Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrinfinity

Straberry kush

Recommended Posts

Beste leden,

 

Was laatst bij een shop en kocht straberry kush, tot mijn verbazing rook het en smaaktje het naar aardbei!

 

Dus wou zelf ook wel paar zaadjes halen, maar vroeg me af hoe de F een top naar aardbei smaakt en ruikt?

 

Zaadjes heb ik kunnen vinden maar voordat ik begin wil ik graag weten of dit geen kunstje van de shop is - door smaakstoffe aan toegevoegen ofz.

 

 

iig hoop dat iemand me kan vertellen of dit legitiem is of niet?¿

 

 

Mvg,

 

 

Mr infinity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben daar ook benieuwd naar. Ik heb ooit bij de Grasshopper in Eindhoven (die tegenwoordig gesloten is) aardbei en appel wiet gekocht. De smaken kamen overeen. De aardbei was zelfs een beetje rood (zelfs als je de top open brak). Ik vroeg of het biologisch was en natuurlijk zijden ze van wel. Zelf denk ik dat het door een soort dompel techniek wordt gedaan of dat ze tijdens het kweken een goedje eroverheen spuiten.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laasts een stukje appel in de pot gedaan tijdens het curen en moet eerlijk zeggen dat de guer er aardig in zat wel tot mijn verbazing maar jk denk niet dat dat het antwoord is dat je zoekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit gevonden-> http://sensiseeds.com/nl/blog/terpenen-deel-2/

 

Als ik goed heb gelezen/begrepen - is het zo dat terpenen voorkomen in o.a. cannabisplanten en het er maar aan ligt hoe je ze veredeld - dat, dat er voor zorgt welke terpenen in de soort sterk aanwezig is ook daadwerkelijk manifesteert.... Soort van...

 

 

Eigenaardige eigenschap.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...