Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kuro-neko

*Vap / Dab experiences*

Recommended Posts

Entering the tricORe zONe.

gallery_40416_16749_540927.jpg

 

Jammer :no an... ach :wave: kuro-neko....

Share this post


Link to post
Share on other sites

TricORe banging.

w0pziu.jpg

 

:wave: kuro-neko..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi spul om door zakken heen te halen.

Zou lekker veel in de 76mc zitten gok ik zo.

lekker hoor, vind de amber trichs altijd zo verschompeld.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook, Moet alleen nog wel veel zien te verbeter met de ice o lator.

Maar stap voor stap komen we vooruit.

 

Bij het voor werk kan nog wat anders dan de verwerking ook en de afwerking twee foutjes.

Dus bij de volgende rond dat weer verbeteren en mooie is dat de plek voor het curen volgens de settings is nu.

 

BTW die foto is kick ass :) beetje aro ik weet het hehehe.

 

:wave: kuro-neko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

In the works...

The amber light...

Voor.

gallery_40416_16749_48557.jpg

 

Al wat beter maar niet af.

gallery_40416_16749_84542.jpg

 

 

Tijd voor een workshopje.... Hitoshirezu style.

 

:wave: kuro-neko....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe logo van de pink house extractor (Nikka / Essential) :)

 

Always that Black Cat.

 

:punk:

Wat try outs..

slam_zps8feca65e.gif

ico16u.jpg

slam_zps8feca65e.gif

4js6qe.jpg

 

 

:wave: Kµro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooow gaaf kuro he dit topic NOOIT eerder gezien. ik hang helemaal niet in roken en rollen topic

 

WAAROM STOND DIT NIET BIJ HET HASJMAKEN GEDEELTE???

 

foto;s zoal altijd weer geweldig daar ben ik al HEEL lang fan van zoal je weet. maar dat ik hier hier zoveel shatter info heb kunnen vinden echt te gek. ik maak al jaren zeg maar bho olie olie ghegheghe van dat siroop achtig dikke meut.

 

nu wil ik me bezig gaan houden met het vacuum gebeuren.

 

ff een vraag ( zullen er met de tijd veel meer komen vrees is ).

 

vroegah :P schoot ik van afval en zoal gezegd was dat dikke drap liet die 2 weken verdampen en dan lichtjes verwarmen en vervolgens testen met vuur op knetteren. flink de joint mee inkliederen en klaar.

 

nu heb ik de vorige keer 90 gram xtreme(auto haze van dutch passion) van buiten geschoten al het fijne blad en toppen. en nu heb ik gewoon na een tijd wachten gewoon een klompje zeeeeeeer zachte super vette hasj lijkt het wel.

 

mooi goud gelig ( enorm geil om te zien :dribble: :search: ) . maar hoe kan het dat dat zo ' hasj ' struktuur heeft lijkt hasj uit nepalm zo zacht alleen dan een andere kleur.

 

zodra ik het verhit word het meteen olie. heb dit nog nooit mee gemaakt.

 

ken sinds kort ook een petite dr. dab maar jouw kunsten zijn uit de maat echt geweldig.

 

ben via dit topic op allerlei andere topic uit gekomen gha dat morgen allemaal is op me vrije dag is goed bepeuren.

 

wat me opviel is je laatste pijp die schijn je hier te kunnen kopen bij ONE DUTCH PRODUCTS.

 

daar is totaal geen nummer van te vinden!!!! mijn dr. dab heeft 10 honey bees maar na jouw topic wil zelf over op glas of staal. jij een site die je aanraad?

 

dinsdag knal ik naar apollyon @ rotterdam voor het een en ander om lekker achter elkaar door te kunnen purchen.

zou mooi zijn als ik ergens volgende week alles in huis heb om te schieten.

 

 

zag ook granen jenever al het goed is? reststoffen in die fles enkel water neem ik aan? suiker zijn funest. waar haal je dit van daan?

 

ik heb me laten vertellen dat ik granen jenever uit amerika moest fixen ( dit niet makkelijk schijnt te zijn ). daar ook een adres voor?

 

verder spuit je met new port of colibri.

 

emmmhhhhuuhhhh der schijnt beter te zijn? wekter o.i.d. helaas ook amerikaans wat ik heb begrepen.

