Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kuro-neko

*Vap / Dab experiences*

Recommended Posts

ik had weer genoeg om bij te lezen.

 

man man man wat een mooi voer snap echt niet dat men hier sow low is met reacties.

 

ouwe ik ben komende tijd kei druk en veel aan de dab ( do i need to say more :P )

 

kan zijn dat ik weinig van me laat horen maar BIJLEZEN doet ik ZEKURRR

 

 

zag ook een nieuw gasmerk voorbij komen. zal wel amerikaans zijn en amper te verkrijgen. ben ff de naam van zon ander merk kwijt deze was ook alleen in buitenland te krijgen. wij mogen het hier met new port of collibri doen.

 

zijn die puretane een beetje betaalbaar??? laatst aan de haal met 30 busjes geweest en mag er wel een paar meer bestellen :whistle:vind ze alleen wel prijzig 4 euri. ik maak het omdat ik het leuk vind en total blue in ben. voelt weer aan alsof ik aan het avonturieren ben met me eerste plantje. ik heb er totaal geen afzet markt voor ofso dan is 400 euri aan gas uiteindelijke een dure gram

 

laatst een aantal gram opgelost in graanjenever en dit laten verdampen, wel een schonere rook maar helaas geen absolute shatter gewoon hele hele zacht hasj. best rare ervaring ik leg een blokje '' hasjolie' in alcohol met de blote handjes zonder dat er maar wat blijft plakken, structuur van het blok(je) is net als hasj heel korrelig. heel vreemd ik had altjd vloeibare bende ( maar goed dat was met bladafval ),

 

ik had na de extractie van graanjevener juist een glazig gebeuren verwacht of minimaal wat gehard. en juist hier gebeurd t tegenovergestled. what geht her wrong?????

 

zal tog aan het winterrizen moeten, vond je strijkzakken geniaal, ik zat met me hoofd bij weckpotten ( luchtdicht?>>> aka boem effect met openen????

 

peeace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hater... jij ook pilletje nodig?

 

wat deze goos doet is uniek op het forum dat mag best geschreven worden....

 

zeker de persoon in kwestie!!! ik volg hem al een tijdje gheghe

 

snap dat gehaat van mensen niet... reageer dan niet of voeg wat possitiefs toe

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hemprenaissance

R.W bedoelt het ander soms :) ik las het ook verkeerd...

 

Graag in pm verder of via mail.

Zal nog een tabel met vacuum / temp maken en sturen gewone purge en shatter style.

Die gas weet ik nog niks over te zeggen wil het wel eens testen maar dat gaat geregeld worden.

Hoeveel % die graanjenever? hier 2 keer met AHO gehad zal de info even zoeken was lange tijd terug 2 keer met een soortje.

 

Als je winterize echt lucht dicht werken.

De vriezer / stroom / butaan / .... eng hoor dingen waar we niet altijd bij stil staan.

De strijkzakken waren gewoon bud om te kijken wat er gebeurt met de trichome/buds in de vriezer er zijn daar tegenstrijdige info over en dan kan je best het maar zelf testen.

Wel grappig dat materiaal dat 1 week erin leg al anders is dan materiaal dat er 4 weken in legt.

 

 

@Running

zie post #25

 

@Shango

Ben geen fan van toneel spelers.

 

 

:wave:

 

Zal de foto opsparen tot de 14 dec meeting :)... + zie je all op Instagram :)

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Running Water probeerde te zeggen is:

Hoezo geen animo gallery_37858_17549_1637.gif.... gallery_37858_17549_3834.gif.... gallery_37858_17549_16582.gif.... gallery_37858_17549_400.gif

 

Hij had alleen de smileys gebruikt van het peppersrus forum en die staan geen hot linking toe. Dat was dus geen klacht naar Kuto toe!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) helaas all is weg.... ik had het wat verkeer interpreteert na al die mail stom van me Running Water is een topper & liefhebber :verrygood

 

Spelen eigenlijk wat ander dingen :) waar door het slimmer is hier niet te uploaden.

 

 

Ook ach komt goed.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kuro, youlle know we like youre work man !!

keep on going the good work :dribble:

 

grtn Erazer one off youre first fan s

 

AKA the old men :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GODVER GODVER GODVER

 

eindelijk kan ik weer op het forum !!!!!

 

heeft KURO ons verlaten .... topic ook helemaal stil. echt zwaar shit zulke vette gave info.

 

ik ben maar een dom knaapie met een enorme intresse wat je allemaal met een plant kan doen. eindelijk het zooitje hier een beetje aan de rol na 4 barre jaren. klaar om een nieuwe stap te zetten en eindelijk weer is wat nieuws te proberen en is de MASTER OF WF DABBING pleituh.... klaar met het gezeik van ander

 

heerlijk dit :cry baal er fucking flink van :thumbsdown: sommige gasten hierso met hun veels te grote ego pffff :excl: voor de gene die zich aangesproken voelen een dikke vinger vieze schijt haters :search: :wave:

 

@ running : mijn oprechte excuses ik heb het zeer slecht gelezen. in die tijd net begonnen met dabben, weken amper gefunctioneerd momenteel ff helemaal klaar met het roken van cannabis op welke manier gewoon het hoofdje ff weer lekker opfrissen. sorry mijn reactie was niet chill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat er uberhaupt sulk volk bestaat kan ik echt niet begrijpen! Maar hartverwarmend zon reactie hemp! Laten we hopen dat kuro em lezen gaart!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De vriezer / stroom / butaan / .... eng hoor dingen waar we niet altijd bij stil staan.

 

thnx voor deze tip.... denk dat je zonet mn leven hebt gered :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...