Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

knutsel

Knutsel's Guerilla 2014

Recommended Posts

Heb topic van de boot doorgelezen ... Wat een HELDENACTIE!!! Heb nog een waterfiets.... Kopen??? Lol

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

super hier!

 

benieuwd naar je spots! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mede Guerilla kweek liefhebbers B)

 

De Guerilla boot word als hij drijft weer in gebruik genomen maar vorig jaar zag ik er een spoor naar toe en ik was er niet geweest

Dus als ik me laarzen mee heb dan ga ik kijken of er nog wat mee te doen is zo wel dan zet ik er voor de gein gewoon een paar planten in

Maar bijna zeker dat hij leeg gestolen word :angry:

Alleen al de spanning van het guerrilla kweken is genoeg om het elk jaar weer op pad te gaan met je plantjes de vrije natuur in

En dan is het maar de kunst om ze zo neer te zetten dat ze net niet gezien worden door anderen mensen

30% van me guerrilla spots worden gevonden en daarom is het best wel belangrijk om meerdere spots te hebben .

Dan is de tegenvaller van ontdekking van een spot wat gemakkelijker

De Guerilla zaden voor dit jaar die ik op potjes heb gezet ondertussen zijn :

Jackberry x Heribei 38 x

Hash plant x Dubble strawberry diesel 3 x

Chemdawg x Heribei 9 x

New dan blance 1 x

Nauw maar hopen dat deze ndb een vrouwtjes is de rest van de zaden staan nog, maar me voor groei kast is helemaal vol :P

Even wat foto's

gallery_10622_16572_3185892.jpg

 

gallery_10622_16572_1048349.jpg

 

De spots die ik ga vullen worden : de chemdawg x heibei komt op 1 spot

De Hp x DSD en de NDB gaan op een spot

De Jackberry x Heribei gaan op twee of drie spots uitgezet worden

De guerilla boot is nog een de vraag of die drijft ,maar als ze gevuld kan worden dan zet ik daar nog wat speciale zaden voor :)

De foto's van de guerilla spots komen wel maar ik wil er zo weinig mogelijk komen

Kweek ze allemaal en tot snel.

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi :wave:

 

je mail box zit vol.....

 

pm me even aub

 

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker Knutsel, voor je het weet is het in de TL tunnel weer helemaal groen. Hoop dat de tunnel in de toekomst ooit nog eens voorbij komt, hij heeft heel wat generaties en soortjes voort gebracht. Wat mis ik die goede oude tijd met dito mooie verslagen van jou en sannie....

 

Hoop dat de boot nog drijft en op zijn aanleg plaats ligt zou mooi zijn als je daar wat smokegear vanaf kunt halen. Hoe liggen je andere spots erbij zijn ze al klaar voor de start?

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe-diem

Me mail box vol kan dat ook dan ? :)

 

@ Worm

Toen ik op me spots was had ik geen camera bij me

Ik heb op twee spots de begroeiing op de grond even opzij gedaan en weggehaald

Maar de andere spots kan ik alleen maar met de kano komen dus die moeten wachten

 

Tot snel maar weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Knutsel,ook nog steeds bezig?

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Daily-smoker

Gaat er alleen maar met de tijd beter uit zien :)

Maar bedankt

 

Heeey A-5 :)

Ik kan het gewoon niet laten om het weer te doen lol .

Als ik in de natuur ben dan zie ik alleen maar guerrilla spots :whistling

Leuk dat je ook mee kijkt

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die moeders/stekken in de openings post krijg je die wel helemaal terug de groei in?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johnny-sack

Ze staan in de groei maar ze waren wat langer toen heb ik ze even ingekort 45% korter :)

Anders kon ik de plank niet zo hoog zetten voor me kleintjes

Ze hebben ook nog in kauw gestaan een tijdje

Dus ze hebben al heel wat mee gemaakt deze winter lol

Maar ik weet zeker dat ze straks weer gezond zijn net als me andere moeders na deze zomer :)

 

Tot snel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeg het me af omdar ze er wat reveged uit zien en forumlid luffthegreen had vorig jaar ook een heri moeder maar die kon die niet goed in de groei houden de winter door. Daarom heb ik er dit jaar van af gezien, stekken van vroegbloeiende blijft toch lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Even een update van hoever me guerilla collectie er voor staat.