 

hoop vraagtekens nog bij mij maar its time to go to the next level. hoop dat je me wat ken helpen

 

peace hempy

 

tijd voor een dab :P heerlijk er slingerd hier shatter rond die gewoon nog 0,7 gr is 2 weken terug was dat 1 gr. pfff je hebt echt geen reet nodig om boven jezelf te stijgen

Edited by hemprenaissance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet in hash maak sectie? thja volgens sommige praat ik onzin (Prima maak ik me niet druk om, Maar ja die wil ik ook niks bij leren toch).

En het niet onderbouwde of zonder kwaliteit foto`s gepraat doe ik zelf niet meer aan mee.

 

Vetten en waxen die mee komen kunnen de structuur beïnvloeden (vocht / temp / vac to).

 

De laatste pijp butanex heb ik via gekregen voor de foto`s (Heerlijke tube om me te werken).

Ik vind ijzer erg fijn omdat het veilig aan voelt lijkt wel kouder en sneller verstop te gaan zitten.

Glas gaat mijn voorkeur naar uit maar ik ben zo een sloper dus dat glas gaat snel kapot hier.

Maar ik vond het super dat ik kon zien hoe strak het erin zat.

denk als je handig ben je zo een RVS in elkaar kan zetten.

 

apollyon super winkel :verrygood

 

granen jenever gebruik ik niet ik gebruik alleen 96%.

Maar ik ben geen shatter fan hier de wax ....

Maar wilde wel het kunnen maken.

Dacht dat die 180proof is die ze gebruiken op graan basic was maar dat moet ik weer even nakijken.

 

verder spuit je met new port of colibri

Ik gebruik beide en vind ze beide erg fijn.

Wel heel goed opletten deze gas heeft geen lucht.

Je ziet al met blasten als de gas in de lucht gaat zitten hoe schoon de gas is.

Bij colibri krijg je wel meer die is 300ml en de newsport 250ml.

 

De betere is dacht geen Butaan maar iets anders zag het bij de HT cups een paar keer langs komen.

Dacht op imag ook een topic over was.

 

Mijn doel kijken als ik rond 2k wat met CO2 kan opstarten en de ice o lator verder verbeter.

Maar dan zit ook nog met die foto shit die ik voor de 2015 trip nodig heb.

 

 

Werk safe en laat weten hoe je naar de maan afschiet.

Hier ook extracten die zo puur zijn gaan echt super zuinig je zal een lekker ice o lator ook wel kunnen waarderen.

Kan je dat ook echt aanraden ..... de smaak ik zo vet als je rekening houd met het cure en terpen.

Mooie is geen temp dus je hou erg veel terpen intact mits je goed droog/cure.

 

:wave: Kµro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnxx for snelle antwoord.

 

ik wil eigenlijk dry ice hasj maken heb nog van allerlei afval. deze wil ik 2 minuten schudden dit moet ook echt creme de la creme zijn. zeker als terpenen bij jouw een belangrijke rol spelen. water schijnt toch je smaak van wiet aan te tasten ( waar ik opzich in kan komen )

 

stikstof moet je uitkijken dat je niet chlorofiel mee schud dit verkom je door niet te hard en te lang te schudden ' schijnt'. ik moet het zelf ondervinden maar soms zie je gewoon filmpjes hier of daar met zulke comments SOOOOW doorgrond dat ik sterk van mening ben dat ik ook op deze manier een poging moet wagen.

 

geen eigen ervaring op dat gebied.

 

 

die pijp ziet er zeker solide uit maar waar kan ik die in nederland kopen??? of heb jij een tip voor een glazen pijp. gezien evert de verdamper glas op glas een geweldig effect heeft met de wiet gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar een betaalbare kwalitatieve glazen pijp.

 

een waar een gram of 80 tot 100 in gaat ( hier spuit je dan ook 3 bussen gas door???)

 

 

 

kom we knalluh extra leven in het topic

 

peace hempy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helder is ook mooi te zien :) erg betoverend in foto`s soms lijkt het bijna terminator shit

 

Dry ice ook naar gekeken en ziet er erg interessant uit.

Ik heb alleen nog geen mooie macro foto van dry ice extract kunnen vinden en die ik wel vind zit er toch wat (Plekjes) plant bij.

Als jij toevallige een mooi topic/site weet graag ga ik me er weer eens in verdiepen ze zijn nu toch ook al wat verder.

 

Nu is hier de ice het best ruikend maar als het beter kan hehehe.

 

Nu klinkt HBC wax ook erg interessant maar de vraag is als dat weer mogelijk is voor een hobbyist.

Dan nog "The Clear".

Zoveel stylen LOL gewoon genieten van al dat extract geweld.

2015 zal wel genieten worden voor mijn.

