een damper te testen en kijken als het gevoel wel iets is wat je wilt.

 

 

 

Kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de link kuro.

Indd uittesten zou het beste zijn maar de smartshops hier verkopen geen vaporizers en de shops hier hebben helaas ook geen vaporizers staan, vandaar ook dat ik geen extreem dure wou kopen zoals de volcano of de verdamper.

Morgen maar even de daddydeluxe bestellen, deze staat trouwens op het moment heel goedkoop (100euro) tekoop bij vaposhop.

http://www.vaposhop.nl/vaporizers/home-vaporizers/vaporizer-deluxe-daddy/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou me op de hoogte.

Vind het toch altijd een voordeel dat je de temp in kan stellen.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indd, vind ik zelf ook, ook ivm dat bij andere temperaturen andere cannabinoiden verdampen is er nog wat mee te spelen.

Ik laat het je weten als die er is en zal hier meteen een rookverslagje plaatsen!

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...