De kleintjes moesten de groeikast uit omdat er wat anders in moest dus heb ik ze in de tuinkas gezet .

Even te vroeg voor de licht uren maar dan kan ik anderen plannen weer uitvoeren in me groeikast

Ik ga ook nog wat meer anderen zaden zetten om wat meer soortjes te hebben voor in de guerilla

 

gallery_10622_16572_1506574.jpg

 

De Tuinkas ( tussenstation) :

gallery_10622_16572_3411216.jpg

 

Ik ben nog niet op pad geweest met me camera voor foto's, die neem ik als ik ze uit ga zetten .

 

Tot snel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Knutsel!

 

Ik zal nog eens wat verslagen van je zoeken want ik doe iets fout nadat ze ontkiemd zijn, dan gaat het fout!

 

Ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit man!

 

Wanneer gaan ze naar de uiteindelijke Locatie(s) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi jonkies heb je daar!

 

je gaat er je job mee hebben, maar je zult verwend worden!

benieuwd naar de foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Knutsel,

 

Gewoon een vraagje uit niewsgierigheid......hoe staan ze erbij nu?! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Knutsel hoe staat het met je boot ,ligt hij al lekker klaar met plantjes en al .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg netjes uit allemaal :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Guerilla growers

 

@ Coops

Het belangrijkste van ontkiemen is de temperatuur / licht uren en vochtigheid

Als je ze overpot zet ik ze het liefst op arme grond met wat mycorrhiza en met wormen mest dan slaat het wortelgestel in iedergeval goed aan .

 

@ Johnny Sack

De locatie's vullen doe ik als er weinig mensen zijn rond me spots

En als ik het voor elkaar krijg om ze te vervoeren ( planten in pakken op de brommer naar me boot toe en dan een moment afwachten om ze in te graven zonder gezien te worden ) :ph34r:

 

@ Sensi life

Het gaat zeker een hele klus worden omdat me guerrilla maten het allemaal af laten weten ( luie donders )

Bang voor muggen en geen doorzet vermogen die gasten

Dus het gaat zeker een klus worden ja

Ik heb besloten om er allemaal hasj van te maken waar ik bijna een jaartje hasj van kan roken :dribble:

 

@ Wiet61

De guerilla boot ben ik nog niet geweest ze zitten er in de buurt te vissen en dat gekraak van mij door de bosjes valt op

Als ik er wil komen dan moet iemand me afzetten daar op de kant en weg varen met me boot die kan niet langs de kant blijven daar leeg

dan vragen ze zich gelijk af waar is hij nou en gaan kijken waar ik zit en in die tijd kunnen ze spullen van me boot mee nemen

Maar als er niemand is die me even wil helpen met me boot dan kan het bijna niet

Ik ga het toch proberen hoor maar dan in juni zodat de planten niet te groot worden op de boot

 

@ AIK

Bedankt man

 

Nu de foto's van me vorderingen

De dag dat ik ze uitging zetten in me tuin kas

De grote planten zijn moeders die bij moeten komen in de zomer om daar na weer naar binnen te kunnen in de winter

gallery_10622_16572_2392983.jpg

 

Dit waren de drie jackberry x heribei planten die kwa uiterlijk/ geur/ worteling en internode opbouw uitblonken dus die blijven in de kas zo lang het kan .

Deze ga ik net als de planten die ik uitheb gezet goed in de gaten houden ivm met persoonlijke selectie van de mooiste naar mijn wensen

Ik ben op zoek naar vroegbloeiende / lekker ruikende en dikke harde buds met paars er in en moet eind september klaar zijn

Dan kan ik volgend jaar of in de winter dit jaar haar kruisen met wat ik wil .

