Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smeagul

Mijn Eerste echte kweek onder 2 x gavita 1000 watt pro

Recommended Posts

Ik heb nu een 3x3 aangeschaft met 9 x 600 en een opticlimate volgende week heb ik een ruimte tot mijn beschikking waar ik een 3x6 kan plaatsen voor een jaartje daarin komen 18x 600 of 8 x 1000 van gavita (alles is trouwens van gavita) en ga dan ook over op rfx vanwege de zware transport ;) dus kostbare advies is altijd zeer welkom azizy !

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net even terug gelezen en met pijn en moeite toch wat foto's bekeken. na wat tellen en plaatjes kijken kom ik tot de conclusie dat jij dit weekend lekker kan gaan knippen. je zit dan op 9,5 week als ik het goed heb

 

choppen en doorgaan. je had al ruim een week geleden nieuwe kleintje in huis moeten hebben

 

mits je voorgroeiruimte hebt natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat dacht ik ook al ik dacht eraan om zaterdag een nacht dropping in het bos te doen het is mijn eerste x dus vandaar het advies

ik ben heel erg info rijker geworden en weet nu waar de basis kuilen liggen :)

bedankt azizy

 

het was er erg warm vandaar al die torentjes ik ga van een kilo uit maar post zeker het resultaat

 

De kleintjes staan er al vanaf vorige week woensdag het zijn trouwens S5jes en ze zien er spectaculair uit !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok succes en plezier dit weekend! veriep je nog wel even in het rfx-verhaal voordat je overspringt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gehoord dat rfx moeilijker is dan aarde en dat die moeilijkheidsgraad ligt in de ph en ec controle...

 

Als ik mijn ec iets lager hou dan aan gegeven staat voorkom ik dan een ophoping van voeding ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben na 6 uur ploeteren dan eindelijk klaar 🎉

Heb 5.5 k nat weet iemand hoe je het ongeveer naar droog berekend ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5,5x0,25=1,375kg ongeveer

 

Netjes voor je eerste keer!

Als je 1000 watt rekent dan kom je ongeveer op 0,7g/watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komodo dat van mij zag er 100 % het zelfde uit...! Het was veel fluf ik had 12 potten onder 2 x 1000 watters maar heb alleen maar 825 gedraaid een aantal keer zelfs op 600 vanwege die aantal zonnige dagen ik heb ook extreem veel last gehad van spint ik kreeg ze maar niet dood uit eindelijk 80 euries uitgegeven voor een spulletje dat je met masker op moest nevelen bij dat spul zat ook een piep klein potje dat ik mee moest mengen om de eitjes dood te laten uitdrogen verders ben ik denk ik ook net iets te lang door gegaan had een week eerder al mogen stoppen pk had ik ook veel te laat mee gegeven en mijn ec was eigenlijk veel te laag had geen ec meter ik nam een hoeveelheid wat op de fles stond verders was mijn ventilatie en circulatie heel slecht dus heel veel dingen die ik anders moet gaan doen en ga doen om een nog beter resultaat te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen help...!

 

Van mij eerste oogst heb ik 1.6 k afgehaald maar het drogen ging veel te snel ;( nu heeft het nog een beetje de geur van nat gras en het is bijna poeder droog

 

Wat kan en zou ik nu moeten doen om de kwaliteit er weer in te krijgen ?

Ik heb gehoord op het in een doos de doen met en te gaan douchen een ander zegt een sneetje witbrood... Ik wil de kwaliteit weer er een beetje terug in hebben

 

Het gaat mij nu niet meer zozeer om de kwantiteit maar om de kwaliteit wil zo graag eventjes proeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een zak en een snee brood of 2 , zak dicht een nacht en klaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de geur die nu dat van nat gras heeft komt dat ook nog goed ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een zak en een snee brood of 2 , zak dicht een nacht en klaar .

 

ik heb dit een keer geprobeerd in een pondzak, met pond gevuld. enkel het bovenste kwart werd iets vochtiger, vond zelfs iets te vochtig, en de rest bleef te droog??

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt van die speciale steentjes kom ff niet op de naam......

 

 

De smaak zal nooit meer als te voren zijn, volgende keer anders doen dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de geur die nu dat van nat gras heeft komt dat ook nog goed ?

Je hebt je wiet net een paar dagen geleden geknipt.. Dan ruikt/smaakt het nog naar gras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...