 

 

Die buis kan ik je niet 1,2,3 zeggen waar het te koop is.

 

Glas koop ik alleen van bekende merken ik had gehoord dat sNOb ook BHO tube ging maken (weet de prijs niet).

Weetje heb het ooit over AHO/BHO tube gehad maar nooit meer wat van gehoord.

Honey bee had nu ook een glazen.

Ik had zelf van http://www.extractio...m/Products.html had een 40g maar ze hebben 80g.

wel een tijd geleden.

Denk belangrijkste hand geblazen.

 

Ik doe op 40g 2 x 250ml maar zie vaak bij het laatste dat het gas al erg helder is.

 

Kick staring some life in het topic dacht dat ik het al deed met de foto`s knallen dan :jump: hehehe.

 

 

 

:wave: Kµro-neko :vape: let all dabberdam.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks.

 

Hehehe zo had ik het nog niet bekennen :) het bubbel wel als je het rookt :)

 

 

:wave: Kµro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drum sound please.

Zo stoked eindelijk de macro setting wat ik voor ogen had.

Hier wat shots van kuro home made macro opstelling.

gallery_40416_16749_53484.jpg

gallery_40416_16749_122730.jpg

 

 

LOL... wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik met bezig ben als het lukt ... hopen maar.

 

:wave: Kµro-neko

 

 

Nu nog in elkaar knutselen.

Kijken als we een mooie 1 scherm vullende trichome kunnen klappen.

oNe of the set.

gallery_40416_16749_230168.jpg

Edited by kuro-neko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw man ziet er lekker uit.

 

kom hier morgen nog op terug ben nu aan me latijn tijd om k,o te gaan]]\\

 

wijze foto for sure

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW dat was de camera waar ik vanaf 2003 tot 2011 ooit wat mee deed.

Maar toen vond ik foto maken helemaal niks vage shit dus nu wel ....

Die cybershot is een ... die vertraging.... nooit aan kunnen w erken

 

Ik zal de foto vandaag even af maken..

 

@hemprenaissance

Alle tijd :) K.O gaan is altijd heerlijk.

 

@Running Water

Hehehe thanks.

 

@Wietefras

Die gaat er komen (van Falcon Eyes) wilde even alvast vooruit lopen hehehe.

En moest een 3de standaard zoeken die bevalt met een boomarm.

Hoop in november het hier te krijgen.

Is het daglicht bulb van de R.I.P frog.. btw in december naar de shop in Adam kijken we weer voor een frog/salamander.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

jahoo weer lekker trippend high te veel in het koppie pfffff.

 

weet niet maar laatste tijd word ik eerder mellow van wiet tot zelf opgewekt dan super knetter.

 

absoluut te maken met het buitensporig OLIE gebruik. overal gaat wel een goede KLODDER!!! op die t tippie wel haalgeheegheghe

 

af en toe een laf dabje :jump: bam dag er naar wel echt nog zon te erge body stoned die ik ook altijd van cake heb ( word niet echt als prettig gezien ) DABBING DOE JE MET VERSTAND. dat heb ik wel gemerkt. stom toevallig ken ik 2 oudere mannen die vroeger flink aan de hero waren maar nu enkel nog blowde beide vinden dabben net herione....

 

verbazingwekkend vond ik dit en 2 totaal verschillende ontmoetingen btw. overigens hielden ze het bij deze ene keer en doen het NOOIT meer :vape: :icecream: :icecream: :icecream: maar tog ergens word een gewaarschuwd mens voor 2 geteld :execute

 

nog meer mensen waar dabbing zeg maar MINIMAAL VERY HEAVY IS CQ ALS HARDDRUGS BE

 

SCHOUWD???

 

:wave: :wave: :wave: :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hemprenaissance

Toch eens die dab sessie doen ...

 

Sinds ik op een ander spoor zit met wiet heb ik nooit meer opgefockt gevoelt.

Buiten spoorig oil droppen ben ik mee gestopt ging niet goed toen ik dagelijkst wat op de nail gooide.

Hier toch wat nadelen soms met de manische depressies soms zo fucking diep en als je dan je gevoel versterkt...

Nu dab ik meer voor de gezelligheid hehehe.

 

Dus ja je heb gelijk dabben doe je met je verstand het maken ook.

 

Dabben thja lekker knallen...

 

Hier is het doel zo puur mogelijk te krijgen en nu eigenlijk de ice aan de beurt kan al die ander nu wel.