De kruising heb ik vorig jaar buiten gemaakt in me tuinkas

gallery_10622_16572_1220836.jpg

 

De spot waar ik de Chem dawg x heribei fem heb neer gezet .

gallery_10622_16572_4910081.jpg

 

gallery_10622_16572_4109288.jpg

Ik heb deze keer dcm start gebruikt op deze spot te voorzien van voeding dit is makkelijk en de slakken gaan er niet zo maar overheen kruipen :)

Ik heb er ook nog 15 buffertabs hier en daar er in gestoken .

 

spot 2

Deze spot is al 4 jaar oud en heeft altijd goed opgebracht

Hij is 2.5 meter bij 2.5 meter en ik zet hier dus de jackberry x heribei kruising neer

 

gallery_10622_16572_258143.jpg

Na het in zetten

gallery_10622_16572_5942036.jpg

 

De derde spot is niet gefotografeerd omdat er weer te veel vissers in de buurt waren .

Dus dan ga je geen foto's maken in het donker van de spot maar die komen zeker nog .

 

Bij Aankomst van de 4e spot met een doos vol plantjes en na 20 minuten door smalle slootjes te varen in het donker

Struikel ik op de dijk met de doos vol plantjes over een bramen tak die onzichtbaar over de grond lag :wtf2:

Vol op me bek in de branden netels en 3/4 van de plantjes gebroken in de doos

Ik heb geen foto's gemaakt natuurlijk

Maar ik ga het nog een keer proberen met nieuwe plantjes dus die foto's komen ook nog

 

Tot zo ver deze update

Kweek ze allemaal en geniet van je plantjes

 

groeten knutsel

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@ Sensi life

Het gaat zeker een hele klus worden omdat me guerrilla maten het allemaal af laten weten ( luie donders )

Bang voor muggen en geen doorzet vermogen die gasten

 

 

als het voor op te roken is zullen ze het niet laten afweten.....

ik ken dat!

 

dan maar alleen knutsel, mss plannen wat bijschaven en het jezelf niet te moeilijk maken.

wat je oogst moet je dan ook niet meer gaan verdelen, maar zowieso is het wel fijn at je dit niet allemaal alleen moet doen

 

de eerste staan :tu

 

spijtig dat de meeste kapot zijn met op je bek te gaan... wie legt er nu ook een bramen tak in het midden van het bos :)

 

succes en op een goede zomer ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal top uit, mooie tuin kas ook man. Wat een feestje als je daar ochtends met je bak koffie en een peuk of jointje binnen loopt.

 

Spots zien er ook top uit, heb die Cem dog x Heri in de tuin staan, ben benieuwd. Kun jij iets zeggen over een afbloei datum? Neem aan dat ze

langer moeten staan als de normale Heri? Ik bouw er een afdak boven, hoop dat het zo mee gaat vallen met de rot.

 

Trouwens je was weer stoned met inpakken deze week volgens mij want had gehoopt dat er nog 2 bij mijn bestelling van deze week zaten maar zat een binnen kruizing bij waar ik niets mee kan. Of zijn ze op?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sensi Life

 

Ja dan maar alleen ,dan is dus alles voor knutsel :yummy:

Me plannen zijn al bij geschaafd maar dat maakt het erg moeilijk

Maar we zien wel wat er van gaat komen

Dat ik in de doos keek waren er 9 gebroken en nog 3 heel ,die heb ik aan de waterkant neer gezet met het potje op een vochtig dras grondje tussen het riet

Ik ga er daar nog een paar neer zetten dus kom er nog terug

 

@ Johnny sack

het is zeker een genot om op het midden pad te zitten

Ik kijk van af mijn bank zo me kas in vanuit de woonkamer dus geniet de hele dag er van

De linkerkant kant aardbijen en de rechter kant wiet :)

Links:

gallery_10622_16572_2632750.jpg

Ik kan per dag ongeveer 10 rijpe aardbeien eten terwijl ik sta te kijken naar me schatjes ( moeders)

 

tot snel knutsel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn er mooi uit, wat zijn het? El Santa zo te zien?

 

De aardbeien bedoel ik. ;)

 

Kun je nog ff reageren op mijn heri x xem dog verhaal, tnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...