Daar is nog veel ruimte in verbetering de BHO wax nog wat meer de terpen zien te houden ect je ken het wel de gewoonlijke shit in een brain van een EA.

 

Hier nog niet mee gemaakt dat een 2de dabje word af geslagen was een tijd de gewoonte hier bij binnenkomst verplicht LOL.

 

 

*HELP* !!!!! Super hero trichome`s!!!!!.

(Zat in ouwe shit te bladeren)

11gt2cm.jpg

 

LOL niet te beste foto`s maar wel funny die kopjes zo.....hehehe.

23kswwk.jpg

 

:wave: Kµro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een gab vroeg of ik een run kon shatter.

Nu kan ik thin flim purging met juiste vac en de juiste temp voor 24 tot 36 uur.

De temp en vac leggen hoger dan bij normale purge wel goed na behandelen anders bulder tijd.

Maar ik ga deze run winterize op verzoek van de gab.

 

Wat gebruikt gaat worden.

2laagzd.jpg

zmo6me.jpg

eqp4xk.jpg

 

 

Vraagje voor de ander winterize fans hoe store jullie het in de vriezer de 24/48 uur.

Butaan ---> vriezer---> stroom ----> BOM!!!!!.

Zal een weck pot goed luchtdicht zijn?

 

Time to blast :wave:

 

 

:wave: Kµro-neko

 

Hehehe kom een ouwe OG bad blast tegen.. in de frozen room.

x4kuf.jpg

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er ging allemaal 2w5q3cn.jpg door de filter.

 

 

Froze this shit time.

 

:wave: Kµro-neko

 

 

1z6dw5d.jpg

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

wonderbaarlijk dude egt waar jij zit al vele levels hoger man.

 

ben het nog aan het leren.

 

gelukkig best wat busjes colibri om mee te knutselen :dribble: en

een leuk zakje afval waar ik is flink het een en ander mee wil testen.

 

morgen ook me granen jenever uit belgie (maat neem die mee is daar tog ).

 

ik zit zoooooow vol met allemaal friking vragen er zijn zoveel kanten die je opkan gaan.

 

olie is niet just oil anymore... wel gaaf weer wat kennis verder uitbreiden. mijn dr dab heeft btw olie gesquirt deze droog laten worden en laten oplossen in de graan jenever (96% puur offcourse) de alc eruit gedampt en resultaat was een shatter....

 

niks in een vac kamer geweest. super mooi. moet em nog testen gheghe.

 

ben zelf aan de slag geweest en heb van alle wat nog over:

 

bluecheese

sugarpunch

cheese

chocolope

strawberryhaze

lemonhaze

chemdog

hashplant haze

 

was van een rondje direct 12/12 onder 600 watt geen kilo;s ofso duzzz :thumbsdown: alles door elkaar geknikkerd door de ninja grinder en squirten maar.... hodihow lekkerste geurende olie of mine life :jump: :jump: :jump:

maar nu het droog is geworden is het heel vettig en brokkerig. hoe kan dit??? voorheen kreeg ik eigenlijk echte vloeibare dikke stroop.

 

peace hempy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foutje is niet 180 proof maar 190 proof wat in de state om gaat.

95% ... was die als ik dat goed had.

Is in sommige state ook geban LOL.

 

Ik had al het niet 100% droog was dat het wat stroperig werd.

eigenlijk al heel lang niet meer gezien.

 

Nugs run smaken hier ook beter als ik dabs maak voor dabouts doe ik altijd nugs gebruiken.

 

Lekker soortjes zal wat mooie smaken op gaan leveren.

 

Bulderen (Auto buldering) komt door co2 en temp.

Een goede cure is ook belangrijk on de shatter te locken (Juiste temp + lv).

 

Winterize is de easy way om shatter te maken met vac en temp toch iets harder vind ook dad de terpen wat meer verloren gaan want is toch wel laag die verdamping temp van sommige.

 

Maar ik ga binnenkort met een ander style van winterizing bezig in combi met dry ice maar moet nog wat spullen fixen en we gebruiken alleen high gear dus moet even wachten nog.

Werk met een erg klein mc filter en een Büchner.

 

Er staan nu 2 luchtdichte cilinders te winterize voor 48 uur via zo een krachtige vriezer.

 

Bij dit soort producten is warmte je enemy.

 

Be safe :) EA4life hé !!!!

 

 

:wave: Kµro-neko

 

 

Krijg net door dat er nog Lemon Alien Dawg F2 word blasten, THU komt zo ook nog.

Eens kijken wat we er van maken (Damm ik will ice o lator maken lol).

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...